1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. volonta

volonta Actief lid

7 apr 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier mijn drie positieve dingen:

- Ontbeten met aardbeien, hmmmm!
    - Mijn vriendinnetje gaat bijna bavallen, vanmorgen het laatste bezoekje gebracht voordat ze ingeleid gaat worden!

- En..........een PRACHTIGE echo!! Alles wat ze kon beoordelen was goed en metingen komen overeen met berekeningen.
    Over 2 a 3 weken mogen we terugkomen. Was zo van slag dat ik toen ik weer thuis was meteen terug kon om mijn tas op te halen die ik had laten staan.....

2. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    @CVO, gefeliciteerd met je verjaardag alvast!

@Blinky, gefeliciteerd met je misselijkheid!

En aardbeien.... oh nu heb ik daar ook zin in!

3. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Hoi dames,

Ik heb een dikke 2 weken geleden hier me afgemeld vanwege een miskraam..

Afgelopen woensdag had ik de echo om te kijken of de baarmoeder schoon was.

Een week eerder al bij de dokter geweest en voglens haar was de baarmoeder schoon en herstelde het al mooi.

Nu was er woensdag opeens een vruchtje te zien!
    Vanmiddag moest ik naar de gyn voor een inwendige echo en om te bespreken wat we dan doen omdat het vruchtje er blijkbaar nog niet uit was.

Nou om half 1 moest ik er zijn, ik plak even een stukje dat ik op een ander forum had geplaatst.

Om half 1 bij de gyn voor een inwendige echo, dus ik leg alles uit die man dacht geloof ik dat ik onzin vertelde haha, maar moest dus even plassen en de broek uit.

Hup in de beugels en liggen maar! Het schermpje waarop ik iets kon zien deed het niet dus ik keek naar me zus ( die mee was ) of ik aan haar gezicht wat kon zien..

Hij deed dat ding erin en er kwam direct een mooi vruchtje te voor schijn! Heb de echo helaas niet mee gekregen , maar je zag een mooi rond met een vlekje erin!

Die man wist volgens mij niet zo goed hoe hij het moest uit leggen dus draaide dat scherm bij zodat ik het inderdaad kon zien.

Volgens hem ben ik 5 weken zwanger, en zag alles er zo uit als het op een echo van 5 weken te zien zou moeten zijn.

Maar omdat ik dus 5 weken ben was er geen hartje te zien, dus moet over 2 weken terug komen om te kijken of het gegroeid is en of het hartje er al is.

Moest ook bloedprikken en maandag weer om te kijken of de waardes van het hcg gestegen zijn.

De gyn denkt dat OF ik heb een tweeling gehad waarvan 1 een miskraam is geweest, OF ik heb een miskraam gehad en direct weer zwanger geworden.. Nouja ookal komen we er nooit achter, ik hoop zo dat dit uitgroeid tot een super moooi wondertje ( wat we ook wel een wonder mogen noemen )(L)

Omdat ik 5 weken zwanger ben zal ik hier niet blijven want ben dan waarschijnlijk rond 4 januari uitgerekend zijn!
    Wilde het alleen even graag vertellen en duimen jullie mee dat ons wondertje door mag groeien tot een super mooi kindje???

4. volonta

volonta Actief lid

7 apr 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    MH1113: Wow, wat een bericht en wat super fijn! Wat een WONDER! Gefeliciteerd.

Lief dat je het berichtje ook nog hier komt plaatsen. Wat mij betreft blijf je hier lekker meekletsen, hoor! Maar kan me ook voorstellen dat het leuk is om redelijk gelijk te lopen met je medeforummers! We zien het wel.

Ik vind het echt een geweldig mooi bericht! Kunnen we goed gebruiken, he dames!!!!

5. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Wat een nare berichten hier allemaal! Alle vlindermama's heel veel sterkte!!

Hier een bericht vanuit het ziekenhuis waar ik al 3 dagen verblijf ivm misselijkheid en ondergewicht ben +- 9,5 kg kwijt door de misselijkheid waardoor ik nog maar 50,5 kg woog! Gelukkig gaat het met de voeding hier beter en hoop ik snel naar huis te mogen. Met ons beebje is tot nu toe alles ok.

X

6. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    volonta yes meid! gefeliciteerd met de goede echo!

MH1113 wat een wonder! gefeliciteerd en ik hoop dat dit wondertje mag uitgroeien tot een prachtige baby!

