1-15 december 2012 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Noushis, Mar 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jamie1986

Jamie1986 Lid

Feb 9, 2012
    45
    0
    0
    Door een zwaar autoongeluk momenteel gewoon thuis
    Roermond
    Oh oke best logisch die afkorting haha had het niet in de gaten, dan is het inderdaad heel fijn, met al die producten die niet mogen en dat zijn er nog al wat!
    Ik ga het nu weer opnieuw proberen hopelijk lukt het deze langer!
    Nu met de 2e denk ik ook niet dat het zo onwerkelijk lijkt omdat ik toch al 4 jaar moeder ben, maar het blijft zoooo speciaal dat er een
    mensje uit je buik komt haha

2. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja vind ik ook. blijft heel bijzonder. en mijn man en ik hadden besloten dat het bij 2 kindjes bleef en ergens vond ik dat een beetje jammer. maar nu krijg ik als het goed is toch nog een groot gezin hihi

3. Hee meiden even kort en snel morgenochtend rijden op vakantie, vandaag wel weer wat rood bloed gehad :( morgenochtend nog even verloskundige bellen en daarna naar het ziekenhuis voor dat knobbeltje in mijn borst. Daarna gaan we. Hopelijk zit het mee.
    Kom op vakantie wel even op de wifi langs hier :cool:

4. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ babyengel
    Ondanks alles toch een fijne vakantie gewenst, hoop dat het bloedverlies meevalt.

@ hier
    ben al een tijdje niet meer hier geweest... voel me niet altijd even best dus ia lastig om alle topics in de gaten te houden.
    Heb nu mijn laatste nachtdienst, valt zwaar! Vanavond heb ik me zelfs verslapen, merk dat ik echt veel slaap nodig heb.
    Verder last naast beide zijdes van mijn heiligbeen, verergert ook. Toch maar eens gaan overleggen.... hebben meer mensen dit toevallig?

5. Katie04

Katie04 Actief lid

Feb 7, 2011
    121
    0
    0
    Huishoudelijk medewerkster
    Zeeland
    @ Babyengel! Fijne vakantie meid! Probeer er van te genieten!

6. Jamie1986

Jamie1986 Lid

Feb 9, 2012
    45
    0
    0
    Door een zwaar autoongeluk momenteel gewoon thuis
    Roermond
    @blinky: ja klopt lijkt mij ook leuk een groot gezin, ik sluit een derde kindje later ook zeker niet uit!

@babyengel: ik duim voor je mee! En een fijne vakantie gewenst!

@ sandana: moe zijn hoort er sowieso bij rond deze tijd, maar dr nachtdienst hakt er dan nog een keer behoorlijk in natuurlijk! Maar van jou klacht heb ik geen last zelf. Zou het bandenpijn kunnen zijn? Of sla ik de plank nu volledig mis haha

7. linde90

linde90 Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ik krijg het niet voor elkaar om aktief mee te kletsen, sorry......

Sandana, volgens mij hoef je nu geen nachtdiensten meer te draaien , toch?

Babyengel, fijne vakantie! Ik hoop en duim voor minder bloedverlies en dat de rust je goed zal doen.

Hier gaat het wel, ik voel af en toe al plopjes, zo bijzonder en fijn.
    Mijn placenta ligt wel tegen mijn buikwand aan, maar gelukkig voel ik de kleine spruit wel al.
    R* voelde ik ook al zo vroeg, toen ook mijn placenta aan de voorzijde.
    Ik probeer wel te genieten, ben ik verplicht naar dit kindje, maar het is zo moeilijk. Ik kan er weinig vertrouwen in hebben dat alles nu goed is, maar dat zit echt tussen mijn oren.
    Nog 3 weekjes werken en dan 2 weken vakantie. Na de vakantie nog 1 week 7 uur pd werken en dan weer 8 uur pd. dan ben ik weer volledig terug. Kost me wel veel moeite nu, dus ben benieuwd...

8. AnneCo

AnneCo Actief lid

Apr 9, 2012
    265
    0
    0
    hallo dames,

weer 2 nieuwe dames erbij om te kletsen zie ik! leuk! welkom en gefeliciteerd!

babyengel ik ook hoop dat alles oke is en je lekker kunt genieten van de vakantie.

sandana jammer dat je nog steeds zo moe bent, hopen dat het toch snel over gaat, en nu gelukkig geen nachtdiensten meer? zo´n nachtdienst zal er ook wel inhakken denk ik. Ik heb wel af en toe last van lage rugpijn in mijn bekken enzo, maar dat is echt als ik een drukke dag achter de rug heb, dus vooral ´s avonds heb ik er last van.

