1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @wup79,
    Ik ken je gevoel, die opluchting na de curettage.
    Ik hoop dat je snel weer mag genieten van een volledige zwangerschap. Geniet nu lekker van het weer!

@blinky,
    Fijn om te horen dat alles goed is! vervelend die buikpijn, hopelijk heb je er niet meer al te veel last van.

@zoe,
    Mij is toen verteld dat je beter niet kunt klussen zolang je nog vloeit. Dit ivm infectiegevaar.

@CVO;
    fijn dat je een mooie echo had! Heerlijk...

@Babyengel
    Hoe weet je waar je baarmoeder zit?
    Ik zou het echt niet weten...

Hier is het spannend, morgen middag weer een echo! Kon ik de tijd maar vooruit draaien!

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen.

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    vanmorgen huilende schoonmoeder aan de telefoon gehad. ze hebben gisteren longfoto´s gemaakt, omdat ze zo benauwd is. vanmorgen belde de huisarts dat het niet goed is. er zijn plekjes gevonden in haar longen.ze is doodsbang, want ze heeft al eens kritiek gelegen met slokdarmkanker. vanmiddag ga ik met haar praten, dan kan ze haar verhaal doen. ze zit nu maar alleen thuis. aan mijn man kan ik het nog niet vertellen, omdat hij vandaag en morgen naar brussel moet voor zijn werk. dan vind ik het een te eng idee als hij met zijn gedachte niet bij het verkeer is. schoonmoeder denkt daar gelukkig ook zo over.nu hopen dat ik het voor me kan houden pfffff. moeilijk en verdietig.

4. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Blinky
    sterkte en beterschap aan je schoonmoeder! Hopelijk is het niets kwaadaardigs.

5. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Ik ga me afmelden bij deze club. Geen slecht nieuws trouwens! Maar ik heb vorige week een termijnecho gehad en toen bleek ik opeens een dag of 5 verder zwanger te zijn dan ik dacht! Ik ben nu dus uitgerekend eind november. Het kan altijd december worden natuurlijk, maar officieel is het een novemberkindje!

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ patries: fijn dat jullie zo hebben genoten in barcelona. jammer van de zon. gefeliciteerd met je 12 weken
    @ linda: oh wat leuk voor jullie dat je 5 dagen verder blijkt te zijn. als je hier veel was geweest zou ik zeggen blijf toch lekker hier, maar het maakt voor jouzelf nog niet zo heel erg veel uit denk ik. heel veel succes met de rest van je zwangerschap

7. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dames, welke zonnebrandcreme en welke factor gebruiken jullie nu nu jullie zwanger zijn?! :)

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik gebruik voor denny cetaphil. dat is speciaal voor hele gevoelige huid met een huidaandoening. ikzelf heb ook eczeem dus gebruik hem nu voor ons allebei. factor 50+

9. Katie04

Katie04 Actief lid

7 feb 2011
    121
    0
    0
    Huishoudelijk medewerkster
    Zeeland
    Nog niks eerlijk gezegd, het mag dan in de rest van het land lekker zijn, maar ik heb hier nog steeds m'n winterjas aan hoor..:x

10. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven

Zo, mooie echo gehad. Beebje is 3,78 cm groot en dat komt overeen met 10 weken en 6 dagen (zou volgens de vorige echo vandaag 10 weken zijn). Dus nieuwe uitgerekende datum is 13 december.
    Beebje lag al lekker te spartelen!

Ben laatste tijd afwezig geweest omdat ik me zo slecht voelde, maar voel me alweer een stuk beter inmiddels.

Hoe gaat het met jullie?

@ blinky
    Oei... veel sterkte gewenst. verschrikkelijk nieuws!

@ zon
    ik gebruik nog niets eigenlijk tegen de zon. Is wel heerlijk hier de afgelopen dagen, snikheet. Krijg zaterdag vakantie en het weer blijft nog even, lekker!!!

11. @ Blinky, wat erg van je schoonmoeder. Hoop dat het allemaal nog goed behandelbaar is. De tweeling moet ze wel gaan meemaken!!

