1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabbiee

Sabbiee Nieuw lid

31 mei 2012
    2
    0
    0
    Hee Ladies!!

Ook ik wordt een december 2012 mama! Ik ben morgen 13 weken zwanger van ons 1e kindje en ben uitgerekend op 7 december!!
    Ik dacht zelf dat ik zaterdag 12 weken zwanger zou zijn maar door een val van m'n fiets afgelopen week :( is de baby even uitgebreid gecheckt in het ziekenhuis en bleek ik dus een weekje verder te zijn! Gelukkig was alles helemaal goed!! :)
    Leuk dat we met z'n allen naar december toe kunnen schrijven! Spannend!!!!

Liefs,
    Sabrina

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ babyengel; wat vervelend dat je weer bloedverlies hebt gehad. hopelijk is het inmiddels wat minder of al helemaal weg. ik hoop dat je je met de nieuwe tabletten wat beter gaat voelen. idd wel heel vreemd dat je minder immuniteit hebt tegen rode hond nu. heb ik ook nog nooit van gehoord dat dat afneemt hoor. wel vervelend en dus extra goed opletten.
    @ katie: wat leuk dt jullie het zo nar je zin hadden in disney. wij zijn in 2009 gweest. ik vind het ook helemaal geweldig. als onze kindjes wat groter zijn gaan we nog eens met zijn allen
    @ danielle; wat een super goed nieuws dat julli hartakti hebben gezien. en wat leuk dat je de echo hier komt showen. ik hoop dat dit kleintje bij jullie mag blijven
    @ lein: dat is lastig als je een kmer te weinig hebt. wij hebben 3 kamers, maar gelukkig straks2 kindjes van dezelfde leeftijd, dus die zullen een kamer gaan delen. ik heb helaas geen oplossing voor je. het lijkt me niet ideaal om een baby bij een iets ouder kindje op de kamer te leggen
    @ lief: wow 34 graden. ik moet er nu even niet aan denken met mijn eczeem. jij ook alminder immuun tegen rode hond. wat apart joh. leuk dat je buik begint te groeien. hier wordt ik al aangekeken en ook aangesproken of ik al 6 maanden zwanger ben haha. mensen willen me allemaal helpen met mijn boodschappen. als ik zeg dat het niet hoeft kijken ze me aan of ze denken: zo das een bikkel haha. wat apart is dat he dat je lichaam zo went aan een hogere temp dat je 27 graden zelfs fris vind. dan zweten wij uit ons hemd haha
    @ mariah: lekker weekend gehad? iig mooi weer
    @ patries: das vervelend dat sven steeds zo vroeg wakker wordt. dan kom je idd wel wat slaap tekort.
    @ anneco: wat vervelend voor je kleine meisje. hopelijk is ze er snel vanaf. hier geen tips helaas, heb er nog geen ervaring mee gehad

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ patries: wel genieten van je vakantie hoor
    @ purple: gefeliciteerd met je goeie echo.
    @ suzie84: welkom en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. nu zijn we al met 3 2ling mama's. gezellig hoor.
    @ wondertje: jij hebt l lekker veel afspraken vaststaan. leuk vooruitzicht de 3d echo
    @ rianne: leuk he om thuis het hartje te kunnen horen. bij denny kreeg ik er ook geen genoeg van. ik heb besloten nog een maandje te wachten voor ik het weer thuis ga proberen. 1 kindje ligt steeds wat meer naar mijn rug en is haast niet te vinden met de doppler en dan ga je je toch zorgen maken. als ze wat groter zijn kan ik ze ook vast wat beter vinden
    @ lein: van harte gefeliciteerd met je goeie echo. heerlijk hoor steeds weer die geruststelling.
    @ mila: fij dat de groei van je kindje goed in de gaten wordt gehouden. is ook wel belangrijk natuurlijk
    @ rianne: gefeliciteerd met je goeie echo. leuk dat je kindje zo heerlijk beweeglijk is. balen dat je moest overgeven. hopelijk geen nieuw kwaaltje
    @ knuffel: super goeg nieuws zeg. maar wat een gedoe als je er zolang mee bezig bent. maarjaals het resultaat maar goed is he
    @ anneco: he bah wat een rotnacht. hopelijk is je andere dochtertje niet ook ziek aan het worden