Jamie een kindje krijgen blijft speciaal he? hier ook altijd zo verwonderd dat er zoiets moois uit jezelf kan komen :) en ik ben al aardig op weg naar een groot gezin :p

Lara leuk weer wat van je te horen, ik kan begrijpen dat je er zo moeilijk van genieten kan, voor jou blijft het helemaal spannend of alles goed zal gaan. Sterkte ermee meid! Dus je moet straks weer meer uren werken, hoeveel dagen werk je? Ik hoop dat het je lukt.

9. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ babyengel: een hele fijne vakantie en hopelijk prachtig weer
    @ sandana: kan me voorstellen dat nachtdiensten nu wel vermoeiend gaan worden.gelukkig je laatste gehad nu. pijn naast heiligbeen heb ik niet zelf. idd maar ff overleggen
    @ lara: bij denny lag mijn placenta ook voor, maar voelde hem ook al erg snel en ook heel goed.lekker strakjes vakantie, nog ff volhouden. fijn als je straks weer helemaal terug bent op je werk, maar doe wel een beetje voorzichtig he

10. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nog ff wat voor op de lijst. ik weet niet of ie deze week wordt bijgevuld, maar dat zie ik dan wel haha

15-6: 10.45 afrondend gesprek vk
    21-6: 15.00 inleidend gesprek vk zh en aansluitend gyn

11. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Zo heerlijk drukke dag op het werk gehad, lekker doorgewerkt en aan het einde nog 3 visites met zeer gezellige oude patienten. Ik hou toch zo van mijn vak!

Daarna in de stromende regen, in regenjas, mijn auto gewassen. Een arme vogel heeft verschrikkelijke diaree gehad boven mijn auto dus hij zat helemaal onder. De regen had alles al lekker verweekt dus ik dacht POETSEN!

Haha, nu nog even een presentatie maken voor morgen en dan lekker relaxen!

Het gaat al met al prima, de misselijkheid is zo goed als weg, alleen om 10 uur krijg in ik ene erge misselijkheid en moet ik echt iets eten. Gelukkig kan dat best tussen 2 patienten door, ik heb komkommer in mijn laatje! En de vermoeidheid lijkt ook al wat minder te worden (gezien ik de auto heb gepoetst na een drukke werkdag)!

Morgen over 2 weken de volgende echo... weten we wat het gaat worden!

Fijne avond allemaal!

12. AnneCo

AnneCo Actief lid

Apr 9, 2012
    265
    0
    0
    :) Haha Rian ik moest zo om je lachen, ik zie je al staan in de regen de auto poetsen, dan heb je zeker wel energie zeg na een dag werken!
    leuk dat je je werk zo mooi vindt om te doen.

ik heb leuk nieuws, ik ben weer tante geworden! mijn broer en schoonzusje hebben weer een kindje gekregen, een jongen. Echt prachtig om te zien zo´n pasgeboren babietje. de kinderen vonden het ook prachtig om te zien. :)

13. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

Jan 13, 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @AnneCo;
    Van harte gefeliciteerd! Hoe heet hij?
    Leuk zeg...
    Ik word over ongeveer 9 weekjes peettante, spannend dus!

14. momvan4

momvan4 Actief lid

May 21, 2012
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ik me nog aanmelden?Bevaldata 5 december...Zwanger van 5de kindje!

15. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemiddag allemaal
    @ Rianne: haha wat een leuk bericht. lekker positief, zelfs de vogel kon er niks aan doen lees ik haha
    @ Anneco: van harte gefeliciteerd tante. heerlijk he zo'n klein prutske. straks wij ook weer allemaal. jeeeeejjj
    @ momvan4: ja hoor gezellig. van harte gefeliciteerd. wauw een 5e al. lekkere drukke boel bij jullie

@ hier: de misselijkheid is hier ook nog maar heel gering. alleen nog een klein beetje rond etenstijd, maar is goed te doen. vermoeidheid is nu wel heel erg. de pijn in mijn heupen is enorm toegenomen. ik ben bang dat ik deze zwangerschap mss BI ga krijgen. baal ik wel goed van. vrijdag maar even aangeven bij de vk.

16. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    @Blinky, hopelijk gaat de pijn snel beter! misschien een idee om alvast naar de fysiotherapeut te gaan?

Hierzo vanmorgen het kindje erkent door mijn vriend op het gemeentehuis! EN ik heb me opgegeven voor zwangerschaps yoga, wel pas voor in aug, maar gezien de vakantie periode dacht ik op tijd te gaan beginnen!

17. Hier wordt het niets met wifi.. ze hebben wel wifi maar de internetverbinding ligt er sinds maandag al uit *boring*
    Vandaag wel zonnetje gehad hier..
    Nog even en dan gaan we weer naar huis. Ik heb het zo gehad met het bloedverlies, dus wat dat betreft fijner als ik thuis ben, zat zo in de stress maandag.. de angst gaat er steeds meer in zitten om te vroeg te bevallen. Wie weet kan ik gewoon geen kinderen meer krijgen ofzo :(
    Ik zie jullie morgen of vrijdag weer.

18. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ rian: ja daar zat ik zelf ook al een beetje aan te denken om alvast aan de fysio te vragen of ze er iets mee kan.
    @ babyengel: hee meid niet zo denken hoor. moed houden. ik kan me indenken dat het allemaal heel eng voor je moet zijn nu. ik hoop zo dat het bloeden ophoudt en dat je kindje lekker blijft zitten. positief blijven hoor meid

19. Katie04

Katie04 Actief lid

Feb 7, 2011
    121
    0
    0
    Huishoudelijk medewerkster
    Zeeland
    Hey meiden!

Sorry dat ik zo weinig schrijf hier, ik lees echter wel alles. Maar op de een of andere manier ben ik geen schrijfster.

Vorige week donderdag ben ik in het ziekenhuis geweest bij de verloskundige voor een controle. Alles is goed met onze kleine uk, en ze kon gelukkig ook het hartje vinden.

Volgende week vrijdag hebben we een pretecho voor de geslachtsbepaling, en ik begin nu echt super nieuwsgierig te worden of het jongen of meisje is...
    Dan volgende maand de 20 weken echo, ook dat vind ik steeds spannender worden.

Waar ik wel een beetje mee zit is het volgende, wij gaan eind juli 2 weken op vakantie naar Turkije een all-in resort. We zijn daar vorig jaar ook al geweest, maar toen we boekten was ik nog niet zwanger en ik begin me nu een beetje zorgen te maken over van alles.
    Vorig jaar hebben we ons niet laten inenten daarvoor, maar nu ga ik twijfelen of ik het niet toch wel moet doen juist omdat ik dus zwanger ben.
    Sommige inentingen die mogen niet en andere weer wel, maar degene die wel mogen, ze zeggen dat het geen kwaad kan. Maar heb toch het gevoel dat het wel troep is wat je in je lichaam laat spuiten. Aan de andere kant, als ik het niet doe en er gebeurd daar wat sla ik mezelf natuurlijk voor me kop..Dus met andere woorden ik ben er nog niet over uit wat ik moet doen..

Verder heb ik me inmiddels ingeschreven voor de kraamzorg en ook wij zijn bij het gemeentehuis geweest zodat m'n man de baby kon erkennen (wij hebben geregistreerd partnerschap) Wel heel leuk allemaal.
    Groeien doe ik wel maar is nog niet echt duidelijk zichtbaar, ik ben van mezelf best fors dus ben bang dat het nog wel even duurt voor je het goed ziet..

Nou ik ga proberen toch echt wat meer te schrijven hier! Dikke knuffel! x

20. AnneCo

AnneCo Actief lid

Apr 9, 2012
    265
    0
    0
    hoi

Momvan4 leuk! welkom hier!

Babyengel hey meid, probeer de moed erin te houden hoor! Ik weet dat het ontzettend schrikken is iedere keer weer dat bloedverlies, maar ik hoop zo dat alles goed mag blijven gaan voor jullie!
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook tot 20 weken bloedverlies gehad, dus ik weet een beetje hoe het is! sterkte meid! laat de moed niet zakken! Ik hoop dat jullie wel een paar fijne dagen gehad hebben?

Blinky het is niet te hopen dat je BI krijgt, hier ook wel vaak last van m´n bekken en onderrug. Hopelijk dat je met tijdige fysio er wat aan doen kunt! gelukkig niet meer zo misselijk, dat scheelt weer veel energie!

Katie fijn dat vorige week alles goed was bij de VK, en lijkt me wel apart hoor zo´n geslachtsbepaling, wij doen het nooit, dus het is hier altijd een verrassing tot de geboorte.
    wat betreft die inentingen, ik heb geen idee, je zou eens bij je HA navragen wat het beste is. Ik ben zelf niet zo´n voorstander van inentingen, maar je moet je eigen gevoel volgen.

Mijn jongste dochtertje is nu echt zindelijk! vorige week vrijdag ben ik toch maar echt begonnen, en het ging gelijk heel goed! Dus we hebben net even een kadootje gekocht. Ze heeft een koffiezetapparaat met kopjes en schoteltjes uitgezocht. Dus ik zit nu met haar aan de koffie ;) echt leuk.
    Mijn nieuwe neefje heet trouwens Teun, ik geloof dat iemand dat vroeg.
    Nu mijn andere schoonzusje nog, die is volgende week uitgerekend.

Allemaal alvast een prettig weekend en een fijne vaderdag toegewenst! Nog leuke vaderdag kadootjes gekocht trouwens?
    Ik moet nog even op pad met de kids, ze mogen altijd zelf iets uitzoeken.

Share This Page