@ Danielle, hier zonneallergie dus heb een sunblock van uva en uvb stralen op mn gezicht.

@ Kinderwens, onder vloeien valt niet een beetje bruinverlies. De miskraam is dan bijna voltooid en bmm weer gesloten. Infectiegevaar is er alleen als je rood vloeit. Dan moet je niet klussen nee.
    De vk had gevoeld waar mijn baarmoeder zat, vandaar dat ik het weet (en heb soms een harde buik als ik wakker word, dan zie ik dus zo mn baarmoeder zitten)

Iedereen met goede echo's gefeliciteerd. Ik mag morgen weer. Hoop dat ze de nub erop krijgen, wel grappige theorie. Verder niet echt zenuwachtig, gister een mooi hartje gehoord. En geen bloed meer verloren, zou de hematoom opgelost zijn?
    Wat een warmte weer vandaag, vond het niet erg dat ik moest werken ben niet zo van die warmte. Veel moeite gehad met het verbergen van mijn buik. Gelukkig nog maar eventjes!

12. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    @blinky wat een naar nieuws van je schoonmoeder, ik hoop dat het meevalt. sterkte ermee!

hier vergeet ik voor mezelf vaak de zonnebrand, de kinderen doe ik wel, maar mezelf vergeet ik meestal. Ik zit ook niet de hele dag in de volle zon, dat hou ik niet uit! lekker onder het parasolletje, de kids zitten in het zwembad, heerlijk genieten!

ik zou niet weten hoe hoog mijn BM zit de HA heeft dat nog niet gevoeld. En ik kan zelf niet echt voelen hoe het zit.

babyengel veel succes morgen bij de echo, ik hoop dat die hematoom idd weg is.

13. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hallo iedereen,

Ben weer helemaal verliefd. Echo was prachtig. Kleine bewoog goed.

2x een meting gedaan en ene keer precies 11 weken en 5 dagen en andere keer 11 weken en 4 dagen en die heeft ze dus nu als termijn gepakt. Maar ik hou het gewoon op 11 weken en 5 dagen.

Nieuwe afspraak is 18 juni om 14:15u

14. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Jij hebt ook een mooie echo.
    Ik moet snel beslissen over de nekplooimeting, wat doen jullie? Wij moeten het zelf betalen, 147 euro.

15. babs84

babs84 Lid

30 jun 2011
    16
    0
    0
    NULL
    amsterdam
    Waaauuuwwww wat mooi ik moet nog 1 nachtje slapen en dan mag ik voor mijn nekplooi lekker vroeg om07:30

16. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    #2736 wondertjenr3, 23 mei 2012
    Laatst bewerkt: 23 mei 2012
    @Sandana: Wij hebben besloten het niet te doen. We zijn nog jong en komt niet zoiets in de familie voor. Ook vind k t erg duur. Dat geld besteden we nu aan pretecho's. Mocht er wel risico zijn of we waren boven de 30 ofzo dan had ik het wel laten doen denk ik.

@Nubtheorie: Ben benieuwd. Heb nu al een gok voor een meisje op mn foto.

@Blinky: Heel veel sterkte met je schoonmoeder!

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ katie: echt waar? het was hier bloedheet vandaag. heel de dag in een hemdje gelopen
    @ sandana: prachtige echo foto's gefeliciteerd. ha lekker vakantie en dan met zulk weer. geniet ervan
    @ babyengel: succes en veel plezier morgen met de echo. ik hoop dat de hematoom minstens een flink stuk geslonken is
    @ wondertje: gefeliciteerd met je goeie echo. heerlijk he om je kleintje zo te zien dansen

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hier een buikfoto van vandaag. is niet meer te verbergen nu:p

S6003863.jpg

19. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Weet iemand hoe je fotos kan toevoegen vanaf je telefoon?

20. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    @ blinky, wow dat gaat hard! Bij mij ook wel maar dat komt omdat ik net een spons ben als ik buiten in de regen sta zwel ik al op en jij hebt er natuurlijk 2!

Deel Deze Pagina