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ sabbiee: welkom en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. dat is even schrikken zo'n valpartij, mar gelukkig was alles goed. en dan is het leuk om erachter te komen dat je een weekje verder bent dan verwacht.
    @ hier : vandaag een controle gehad bij de vk. bloeddruk was keurig 110/65. gewicht nog hetzelfde als weken geleden, dus in totaal 2 kilo aangekomen tot nu. baarmoeder komt tot mijn navel. even een vluchtige echo gehad en beide kindjes zijn ontzettende druktemakers. zo grappig. eentje was er zelfs al aan het duimen. alle vingertjes kunnen tellen. beide kindjes liggen met de voetjes naar mijn rechterzij en met de hoofdjes naar mijn linkerzij.
    morgen de nekplooimeting in het zh. superspannend. hopelijk is het bij allebei de prutskes goed
    fysio heeft me heel goed geholpen. ik heb een uurop de pijnbank gelegen, maar daarna kon ik met pijn wel weer mijn hoofd goed draaien. nu is de pijn alweer helemaal weg. die vrouw heeft magische handen.

5. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    sabbiee welkom bij de club! gefeliciteerd

blinky gelukkig is je nek weer over, succes morgen bij de nekplooimeting, ik hoop dat alles oke is. krijg je gelijk de uitslag?
    leuk weer zo´n echo! helemaal als je dan 2 kindjes ziet. lijkt me echt speciaal.

hier gesloopt, m´n dochtertje was de hele dag erg huilerig, ze heeft er echt ontzettend veel last van. echt zielig. ik heb nu een soort verkoelende gel en spul voor een zemelenbadje, maar het is maar even verlichtend en dan begint ze alweer te huilen en te krabben.
    ze ligt er net in, ik hoop zo dat vannacht niet weer zo´n rotnacht wordt want dan kun je mij morgen ook opvegen.
    gelukkig is jenna alweer beter. zij heeft net als m´n zoontje de waterpokken al gehad, gelukkig.
    zo ff lekker geklaagd sorry:D

6. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    wat is het hier trouwens rustig vanavond! slaapt iedereen? :p

7. Sabbiee

Sabbiee Nieuw lid

31 mei 2012
    2
    0
    0
    Thnx Blinky en AnneCo! :) Jullie natuurlijk ook allebei gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Maandag gaan we weer naar de verloskundige dus ik ben erg benieuwd of we nu 12 of 13 weken zwanger zijn! Die echo's zijn zo geweldig, het horen van het hartje en zien dat de baby gegroeid is!
    Willen jullie weten wat het wordt? Ik kan echt niet wachten!!! Of het een jongen of een meisje wordt maakt me echt helemaal niks uit maar ik ben zo nieuwschierig!

Blinky succes morgen! Hoop dat alles goed is met beide baby's! En AnneCo, gewoon lekker klagen haha. ;) Hoop dat je nu wat beter de nacht door komt!

8. Lana1980

Lana1980 Actief lid

4 mrt 2012
    154
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi dames. Ik ben een active lezer maar geen actieve schrijfster.
    Ik lees wel al jullie verhalen!
    Ik wil mn uitgerekende datum aanpassen in t groen maar krijg dit op mijn telefoon niet voor elkaar!

Mijn uitgerekende datum is 7 december. Dinsdag 12wekenecho en nekplooimeting gehad. Zag er tot zover prima uit!

Groetjes sandra

9. Hier even niet zo actief. Ben zo moe. Kan ook niet tegen de bruisijzertabletten. Kreeg verschrikkelijke buikpijn en diarree. Bloeden is net weer gestopt. Ik lig lekker op de bank.

10. patriesss

patriesss Actief lid

30 mrt 2012
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sabbiee is dit je eerste? Ik wil ook graag weten wat het wordt, toch fijn om al het plaatje meer te kunnen invullen, maar we gaan het niet vertellen. Bij ons zoontje hadden we het verteld en toen reageerden er een aantal mensen heel stom, dat zij het niet wilde weten en dat we het niet hadden moeten vertellen. Terwijl je een hele andere reactie had verwacht...

