Whahahaha, euhm..... Zwangerschaps-dementie????? Uiteraard moet de nekplooi en uitslag combitest 30 mei zijn!
mila gefeliciteerd met de goede echo! jammer van de datum, maar ja je kunt je d´r toch niet op vastpinnen... babs welkom en gefeliciteerd, dat onzekere gevoel is heel herkenbaar hoor! maar het is juist zo fijn, dat je je gevoelens hier kwijt kunt. wondertje volgens mij kan het wel hoor dat je het nu al voelt, ik dacht afgelopen weekend ook wat te voelen. geweldig gevoel he? mijn dochtertje denkt ook dat ze een baby in haar buik heeft, want ze vroeg aan mij waarom ik steeds misselijk was, ik zei: omdat er een baby in mijn buik groeit, zegt ze: ik ben ook iedere dag een beetje misselijk, dus dan heb ik ook een baby in mijn buik! prachtig toch! toen ik zei dat dat nog niet kan, werd ze ook boos. dus ik laat haar maar. Ze vertellen ook aan iedereen die het wil horen: wij krijgen een baby! echt leuk, en m´n zoontje praat iedere dag even tegen de baby (mini noemt ie hem) echt grappig.
Hihi dus ik ben waarschijnlijk niet de enige. Ik herken het echt van de 1e. Vind t heerlijk. Nu maar hopen dat we ze steeds vaker gaan voelen! Vind t ook zo grappig als k met de angelsound luister. Dan hoor je steeds zo'n 'woesj' geluidje en dan is hij/zij aan het bewegen dus.
Hey dames.. wat fijn dat de meeste nu echt gaan genieten. en al iets voelen. ik wil ook hihi.. voel nu alleen nog maar gerommel in mijn buik als ik lig..net of ze aan het draaien zijn,maar verbeeld het me vast.. succes voor de dames die nekplooi meting doen.. wij doen niks,zijn nog redelijk jong en het is een getal. we gaan gewoon lekker genieten en van het beste hopen.. welterusten of alvast goede morgen fijne dag alvast geniet van het weer. hopelijk wordt het niet te warm met 28 graden.. hier lekker paar dagen vrij en geen plannen heerlijk.. verder geen nieuws. voel me elke dag wat beter en lijk elke dag wat dikker te worden haha. xxx
@ AnneCo, haha ik moest echt lachen om jouw dochter met de baby in haar buik. Zo grappig hoe die kleintjes dat beredeneren he. @ Babs, lekker he die misselijkheid . Gelukkig wordt het nu wat minder. Hier vind ik het ook nog steeds eng en duf het nog niet helemaal te geloven, voorbehoud blijft toch een beetje. @ Knuffel, hier is iedere 4 weken nu te weinig, was zo verschrikkelijk moe, nu iedere 3 weken en gaat beter. Ik moet telkens lachen om jouw avatar van die beer. Zo toepasselijk @ Lief26, hoe kan het nou weer normaal zijn om 4 dagen geen internet te hebben (volgens mij was mijn man dood gegaan 4 dagen zonder whaha) @ Mila, kan me voorstellen dat voor jou de termijn wel belangrijk is (en liever op 1 dec dan op 3 dec) omdat je dochter natuurlijk 2 weken overtijd kwam. Dan wil je de uitgerekende datum wel goed hebben. @ Wondertjenr2, deze zwangerschap heb ik nog niets gevoeld, maar toen ik zwanger was van mijn dochter* voelde ik haar met krap 10 weken al tijdens de echo (daardoor wist ik ook dat zij het was, kon het zien). Met 14 weken was ze net zo druk als mijn zoon pas met 23 weken was druk dametje was het hihi. Dus kan best zijn dat je je kindje al voelt. Ischias is vervelend he, misschien 1 oppeppertje vanuit mijn kant: ik had het toen ik 11 weken zwanger was van mijn dochter* en het is vanzelf weer verdwenen. En had hij vrij heftig, liep te hinkelen op 1 been toen. Besefte me hier net dat ik morgen naar de vk moet. Was het alweer half vergeten, zat alleen met donderdag in mijn hoofd (echo, echo). Eindelijk 12 weken jeej!
