Gefeliciteerd Gwen! Super zeg ik ben benieuwd of ze t morgen bij mij ook kunnen zien. Blinky fijn dat t met je schoon moeder de goede kant op gaat! Probeer idd m'n rust te nemen en stress te vermijden. X
hallo allemaal, voor degenen die vandaag of morgen de geslachtsbepaling hebben, spannend! succes. lovelygwen jij ook een jongen! gaaf man. mariahh gelukkig met jou en je kindje ook alles nog goed, doe rustig aan en ik hoop dat het met je relatie ook beter zal gaan. blinky fijn dat je smoeder zo snel opknapt, en de kamer van denny lijkt me heel mooi worden! als het klaar is maar even hier showen dmv fotootje
Dank jullie wel!!!! Ik vind het super leuk!!! @Rian: spannennnndd!!! Laat je wel weten wat het is geworden?!
@ AnneCo, huh.. echt?? Een jongen op de echo en het is een meisje? Hebben ze zo verkeerd gekeken of zou het er gewoon opgezwollen uit hebben gezien? Pff, zo ben je ook niet zeker inderdaad. Waren ze 'geschrokken' dat het toch een meisje is? Ik zie het straks ook lekker wel, inderdaad nog een leuke verrassing. Vorige keren wilde ik shoppen en het kamertje aanpassen etc, maar nu wil ik een neutrale kamer en spullen voor jongen en meisje heb ik toch ook, dus is een verrassing erg leuk! @ Blinky, gelukkig gaat het weer wat beter met je schoonmoeder. Ben bij jou wel benieuwd of er jongens, meisjes of van beide 1 in je buik zitten eigenlijk of blijft het geheim? @ Jamie, waar was dat genetisch onderzoek voor nodig bij je zoon? @ Lein, ik doe mee met een onderzoek in het AMC, waarbij je progesteron krijgt bij een verkorte baarmoedermond. Misschien voor jou ook interessant, als je alles wilt aangrijpen om vroeggeboorte te voorkomen. Promotie Vroeggeboorte - Academisch Medisch Centrum Ik ga pas in juli dus ik weet dat je niet voor 28 juni mee moet doen @ Lovelygwen, gefeliciteerd met jullie jongen! Leuk hoor! @ Mariahh, wat hebben jullie allemaal voor problemen? Komt niet echt goed uit zo in de zwangerschap.. en vervelend dat je bloedverlies had. Ik heb nu net onze zwangerschap op facebook bevestigd omdat er wat mensen waren die toch hun mond niet helemaal konden houden, of ik zag er dik uit geen idee was wat eerder dan gepland (wou het pas na de GUO doen) maar ach hoef ik mijn buik ook niet meer te verbergen . En kleintje zag er goed uit op de echo dus vooruit.
hey dames @ blinky wat fijn dat het beter gaat met je smoeder, en wat een mooi beschaafd buikje heb je van de twins. wil je het weten wat het zijn en ga je het vertellen of niet?? @ de rest wat gaat het hard zeg, sommige weten al wat ze krijgen leuk zeg. wij niet hebben do weer echo met 17 wken ben benieuwd of ze het dan zien. of dat we toch nog 3 weken moeten wachten,ben blij als we 20 weken echo gehad hebben en alles goed is met de twins al gaan we daar maar vanuit. we zijn dit weekend lekker 3 dagen naar disney geweest heerlijk Qaulity time met manlief,laatste keer met 2e het was fijn en mooi weer en ook wel erg intensief. lekker uit eten geweest en rondgewandeld. nu alle energie en alle centjes voor onze kindjes.. kijken er naar uit om te beginnen en het kamertje te zien in ons huis met onze details ipv in de grote winkel haha.. allemaal fijne dag. en voor de dames die echo hebben have fun.. xxx
@ Lein, ik doe mee met een onderzoek in het AMC, waarbij je progesteron krijgt bij een verkorte baarmoedermond. Misschien voor jou ook interessant, als je alles wilt aangrijpen om vroeggeboorte te voorkomen. Promotie Vroeggeboorte - Academisch Medisch Centrum Ik ga pas in juli dus ik weet dat je niet voor 28 juni mee moet doen Hoe heb jij dat aanmelden gedaan dan? Ik zag zoeven niets op de site staan vandaar, bedankt voor de tip!
