Joehoe meiden Lekker bezig allemaal... kom net terug van familie bezoekjes en ben echt gesloopt... zo ontzettend moe pfff @ babyengel nou dan zal ik maar niet gaan snuiven ( had ik me zo op verheugd hihi ) over die GUO, ws wel, dat zei ze bij de laatste miskraam in ieder geval wel dus dat zal nu ook nog zo zijn btw ik heb een mononier rechts, met verkalking en nierstenen ( yeah ) we gaan het zien @Katie gelukkig wordt je rugpijn al wat minder, ik zeg lekker rustig aan doen en ff n bad nemen misschien ( als je dat hebt dan ) of gaan zwemmen @ blinky meid piet piraat whahahahhaa ik zie het gewoon voor me lol ik ben idd ook een jankerd hoor ik moet al om reclames huilen nu helemaal kunnen we saampjes lekker emo doen vanaf nu zijn we jankbuddies hahaha lekkere foto's trouwens! super gaaf en goed gevoel he! @luna welkom! ook voor jou een mooie en onbezorgde zwangerschap! @rian lekker kletsen is altijd goed he hihi heb je een leuk weekend gehad?? ik ben helemaal blij dat we 1-15 gaan doen ik heb nu al moeite met de verschillende verhalen en vragen te beantwoorden Ik heb vandaag toch opgegeven voor MVM, hoewel ik denk dat ze hier niet komen halen, ik woon in the middle of nergens hihi Ze zullen morgen wel bellen zit net te denken, weekend is weer voorbij stom
@ Luna! Gefeliciteerd!! En welkom! @ Rossi. Nee helaas geen bad, maar ik maak momenteel graag gebruik van de douche.
Ik heb een heerlijk weekend gehad, 1 dag opgetrokken met een vriend van mijn vriend en die reageerde heel leuk op ons nieuws. En vandaag met mijn vriendinnetjes op stap geweest in Breda, heerlijk bij gekletst (heel goed mijn mond gehouden over zwagnerschap) en een high tea gedaan! Hoe was jullie weekend?
@ Katie dat doe ik ook ja kom er net onder vandaag heeeeerlijk @ Rian helemaal leuk joh! ik vind het ook lastig hoor om mijn mond te houden had ik ook nog vanmiddag, was bij mijn demente oma geweest, zegt ze: joh roosje mijn roosje ( ja ik heet Roos ) wat zie je er anders uit... tsja uuuuuh ja..... oma ik uuuh ja.... ik heb een nieuwe trui hahaha gek zat dat ze dat zo opeens zegt ( als ik het had verteld was ze het toch binen 2 minuten weer kwijt maar toch )
niet te warm baddere hè dames? Stond ook weer in die zwangerschapsapp, water mag niet warmer zijn dan 100 fahrenheit en dat is 37, nogwat graden. Is anders niet goed voor ontwikkeling baby @katie op je rug liggen, voeten plat op matras (opgetrokken knieën), knieën van links naar rechts bewegen. En daarnaast om en om knie naar je neus trekken terwijl je ligt (andere been gestrekt) =>> ik ben fysio @Rian: leuk dat je zon gezellig weekendje hebt gehad! @rossie: ahh, wat schattig, jammer dat ze het niet goed kan meekrijgen verder!
Ja helaas, toen wij in oktober trouwden was ze er ook niet heel de dag bij, maar we hebben een boekje met alle foto's waar ze opstaat gemaakt dus dan iedere keer zegt ze: oooooh wat leuk was ik er ook bij dan en dan gaat ze het boekje bekijken hihi dus misschien kunnen we dat met deze mooie gebeurtenis weer zo kunnen doen! oma is ook een beetje mijn 2e mamma geweest vroeger dus het is wel erg moeilijk hoor.... ( ben ook de enige die naar haar vernoemd is dus extra speciaal ) hopelijk is ze tegen die tijd niet helemaal alles kwijt!
@ Chantal! Top! Ga ik straks meteen eens proberen, wil morgen namelijk wel gewoon kunnen werken eigenlijk..Had vanmiddag inderdaad al even op bed gelegen en toen merkte ik dat dat al fijn was.. Ik heb trouwens ook grote moeite om m'n mond dicht te houden tegen sommige mensen hoor, met sommige andere gaat het met gemak, dat weer wel
Dames ik mag van de lijst.... Hoop gebeurd vandaag, zal morgen vertellen, maar kans dat het geen gezonde zwangerschap is is zweert groot en de kans dat ie dat wel is zweert klein. Dinsdag horen we weer. Vandaag VIA eerste hulp bij de gynecealoog geweest.