Hey babyengel volgens mij wonen wij niet heel ver uit elkaar! voor mij is het 15 min naar het amc daar heb jij een echo toch!!
@babyengel: precies jij snapt het. Daarom is die datum voor mij belangrijk. De kans dat ik overtijd ga lopen is groot en dan is elke dag te veel. Vond die 2 weken overtijd de zwaarste van mijn zwangerschap en vooral omdat ze zo groot was, was t mijne inziens niet nodig geweest. Maar goed, volgende week naar gyn. En dan kan ik t bespreken en misschien wel afspreken dat t met 41 weken gehaald kan worden (zit ik weer met mijn dochters verjaardag 11-12 ) en dat de grootte in de gaten gehouden kan worden. Succes bij vk vandaag. Hihi bijna vergeten, kan me voorstellen. Echo is veeeel leuker/spannender om naar uit te kijken. Moet zeggen dat ik van de week ook wat voelde ploppen, dacht toen van: neeee kan toch niet. Dacht dat t mijn darmen maar weer waren. Vandaag warm weer. Ben niet zo van dat warme maar ben wel blij dat t zonnetje schijnt en we lekker naar buiten kunnen. Ook nog eens vrij vandaag. Zo maar eens rondje fietsen met de kleine meid. Allemaal een fijne dag. Zijn er nog meiden die echo hebben vandaag?
@ Babs, ja ik heb vrijdag een echo in het AMC (loop bij de prenatale diagnostiek). Woon zelf niet in Amsterdam (werk er wel -> Amstel). Ik heb wel een idee waar jij woont, ik heb daar nl 2 collega's wonen die wonen op dezelfde afstand van het AMC ongeveer. @ Mila, ik denk dat je wel eerder ingeleid moet worden deze keer. Ik mag niet overtijd meer lopen namelijk. Tussen 39-40 weken is de bedoeling, geloof ik. Ik neem aan dat ze, gezien het gewicht en de moeite die het persen kostte, je voor de 40 weken ingeleid moet worden. @ Zoe1, zag je meelezen. Meid hoe gaat het nu met je? Ik moest om 10.20 bij de vk zijn. Maar mijn zoon en ik waren er pas om 10.00 uit. Oeps. Dus even gebeld, en het liep toch uit, dus ga nu op 12.10. Altijd als ik me verslaap, heeft het een reden, wel toevallig. De zon schijnt lekker, vanmiddag even winkelen met mijn zoon!
Hey babyengel! Ja klopt, lees nog wel eens mee met jullie. Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat! Lief dat je het vraagt! Het gaat nu eigenlijk best goed met me, lichamelijk voel ik me weer de oude! Ik heb het nu wel redelijk los kunnen laten, vind het alleen lastig als ik zwangere vrouwen zie... Ik heb nu alleen nog een heel klein beetje bruinverlies (echt minimaal), weet jij of je cyclus dan weer op gang komt? Ik kan namelijk niet wachten om er weer voor te gaan Jij veel plezier bij de VK vandaag!
dag meiden, veel goed nieuws hier. Fijn om te lezen!! Gisteren de curettage gehad en ben nu opgelucht. Ik kan weer naar de toekomst kijken. Deze week mooi weer en mag van de gyn niet werken. Eerst goed herstellen. Dat herstellen gaat toch makkelijker als het zo mooi weer is. Straks even lekker buiten zitten, wel hopen dat de buren niet direct een gesprek willen aanknopen...
