Meid wat goed!!! Gefeliciteerd! Ik hoop voor je op een hele mooie en vooral voorspoedige zwangerschap!! Dikke kuss
Danielle woww gewoon al raak gefeliciteerd! Ga enorm duimen dat het deze x allemaal goed blijft gaan. Lilotje, meid, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Wesnappen heel goed hoe onzeker je wordt van bloedverlies. Ik hoop dat het allemaal niks betekent! Hier vandaag wel gewerkt. Maar was eigenlijk wel een beetje veel. Ik moest best veel lopen bij het overstappen vanmorgen. Toen ik op mijn werk aankwam voelde mijn buik niet helemaal rustig en lekker aan. Het deed geen pijn, maar voelde gewoon onprettig zeg maar. Nu zit ik lekker op de bank en heb ik nergens last van. Morgen even de vk bellen om te overleggen wat ik het best kan doen. Verder geen bloed meer verloren, pfieuw!
He dames, Even wat minder gereageerd de afgelopen dagen, maar wel meegelezen. Knuf voor Lilotje, helemaal niet leuk om weer bloed te verliezen. Kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van wordt! Danielle: Wauw! Wa fijn dat je alweer zwanger mag zijn en nu blijft dit frummeltje gewoon zitten hoor! Een fijne zangerschap en hopelijk laat je zo nu en dan iets van je horen! Babyengel: hmm onprettig gevoel is niet fijn. Benieuwd van de vk ervan zegt. Lief: Wauw Aruba, heerlijk hoor! Mag ik vragen hoe jullie daar zo zijn gekomen? Lilotje: trouwens fijn dat ze je jurk terugnemen! Toch wel netjes! Sorry dames, maar ga nu echt verder, huis is ontploft.... Verder weer wat onzeker omdat ik eigenlijk geen zwangerschapkwaaltjes heb... Overweeg toch om te bellen en de echo wat vroeger te zetten. Twee weken wachten is toch nog wel lang.....
@Lilotje, ik kan me weer bij je aansluiten. Na bijna 5 dagen geen bloed/bruin/roze afscheiding, is het nu in alle hevigheid weer terug... Pffft..... gelukkig op het moment (nog) geen helderrood bloed maar wel flink oranjerige/bruine afscheiding... Gelukkig morgen naar de gyn, ben benieuwd wat hij er van zegt!
@lilotje en rian wat ontzettend rot voor jullie dat bloed verlies..ik zou er ook onzeker van worden..sterkte @danielle wat een super bericht gefeliciteerd Vandaag bij vk geweest en hartje gehoord..helemaal blij! Deze week nog werken en dan 4 weken vakantie! Heerlijk. Zaterdag ga ik met een vriendin naar Barcelona, dinsdag weer terug. Voor het eerst zolang bij Sven vandaan..dat wordt denk ik wel moeilijk voor me..helemaal nu hij deze periode eenkennig is.. Maar goed eerst nog veel werken..want ik loop achter door die misselijkheid en moeheid. Fijne avond dames
Ik ga een poging wagen, maar sla vast mensen over. Op voorhand mijn excusses. @Lief: veel plezier voor zometeen! @Lilotje: bah, wat een onzekerheid. En gewoon hier blijven hoor. Grote akns dat je de volgende keer weer vooruit gezet wordt! Vergeet niet dat een paar milllimeter verkeerd meten al meteen een enorme invloed kan hebben op de mogelijke termijn! En sorry is niet nodig hoor, daarvoor is dit forum toch juist ook bedoelt! Waar moet je het anders kwijt? @Lara: kan me niet "voorstellen" hoe zwaar het geweest moet zijn gisteren. Mooi "gebaar", de wens balon! @AnneCo: wat schatting van je dochtertje, met haar plantje!!! En wat een originele manier van vertellen. @Fenyalara: wat fijn dat je zo al aan een boel spulletjes kan komen! Wij durven over dat soort dingen nog (laaaaaaang) niet na te denken hoor. En ook ik schrijf niet zo vaak... @Babyengel: denk je we om jezelf? Na dat vloeien wel even rustig aan doen hoor! Dan maar een dagje niet werken. De beeb is nu belangrijk!!! @Volonta: nog 2 wkn wachten... Pfff, dat is inderdaad wel errug lang... @Rian: ook jij al afscheiding die je niet wilt.... Bah, bah, bah @Patrsiesss: wat een goed nieuws! Gefeliciteerd. Nog even bikkelen en dan lekker vakantie. Ik ben jaloers!!! Hier gisteren de ouders het nieuws verteld. Was voor die tijd heel emotioneel (ook omdat ik ineens enorm mijn vader miste die 5,5 jaar geleden overleden is). Iedereen was helemaal blij! Mijn moeder liep huppelend naar de keuken: ik wordt oma, ik wordt oma.... Zo leuk. Geen van allen had het aan zien komen (mede denk ik vanwegen mijn hernia, het is misschien best snel en dat hadden we na al het wachten zelf ook niet verwacht). Hier toch nog steeds wel heel veel onzekerheid hoor. Ik durf er nog niet in te geloven, bang dat het geluk ons weer wordt afgepakt. het vertrouwen in mijn lichaam is ver te zoeken door de afgelopen jaren... En zolang ik struisvogel kan spelen is het net iets makkelijker lijk wel. Maar ja, ooit zal ik mijn koppie toch uit het zand moeten gaan trekken. Maandag weer een echo en dan de 30ste de combi test. ZIjn er meer mensen die die gaan doen?
