1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

Potverdorie nee he Babyengel.
    Ik duim hier hard dat alles goed is meisje, ik brand een kaarsje extra voor jou nu.

2. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Volonta;
    Hier weten ook alleen de ouders, broer, zus en schoonbroer / -zus en 2 goede vrienden het.
    Vanmiddag ga ik het tegen mijn beste vriendin vertellen!
    De vorige keer kon ik nog geen dag het voor haar geheim houden, nu gelukkig wel een paar weken gelukt.
    Maar ben zo blij dat ik het nu met haar kan gaan delen.
    zondag zullen we het de familie en volgende week de vrienden vertellen.

@Babyengel;
    Nee he... ow meid, wat erg voor je! Hopelijk kun je snel naar de VK voor een echo en is toch nog alles goed.
    Sterkte meid! Mijn duimen draaien nu voor je...

Hier net ook even schrikken, heb wat bruinsige afscheiding, maar hoop dat het niets betekend. Schrik me wel echt... verder nergens last van!
    Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan!

Hier nu echt helemaal op!
    Drukke werkdag gehad, nu ff rust op de bank en dadelijk lekker eten met mijn vriendin en de kids.

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo Dames.
    Ik ben wat laat, maar mag ik hier nog aansluiten?
    Ik ben vandaag 9 weken en 3 dgn zwanger, en uitgerekend op 10 december (of 11, da's maar net welke calculator je invult). Veel eerder durfde ik me nog niet te melden (vanwege VMK en MA heel erg voorzichtig geworden).
    Maar inmiddels 2 echo's gehad en mini-knuf groeit goed. Moet van meelf nu wat meer vertrouwen gaan krijgen, dus dit is stap 1:D:D.

4. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Knuffel
    Natuurlijk, welkom!
    Hoe gaat het nu met je en met de zwangerschap?
    Ik kan me je voorzichtigheid voorstellen!

5. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Babyengel nee toch!! ik duim heel hard voor je!!
    Knuffel welkom hier, gezien je onderschrift snap ik je onzekerheid.. gefeliciteerd en geniet er van!!!

Hier de echo was super ons minimensje is goed gegroeid en het hartje ging te keer:) Wat is ons beebje bewegelijk! tijdens de echo begon het zelfs even te ''zwaaien'' super om te zien vooral na zoveel gewichtsverlies!

voor de lijst:05-06 Termijn bepaling VK

6. Ben weer terug! Had geen idee wat ik zou gaan zien, maar er was een mooi kindje te zien. Was op 10w2d gemeten. Kloppend hartje en lekker aan het bewegen. Cyste op navelstreng was verdwenen. De reden van de enorme bloedingen is een gigantische hematoom aan de bovenkant. Erg spannend dus. Ik verlies veel bloed nog, het kan zijn dat als ik erg blijf bloeden dat het kindje wordt meegenomen. Maar daar ga ik niet vanuit, blijf positief! Ondanks de plassen bloed ;) moet wel rustig aan blijven doen. Over 2 weken ga ik weer terug, als ik vele plassen blijf verliezen moet ik bellen.
    Pfoe.. De zenuwen zittennog hoog!

7. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Mariah,
    Prachtige echo, fijn om te horen dat alles goed zit!

@Babyengel,
    Wat fijn dat het hartje klopt en dat het termijn klopt. Blijft natuurlijk spannend! We blijven voor je duimen...

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    babyengel, gelukkig!! nu idd positief blijven ookal snap ik de onzekerheid heel goed, begon hier al te janken bij elke kilo die ik verlor ipv aankwam.. fijn dat je snel terecht kon voor een echo!!

9. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Babyengel, jeetje meis wat is dat schrikken! Ik duim heeeeeeel hard voor je dat alles goed is!!!!!

10. linde90

linde90 Niet meer actief

Oehh gelukkig Babyengel.
    je kaarsje brand nog ;)
    Ik hoop dat het snel stopt en dat het hemathoom verdwijnt.
    Dikke knuffel voor je

11. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh wat een opluchting zeg!!!! Ik blijf voor je duimen!!

12. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Wat een oplichting babyengel! Hopelijk verlies je de rest van het hematoom snel zodat het achter de rug is of dat het vanzelf resorbeert! Wel heel spannend, hopelijk houdt je kleintje zich goed vast en "spoelt" ie niet mee... maar hij is al behoorlijk groot met 10+2wk! Dus zo makkelijk komt die niet meer naar buiten!

Succes en veel sterkte!