Mariahh oeps! al 9,5 kg kwijt dat is echt niet mis! ik hoop dat je je gauw weer beter voelt en weer lekker naar huis mag. Sterkte ermee.

7. volonta

volonta Actief lid

7 apr 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    @AnneCo: Dank je wel!

@Mariahh: FIjn dat de voeding al wat beter gaat, 9,5 is ook best een getal zeg, jeetje... Hopelijk mag je snel weer lekker naar huis!

8. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Ok weer een opkikkertje voor hier willen jullie mijn lompste actie voor vandaag weten?!...,

Ik grabbel in de koelkast naar het koudste blikje fris, en zet hem zonder te kijken aan mijn mond, en wat proef ik.....witbier met rosee smaak!!!!! Stond er net een oud collega naast me dus kon het ook niet uittuffen echt hoe lomp kan je zijn!!

9. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Meiden hier ook weer even een berichtje van mij.
    Heb het de afgelopen bijna twee weken erg zwaar. Het lichamelijke deel gaat echt zijn tol eisen. De natuur en medicijnen hebben zijn werk nog niet gedaan. Heb al mega veel rommel verloren maar vandaag bij de echo bleek dat alles er nog zat. Ik word nu dinsdag gecurrateerd :(

Ik vind het triest en verdrietig om te lezen dat er al zoveel verdrietig nieuws is geweest. Meiden ik denk aan je.

En aan de meiden die nog zwanger zijn. Geniet van de mooiste tijd van je leven. Geloof in de toekomst.

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ volonta: van harte gefeliciteerd met je goeie echo. spannend voor je vriendin dat ze bijna gaat bevallen
    @ mh1113: wauw wat bijzonder zeg. van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. ik zal voor je duimen dat het goed mag blijven gaan. kom je het hier wel vertellen als je volgende keer een mooi knipperend hartje hebt?
    @ mariahh: jeetje meid dan ben je wel heel veel afgevallen. veel beterschap en hopelijk mag je snel naar huis. gelukkig is met jullie kleintje alles goed
    @ lein: oeps. kan geen kwaad hoor. je schrikt je wel rot als je frisdrank verwacht haha

11. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @CVO;
    gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik heb ook zoveel zin in aardbeien, haha...

@Lein;
    Heerlijk vakantie, geniet ervan!

@volonta,
    Gefeliciteerd met je mooie echo! Super... geniet ervan!

@MH1113;
    Wat leuk en hoe spannend! Ik duim voor je dat er weer een mooi vruchtje zit!

@Mariahh;
    Veel sterkte meid, ik hoop dat je snel opknapt en kunt gaan genieten!

Hier:
    Deze week onze ouders verteld van onze zwangerschap, ze waren zo vol vreugde. Mijn ouders hadden het al lang in de gaten, maar voor mijn schoonouders en voor mijn broer en zijn vriendin kwam het geheel onverwacht. Zo snel al... hihi... echt heerlijk om het nu te kunnen delen.
    Vanmiddag gaan we naar mijn schoonzus en haar man om het te vertellen, ik wil hun zoontje een t-shirt aandoen met een tekst 'HOERA ik word een grote BROER en grote NEEF!' Mijn schoonzus is namelijk ook zwanger. Zoiets wil ik erop zetten, vinden jullie deze tekst leuk??? Of heeft er iemand een leuk idee/tekst??
    Bedankt alvast!

12. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Scarabee, Zoe en tantan! Veel Sterkte voor jullie. Hopelijk ook voor jullie gauw een voorspoedige zwangerschap.

Meiden die een goeie echo hadden, YEAH.

Idd slecht en goed nieuws liggen hier dicht bij elkaar. Moet wel zeggen dat hier wel veel vlindertjes zijn. Zo vanzelfsprekend is her allemaal niet.

Hier ook aardbeienlust. Gisteren door manlief mee laten nemen en ben gelijk los gegaan ;) mjammie. Zo eens een lekker beschuitje nemen. Misselijkheid is nu weer minder na mijn innige relatie met de prullenbak woensdag. Hier ff een luie ochtend. Dochtertje heeft al 2 nachten gespookt dus ben beetje brak. Manlief was naar de film geweest en drankje nog gedronken dus die was laat thuis dus die mocht vanochtend wat langer liggen maar morgen is t mijn beurt ;). Gelukkig slaapt Jenna na haar lunch nog dus ga ik mooi ff plat. Vanavond naar vrienden, zij is mijn beste vriendin en ook net zwanger dus kunnen we mooi ff kletsen en vakantie ook gaan boeken.