@ anneco; ja ik ga hem hier zeker showen hoor. smoeder had vandaag haar pruik op. wat een mooi ding. ze is er zo blij mee. vanavond gaan ze proberen haar antibiotica eraf te halen. dan krijgt ze alleen nog een beetje vocht. ze gaan wel de volgende chemo aanpassen, omdat ze niet verwachten dat ze nog eens zo'n zelfde chemo gaat overleven. @ babyengel: ik denk dat ik het een dagje op zp zet in mijn banner. dan zal ik mijn poppetjes een kleurtje geven. er zijn wat mensen die weten wie ik hier ben. is geen ramp als ze erachter komen maar liever niet haha ik denk dat je buik je heeft verraden hoor. ik vind het knap dat je hem nog kon verstoppen, hij mag er al echt wel wezen @ fenyalara: ja leuk he om lekker aan het kamertje te beginnen. wij proberen denny zijn kamer nog voor het eind van de week klaar te hebben. dan kunnen we een beetje aan de babykamer gaan beginnen. wat fijn dat jullie goed weer hebben gehad in disney en lekker hebben genoten samen. het eerste jaar durfden wij het niet aan om met denny op vakantie te gaan. maar dit jaar dan wel als gezinnetje en echt alles was leuker dan wanneer je met 2en bent. hij ziet zoveel en alles is nieuw voor hem. het was echt dubbel genieten @ hier: we moeten zo lachen met denny op het moment. hij is zo'n boef. echt de clown aan het uithangen. en alles is heel uitgesproken NEE of JA. hij kan ook al zo goed vertellen wat hij vindt en wat hij denkt en voelt. dat maakt het allemaal een stuk makkelijker, ondanks dat ie ons nu heel veel energie kost haha
babyengel m´n schoonzusje moest natuurlijk even wennen aan het idee, toen ze naar het ZH ging om te bevallen had ze meisjeskleren in de tas gestopt, maar mijn broer zei: doe er nou ook jongenskleren in want ik heb echt het gevoel dat het een jongen is, en ziedaar hij had nog gelijk ook! fenyalara leuk zo´n weekendje nog even samen weg, en nu lekker met de babykamer beginnen, allemaal leuke dingen te doen hier is de babykamer nog helemaal goed, en ik ben er ook nog helemaal weg van, gelukkig... alleen moeten we op zolder een kamertje gaan inrichten voor Jenna. Het bed (een soort bedstee) staat er al, alleen moet het nog wel geverfd en behangen en leuk ingericht worden, daar heb ik ook al wel zin in. Maar dat gaan we pas in september doen, eerder heeft mijn man geen tijd helaas. blinky leuk he zo´n wijsneus! en dat ze al echt zo´n sterke wil kunnen hebben. Wij kunnen ook zo genieten van de kinderen, soms horen we ze ergens over praten en dan liggen wij echt in een deuk. Nu Karine zindelijk is ben ik ook zo trots op haar, als ze zelf aangeeft dat ze plassen moet en dan zo parmantig op de WC zit, dan vreet ik haar zowat op, haha
Ik loop in het AMC voor de echo's en toen kreeg ik een folder hierover mee, of ik mee wilde doen. Ik kan de folder niet vinden op internet, daar staat meer informatie in.. heb zelf ook geen scanner. Kan wel aan mijn man vragen of hij de folder op zijn werk scant. Ik kan ook wel telefoonnummer doorgeven van de projectleider, de gynaecoloog dr. Mol.. dan kan je misschien vragen of je ook mee kunt doen (standaard is dat namelijk met 20 weken echo zo dat je kunt kiezen, weet niet hoe dat daarbuiten gaat.) Ik dacht misschien is het wat voor je, baadt het niet dan schaadt het helemaal al niet iig
17 weken alweer! Woohooo mijlpaaltje! Nog een paar uurtjes (12) tot de echo. Heb weer nieuwe buikfoto's in het buiken topic geplaatst. Je begint toch echt wel wat te zien!