Hier ook met schouder vast blijven zitten. Dus hoofdje was er ook al uit. Eerst vacuümpomp er op (2 x zouden ze proberen en anders naar OK die al klaar stond). Een hoop geduw op mijn buik en getrek aan mijn dochter (zie onderschrift gewicht/lengte) en ik heb het hele zh dus wel bij elkaar gegild. Mennn dat was pijnlijk zeg. Ik ben dus ook aardig smal. Was dan ook totaal uitgescheurd. Dus ik zie er wel tegenop. Vooral omdat gyn bij nacontrole zei dat een volgende ca. 200 gr zwaarder is
@mila en babyengel wat een heftige verhalen. doet me denken aan die bevallingsscène in de film de gelukkige huisvrouw. Vreselijk. Daar denk ik liever nog even niet aan. Maarja het moet er een keer uit.... auw!
Poeh, moest hoop bij lezen. Kan het nog ff niet zo goed bijhouden hier. Ik ben wel blij dat het al opgesplitst is, anders kan ik het helemaal niet meer bijbenen haha. Welkome ladies die er nieuw bij zijn gekomen. @Noushis & danielle86, wat erg voor jullie. Heel veel sterkte.Ik weet hoe het voelt. Ik duim voor jullie dat het snel weer raak is en dat het dan goed gaat. Hier nog niet veel kwaaltjes. Beetje steken in de buik, af en toe hoofdpijn en moe. Gisteren en vandaag mijn vader en schoonmoeder verteld. Vader gewoon verteld. Vorige keer had ik mijn dochter een shirtje aan gedaan met Grote Zus. Die had ze nu vandaag aan naar mijn schoonmoeder. Mijn vader en zijn vrouw hadden het niet door de vorige keer, moesten we het alsnog zelf zeggen dat ze op shirtje moesten kijken en bij schoonmoeder duurde het ook nog vrij lang haha. Maar die zag het wel op een gegeven moment. Helemaal blij zijn ze weer dat het weer gelukt is. Ik heb vk ook al gesproken en die wou me eerst met 10,5 week echo laten doen maar daar was ik het niet mee eens met de miskraam nog vers mijn geheugen en gelukkig snapte ze dat en mag ik met 8,5 week voor een 1e check gelukkig. ik zal het zo nog ff erbij zetten in de lijst. Iemand had gelijk (en het staat ook al in de lijst haha) dat ik 34 ben. Dus ook wel een van de oudjes hier Maar goed, zo voel ik me niet hihi. Ik ben zelfs 35 als ik deze ga werpen. Ik zal proberen beetje bij te blijven hier. Ik ga zo richting mijn mandje. Dochtertje is ook ziekjes dus ben benieuwd of ze door blijft slapen en of ik morgen kan gaan werken. Truste all.
Aaah niet om je bang te maken hoor. Dit zijn de wat zwaardere bevallingen Pijn doet het ja, daar verander je niks aan maar voor hetzelfde geld is het appeltje/eitje voor je. Ik heb tot aan de bevalling niet gedacht over de bevalling Gewoon kop in het zand steken en ik dacht: ik zie het wel. Ik ga dit nu ook proberen maar weet niet of het lukt Maar idd het komt er toch uit...
