@ lilotje: ja dat is zeker fijn dat je bloedverlies is gestopt. het mag nu wel klaar zijn ook al die enge dingen. he bah dat is ook al zo'n rot droom zeg. @ mila: jammer dat je niet lekker geslapen hebt. ik heb er een hekel aan om 's middags te slapen. komt denk ik omdat ik maanden bijna dagelijks op bed lag door ziekte. kan het echt niet opbrengen. zal tegen het eind van de zw wel anders zijn denk ik haha. wat rot dat je zo'n pijn had. gelukkgi voelde je zelf al aan dat het niet met je kleintje te maken had. dat scheelt een hoop ongerustheid. gelukkig is het weer gezakt. die pasfoto zijn echt vreselijk he. ik vind het zo erg dat ze van recht op je giecheltje genomen worden. en dan ook nog zonder mijn bril, nou dat ziet er helemaal niet meer uit. ik ben blij dat ze er een zw/w exemplaar van pakken. is toch wat flatteuzer ik heb vandaag zo weinig gegeten en gedronken. ik werd echt van alles ziek. en toen begon mijn man nog ff te klagen dat hij het helemaal niet leuk vond dat hij nu zo weinig aan me had, omdat ik zo moe en zo ziek ben. nou ja en ik dan? schat dat wordt vast nog veeeeeeeel erger
Uitgerekende datum: 01-12: Mila77, 34 jaar, 2e kindje (brusje voor Jenna, 2-ling **) 02-12: Anno24, 24 jaar, 1e kindje 02-12: Blinky, 30 jaar, 2e kindje (brusje voor Denny) 02-12: Katie04, 30 jaar, 1e kindje, (1 * & brusje voor stiefzoon) 02-12: Linda1979, 2e kindje 02-12: Wup79, 32 jaar, 1e kindje (1 * 2011 met 22w) 04-12: Didi2502, 32 jaar, 1e kindje 05-12: Anneco, 31 jaar, 4e kindje (zoon 2005, dochter 2007, dochter 2009 & 1 *) 05-12: Babyengel, 25 jaar, 3e kindje (zoon dec 2009, dochter* okt 2011 & 3 ***) 05-12: Mandy1986, 25 jaar, 1e kindje 05-12: Patriesss, 34 jaar, 2e kindje (zoon Sven jan 2011 & 1 *) 06-12: Babs84, 27 jaar, 1e kindje (1 *) 06-12: Cvo1986, 25 jaar, 1e kindje 06-12: Fenyalara, 1e kindje 06-12: Gebiena, 1e kindje 06-12: Lovelygwen, 22 jaar, 1e kindje 06-12: Natasja22, 1e kindje (5 *****) 07-12: Mamafm, 2e kindje (1 *) 07-12: Wondertjenr2, 23 jaar, 2e kindje (dochter 2008) 08-12: Anoniemass, 22 jaar, 1e kindje 08-12: Lana1980, 31 jaar, 1e kindje 09-12: Kinderwens2012, 27 jaar, 1e kindje (1 * 2012) 09-12: Rian85, 26 jaar, 1e kindje 10-12: Lilotje, 25 jaar, 1e kindje 10-12: Volonta, 2e kindje (1 *) 11-12: Lara1, 32 jaar, 3e kindje (dochter nov 2009, zoon* okt 2011) 12-12: Lein79, 32 jaar, 1e kindje 13-12: Mariahh, 1e kindje 14-12: JustMe31, 31 jaar, 2e kindje 14-12: Lac, 29 jaar, 1e kindje 14-12: Purple88, 24 jaar, 1e kindje 15-12: Sandana, 1e kinde (1 *) 15-12: Tamara2703, 2e kindje (1*) Afspraken: 07-05: Blinky, 3e echo 10.15 07-05: Lein79, intake vk 07-05: Lilotje, afspraak gyn 13.45 07-05: Volonta, intake vk 08-05: Didi2502, intake vk + 1e echo 9.00 08-05: JustMe31, afspraak vk & echo 10-05: Katie04, termijnecho en nekplooimeting 10-05: Mandy1986, intake vk + 1e echo 10-05: Mariahh, 2e echo 11-05: AnneCo, 1e echo 10.30 12-05: Lara1, termijnecho 10.15 14-05: Wup79, 2e echo 15-05: Anoniemass, termijnecho 11.00 21-05: Mila77, termijnecho en nekplooimeting 22-05: Babyengel, 2e afspraak vk 10.20 22-05: Lein79, nekplooimeting 9.00 23-05: Lovelygwen, 2e echo 11.30 23-05: Wondertjenr2, 2e echo 19.00 24-05: Kinderwens2012, 3e echo 25-05: Babyengel, medische echo AMC 11.40 30-05: Rian85, intake vk + 3e echo 31-05: Cvo1986, termijnecho 31-05: Lara1, gyn & echo 9.00 Vlindertjes: 31-03: Noushi (5w) 04-04: Babywish84 (5w) 04-04: Iloiza (4w5d) 10-04: Danielle86 (nb) 10-04: Daylinn (5w5d) 11-04: Lunap (nb) 17-04: Mounia777 (5w6d) 21-04: MH1113 (6w4d) 23-04: Linda99 (7w5d) 01-05: Rossi85 (8w6d) 02-05: Frommel (9w0d) 03-05: Scarabee (8w2d) 03-05: Zoe1 (7w3d) 03-05: Tantan (nb) veel sterkte voor de vlindermama's ______________________________ Heb je wijzigingen voor de lijst? Zet het dikgedrukt groen in een berichtje. Babyengel past de lijst aan!
