Hallo ladies, Hier ff een update, de baarmoedermond was gelukkig nog ok en zag er rustig uit maarrrrrr nu zit er toch weer een blaasontsteking te broeien dus urine op kweek dat geeft waarschijnlijk die pijn, ik mag ff geen kuurtje meer want als mijn lichaam resistent word moet ik aan het infuus en dat willen we natuurlijk niet. En dan nog iets is dat mijn placenta voor de uitgang ligt, hopelijk groeit hij met de BM mee maar daar komen extra controles op, zo heb je iedere keer wat anders 'zucht' maar ukkie deed het goed lekker druk aan het rollen zo leuk echt mijn snoepie dat maakt weer een hoop goed.
Oja en helaas het verstrijken van de BM mond kan nog steeds en moet er wel rekening mee blijven houden dus toch weer die onzekerheid
@ lein: balen dat die onzekerheid blijft. gelukkig doet jullie kleintje het goed. hopelij gaat de placenta idd nog verplaatsen
@ mila: dan heb je vast al een flinke buik idd. ik groeide bij denny ook zo snel en was ook in het begin een aantal kilo's afgevallen. in totaal toen zelfs maar 3,5 aangekomen terwijl ik een enorme buik had op het laatst @ Patries: nu ik 's avonds geen voeding meer geef en dus alleen nog 's ochtends merk ik dat mijn borsten ook ineens weer flink groeien. vindt manlief helemaal niet erg haha. @ justme: wat leuk dat je het hartje hebt gehoord en dat alles goed is met je kleintje. met schoonmoeder gaat het iets beter lijkt het. ze mag misschien morgen van ic af en morgenmiddag doen ze de mri die geplanned was voor as maandag om te kijken of er uitzaaiing is naar de hersenen. ze is ook enorm verward en vaak erg boos. ze gedraagd zich als een hele moeilijke patient. ik moet steeds een beetje denken aan een demente oude vrouw als ik haar bezig zie. is best akelig en dus maar afwachten wat de mri uitwijst. @ wondertje: spannende dag de 30e. veel plezier alvast, ook met shoppen
Hoi Hoi dames, wat gaat het in ene allemaal snel, nadat het eerste trimester voorbij is, en de echte onzekerheid voor een deel verdwenen is vind ik het vlotter gaan, ik leef minder van week tot week.... Ben in ene al 16wk! Helemaal vergeten om een buikfoto te maken... Maar het begint ook her toch nu echt wel te groeien, broeken zitten helemaal niet lekker meer. Ben nu bijna 3kg aangekomen.... Hopelijk worden het niet tientallen kilo's want daar heb ik helemaal geen zin in! De vermoeidheid is er nog steeds, ik heb afgelopen maandag een avonddienst gedaan, aansluitend aan een normale werkdag, en ben er nog moe van... Pfft, ik heb zin in weekend! een hele fijne dag allemaal!
blinky mooie buik al zeg! fijn dat het iets beter lijkt te gaan met je schoonmoeder! hopen op een beetje positieve uitslag van die mri. sterkte ermee. lein gelukkig alles goed met de kleine, en idd hopen dat die placenta nog een stukje opschuift. en jammer dat het dan zo onzeker blijft! probeer positief te blijven. justme niet zo leuk dat je laptop kapot is. mooi he? om het hartje te horen. Ik kom nooit aan een tukkie toe jammer genoeg, want hier loopt een meisje dat niet meer wil slapen ´s middags. Ik lig nu iedere avond om 10 uur te slapen op de bank... gezellig... wondertje2 spannend de 30e! vertel je het hier ook? Rian snel gaat het nu he? ik ben benieuwd naar je buikfoto. Ik heb nog niet een foto gemaakt, zal toch maar eens wat doen, al zie je bij mij net aan een flauwe bolling..
en ik ben vannacht weer tante geworden! mijn andere schoonzusje is bevallen van een dochter, Hanna. drukke boel hierzo
@Blinky: Hopelijk een positieve uitslag van de mri! @Anneco: Proficiat! Ga het helaas niet vertellen hier ivm meelezers, we willen het nl voor de buitenwereld geheim houden. Denk dat t moeilijk gaat worden en ik het van de daken wil schreeuwen zodra we het weten maar we vinden het geheim houden toch wat leuker!
Oh, dat zou ik echt niet kunnen, het voor me houden! Bij ons kriebelt het nu zo ontzettend, dat we net maar Jan Koning gebeld hebben en kunnen zaterdag al!!! Ben echt benieuwd! 23 juni 15.30 geslachtsbepaling
AnneCo: gefeliciteerd met je nieuwe nichtje! Rian: ja, ik merk het ook aan mijn broeken hoor, poeh! Ook ongeveer 3 kg aangekomen en ben zo bang dat ik straks op +20 kg zit.... Lein79: poeh, wat een onzekerheid allemaal zeg. Erg vervelend! Sterkte voor jullie! Blinky: wat een mooie buik al, wauw!