Fijne dag allemaal.

13. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Ps. Zie nu in mijn banner, alweer 10 weken....

14. volonta

volonta Actief lid

7 apr 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kinderwens: Leuk idee om je neefje zo'n shirtje aan te trekken. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook een shirtje gekocht, na de miskraam te goed opgeruimd, nergens meer te vinden :S
    Laat je even weten hoe ze reageren? Veel plezier.

@Mila: Jeeh, 10 weken!! Ik moet eerst de negen nog even halen. Leuk dat je samen zwanger mag zijn met je beste vriendin! Hoe ver is zij? Veel plezier met het uitzoeken van een vakantie. Gaan jullie ver?

Hier alles goed, het nieuws van de goede echo is langzaam aan het bezinken. Maandag de intake en dan maken we een nieuwe afspraak voor de echo.

Het is echt rustig geworden. Begrijpelijk hoor, dat er zoveel meiden zijn geschrokken en dat je er enorm onzeker van wordt. Hopelijk kunnen we snel weer met z'n allen kletsen!

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ linda: wat rot meid dat het niet op gang wil komen. alsof het nog niet erg genoeg is wat er gebeurt. heel veel sterkte dinsdag en ik zal zeker aan je denken

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ kinderwens: ja ik vind de tekst leuk. wat leuk dat je familie zo blij is. is toch heerlijk he om het te kunnen vertellen? veel plezier vanmiddag
    @ mila: wat leuk dat je vriendin ook zwanger is. van mij is een vriendin van een vriendin (volg je nog) ook zwanger. 3 weekjes verder dan ik. wij kunnen het samen ook goed vinden, dus is wel gezellig

zeg houden jullie nou eens op over die aardbeiden. ik heb er ook zin in, maar ben er super allergisch voor. gemeen hoor van jullie.:p;)

@ hier: manlief heeft lekker vakantie. kan ik even bijkomen, want ohohoh wat ben ik beroerd. mijn maag doet zo'n zeer. ik vind het nu heel spannend worden, maandag weer een echo. ik hoop zo dat alles nog goed gaat met allebei. ik heb vannacht gedroomd dat het er 4 waren en dat er een hartje niet meer klopte. dan word je zo raar wakker. in shock van een 4 ling, verdrietig door het slechte nieuws. bah niet meer van die stomme dromen nu hoor.

17. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    @ volonta: gefeliciteerd met je goede echo, geeft toch weer wat geruststelling he!

@ kinderwens: ja leuk zo'n shirt met die tekst, vind het een leuk idee!

@ blinky: jeetje een rare droom idd. Ik droom ook telkens zo raar. Dat ik een mk had en een salamandertje in de wc zag zwemmen, dat soort gekke dingen. Hopen op een goede echo maandag!

@ hier: het gaat wel oke, ben erg moe wel elke middag en ga dan even slapen, maar als ik dan wakker word ben ik niet veel fitter. Heb heel veel moeite met wakker worden en kan dan wel uren blijven slapen. Ik heb gelukkig na de laatste echo helemaal geen bloedverlies meer gehad, laatste keer was dinsdag, vind het wel fijn dat het is opgehouden, durf weer telkens met een wat geruster gevoel naar het toilet haha!

18. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @volonta;
    Ja leuk he. Net een effen shirtje gekocht en zo ff de tekst maken en op het shirt strijken.
    Ben ook zo benieuwd. Ik was gelijk met haar zwanger, maar kreeg de MK, maar nu toch weer samen zwanger :)

@blinky;
    allergisch voor aardbeien, ow wat erg...

Pfff, hier ook erg moe, ben eerder van het werk naar huis gegaan, had het echt gehad. Gelukkig kan ik mijn uren zelf een beetje indelen. Nu even lekker op het bankje en dan boodschapjes doen. Dan shirtje maken en dan gaan we naar mijn schoonzus... heb er zin in!!

19. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Aaah Blinky, allergisch, shit zeg. Ik heb straks weer n nieuwe bak gekocht ;) k heb ook van die rare dromen. Ben ik sowieso een wel n rare dromer maar nu helemaal. Gister gedroomd dat ik 3 meisjes had en dat de jongste in de lamp hing te zwaaien ;) beetje raar ook wel. Spannend maandag weer echo, ik wou dat ik alweer mocht hihi

Volonta: Zij is 7 weken nu ongeveer. En we gaan gewoon een paar daagjes naar een Landal huisje in NL.