Mijn hond is ziek, dus zo even naar de dierenarts. Hij heeft zware diarree..en laat het 's nachts lopen door de woonkamer heen...heerlijke klus 's morgens..en mijn misselijkheid was eindelijk over...

11. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Hoi meiden,

Pfff eindelijk weekend. Ben t niet meer gewend om 3 dagen achtereen te werken door al die vrije dagen/feestdagen die ik had. Ben tutti kaputti.

Rian: mooie echo gehad, yes. Jammer van t overgeven. Ik heb t gelukkig maar 1 x gehad maar vond t al genoeg ;)

Anneco: hoe is t nu?

Welkom sabbiee. Wij willen t geslacht ook weten. Wij laten t net als bij onze dochter in een envelopje stoppen en gaan dan een keer uit eten samen en maken t dan open. Bij onze dochter hebben we een dikke maand gewacht (was ons 10 jarig jubileum) maar denk dat we nu niet zo lang gaan wachten (is weer in zelfde tijd), te nieuwsgierig hihi.

Hoe was de nt-meting Blinky?

Fijn lana dat alles goed was.

Doe maar lekker rustig aan babyengel.

Hè gatsie dat is niet lekker om dat s ochtends van je hond op te ruimen. Ik word ook al misselijk van poepluiers van mijn dochter.

Mijn beste vriendin die ook zwanger is, is 5 dagen naar voren gezet en is nu 20-12 uitgerekend. Haar 1e was paar dagen te vroeg en ik dus 2 weken te laat dus ik zei al, zitten we straks samen op de 17e te puffen hahaha. Dat zou een bak zijn. Ik hoop t niet voor mezelf hihi.

Fijne avond.

Knuffel: haha oude muts. Hoe oud ben je dan ;)

12. Lief 26

Lief 26 Actief lid

13 mrt 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    dag dames!!

Lana: Wat fijn dat alles goed was!! fijn!!

Babyengel: wat dikke shit dat je niet tegen de bruistabletten kan! ze hebben ook nog ijzertabletten in andere vorm.... misschien dat dat beter gaat? Succes in ieder geval!

Patriess: he bah! dat is niet het meest fijne klusje op de morgen! ik hoop dat de dierenarts er wat aan kan doen! Succes!

@ hier hele drukke ochtend gehad, en het liep allemaal natuurlijk weer uit, en de mensen die ons afkwamen lossen waren MAAR 1.5 uur te laat.... pff sommige dingen wennen echt niet! En je dan nog verbaast aankijken waar je het over hebt!
    Verder heeft mijn buik en kind in eens bedacht om lekker te gaan groeien! gisteren maar wat nieuwe broeken gehaald! want mn spijkerbroeken passen nu echt niet meer dicht! HOERA! hihi

Fijne avond allemaal!!

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ anneco: wat sneu voor je meisje dat ze zo'n jeuk heeft. ik hoop heel erg dat ze er snel vanaf is. ik sta zelf helemaal onder het eczeem en wordt er knettergek van. wat moet dat dan zijn voor zo'n klein meisje. sterkte vannacht
    @ lana: wat fijn dat je echo goed was.
    @ babyengel: wat ontzettend balen dat je zo slecht reageert op je ijzertabletten. hopelijk is er iets waar je minder reactie op zult hebben
    @ patries: oh jee arme hond en arme jij dat je poep moet ruimen. hopelijk valt het mee

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    onze nekplooimeting was geweldig
    ze vond de kindjes zo mooi dat ze hun foto´s in haar logboek wil plaatsen. ze bleef maar zeggen wat een mooie kindjes we hebben :). nekplooien waren 2.3 mm en 1.8 mm, dus dat was hartstikke goed. en wat we zelf al dachten: we zijn 5 dagen vooruit gezet. eerste uitwendige echo bij vk was erg vaag gegaan. niet zo duidelijk in beeld en toch werd de termijn gemeten op 5 dagen korter. daar geloofden we zelf niet veel van. en nu kwamen we op 13+5 en 13+6. we houden dus 13+5 aan. alles zag er super uit en heel misschien weten we zelfs al wat we gaan krijgen:p. maar we wachten natuurlijk geduldig af tot de 20 weken echo;).

