1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Ladies, ik heb even een dringende vraag ik voel heel erg dat mijn baarmoedermond heel laag zit en het geeft een rot gevoel heeft iemand een idee of dat wat uitmaakt? Ik kan echt niets nuttigs op internet vinden hierover nl.

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hello ladies.
    Hier weer eens een teken van leven van mij. (al is het wel een enorm ego-berichtje, bij voorbaat mijn excusses:))
    De bijna absurde drukte van de laatste tijd lijkt me nu dan eindelijk op te breken. Heb een authentieke griep te pakken. En hoe, ik heb de afgelopen paar dagen echt voor oud vuil in mijn bed gelegen. Aardige koorts, keelontsteking, hoofdpijn, hoesten tot overgeven aan toe...
    Niet echt fijn dus. En dat boven op mijn enorm lage energie-level:(:(.
    Maandag waren we nog bij de VK en alles was goed!!! Wel 2 dgn terug gezet in zwangerschap (op basis van alle echo's), maar ach wat zijn 2 dgn op 9 maanden. We waren dus weer helemaal opgelucht. Maar nu weet ik het zo net nog niet...
    Heb zo hard gehoest, en ben zo beroerd geweest, ben beetje bang dat er iets mis zal zijn. De vorige keer ben ik ook heel erg verkouden geweest en uiteindleijk bleek het toen dat het rond die tijd mis gegaan is. Ik doe mijn best er niet te veel over na te denken, maar kan het niet helemaal verbannen. Mijn lijf speelt weer een spelletje met me, lijk wel weer minder gevoelige boobs e.d. te hebben...

Ik heb wel alles gelezen, maar op alles reageren is niet te doen.
    Ik zal proberen weer een beetje bij te blijven en dus weer te gaan reageren.

Knuffels voor iedereen!

Voor de lijst: nieuwe uitgerekende datum: 11-12-12, afpraak 20 wkn echo: 31 juli

3. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
  4. Niet goed. Hoort eigenlijk hoog en gesloten te zitten in zwangerschap. Laag betekent dat het zo makkelijker kan verweken en verstrijken.

5. Jamie1986

Jamie1986 Lid

9 feb 2012
    45
    0
    0
    Door een zwaar autoongeluk momenteel gewoon thuis
    Roermond
    @katie; ik denk een jongen haha, heb ik gelijk?

Voor diegene die nog een geslachtsecho krijgen veeeel plezier, echt superspannend, ben erg benieuwd!

6. #3047 Babyengel, 22 jun 2012
    Laatst bewerkt: 22 jun 2012
    Uitgerekende datum:
    01-12: AnneCo, 31 jaar, 4e kindje is een.. VERRASSING (zoon 2005, dochter 2007, dochter 2009 & 1 *)
    01-12: Katie04, 30 jaar, 1e kindje is een.. JONGEN (1 * & stiefzoon)
    01-12: Luna82, 29 jaar, 1e kindje
    02-12: Anno24, 24 jaar, 1e kindje
    02-12: Blinky, 30 jaar, 2e & 3e kindje (zoon 2010)
    03-12: Cvo1986, 25 jaar, 1e kindje
    03-12: Mila77, 34 jaar, 2e kindje (dochter Jenna dec 2009, 2-ling **)
    04-12: Anoniemass, 22 jaar, 1e kindje
    04-12: Babyengel, 25 jaar, 3e kindje is een.. VERRASSING (zoon dec 2009, dochter* okt 2011 & 3 ***)
    04-12: Rian85, 26 jaar, 1e kindje
    05-12: Lovelygwen, 22 jaar, 1e kindje
    05-12: Patriesss, 34 jaar, 2e kindje (zoon jan 2011 & 1 *)
    06-12: Babs84, 27 jaar, 1e kindje (1 *)
    06-12: Fenyalara, 28 jaar, 1e & 2e kindje
    06-12: Natasja22, 22 jaar, 1e kindje (5 *****)
    07-12: Lana1980, 31 jaar, 1e kindje
    08-12: Wondertjenr2, 23 jaar, 2e kindje is een.. GEHEIM (dochter 2008)
    09-12: Kinderwens2012, 27 jaar, 1e kindje (1 *)
    09-12: Purple88, 24 jaar, 1e kindje
    10-12: Lein79, 32 jaar, 2e kindje
    10-12: Volonta, 2e kindje (1 *)
    11-12: Knuffel, 36 jaar, 1e kindje (2 **)
    11-12: Lara1, 32 jaar, 3e kindje (dochter nov 2009, zoon* okt 2011 & 1 *)
    13-12: Lief 26, 26 jaar, 1e kindje
    13-12: Mariahh, 1e kindje
    13-12: Sandana, 30 jaar, 1e kinde (1 *)
    14-12: JustMe31, 31 jaar, 2e kindje
    14-12: Lac, 29 jaar, 1e kindje
    15-12: Jamie1986, 25 jaar, 2e kindje
    15-12: Tamara2703, 2e kindje (1*)