Goedemorgen dames!! Iedereen een beetje goed geslapen?? Ik wel, totdat vanmorgen om 05.10 de telefoon ging hier! Zat recht overeind in bed! Was de college van m'n man, m'n man had zich verslapen..'t is ook altijd hetzelfde met m! Zijn ook geen tijden he om 04.30 de wekker. Maar ik heb dus lekker geslapen omdat ik gisteravond toen ik naar bed ging even de angelsound heb geprobeerd (zoals al een paar dagen) en ineens heel in de verte kon ik het hartje van onze uk horen Wat een fantastisch geluid, en een heerlijk gevoel! Rian succes vandaag! Voor de andere dames die afspraken hebben staan natuurlijk ook! (sorry even geen tijd om te kijken wie precies!)
Succes dames die een afspraak hebben @knuffel wordt je moeder voor het eerst oma? Dat is helemaal speciaal..ik snap het wel dat je vertrouwen in je lichaam kwijt bent, probeer toch van je zwangerschap te genieten..het is een mooi wonder.. Nou dames ik ga weer aan het werk..
Hallo allemaal, Helaas was er gisteren geen kloppend hartje......, al 3 weken niet meer.... Ik heb er zelf niets van gemerkt, ik voelde me nog even zwanger.... Nu moeten we beslissen wat we gaan doen, ik denk een curetage, want het leeft al 3 weken niet meer en m'n lichaam heeft het nog niet door..... Alle dames wens ik een fijne en gelukkige zwangerschap.
Ik lees net dat Danielle weer gelukkig zwanger is, ik hoop dat later ook bij jullie te kunnen melden, maar nu even bijkomen en verwerken.
Ah nee, dat meen je niet Wup!! Wat verschrikkelijk zeg! En ook zo onverwachts! Echt ontzettend naar voor jullie! Heel sterkte met het maken van de goede beslissing!
@Danielle wat fijn dat je al zo snel weer zwanger bent! Gefeliciteerd, en ik hoop dat alles goed mag blijven gaan! @Knuffel leuk he? het vertellen, vooral als niemand het in de gaten heeft. Probeer vertrouwen in je lijf te hebben, en positief te blijven! Wij gaan geen combitest doen, heb ik bij al m´n zwangerschappen niet gedaan, dus ik heb er geen ervaring mee. @Patriess lekker bijna vakantie! en dan lekker naar Barcelona! ik ben stiekem een beetje jaloers! probeer er van te genieten, je zoontje is vast in goede handen! @Wup wat erg dat het hartje niet meer klopte! wat een schok zal dat geweest zijn voor jullie! sterkte ermee en van hier een Knuffel voor jou! @Rian succes vandaag @lilotje heb je al een afspraak?
@ wup: jeetje nee toch. Bah wat een rotnieuws meid. Huil maar even lekker uit hoor, is goed voor je! Heftig dat het al 3 weken geleden gestopt is ook, en je je gewoon nog zwanger voelde. Dan verwacht je zoiets toch totaal niet! Heel veel sterkte en dikke knuffel! @ rian: He bah ook alweer bloed. Het maakt je zo onzeker he, dat naar de wc blijven lopen om te checken. Liep net even in de stad en voelde van alles lopen, dacht he bah weer bloed. Kon ik thuis, niets te zien. Het is gewoon rot dat het vertrouwen dan weg is en je er niet optimaal van kan genieten! Sterkte meid! @ hier: ik voel me vandaag weer iets beter. Net bij de huisarts geweest. Ze kon me eigenlijk niets nieuws vertellen maar vond het toch even fijn. Mag voor de pijn in mn rug gewone paracetamol gebruiken. Mag van haar ook in bad, dat helpt namelijk wel 's avonds. Ze had over het bloed icm rug en buikpijn ook niet zo'n goed gevoel, maar kon er verder niet veel van zeggen. Ik ging ook naar haar toe om iets te vragen over mn navel, ben vorig jaar geopereerd aan endometriose via de navel en het is enorm lelijk gehecht en heel dik littekenweefsel en mn navel staat erg strak, maak me er druk om mocht ik straks een dikke buik krijgen. Ze zei dat ik het goed moest insmeren en het geen probleem zal opleveren, gelukkig. Ze vond het wel zo lelijk ook dat ik na mn zwangerschap maar eens moest kijken voor plastische chirurgie. Maar ben bang dat ik dat dan zelf moet betalen en erg duur zal zijn. Maargoed, dat zien we dan wel weer. Voor nu is het bloeden weer wat minder. Het wordt steeds wat bruiner en minder, hoop dat dat een goed teken is. Ik weet niet zo goed of ik straks de vk moet bellen, aangezien zij ook niet zoveel kan doen. Ik kan ook moeilijk 3 keer in de week een echo krijgen om me gerust te stellen. Wat zouden jullie doen?