Uitgerekende datum: 01-12-2012 Danielle86, 25 jaar, 1e kindje (1 MK) 01-12-2012 Mila77, 34 jaar, 2e kindje (brusje voor Jenna, 2-ling **) 02-12-2012 Blinky, 30 jaar, 2e kindje (brusje voor Denny) 02-12-2012 Katie04, 30 jaar, 1e kindje, *(brusje voor stiefzoon) 05-12-2012 Babyengel, 25 jaar, 3e kindje (zoon dec 2009, dochter* okt 2011 & 3 MK) 05-12-2012 Rossi85, 26 jaar, 1e kindje (2 sterretjes) 05-12-2012 Patriesss, 34 jaar, 2e kindje(zoon Sven 14 maanden) 06-12-2012 Daylinn, 29 jaar, 2e kindje 06-12-2012 Natasja22, 1e kindje (5 sterretjes) 08-12-2012 Anoniemass, 22 jaar, 1e kindje 08-12-2012 Lovelygwen, 22 jaar, 1e kindje 08-12-2012 Rian85, 26 jaar, 1e kindje 08-12-2012 Chantal85,27jaar, *** 11-12-2012 Lara1, 32 jaar, 3e kindje (dochter nov 2009, zoon* okt 2011) Afspraken: 02-04-2012 Danielle86, bloedprikken HCG 02-04-2012 Danielle86, afspraak MvM 10-04-2012 Daylinn, afspraak MvM 11-04-2012 Rossi85, 2e echo 13-04-2012 Natasja22, 1e echo 16-04-2012 Chantal85, 1e echo (6w2d) ivm MMM 17-04-2012 Daylinn, 1e echo 9:30 17-04-2012 Katie04 1e echo 13.00 18-04-2012 Rossi85, intake Gyn 24-04-2012 Blinky, termijnecho vk 18.45 24-04-2012 Mila77, 1e echo+intake vk 11.30 27-04-2012 Blinky, intakegesprek vk 9.00 Vlindertjes: 31-03-2012 Noushis
Hoi meiden! Ik kom me bij jullie aansluiten , gisteren en vandaag een testje gedaan; zwanger!!! Van ons eerste kindje! Zo blij, maar ook onwerkelijk!!! Begint vandaag pas een beetje tot me door te dringen.... Als alles goed gaat dan ben ik 11 december uitgerekend. Hele lange tijd nog te gaan . Meteen maar even een vraagje... Wat nu? hihi. Moet ik morgen de HA bellen of even mee wachten? Ik heb geen idee namelijk . Ik ga zo meteen even bij lezen, kan toch niet slapen . Liefs Zoe
Kom even gauw zwaaien.. lig in bed en ga slapen. Mijn ouders waren er dus was even druk. @ Chantal, ach op het moment is het pijnlijk, en eng achteraf omdat je dan weet wat er gebeurd was. Maar daarna heb je een hele tijd plezier van je kind . En het valt voor mij in het niet bij mijn 2e bevalling toen moest ik natuurlijk mijn dochter* achterlaten. @ Danielle, knuffel. Wat een akelig nieuws. @ Mila, daarom belangrijk om op tijd te bevallen. Echt bij je vk om een verwijzing vragen tzt. Hier kwam het al snel ter sprake. Vind het belachelijk als ze je niet door willen verwijzen, schouderdystocie kan zo gevaarlijk zijn. Beterschap voor je dochtertje. @ Zoe, welkom hier je kan gewoon de vk bellen.
goeiemorgen allemaal denny en ik gaan straks lekker op de koffie bij mijn nichtje en haar kindjes. mijn moeder en haar moeder zijn er ook bij. doen we regelmatig zo en is echt stikgezellig. ik ben er nog niet uit of ik mijn mond ga houden. we hebben een hele goede band. tante is ook mijn peettante
@ luna: welkom en gefeliciteerd @ rian85: goed weekend gehad? oh ik lees het al, super. en heb je een mooie knaller? @ rossi85: ja haha wij zijn voortaan jankbuddies. ja dat is een heerlijk gevoel zo'n test en hij was nog met een middagplasje gedaan ook. ah wat apart dat je oma dat toch gelijk ziet he. best wel verdrietig als een mens zo gaat aftakelen als ze ouder worden he? lijkt me wel heel moeilijk. mijn oma is wel heel erg vergeetachtig aan het worden en herhaald in een half uur hetzelfde wel 4 keer, maar over sommige dingen is ze superhelder gelukkig @ chantal85: ik ga vandaag MvM bellen. wat handig zeg een fysio in ons midden @ Mila77: jee ja ik snap dat je er wel tegenop ziet. beterschap voor je dochter. wel fijn dat je toch wat eerder kunt komen voor de eerste echo. hier doen ze het gelukkig standaard tussen 8 en 9 weken @ zoe1: welkom en gefeliciteerd. ik zou idd gewoon even de ha bellen. dan kan die zeggen of je langs moet komen of dat je meteen naar een vk kunt @ Danielle86: oh jee nee toch? wat heftig, heel veel sterkte meid