13. De hematoom is veel groter dan het kindje. CRL was 35 mm, hematoom 88x32x42 mm. Je snapt dus dat ik leegloop.. ik hoop juist dat ik niet teveel bloed verlies, heb al een laag HB. Wilde net een nieuw verbandje indoen, het was puur bloed wat ik verloor. Normaal als je een miskraam krijgt of menstrueert dan merk je dat het slijmvlies is, dat is ook dikker. Maar dit is alleen maar bloed wat uit me komt, daarom had ik ook eigenlijk geen miskraam gevoel.

Ik maak me hierdoor wel zorgen om mijn bloedstolling. Ik weet dat mijn bloed niet zo goed stolt, maar dat was niet erg zei de huisarts. Trombocyten waren niet schrikbarend laag en ze wilde verder niets doen. Maar nu las ik dat je een hogere kans op een hematoom kunt hebben als je bloedverdunners slikt. Dat zou dan toch ook gelden als je bloedstolling slecht is denk ik.. pff.. mijn hoofd maalt nog een beetje..

Manlief mag straks eten halen, ik heb bedrust ;);)

14. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Wat enorm spannend babyengel! Voor nu goed nieuws dus, nu maar hopen dat mini baby zich goed blijft vasthouden aan je en niet met dat stomme bloed mee gaat! Pfff spannend hoor!

@ mariahh: wow mooie echo meis, echt al een heel klein mensje te zien, bijzonder he! Fijn dat alles goed was!!

15. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Knuffel, hartstikke welkom hoor. Zoals je ziet zijn er meerdere met een historie, dus vertel wat je kwijt moet en natuurlijk ook je geluk. :0 Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Babyengel, je klinkt aan de ene kant nuchter en aan de andere kant natuurlijk onzeker. Hopen dat het erge bloeden stopt, zodat je kleintje er niet meer door wordt bedreigd. Sterkte! en idd nu goed je rust nemen, laat je man het maar even regelen. :)

Mariah, heerlijke geruststelling die echo!! Val je niet meer zo veel af nu of kom je zelfs al een beetje aan?

Mijn training vandaag was en training die ik volg, ik wilde meer leren over presenteren. Grappig was dat de belangrijkste boodschap was dat ik eigenlijk al goed kan presenteren en zodra ik dat ook echt geloof het daardoor alleen maar beter kan worden....dat kan je natuurlijk nog algemener trekken.....ik kwam iig met meer energie uit de training dan toen ik hier vanmorgen weg ging.

@vertellen; na onze termijn echo van as maandag mag iedereen het weten. Behalve mijn werk, omdat we nu nieuwe functies kunnen krijgen en ik denk dat het beter is als ze dan niet weten dat ik straks er even tussenuit ben.
    De buurvrouw heeft het trouwens al door, ze had de Moeders voor Moeders flessen gezien....:)

16. Katie04

Katie04 Actief lid

7 feb 2011
    121
    0
    0
    Huishoudelijk medewerkster
    Zeeland
    @Babyengel, jemig meid, ben blij dat het nog goed zit zeg, lekker je rust pakken asjeblieft...

Hier ziet het er ook allemaal erg goed uit! Een heel klein minimensje in m'n buik, ben 1 dagje vooruit gezet. Hij/zij leek zelfs even te zwaaien nadat de echoscopiste het even wakker geschud had! Het hartje klopte gigantisch, 164 slagen per minuut, en zo goed te horen nu! Daarna zijn we maar meteen naar het gemeentehuis geweest om de baby te erkennen.

Ik ben zoooo blij en zoooo opgelucht!

Ik ga trouwens van de week even kijken hoe ik de echo foto's er evt op kan krijgen!!

17. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Ow jeetje dat is inderdaad flink! Ik snap dat je niet teveel bloedverlies wilt krijgen, helemaal als je al een laag HB hebt! Dan hoop ik dat een deel van het hematoom nog wordt geresorbeerd! Superveel succes, ik blijf voor je duimen!

18. @ Katie wat fijn van de goede echo!! Hihi zit er een meisje in je buik met zo'n snel hartje?

@ Knuffel gefeliciteerd met je zwangerschap. Hier zijn meerdere meiden met miskramen, snappen je onzekerheid al te goed. Hopelijk blijft het gewoon goed gaan deze keer :)

@ Mariahh jij ook gefeliciteerd met je goede echo

19. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Hee meiden,

Kijk jullie ook dat programma op Net 5 om 18.30 (elke werkdag) over die 17 kinderen? :)

20. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    @Mariahh: jeetje wat spannend zeg, die bloedingen! Ik zal voor je duimen dat het snel overgaat een je kleine mag blijven zitten!

Deel Deze Pagina