@Wup, wat schrikken meid.... Helemaal niet het nieuws wat je verwacht, vooral niet als je lichaam je nog zo zwanger laat voelen... hele dikke knuffel en heel veel sterkte. Bedankt voor alle succes wensen. Ik ben best een beetje zenuwachtig... Ik moet zo om 12.00 eerst mijn presentatie nog een keertje houden (op andere locatatie), duurt +/- 1 uur. Dan ga ik er meteen vandoor naar huis toe, het is 30 min rijden naar het ziekenhuis... Ik heb om 2 uur de afspraak!
goeiemorgen @ rian: ha lekker bijna vakantie, geniet ervan @ lilotje: gelukkig niet meer helderrood verlies. wat goed dat je de jurk kan annuleren en zelfs nog een tegoedbon krijgt. echt klase van die zaak. zolang het nu bruinverlies blijft zou ik niet bellen, maar zodra je weer helderrood verliest zou ik gewoon weer bellen hoor. al is het maar voor je eigen gerustheid @ danielle: wat een supernieuws meid, van harte gefeliciteerd! houd je ons een beetje op de hoogte? ik ga voor je duimen dat dit kindje lekker blijft plakken @ babyengel: goed op jezelf passen hoor. als werken niet goed voelt moet je echt even een beetje rust pakken voor jezelf @ rian: wat rot dat je nu weer bruinverlies hebt. veel succes bij de gyn vandaag @ patriesss: gefeliciteerd meid. wat heerlijk om het hartje te horen. wauw 4 weken vakantie heerlijk zeg. veel plezier alvast in barcelona. ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk zal zijn om een aantal dagen bij sven weg te zijn. @ knuffel: lijkt me ook erg moeilijk om het nieuws niet meer aan je vader te kunnen vertellen. als je beide ouders nog hebt sta je daar niet zo bij stil. ik vind het ook extra bijzonder voor mijn moeder, omdat ik haar in de vorige zwangerschap bijna had verloren. wij doen alleen een nekplooimeting. bloedonderzoek is niet mogelijk bij een 2-ling. deze keer erg over getwijfeld, maar werd sterk aangeraden door vk ivm 2-ling @ katie: lekker is dat om zo vroeg tel te krijgen pfff. wat fijn dat je het hartje hebt gehoord. dan slaap je zeker lekker @ wup: oh nee meid wat vreselijk. wat verdrietig. heel veel sterkte met dit verlies gisteravond was denny erg onrustig. hij ging naar bed om 20.15 maar we hoorden hem constant spoken boven. om 23.00 ging hij huilen en bleef hij huilen. toen maar naar beneden gehaald. na veel gedoe pas om 1.00 weer in slaap gevallen en om 7.30 was ie alweer wakker.
Hallo meiden, Lees elke dag mee maar heb de puf niet om te reageren. Weet dus ook totaal niet meer wat k allemaal heb gelezen @Wup: Heel veel sterkte! Pfff zal enorm schrikken zijn geweest. @Danielle: Proficiat!! Hier is de misselijkheid ietsjes af aan het nemen, ben het nu nog met vlagen. Moeheid is nog steeds aanwezig. Voor de rest heb ik echt veel pijn aan mn bekken. Bij de 1e had k dat pas veeeel later. Nu kan k al amper lopen. Maak me daar best zorgen om, als het nu al zo'n pijn doet, wat moet dat wel niet de rest van de zwangerschap geven..... Heb trouwens ook de angelsound, helaas nog geen hartje kunnen vinden. Stommerik dat ik ben, had dat nog niet zo vroeg moeten proberen want nu ga ik steeds enge dingen denken. Volgende week woensdagavond eindelijk de 2e echo! 2 juni om 15u hebben we een pretecho. Voor de rest ga ik nog met 17 weken een echo laten maken (geslachtsbepaling) en nog een 3D/4D echo na 25 weken. Bij de 1e ook gedaan en was echt geweldig! Maar die afspraken, net als de medische 20 weken echo, plan ik pas na de 2e echo. Fijne dag iedereen!
@ wondertje: fijn dat je iets minder misselijk wordt nu. wat vervelend dat je nu al met bekkenklachten zit. ik kan me indenken dat dat zorgen geeft voor straks. jammer dat je nog geen hartje hebt gevonden, maar is idd nog vroeg, dus zegt nog helemaal niets. wacht eerst maar ff de volgende echo af, voor je je teveel zorgen zou gaan maken
@ Wup, jeetje meid wat naar zeg sterkte meid Je kan ook nog cytotec proberen trouwens. Hang hier een beetje op de bank, heb nog wat dingen te doen maar ben zo moe. Straks toch maar me ertoe zetten.