@anneco gefeliciteerd! wij willen het ook wel graag weten wat het word.. maar we vertellen het verder ook niet tegen iemand.. vanmorgen enorm door mn rug gegaan naar de Ha geweest.. acute spit.. dus liggen zitten en lopen afwisselen.. (wat enorm pijn doet!) en max 6 paracetamollen per dag.. ben ook maar niet naar mijn werk gegaan aangezien ik nogal zwaar lichamelijk werk doe.. pff balen!
9 juli hebben we een geslachts bepaling en dan ben ik 18 wkn precies, eerder kan wel maar dan konden ze het niet garanderen, de 13 gaan we lekker 2 weekjes op vakantie wel in de buurt Duitsland maar we zijn er echt even aan toe even genieten en geen zorgen
Lekker, twee weekjes vakantie zeg, heerlijk! Mocht je eerder de geslachtsbepaling willen doen? Vanaf 15 weken kan het al bij Jan Koning in Ochten. Hij heeft het echt altijd goed!!! Wij gaan er zaterdag ook heen en ben dan 16w3d!
@ anneco: gefeliciteerd met weer een nichtje erbij. leuk al die kleintjes zo dicht op elkaar @ lovelygwen: oeh spannend as zaterdag, veel plezier alvast. thanks het groeit vanzelf haha. @ purple: oh jee meid toch. wat pijnlijk. veel beterschap @ lein: ah lekker binnenkort een paar weekjes op vakantie, geniet ervan @ hier: vandaag afspraak gehad met vk. gyn verder toch niet meer gezien, was gewoon lekker makkelijk tel. overleg tussen gyn en vk. uitgebreide echo gehad voor de lol. hadden gevraagd naar geslachten, maar zij had daar nog geen ervaring in. denkt er bijna zeker te zijn van eentje, maar ander kindje was lekker een poepie eigenwijs en draaide constant de rug toe. over 3 weken de 20 weken echo en dan gaan we weer een poging wagen. mss laat ik het wel ff weten haha besproken dat ik zo'n blauwe plekken heb op mijn benen. in eerste instantie was ik bang voor spataderen, maar ze gaan steeds weer helemaal weg, dus dat kan het niet zijn. nu dacht de vk aan mogelijk stollingsprobleem, dus gelijk laten bloedprikken. heb ook al een paar dagen dat ik bijna van mijn stokkie ga, gisteren zelfs ff daadwerkelijk tegen de vlakte. dus nogmaals hb geprikt. vanwege enorme jeuk en eczeem ook gelijk voor galzuren en zouten laten prikken. benieuwd of er uberhaupt iets uitkomt. @ schoonmoeder: sinds vanmorgen is ze van de ic af en ligt ze op de gewonde longafdeling. de longarts heeft haar nu ook zelf verteld dat ze heel ernstig ziek is geweest. daar had ze zelf helemaal geen idee van gehad, maar ze is ook het besef van de dagen helemaal kwijt. vanmiddag ging het redelijk goed met haar, alleen was ze heel erg moe en benauwd. vanavond is er weer met spoed een longfoto gemaakt, omdat ze het vreselijk benauwd kreeg. ze had een bloeddruk bovendruk van 225. ze blijkt vocht achter haar zieke long te hebben. vaak is dat toch een erg slecht teken. ik vrees ervoor. wat een ellende
@anneco: gefeliciteerd!!! @lein79: in elk geval blij om te horen dat jullie kleintje het goed doet! @babyengel: 28 juni gyn, uitgerekend 15 dec
@Blinky, Oh jeetje, dat is niet fijn van die blauwe plekken! Hopelijk kunnen ze vinden waar 't 'm in zit! Ik moet weer hard aan m'n scriptie werken vandaag! Flink productie draaien! Morgen geslachtsecho, ik vind het zooooo spannend!! En daarna m'n verjaardag vieren, waar we het meteen onthullen!
aaahhhhh Ik stuiter inmiddels de hele ochtend al door het huis van m'n client heen, en nu thuis!! Straks geslachtsbepaling...Ben echt zoooo super nieuwsgierig, maar ook een beetje bang, hoop dat alles er gewoon goed uitziet.
@Katie04: Spannend he!!! Heel veel plezier, zal vast allemaal goed zijn. @Meiden met echo's de komende dagen, heel veel plezier! Ik heb morgen mn herexamen in Utrecht en daarna vertrekken we naar de Ardennen. Jaarlijks familieweekend met schoonfamilie.