1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Jeetje meid, wat naar. Heel veel sterkte voor jou en je man de komende tijd.

2. volonta

volonta Actief lid

7 apr 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier best wel zenuwachtig.... Vanmiddag weten we meer, eerst even een bezoekje brengen aan een vriendin!

3. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    @Volonta spannend veel succes!

4. volonta

volonta Actief lid

7 apr 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks!
    Hoe is het nu met jou? Helemaal gerust gesteld?
    Het 'bloed'verlies helemaal weg nu?

5. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    Ik reageer niet zo vaak op het forum maar lees wel vaak mee...

Ik wil iedereen heel veel sterkte wensen die net slecht nieuws hebben gekregen :( het is zo oneerlijk.

word er ook heel onzeker van.. het kan zomaar afgelopen zijn, en blijkbaar zeggen symptomen ook niet alles..

14 mei ga ik 16 dagen op vakantie en ik hoop dat ik er gewoon van kan gaan genieten.. een dag na terugkomst heb ik de 2e echo maar door alle negatieve verhalen ben ik ontzettend bang vor slecht nieuws:(

6. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Jeetje meiden, durf bijna niet meer hier te komen, steeds als ik bij wil lezen deze berichten. Voor iedereen waarbij het helaas mis is gegaan: heel erg veel sterkte. Ik hoop echt dat het heeeeel snel bij jullie goed zal gaan en dat jullie weer zwanger zullen zijn!

Voor alle goede echo's: gefeliciteerd meiden! Ik ben blij met mijn goede echo, maar begin me ineens van alles af te vragen. Ze meet bij mij telkens iets van 7+3 dagen, terwijl ik zeker weten verder ben, want heb alles bijgehouden met ovulatietesten. Maar ze zei zelf ook dat ze nog onervaren is en het meten niet betrouwbaar is, dat ik daarvoor de termijnecho (over 2 weken) moet afwachten. Probeer me maar niet druk te maken. Baby had hartslag en was zeker gegroeid ten opzichte van vorige echo. Vandaag de vk praktijk bellen die in samenwerking met het ziekenhuis de termijnecho maakt. Moest kijken of ik zo rond de 11 weken een echo kon afspreken daar.

En voor de afsprakenlijst: ik heb een gesprek met de gyn om te zien hoe het gaat en wat dingen te bespreken ivm medicijngebruik tijdens de zwangerschap. Ik moet ook verplicht in het ziekenhuis bevallen daardoor. Afspraak is 7 mei 13.45 uur

7. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    @volonta succes vandaag bij de echo, ik duim voor je!

@lilotje probeer je niet teveel zorgen te maken, als die vk idd nog onervaren is dan zal dat het wel zijn, en gelukkig was het wel groter dan de vorige keer! probeer positief te blijven!

@purple lekker op vakantie! ook jij gewoon proberen te genieten van een heerlijke vakantie...

@hier zal vandaag een angelsound aanschaffen, dan kunnen we zelf af en toe luisteren.

iedereen een fijn weekend toegewenst

8. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Ik ga hier ook iets minder vaak komen. Door alle negatieve verhalen, ben ik erg onzeker geworden.
    Heb aankomende dinsdag een echo, mocht er in de tussentijd iets veranderen dan laat ik het jullie weten.

9. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    pfff wat een verdriet opeens de laatste dagen :( iedereen heel veel sterkte! we komen er wel meiden ook al lijkt het nu van niet!

Dinsdag krijg ik pas de curettage, ik vind het verschrikkelijk dat ik zo lang moet wachten maar het is niet anders...
    Misschien komt hij toch nog vanzelf maar de kans is niet zo groot in dat tijdsbestek

Het is gewoon zo grandioos balen dat het weer is misgegaan, net nu iedereen er zo'n goed gevoel bij had! ik dacht echt 3 maal recht is scheepsrecht helaas niet dus!!

Ik heb goede moed dat alles weer goed gaat komen maar daar wil ik nu even niet aan! eerst deze komende week maar doorkomen...

Iedereen met een goeie echo van harte gefeliciteerd!!!

10. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Hey hier alles prima, voel me super! Ik heb maandag nog wat oud bruin gehad, en voor het laatst rozig/rood vorige week donderdag! Dus das al weer even geleden. Ik ben echt helemaal gerust gesteld. De kans dat het alsnog mis gaat is er natuurlijk wel, maar is in ene een heel stuk kleiner geworden.

Ik heb ook goed antimisselijkheid voedsel gevonden --> MELOEN!

Keilekker, gaat er goed in, veel vocht en mocht het eruit komen smaakt het nog best redelijk (ervaring na een slechte avond stappen en meloen voor ontbijt hihi)

11. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    De sfeer is hier nu best heel erg somber door alle verdrietige berichten. Heel logisch natuurlijk, en ik snap dat iedereen zich zorgen maakt om zijn eigen zwangerschap. Maar soms is het ook goed om positief te blijven en positief te denken. Dus vandaar mijn opdracht aan jullie allemaal.

Kijk vandaag eens goed om je heen, welke positieve dingen heb je gezien, zijn er gebeurt. Het hoeft helemaal niets met zwangerschap te maken te hebben, maar gewoon iets positiefs.

12. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Ik zal van start gaan.

- Het is vandaag heerlijk weer en de zon staat precies goed dat hij naar binnen kan schijnen in mijn kantoor.

- Ik ben erachter gekomen dat ik meloen erg lekker vind en had er 1 mee naar mijn werk genomen en getrakteerd, mijn collega's vonden het allemaal ook erg leuk en lekker, helemaal met het mooie weer erbij!

13. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Rossie en Frommel :( nee heel veel sterkte meiden! Wat een onwijs mooi geschreven bericht rossi85! zit met tranen in mijn ogen (niet handig op mijn werk)
    @ Scarabee en Zoe1 en Tantan nee nog meer slecht nieuws :( heel veel sterkte ook meid
    Al het goede nieuws is uiteraard super! maar het maakjt je wel heel onzeker zo nu je dit leest in dit topic :(
    Hier ben ik nog steeds op sommige dagen super onzeker :s hebben pas 31 mei de 2e echo, dus nog 4 weken in spanning :(
    Net bloed bij afvegen, maar dat komt zeer waarschijnlijk van een wondje. Maar nu als je ook maar iets voelt in je buik, schiet mijn stress level weer skyhigh.
    Ik ben niet zo actief hier, maar dat is ook meer zelfbescherming. Dus sorry daarvoor
    @ Lein79 mooi gezegd! maar ook wel moeilijk om toe te passen haha. gaan het proberen :D

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ volonta: ja ik heb dat ook steeds die menstruatie krampen. heel zeurend gevoel in mijn onderrug
    @ scarabee: jeetje meid toch wat verdrietig, heel veel sterkte met het verlies
    @ wondertje: ik heb de 1e 2 vaginaal gehad. de volgende zou als het goed is wel via de buik worden gedaan. ben dan 10w 1d
    @ lovelygwen: van harte gefeliciteerd met je goeie echo en het kloppend hartje
    @ rian: van harte gefeliciteerd met je goeie echo. mooie duidelijke foto van jullie kindje. ja meloen dat hadden ze bij sept. mama's ook al eens gezegd. had ik helemaal niet meer aan gedacht. zal ik ook eens gaan proberen. dat het met terugkomen ook nog niet slecht smaakt had je wel voor je mogen houden hahaha. ik krijg er visioenen van
    @ lief: gefeliciteerd met je zwangerschap. lastig dat je nog zo lang moet wachte op een echo.
    @ lein: wat heerlijk dat je thuis het hartje kan luisteren. ik wacht eerst de echo van maadag af en als alles dan goed mag zijn dan ga ik het thuis ook proberen
    @ zoe: oh wat erg. wat verdrietig. heel veel sterkte met jullie verlies
    @ lara: ik kan het me indenken dat je bang word. ik kan het normaal wel redelijk naast me neerleggen en relativeren, maar ik moet zeggen dat de tranen me nu erg hoog zitten. ik begin hem nu ook wel te knijpen voor mijn 2 wondertjes
    @ fenyalara: krijg je rare opmerkingen van mensen over de zwangerschap? heerlijk zeg straks een weekje op vakantie. wij hebben aankomende week ook vakantie, maar we blijven thuis
    @ tantan: oh wat erg meid, heel veel sterkte met het verlies
    @ rossi: het komt ook goed meid, maar idd eerst plaats voor je verdriet maken. geef het de tijd. ik wens je veel sterkte en ik hoop voor jou dat het vor dinsdag nog uit zichzelf komt
    @ cvo: ja je moet doen wat voor jou fijn voelt. als je onzeker word van de berichten kun je idd beter even wat afstand houden tot je wat verder bent.
    positieve dingen:
    - ik voel me kotsmisselijk
    -ik heb eindelijk geen migraine meer, na een hele zieke dag gisteren.
    - vanaf vanavond is manlief een hele week vrij

15. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ blinky haha positief is kotsmisselijk in dit geval wel ja!

positieve dingen:
    - ben over minder dan een half uur lekker vrij! lekker weekend
    - ben morgen jarig
    - ik heb echt onwijs trek in aardbeien

16. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    haha blinky! ik moest even om je lachen dat je kotsmisselijk als positief ziet, maar aan de ene kant is dat natuurlijk ook zo! :)

rossi ik vind je echt heel sterk, knap dat je toch zo positief kunt blijven! sterkte voor as. dinsdag, dikke knuffel voor jou!:cool:

positieve dingen van mijn kant:
    - ik heb 3 heerlijke gezonde kinderen
    - mocht gisteren m´n oma d´r verjaardag vieren 76 jaar (de liefste, meelevendste oma die je kunt voorstellen, ook al heeft ze heel veel kleinkinderen en achterkleinkinderen, ze heeft voor iedereen een persoonlijk woord en aandacht!) ik ben blij dat ik haar met m´n opa nog mag hebben
    - voel me lekker fit

dat was het dan wel, hier helaas geen zon, daar word je sowieso een stuk blijer van

17. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    enne CVO alvast gefeliciteerd met je verjaardag!:)

18. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik lees hier af en toe nog mee omdat ik misschien na mn termijn echo wel hier kom/hoor.

Ik wil even alle vlindermama's sterkte wensen. Het was hier gister wel heel erg raak. Wat verdrietig en wat maakt het mij onzeker.

Gefeliciteerd voor alle goede echo's/berichten.

19. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Hier 3 positieve dingen van mij!

Ben net naar de tandarts geweest en had geen gaatjes hihi (al jaren niet hoor)
    Dochter lief ging heerlijk snel slapen zodat mama ook even een tukje kon doen voel me veeeeeel fitter en als laatst
    Maandag gaan we een weekje op vakantieieie!!!! Heerlijk toch!

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    haha ja dat misselijke neem ik nu even voor lief hoor. gelukkig maandag alweer een echo. ik hoop zo dat ze allebei nog fanatiek groeien.

@ cvo: alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen. hopelijk is het een zonnige dag

Deel Deze Pagina