lieve babyengel als je de kans hebt en je je wat beter voelt zou je dan mijn gegevens willen plaatsen? heeft natuurlijk helemaal geen haast
    uitgerekende datum: 2-12

volgende afspraak bij vk staat op 18 juni, maar in het ziekenhuis vonden ze het wel erg laat om over te gaan naar de gyn, dus probeer ik eerst maar even te vervroegen
    zal straks ff proberen foto's te plaatsen

15. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    hoi dames

vannacht ging het gelukkig wat beter met m´n meisje, ze heeft gelukkig niet meer zo vreselijk veel jeuk. Alleen had ze vandaag weer de hele dag koorts, ze is er wel ziek van! pfff... kan me niet herhinneren dat die andere 2 het ook zo erg gehad hebben.

babyengel jammer dat je je niet lekker voelt door die ijzertabletten, je hebt toch ook van dat speciale drinken met ijzer erin? of is dat niks voor jou?

blinky dus jij hebt ook erg last van jeuk, ik kan me nu een beetje voorstellen wat het moet zijn. sterkte ermee!

lana fijn dat je echo goed was

lief lekker shoppen! ik zou ook wel willen, maar aan mij zie je nog bijna niks, kan al m´n kleren nog gewoon aan. Vaak kan ik pas met 20 weken zwangerschapskleren aan, dan verlang je er ook wel naar:D dus bij jullie is het echt zo dat alles langzaam gaat en je dus zo uren kunt zitten wachten... ik zou gek worden, want ik ben echt een mens van de tijd.

patriess bah hondepoep opruimen, ik kan me wel wat leukers voorstellen, wel zielig voor jullie hond. Ik hoop dat de dokter er wat aan doen kan.

mila leuk samen met je vriendin zwanger, wie weet op dezelfde datum, zou wel erg leuk en toevallig zijn! mijn vriendin is ook zwanger maar die is in aug. uitgerekend, dan moeten wij nog wel ff:p
    enne 2 schoonzusjes van mij zijn nu deze maand uitgerekend, dus het is hier weer een babyrijk jaar!:)

16. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    blinky gefeliciteerd! fijn dat de NPmeting goed was. en wat leuk dat ze jullie kindjes zo mooi vond! je bent nu zeker wel extra trots ;)

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ anneco: dank je wel. ja ik ben supertrots haha. ik moet ook wel eerlijk zeggen dat het echte knapperds zijn hahaha

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    foto's gaan nu niet meer lukken. camera is leeg. morgen zal ik ze erop zetten

19. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    @Blinky, fijn dat je zulke prachtige babies hebt! Ik ben benieuwd naar de echo foto's!

Hierzo vandaag voor het eerst sinds het bloedverlies weer gaan sporten, ik sportte 4-5 keer per week en sinds 8/9 weken helemaal niet meer ivm het bloeden en het advies het rustig aan te doen! Niet zwaar tillen, geen gemeenschap en niet sporten. Vandaag ruim 2 weken bloedvrij en het eerste trimester uit dus we mogen het sporten en de rest :p weer rustig aan introduceren. Ik heb een uurtje zumba gedaan, ging lekker, het was alleen erg warm dus halverwege ben ik even weggelopen en heb ik 1 dans uitgezeten op een plekje waar het wat koeler was. De zumba juf heb ik vooraf geinformeerd dat ze weet waarom ik stop of rustiger doe dan anders. Lekker meegedaan alleen niet gesprongen!

Dus nu kapot moe na een eerste werkdag op een nieuwe werkplek, een drukke werkweek en een uurtje sporten, lekker naar bedje toe dus!

20. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Blinky wat leuk dat ze je beebjes zo mooi vond! En spannend dat je waarschijnlijk al weet wat t word! Iedereen met een goede echo gefeliciteerd natuurlijk! Wij mogen as dinsdag weer met 12w5d ben benieuwd! Wil ook erg graag t geslacht weten mja nog even geduld hihi!! Xxxxx

Deel Deze Pagina