Fijn lilotje dat je geen bloeding meer hebt gehad. Toch een geruster gevoel hè.

Kinderwens: hoe reageerde je schoonzus/zwager? Vonden ze t shirt leuk?

Vanmiddag nog ff gelegen maar nu Ook weer moe. Wordt geen latertje vanavond. Scheelt dat vriendin tzelfde ervaart momenteel. T slapen vanmiddag was ook zo vaag. Het leek of ik sliep net onder de oppervlakte zeg maar. Of t dus meer dommelen was, heel irri. Ik schrok ook iedere x wakker van kids in de buurt en dacht ik dat t dochtertje was. Dus niet lekker geslapen. Ooh vergeet ik bijna, vanochtend had manlief bijna hapost gebeld voor mij. Had zon buikpijn, niet normaal. Lag echt krom van de pijn. Nog poging gewaagd om snel te douchen, ik dacht wordt t misschien minder maar nope. Toen poos op bed gelegen. Ben ook niet zon piepert die dan gelijk wil bellen. Ik had ook niet t idee dat t de baby was maar echt mijn darmen. Heb ook echt moeite met grote boodschap momenteel. Is normaal al probleem maar nu helemaal. Drink ook veel minder nu vanwege misselijkheid. Dus helpt ook niet mee. Na een dik uur was t weer weg maar mennn was níet funny. Heb daarna maar braaf een glas roosvicee laxo genomen (vindt dat niet lekker maar ja moet inmiddels wel, ook van mijn man).

Straks pasfoto's laten maken. Damn, wat staan we er sjaggie op met zijn allen, echte mugshots. Daar moet je t dan weer paar jaar mee doen op het paspoort.... ;)

20. Uitgerekende datum:
    01-12: Mila77, 34 jaar, 2e kindje (brusje voor Jenna, 2-ling **)
    02-12: Anno24, 24 jaar, 1e kindje
    02-12: Blinky, 30 jaar, 2e kindje (brusje voor Denny)
    02-12: Katie04, 30 jaar, 1e kindje, (1 * & brusje voor stiefzoon)
    02-12: Linda1979, 2e kindje
    02-12: Wup79, 32 jaar, 1e kindje (1 * 2011 met 22w)
    04-12: Didi2502, 32 jaar, 1e kindje
    05-12: Anneco, 31 jaar, 4e kindje (zoon 2005, dochter 2007, dochter 2009 & 1 *)
    05-12: Babyengel, 25 jaar, 3e kindje (zoon dec 2009, dochter* okt 2011 & 3 ***)
    05-12: Mandy1986, 25 jaar, 1e kindje
    05-12: Patriesss, 34 jaar, 2e kindje (zoon Sven jan 2011 & 1 *)
    06-12: Babs84, 27 jaar, 1e kindje (1 *)
    06-12: Cvo1986, 25 jaar, 1e kindje
    06-12: Fenyalara, 1e kindje
    06-12: Gebiena, 1e kindje
    06-12: Lovelygwen, 22 jaar, 1e kindje
    06-12: Natasja22, 1e kindje (5 *****)
    07-12: Mamafm, 2e kindje (1 *)
    07-12: Wondertjenr2, 23 jaar, 2e kindje (dochter 2008)
    08-12: Anoniemass, 22 jaar, 1e kindje
    08-12: Lana1980, 31 jaar, 1e kindje
    09-12: Kinderwens2012, 27 jaar, 1e kindje (1 * 2012)
    09-12: Rian85, 26 jaar, 1e kindje
    10-12: Lilotje, 25 jaar, 1e kindje
    10-12: Volonta, 2e kindje (1 *)
    11-12: Lara1, 32 jaar, 3e kindje (dochter nov 2009, zoon* okt 2011)
    12-12: Lein79, 32 jaar, 1e kindje
    12-12: Mounia777, 21 jaar, 1e kindje
    13-12: Mariahh, 1e kindje
    14-12: JustMe31, 31 jaar, 2e kindje
    14-12: Lac, 29 jaar, 1e kindje
    14-12: Purple88, 24 jaar, 1e kindje
    15-12: Sandana, 1e kinde (1 *)
    15-12: Tamara2703, 2e kindje (1*)

Afspraken:
    07-05: Blinky, 3e echo 10.15
    07-05: Lein79, intake vk
    07-05: Lilotje, afspraak gyn 13.45