Afspraken:
    23-06: Lovelygwen, geslachtsbepaling 15.30
    25-06: Mariahh, geslachtsbepaling (pretecho)
    26-06: Rian85, geslachtsbepaling 19.00
    27-06: Cvo1986, geslachtsbepaling
    27-06: Rian85, afspraak vk 18.40
    28-06: Cvo1986, afspraak vk
    28-06: Jamie1986, afspraak gyn
    30-06: Wondertjenr2, geslachtsbepaling 11.50
    02-07: Knuffel, afspraak vk
    05-07: Mariahh, controle vk
    06-07: Babyengel, GUO 09.40
    09-07: Lein79, geslachtsbepaling
    12-07: Patriess2, 20 weken echo
    13-07: Katie04, 20 weken echo
    16-07: Wondertjenr2, afspraak vk 14.00
    17-07: Babyengel, afspraak vk 11.20
    17-07: Purple88, afspraak vk
    21-07: Wondertjenr2, 20 weken echo
    23-07: Purple88, 20 weken echo
    24-07: JustMe31, afspraak vk 11.30
    24-07: Rian85, GUO 08.30
    25-07: Kinderwens2012, 20 weken echo
    30-07: Mariahh, 20 weken echo
    31-07: Knuffel, 20 weken echo
    02-08: JustMe31, 20 weken echo 14.15
    06-08: Lovelygwen, afspraak vk 09.45
    08-09: Wondertjenr2, 3D/4D echo

Vlindertjes:
    31-03: Noushi (5w)
    04-04: Babywish84 (5w)
    04-04: Iloiza (4w5d)
    10-04: Danielle86 (nb)
    10-04: Daylinn (5w5d)
    11-04: Lunap (nb)
    17-04: Mounia777 (5w6d)
    21-04: MH1113 (6w4d) tweeling
    23-04: Linda99 (7w5d)
    01-05: Rossi85 (8w6d)
    02-05: Frommel (9w0d)
    03-05: Scarabee (8w2d)
    03-05: Zoe1 (7w3d)
    03-05: Tantan (nb)
    08-05: Didi2502 (9w6d)
    14-05: Wup79 (11w1d)
    16-05: Lilotje (10w2d)
    veel sterkte voor de vlindermama's

7. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    hey Katie dat is dus duidelijk een jongen ,wat leuk die echo!:)

en Lein ik denk niet dat je BM zo laag hoort te zitten, waarom krijg je niet gewoon zo´n ring?

Babyengel bij mij mag je ook VERRASSING zetten, wij doen geen geslachtsbepaling.

voor de rest van de dames die wel een geslachtsbepaling hebben, veel succes!

8. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Babyengel: Wij doen wel een geslachtsbepaling maar bij mij mag je GEHEIM zetten..

9. Haha die verhalen over geslachtsbepalingen. Wij willen het helemaal niet weten.. :D Heb er geen behoefte aan om te weten eigenlijk. Ook heb ik geen zin in dat anderen het weten en opmerkingen maken die kunnen kwetsen (zoals als 't een jongen is: een jongensgezin terwijl ik ook een dochter* heb gekregen, of als het een meisje is als een soort van vervanging :(). Aangezien we toch voor beide geslachten al kleertjes hebben en het kamertje unisex blijft (straks met roze of blauwe accessoires) kan het makkelijk. De namen hebben ook al vaststaan! :)

Verder heb ik de hele week al zo'n pijn in mijn mond :( heb zwangerschapsgingivitis, eigenlijk altijd wel als ik zwanger ben maar ben in 1,5 jaar tijd 4x zwanger geweest dus reken de schade maar uit ;) 2 gaatjes zijn ook al gevuld en volgende week wordt de laatste gevuld.. maar heb echt pijn met kauwen, dus heb vooral zacht en vloeibaar eten :) Naja de pijn vandaag is al minder dan gisteren, misschien gaat het nog de goede kant uit.

Haematoom was trouwens niet meer te zien op de echo dus die ben ik helemaal kwijt geraakt. Ik voel me echt beter sinds ik geen bloed meer verlies. Doe nog wel altijd een middagdutje, maar ach, dat doen wel meer zwangeren :p.