Ik heb me vergist in de afspraak met de gyn, het is pas 7 juni in plaats van 7 mei! Goedemorgen allemaal! We zijn alweer een dagje verder, ik zit vandaag op 9 weken! Klinkt alweer een heel stuk verder dan 8, haha! Toen ik gister al jullie verhalen over aardbeien las heb ik zelf toch ook maar een bak gekocht, net heerlijk wat yoghurt genomen met aardbeien er doorheen, hmmm echt lekker! Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Ik ga maar een beetje in huis rommelen, verder niet zo veel plannen. Fijne dag allemaal!
@Dromen, Heel raar, heb vannacht ook eng gedroomd, moest naar het ziekenhuis VK en ze wou geen echo maken. Toen ik zei dat ik bang was en begon te huilen, deed ze me iets om de pols en moest ik mijn man positieve dingen zeggen. Daarna zei ze niets alleen dat ze me met de 12 weken echo zelf wou zien eind april ?!? En toen werd ik wakker, ik hoop maar dat het niets voorsteld en zeker omdat ze eind april zei, die tijd hebben we gehad. Maar heb er wel de schrik van! @T-shirt 'ik word een grote broer en grote neef' Helaas sliep mijn neefje nog toen we kwamen, normaal is hij al 1 uur wakker. Toen hij wakker werd was hij in een minder goed humeur. Hij wou het t-shirt niet aandoen en ook niet vastpakken. Dus toen maar het shirt aan mijn schoonzuss gegeven en ze was super blij. Barste onderhand in tranen uit, hihi, 2 zwangeren met de tranen in de ogen. Het voelde zo goed samen! Vol enthousiastme en vreugde, geweldig! Mijn zwager vloog mijn man in de armen, vond het zo tof! Ik had plaatjes van kwik, kwek en kwak erbij gezet (voor en achterkant) en hij begreep het meteen. Whaha, dat werd het zeker... Hier vandaag ook 9 weken! Joehoe, nog 1 week en dan heb ik 2 cijfers, hihi... Ik ga zo ff douchen, dan naar mijn tante, daar komt de familie (die zin en tijd heeft) elke zondag samen, erg gezellig. Mijn man is nu aan het volleyen, vanmiddag lekker samen lunchen en verder zien we wel. Niet te veel gepland gelukkig! Iedereen een fijne zondag!
Goedemorgen allemaal... Hierzo heerlijk geslapen. Vandaag 9 weken! Ik lag in bed te bedenken dat volgende week zondag ik 10wk ben en dus al EEN KWART van de zwangerschap erop zit! Wow... hihi, dat gaat snel! Hierzo worden de klachten langzaam aan wat minder. Mijn borsten hebben nog wel knobbels maar die worden wat zachter, gelukkig want het was pijnlijk. Ook iets minder misselijk, maar nu moet ik zeggen dat in het weekend het sowieso beter gaat omdat ik wat kan pakken wanneer ik wil en niet hoef te wachten op koffie pauze. Een hele fijne zondag allemaal!
@Rian, Inderdaad volgende week een kwart, haha... Als je het zo bekijkt, gaat het echt snel, maar goed genieten!
Hoi meiden Hier afgelopen dagen zo moe geweest! Kwam echt nergens aan toe. Vandaag iets beter, moet ook in het huishouden aan de slag. En vanmiddag een verjaardag. Ik zag gisteren dat Mounia777 een bbz heeft gehad. Die heb ik bij de vlinders gezet. Mounia sterkte!
