Hoi iedereen Ik lees wel alles met jullie mee, maar reageer niet zo vaak.. hier gaat alles goed! wel snel last van snelle hartslag en licht in t hoofd. fijn dat de nekplooimetingen goed zijn! wij hebben besloten om die test niet te gaan doen omdat de kans zo klein is en ik nog jong ben. en die test geeft maar 40% zekerheid. ik zag dat ik n foutje had gemaakt in de lijst (begin nu al last van mijn geheugen te krijgen) de 3e afspraak is niet 18 juni maar 20 juni om 9.55 uur.
Dames! mijn oma ligt op sterven en dat betekent veel geregel. vrijdag hebben we de nekplooimeting, en die gelukkig kunnen verschuiven naar donderdag. Mocht ik dan toch niet meer op het eiland zijn dan maar in nederland naar de gyn.... weet iemand of rond schagen een goede gyn zit? en of je daar je een dag van te voren kan melden? want de nekplooimeting is aan bepaalde dagen gebonden werd mij verteld, het MOET donderdag, vrijdag of zaterdag gebeuren anders heeft het geen zin meer ?? ik heb het ziekenhuis gebeld maar de poli was al dicht. Morgen dus weer proberen.... Gelukkig heb ik de afspraak van maandag naar vandaag bij de verloskundige kunnen verzetten! Kunnen we vandaag het hartje weer even horen. Ondanks het slechte nieuws fijn om even te kunnen horen! Liefs lief!
Bandje voor om je baarmoedermond zodat het niet kan ontsluiten. Blinky sterkte hopelijk slaat de behandeling aan
Oja dat ken ik wel, bij het Sofia doen ze dat niet meer want zij zeggen dat uit onderzoek is gebleken dat het niets uithaald, ik had daar toen naar gevraagd en ik ben al telaat het kan maar tot 12 wkn ingebracht worden maargoed het blijft afwachten en hopen dat er nu niks gebeurt.
blinky wat erg voor jullie en je schoonmoeder, veel sterkte ermee, ik zal voor jullie bidden, dat de behandeling maar mag aanslaan.
dank je wel lieverds. er komt nu wel een hoop op ons af. er zijn geen uitzaaiingen gevonden. ze krijgt chemo en bestraling tegelijk en ze gaan ook preventief haar hersenen bestralen, omdat het een zeldzame agressieve vorm is die ook naar de hersenen kan overgaan @ lief: sterkte meid. rustig aan hoor
hoi dames, hier een hele drukke dag achter de rug, jenna was jarig, ze is alweer 5 jaar geworden! pffft.. ik ben kapot! veel visite en kado´s, wel heel erg leuk zo´n verjaardag. zo leuk als kinderen daar naar toe leven en zo´n dag beleven. Op school was het ook zo leuk, een hele ceremonie met zingen en trakteren, ze straalde gewoon, geweldig cvo wat spannend voor jullie! ik hoop dat alles toch goed is. lein het is niet te hopen dat je plat moet! babyengel hoe is het nu met jou? al contact gehad met de VK? lief wat erg van je oma! sterkte ermee, en wat een gedoe dan om alles geregeld te krijgen!
Wat een nare berichten hier zeg! Blinky en Lief sterkte met deze nare situaties!! (en Lief, volgens mij is de termijn van 3 dagen wel heel erg kort hoor, ik zou inderdaad morgen gaan bellen. Wij zijn uiteindelijk bij een diagnostisch centrum terecht gekomen. Misschien kan je een VK in NL bellen in de buurt van waar jullie heen gaan??) Knuffels voor iedereen verder!
@Blinky, Ja zo met 17 weken, alleen heeft onze echoscopiste dan vrij gepland. Hopelijk maakt ze voor ons een uitzondering en kan ik toch nog komen voor een echo. Ervoor ben ik namelijk op vakantie. Lees net je bericht van je schoonmoeder, heel veel sterkte meid! @Rian, Wat een leuk idee, haha... een klein aapje! zo'n kinderen hebben ook een fantasie he! Heerlijk. Succes op je nieuwe werkplek, hopelijk ben je snel gewend! Vandaag 14 weken voor jou he... ik voel nog geen bolletje, maar ben zondag ook pas 14 weken. @Lara, Gaaf he... ik mag onbeperkt pretecho's laten maken, kado gekregen van mijn baas en bazin. Daar gaan we zeker gebruik van maken! @Lief, Ook voor jou veel sterkte! Wat dubbel allemaal he...