En ik merk dat de schopjes van kleintje krachtiger worden! 'T wordt een sterke bink/meid :p

@ AnneCo, gefeliciteerd met je nieuwe nichtje, leuk hoor! Wat gek dat het bij jou zo langzaam gaat met je buik, zou zeggen na 3 voldragen zwangerschappen zie je het al snel :p niet dus! Hm minder dat je dochtertje niet meer slaapt. Mijn zoontje slaapt meestal nog wel aan het einde van de middag, dan ga ik ook nog even mee :)

@ Blinky, hier ook altijd blauwe plekken op mijn benen, door stollingsprobleem (stolt hier langzamer dan hoort). Vervelend dat je flauw valt! Wat vreemd dat je schoonmoeder nu ineens van een lage een hoge bloeddruk heeft. Het gaat erg slecht he, zo naar :(

@ Knuffel, eigenlijk mogen ze vanaf 12 weken geen wijzigingen meer aanbrengen in je termijn en uitgerekende datum, omdat het dan niet nauwkeurig meer vast te stellen is. Ieder kindje gaat dan anders groeien. He wat naar dat je ziek bent. Beterschap!! En dat hoesten, verkoudheid etc kan niks met je kindje doen hoor.. boobs zijn hier ook wat minder pijnlijk sinds kort. Hoort erbij!

@ Lein, je moet ook goed rust houden hè met die onrustige BMM en laagliggende placenta.

@ Purple, auwie, spit doet pijn! Maar even rustig aan inderdaad, werken komt wel weer!

@ Wondertjenr2, succes morgen met je herexamen en daarna veel plezier natuurlijk in de Ardennen!

10. AnneCo leuk dat jij het ook niet wilt weten. Was dat bij je vorige kids ook, dat je het niet wilde weten?

11. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Leukkkkkk!!!! Een jongen!!! :) Wij hebben 'm morgen en ben zoooo benieuwd!! Aaaaah!!! :D

Vandaag m'n eerste positiebroek gekocht, een spijkerbroek en zit heerlijk! :) En nog een extra shirt!

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ wondertje: fijn weekend, succes met je examen?
    @ lovelygwen: spannend hoor voor morgen. alvast veel plezier
    @ katie: hoera een jongen gefeliciteerd
    @ lein: sorry meid ik heb geen idee. vind het wel heel vervelend voor je
    @ knuffel: balen meid dat je zo ziek bent geweest. hoesten hoeft helemaal niets te betekenen hoor. ik heb bij denny 2 keer een luchtweginfectie gehad en alles is goed gegaan. kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt, want zo hoesten kan behoorlijk zeer gaan doen in je buik. doe lekker rustig aan meid.
    @ hier; heel bijzonder. mijn schoonmoeder mag sinds vandaag een heel klein stukje lopen met rollator. haar katheter is verwijder en ze mag dus weer naar het toilet. ze is heel moe en voelt zich erg ziek. op de hersenscan is niets gevonden. op het laatst was ze wel in paniek geweest, dus het laatste stuk van de scan is niet te beoordelen, maar dat wordt nog over gedaan met rustgevend pilletje
    al met al best wat goed nieuws dus

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ babyengel: vergeet ik het nog erbij te zetten. wat geweldig dat je hematoom weg is. wat fijn meid.

ik heb 2 nieuwe afspraken:

12-07 20w echo om 8.10
    25-07 afspraak gyn om 15.00

14. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    blinky fijn dat je schoonmoeder al een beetje op de been is, en dat er op de hersenscan niks te zien was. dat is positief toch?

babyengel wij willen het idd niet weten, en hebben het bij alle 3 niet geweten. Ik vind de verrassing dan zo mooi als het geboren is. Ikzelf persoonlijk vind het gewoon niet leuk dat je alles al weet. En ik zou het waarschijnlijk niet geheim kunnen houden.
    Mijn schoonzusje had trouwens te horen gekregen bij de echo dat ze een meisje zou krijgen en het is een jongen geworden! :D

Bij mijn eerste zwangerschap kon ik pas met 26 weken zwangerschapskleding aan, dat was ook niet leuk. Ik weet nog dat ik zo´n buikband gekocht had, maar dat ik die helaas nooit heb kunnen dragen, haha;) Maar ik merk nu wel dat mijn kleren strak beginnen te zitten, en dat ik nu zoetjesaan naar zwangerkleren kan kijken...
    joepie!

15. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    o ja dat die hematoom weg is, is geweldig nieuws toch? dan ben je toch wat meer gerustgesteld! gelukkig meid

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ anneco : ja dat is positief dat ze niks gevonden hebben op de scan. ze heeft al best wst haar verloren door de eerste chemo en dus is vandaag al haar haar eraf gehaald op haar eigen verzoek. ze hebben ook gelijk de pruik opgezet, maar achteraf zat ie toch te strak. Daar komen ze dus volgende week weer voor terug. tot die tijd draagt ze nu een hoofddoek.
    Wij wilden de vorigr keer ook het geslacht niet weten en was het er nu eentje geweest dan hadden we ons weer laten verrassen. maar nu krijgen we zoveel echos dat de kans klekn is dat we er niet per ongeluk toch achter komen. Meestal ben ik dan alleen en dat vinden we allebei echt niet leuk. dus kiezen we er deze keer voor om ons een paar maanden eerder te laten verrassen.
    Lijkt me idd helemaal niet leuk om pas zo laat in positiekleding te passen. bij denny had ik ze al nodig met 12 weken en nu met 6 a 7 weken. broek ging echt niet meer dicht en deed al enorm pijn.
    @ hier: vandaag gaan kijken naar een kast voor denny zijn kamertje. die wordt helemaal anders. blauw met groene muren. een blauwe auto als bed. blauwe kast. wordt helemaal een stoere jongenskamer, maar toch nog met zachte kleuren. hij is toch nog ons kleine ventje hihi. verder beddengoed gekocht voor zijn nieuwe bed. en we hebben rondgekeken voor een tweelingwagen. wat een crime is dag zeg. maar we denken nu wel te weten hoe we dat gaan doen

17. Jamie1986

Jamie1986 Lid

9 feb 2012
    45
    0
    0
    Door een zwaar autoongeluk momenteel gewoon thuis
    Roermond
    Hallo,
    Fijn om te zien dat een deel van jullie goed nieuws heeft gehad en dat alles goed gaat.

@lein: Ik zou even geen risico nemen met je bmm en toch even de ha of de gyn bellen, zij kunnen je tenminste onderzoeken en eventueel geruststellen.

Wij hebben met 13 weken een echo gehad in Lommel en ze zei met 100% zeker een jongen, maar ik durf me op die termijn nog nergens op vast te pinnen lijkt me nog veel te vroeg daarvoor.
    Dus voor ik alles blauw ga kopen wacht ik toch nog even een paar weken af.

Wij wisten bij onze zoon ook het geslacht maar, dat was ook omdat er toen genetisch onderzoek is gedaan en was het geslacht belangrijk om te weten, wat achteraf gelukkig niet nodig was.

@blinky: wat leuk zeg, wat zal hij trots zijn op zijn nieuwe kamer!
    Chrisje vond het helemaal geweldig toen hij een "grote jongens" kamer kreeg. Slapen ging gelijk een stuk beter haha

@lovelygwen: veel plezier met je nieuwe broek ;), ben erg benieuwd naar je geslachtsecho morgen, of gaan jullie het geheim houden? In elk geval superspannend hè!

18. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    sorry lady's ben weer een hele tijd afwezig geweest! druk druk druk met werken, relatie die niet zo lekker loopt en last van bloedverlies gehad.. gelukkig met de kleine alles goed! bloeddruk is nogal aan het schommelen dus vandaar mn duizeligheid.. proberen mn rust te nemen en vooral niet teveel stress..
    Morgen hebben wij een pretecho waar ze heel misschien ook t geslacht op kunnen ontdekken.. ben erg benieuwd!!! laat het wel weten.. en gelukkig nu heel veel goede berichten hier! fijn om te lezen..

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ mariahh: jammer dat je relatie niet lekker loopt meid, hopelijk komt het snel weer goed. gelukkig gaat het ondanks bloedverlies met jullie kleintje nog allemaal goed. idd proberen goed je rust te pakken en niet teveel stress aan je hoofd. heel veel plezier morgen met de pretecho.
    @ hier: met smoeder gaat het steeds een stukje beter. ze is nog heel erg benauwd, maar mag al wel af en toe de zuurstof even af doen. z loopt nu ook al zonder rollatir de hele gang door heen en terug. ze heeft nu een kaal bolletje met een mooie doek erop. ze heeft zich weer wat opgetut in haar gezicht en ze wilde dat we vanavond nagellak meenamen, dus dat ziet er allemaal erg positief uit. en ze wil ook heeeeeeel graag denny vanavond zien. gisteren zei ze nog dat ze daar voorlopig nog echt niet aan toe was, maar nu vroeg ze er echt om of we hem aub vanavond even wilden meenemen. dus vanavond gaan we weer terug

Deel Deze Pagina