goeiemorgen @ anneco: oh wat schattig van je kindjes. ja ach lat ze ook maar. ze zijn er lekker mee bezig zo @ wondertje: ja dat is hier ook op de angelsound en dan ineens plop haha. stuitert er weer een kindje in mijn buik. heerlijk @ anneco: wat fijn dat je je steeds beter gaat voelen. hier is de misselijkheid ook al wel iets minder inmiddels, alleen 's avonds rond etenstijd is het echt geen doen @ babyengel: gefeliciteerd met je 12 weken
@ babyengel: oeps haha. gelukkig kun je vanmiddag nog terecht @ wup en zoe: ik hoop dat het voor julliesnel weer raak mag zijn
@ Zoe, ja dat is toch logisch dat je het moeilijk vind om vrouwen te zien die wel zwanger blijven. Dat had ik ook hoor, en heb dat ook lange tijd gehouden. Het bruinverlies zegt niets over het op gang komen van je cyclus, alleen dat je nog wat oud bloed of weefsel verliest. Ondertussen kan je cyclus alweer op gang zijn gekomen. Klussen kan je sowieso doen hoor! Misschien vind je het wel fijn om te tempen bijvoorbeeld zodat je kan zien of er een eisprong komt? @ Wup, anders even slapen in de zon, dan word het moeilijk om een gesprek aan te knopen . Goed dat je even uitrust. Even bijkomen van alles. Is toch niet niks! Jullie klinken wel positief meiden, dat is fijn. Ik weet dat het moeilijk is (en dat blijft het ook wel hoor) maar blijf geloven in de wens, de kans is groot dat jullie kinderwens alsnog vervuld zal worden. Jullie waren beiden snel zwanger geloof ik, zal denk ik de volgende keer dan ook niet zo lang duren! O en dan wil ik het wel horen he! Nou, maar ff kleding aantrekken nu, zit nog in mijn badjas. Zal de vk wel opkijken als ik zo zou aankomen hihi
ik heb net een half uur gezocht met de doppler, maar geen van beide hartjes kunnen vinden. doodeng. gisteren kon ik ze ook niet vinden en zaterdag heb ik ´s avonds zo´n enorme kramp gehad. ik moet het komend uur aar de vk bellen om een afspraak van volgende week te verzetten, maar zou ik haar dit nu vertellen of zal ze me dan uitlachen?
Nou Blinky als ze je gaat uitlachen vind ik er niet zo geschikt als vk dat ten eerste. Dus gewoon zeggen! Ik heb gelukkig tot nu toe steeds het hartje kunnen vinden, ene keer wat vlotter als de andere keer. Ik heb wel gemerkt dat hij/zij s'avonds een stuk makkelijker te vinden is dan overdag..
net gebeld. ze vindt het lastig om van een doppler uit te gaan, maar omdat ik zaterdag zulke krampen heb gehad wil ze me donderdag even checken. ze had nu haar agenda niet, dus moet vanmiddag even terugbellen voor de tijd. fijn idee dat ik niet nog 10 dagen hoef te wachten
@Babyengel: Mag je al wel klussen als je alleen nog maar een klein beetje bruiverlies hebt? Ik ben sinds zondag begonnen met tempen, vind ik inderdaad fijn om weer een beetje inzicht te krijgen. Ik heb ook ovu-testen besteld, maar weet niet zo goed wanneer ik daar me moet beginnen. Ik heb nog een heeeeeeeel licht streepje op de zwangerschapstesten (afgelopen zaterdag dan). Ben bang dat ze daar dan nog op reageren. Ik laat het zeker even weten als het weer raak is! Hopelijk net zo snel als de vorige keer, toen was het de 2e ronde al raak! @Wup, wat fijn dat je de currettage achter de rug hebt! Nu kan je weer een beetje vooruit kijken he! Hopelijk is het bij jou ook meteen weer raak! Wil je wel weer meteen proberen? Hebben de buren je nog aangesproken? Rust maar goed uit meis!! @Blinky, jeetje dat lijkt me schrikken! En super fijn dat je morgen meteen terecht kunt! Katie heeft helemaal gelijk hoor, daar zijn ze voor!!! Gewoon bellen als je er geen goed gevoel bij hebt! Ik heb afgelopen weken ook nog wel eens gebeld naar de VK, terwijl ik nog bij de gyn liep. Ze hebben mij ook zelfs een paar keer gebeld om te vragen hoe het ging en of ik nog vragen had!
Nee de buren bleven netjes in hun eigen tuin... Ben zelf ook weer naar binnen gegaan, om even te kunnen slapen. De buren hebben drukke kinderen, dus buiten slapen lukt dan echt niet. Ik denk dat zodra ik niet meer vloei we idd gewoon weer doorgaan. Beide vorige keren erg snel raak, dus daar hopen we deze keer ook op. We doen niet aan tempen of ovutesten, als het niet hoeft liever niet. Ik schrijf nu bij een andere groep, maar zal hier zo nu en dan even weer langs komen. Veel plezier allemaal. Lekker genieten!!