CvO1986 - 15 juni - 2e echo ziekenhuis voor controle hersentjes @fenyalara, wel lekker dat je minder al werkt, succes met alles @ Rian85 leuk dat je het hartje gehoord hebt! @ Knuffel : ja ik ben mel heel gespannen voor de volgende echo, maar heb wel weer een beetje vertrouwen. Leuk he als iedereen het weet @ Babyengel Pak je wel je rustmomenten he! heel belangrijk. Jou woorden stellen me best gerust weet je dat thanx @ wondertje en hoe was de echo door de studenten? @ Blinky thanx voor het duimen..nog 10 dagen, wat ongelooflijk vervelend nieuws...veel sterkte @ Lief jij ook heel veel sterkte @ AnneCo dank je wel, nog gefeliciteerd!  
goeiemorgen vandaag maar even naar de huisarts geweest voor mijn hooikoorts en eczeem. ik lig elke nacht wakker al zeker een week en word er echt niet goed van. ik krijg geen pillen voor de hooikoorts ivm zw en ook geen pillen voor de jeuk. wel een lichte hormoonzalf gekregen en vaseline met cetomacrogol. en voor mijn hooikoorts een neusspray. hopelijk kan ik nu een paar uurtjes op een nacht slapen, want dit is wel slopend.
goedemorgen dames, @blinky jij ook heel veel sterkte! Allemaal bedankt voor de lieve berichtjes, wij vertrekken vanmiddag 18 uur arubaanse tijd naar nederland, inmiddels is ze overleden. We moeten nog eens goed overleggen of we daarwerkelijk in nederland de nekplooimeting laten doen. Het is erg duur in nederland, en gisteren bij de verloskundige zei ze dat wij zeker geen risico groep zijn. plus dat het waarschijnlijk lastig wordt om gegevens vanaf aruba in contact te brengen met nederland (rare arubanen ook.... hihi). Allemaal hele fijne dag! vanaf morgen dus berichtjes van wat dichterbij jullie! Liefs lief
@ lief: gecondoleerd meid, veel sterkte met het verlies van je oma. als het zoveel rompslomp is met die nekplooimeting en je niet in een risico groep zit, dan zou ik het lekker laten gaan meis. zeker nu in deze situatie. tis toch ook maar een kansberekening.
vanmiddag is schoonmoeder weer naar het ziekenhuis geweest voor meer info. donderdag op haar verjaardag begint ze al met 3 dagen chemo. echt heftig. ze wordt dan 3 dagen opgenomen. vanmiddag als de kleine wakker is gaan we vast haar verjaarscadeau geven en gaan we met haar naar een bandana zoeken, want ze moest er vanuit gaan dat haar haren waarschijnlijk dit weekend al zullen beginnen uitvallen. moeilijk allemaal. ze heeft dit alles 18 jaar geleden ook al eens moeten doorstaan
Blinky: heel veel sterkte de komende tijd met je schoonmoeder. Wat erg zeg. Lief: gecondoleerd met t verlies van je oma. Veel sterkte voor nu en de komende tijd.
lief gecondoleerd met je oma! sterkte ermee. blinky hopen dat je wat beter slaapt dan met die nieuwe middelen, en wat erg voor je schoonmoeder, en wat snel al, sterkte ermee!
Lief: gecondoleerd en sterkte komende tijd! Blinky: heel veel sterkte, wat is het leven soms oneerlijk!
blinky veel sterkte voor je schoonmoeder en ook voor jullie Lief gecondoleerd en ook veel sterkte. @ hier ben net mijn evenwicht verloren en met mijn buik tegen hoek van tafel gekomen. heb nu een bloed uitstorting en stress. pff zou het kwaad kunnen voor de baby's?? xxxx