@AnneCo thanx! @ Blinky thanx! en helaas geen zonnige dag gehad maar wel gezellig. Vna half 1 's middags tot 12 uur 's avonds visite gehad. Dus vanmrmorgen behoorlijk gaar en om 1 uur weer lekker een tukkie gedaan van 2 uur Nu wat wakkerder @ Volonta super je echo! en haha begintde zw.demetie nu al En over aardbeien gesproken..ik ben zelf bijna een aardbei...ik vond ze altijd super lekker, maar nu...ik heb al heel wat doosjes verslonden @ Rian dank je wel! @MH1113 jeetje wat spannend voor je! ik duim super hard voor je dat dit uitgroeid tot iets moois @Linda heel veel sterkte @ Kinderwens ook bedankt! en leuk he het vertellen
Ik geloof dat hier de misselijkheid ook een beetje komt. Niet heel erg en hoef ook niet over te geven (gelukkig!) maar de hele middag zo'n naar gevoel in mn maag. Ik heb elke dag vooral eind van de middag erg last van misselijkheid en vermoeidheid. Heel vervelend want juist dan moet ik koken en heb ik helemaal geen zin in die etensluchten en ook geen honger. Ik eet 's avonds liever een bakje yoghurt ofzo, maar dat is niet gezond en mn vriend moet ook gewoon eten. Gelukkig kookt hij ook regelmatig maar hij werkt elke dag tot 18 uur en ik niet, dus vind dat ook niet helemaal eerlijk. Morgen moet ik bellen voor een echo voor rond de 11/12 weken. Kan nu al niet wachten tot het zover is! Hopelijk is alles dan nog goed en kan ik iets meer genieten als we voorbij die 12-weken grens zijn.
@CVO: Nou, dat hoop ik niet Die aardbeien zijn op het moment ook enorm goed! (sorry Blinky) @Babyengel: Bij jou dus ook geen kabourtertjes... Hier vandaag ook maar flink de handen uit de mouwen gestoken! Was het een gezellige verjaardag? @Mounia: Mocht je hier nog lezen, heel veel sterkte! @Rian, jeeeh negen weken! Fijn dat de klachten afnemen! Hopen dat de misselijkheid nu op je werkdagen ook wegblijft. Werk je full-time? @Kinderwens; Leuk om te lezen dat je schoonzus en haar man zo ontroerd waren. Dat je neefje niet helemaal volgens plan meewerkte mocht de pret niet drukken. Bijzonder en fijn dat jullie nu toch nog samen zwanger mogen zijn. Wanneer is ze uitgerekend? @Lilotje: Ik zie dat wij gelijk lopen met de banner, morgen negen weken feestje! Hier vandaag ook weinig plannen lekker geluierd en bijgekomen van gisteravond, was een latertje geworden! @Hier; de echo heeft mijn vriend erg goed gedaan. Ik merk dat het voor hem nu ook iets meer gaat spelen. Hij begint er uitzichzelf over of aait even over mijn buik. Morgen de intake bij de vk, zal wel zo gepiept zijn gezien ik er een paar maanden terug ook heb gezeten. Alleen die weegschaal he, Bah @Blinky: Veel plezier morgen bij de echo! @Lein en Lilotje, morgen ook een afspraak, succes /plezier! Lilotje: krijg jij ook weer een echo? Of zou dat alleen zijn wanneer er nog sprake zou zijn van bloedverlies. Onee, even gewijzigd, je had pas 7 juni de afspraak! Fijne avond allemaal!
hier ook echt een down day! Wisselend misselijk, supermoe en pijn in de buik! En dan ook nog zo emo als maar wat! Leuke zondag, pfff.... We moeten er iets voor over hebben he!
@ hier druk aan het inpakken voor ons weekje weg morgen eerst nog even langs de VK en dan richting de Ardenne heerlijk. Verder wisselen misselijkheid en enorme trek elkaar af maar het is nog wel te doen het ergste is de vermoeidheid ik kan veel minder hebben daardoor maar ach het gaat vanzelf weer over.
@ kinderwens: he bah wat een vage droom. we gaan er maar vanuit dat die gekke dromen puur hormonaal zijn en verder niets betekenen. jammer dat het niet lukte met het shirtje, maar de boodschap is hoe dan ook heel goed ontvangen @ rian: wat fijn dat je klachten wat minder worden. hier is precies tegenovergesteld @ mounia777: wat een rotnieuws, veel sterkte @ lein: alvast een hele fijne vakantie gewenst. @ hier: vandaag een aantal uren bij schoonouders doorgebracht. was erg gezellig. denny was helemaal uitgeput toen we thuiskwamen, dus lag er lekker op tijd op vanavond. ik ben al het hele weekend beroerd. hopelijk duurt dat niet de hele vakantie. is toch ff balen. morgen weer een echo. zo spannend. ik ben wel blij dat we al vroeg mogen
@ Blinky, spannend morgen weer een echo, hopelijk nog steeds twee mooie kloppende hartjes te zien! Naar die misselijkheid, hoop voor je dat dat ook gauw minder wordt. Oh oh is je man aan het klagen.. niet leuk, jij hebt er veel meer last van. Ik ben trouwens jaren lang allergisch geweest voor aardbeien, sinds een jaar of 10 kan ik er weer tegen. @ Cvo1986 nog gefeliciteerd met je verjaardag, 26 alweer he! Hopelijk was het een leuke dag @ Lein, leuk een weekje weg, veel plezier alvast! @ Linda99, meid wat een narigheid dat de miskraam ook niet op gang komt veel sterkte met alles.. ik hoop dat er in de toekomst alsnog een mooi wondertje voor jullie komt. @ Mariahh, wat heftig dat je zo veel was afgevallen! Hoe gaat het verder als je thuis bent, krijg je dan aangepaste voeding ofzo? @ MH1113, ik snap 'm niet? Als je 2 weken geleden de miskraam had kan je nu toch nog niet terug zwanger zijn? Anyway ik hoop natuurlijk voor je dat dit een goede afloopt heeft en je gauw een kloppend hartje ziet! Gefeli meid @ Volonta, wat is er met de weegschaal van de vk dan? Hier wegen ze alleen je startgewicht dat is alles.. en met 40 weken een keertje. Verjaardag hier was wel te doen mijn zoon was een handenbindertje alleen.. Nou, hier even op de bank tv kijken, en zo wat strijken.. en dan maar niet te laat naar bed. Gaap.
Okay ik neem terug over mijn klachten. Voelde me vanmorgen enorm goed, borsten deden minder pijn, nauwelijks misselijk... Nu echt kapot moe, borsten pijnlijk gespannen en zo misselijk... Pfffttt.... Maar goed, ben nog steeds goed zwanger dus hihi. Ik werk full time, maar doordat ik teveel uren maak op een normale werkweek heb ik om de week de vrijdag vrij. Heerlijk! Per 1 juni heb ik een nieuwe werkplek, waar de praktijk elke woensdag middag gesloten is dus ik sowieso minder werk.
@hier in de wachtkamer van de vk maar dat stelt niet zoveel voor, ze hebben helaas geen echo apparatuur dus het is alleen even een chitchat en een nieuwe afspraak maken, daarna auto volladen en 300 km naar het Zuiden!!! Tot over een week!
goedemorgen dames, hierzo ook goed beroerd! bah! ik moet eigenlijk aan slag hier in huis, maar kan me er niet toe zetten... blinky vandaag weer een echo! spannend! jij ook nog steeds zo vreselijk misselijk... bleh sterkte meid, ik hoop dat je je gauw weer wat beter mag voelen. andere dames die vandaag een afspraak of echo hebben: succes! Lein fijne vakantie! leuk! Rian bij mij kunnen de kwaaltjes ook afwisselen, de ene dag gaat het heel goed, de andere dag ben ik zo een wrak, nou ja, we doen het voor het goede doel en idd al bijna op een kwart, als je het zo bekijkt gaat het lekker snel Kinderwens leuk dat je gelijk met je schoonzus zwanger bent, wij willen het as. zondag moederdag vertellen, we hebben vrijdag de echo en als die goed is dan pak ik hem in, met roze en blauwe bonbons erbij. en ik wil nog een foto van de kids met daarop... wij krijgen een broertje of zusje erbij.... ik heb trouwens zo´n doppler gekocht, maar ik kon nog niet echt het hartje vinden. 1x dacht ik iets te horen, maar klopt het dat het nog best moeilijk te vinden is?
Fijne vakantie Lein, geniet ervan! @AnneCo Ja leuk he, samen zwanger. We zaten eerst ook gelijk op 12 dagen na. Dat verschil is nu helaas groter, maar goed. Wel leuk... Waar heb jij zo'n doppler gekocht? Ik ben er ook over na aan het denken. Ik ben hier een partij misselijk, al dagen, maar nadat ik gister avond bij Peking Express dat gore ei zag, komt al het eten me er steeds uit.