@blinky het blijft een spannende tijd met je smoeder. Gelukkig gaat het nu iets beter. Wat heerlijk hè zo'n boef.. @jongens wat leuk, wie komt met het eerste meisje! Wij willen het wel weten, maar houden het Geheim Veel plezier in Disney land, geniet lekker met zijn tweetje..na de bevalling is het toch meer plannen. @rianne succes vanmiddag, ik ben benieuwd. Gisteren ben ik weer bij vk geweest. Baarmoeder 3cm onder navel en is ook al lekker in de breedte. Mooi om het hartje weer te horen. Verder alles goed. Ik ben wel erg moe en mijn bloeddruk is aan lage kant, dus dat kan ermee te maken hebben zei vk. Heb was vorige keer goed, hij dacht niet dat het daaraan lag. @blinky welke duowagen neem je. Ik ben me ook aan het oriënteren, omdat Sven dan nog geen twee is. Tot laterrrrr
wij hebben de koelstra flexxo twin tweeling wagen besteld. niet duur erg wendbaar en reed fijn vonden wij.. xxx
Hallo dames, Ik lees nog steeds alles mee. Krijg vandaag mijn diploma doktersassistente en gisteren de echo gehad. Wij krijgen..... JONGEN!! Ik was totaal verbaasd :0 ik wist zeker dat het n meisje werd haha. Zal een dezer dagen de foto erop zetten x
hey anonniemass gefeliciteerd met je diploma! en jij ook een jongen! leuk, we zitten hier aardig in de jongens... patriess hier ook altijd lage bloeddruk, moet vaak even wat eten, want ik ben snel draaierig, maar ben niet heel erg vermoeid ofzo. en als ik je een tip mag geven, zou ik bij een duo/wagen zoeen naast elkaar kopen, achter elkaar is niet zo wendbaar en je duwt je rot. Ik had er zoeen bij de tweede, en het leukste was dat mijn oudste, toen ook nog geen 2 er niet eens in wilde. Toen heb ik maar gauw een meerijplankje gekocht. dat was voor ons een stuk beter. Mijn zusje had wel 2 naast elkaar en die vond ik een stuk lekkerder rijden. Rian spannend! ben benieuwd, of houden jullie het ook geheim?
@ Anoniemass, gefeliciteerd met jullie zoon! Toch grappig dat het geslacht heel anders kan zijn dan je van tevoren denkt. En je diploma ook binnen, goed hoor!! @ Patriess, als je nog veel moe bent kan het ook aan je HB liggen. Evt laten prikken? Hier trouwens ook een redelijk lage bloeddruk. Hoewel het deze zwangerschap niet zo laag is als de vorige zwangerschappen (had vorige x vaak 95/50 nu 105/60). Ik wilde ook voor een duowagen gaan toen ik zwanger was van mijn dochter*, inmiddels gaan we er niets meer aan hebben dus komt er geen een (gelukkig). Maar naast elkaar is idd fijner. Ik hoor veel positieve verhalen over de Easywalker. Meerijdplankje weet ik nog niet, of die er komt. Op onze Stokke past dat plankje niet namelijk, issie te 'oud' voor :x.
@anoniemass gefeliciteerd en geniet van je diploma uitreiking. En gefeliciteerd met een jongen. Wel grappig. In mijn vorige zwangerschapsgroep waren er in totaal 7 jongens en 1 meisje geboren...zou in deze groep de jongens ook de overhand nemen haha @aneco bedankt voor de tip. Ik zat te denken aan of een phil en Teds of een easywalker. Dan wordt het toch eerder de easywalker. Die koestal wat @fenyalara zei heb ik geen info nog over dus die ga ik ook testen. Ik wil ze waarschijnlijk gewoon tweedehands kopen @babyengel drie weken geleden was mij heb 8.6 en de vk dacht dat dat nu niet opeens veel lager zou zijn en wilde (nog niet) testen Mijn bloeddruk is nog niet zo laag als jij had ..110 -60 Ach die moeheidzal ook wel komen dat ik natuurlijk al Sven heb rondlopen en zelf al beperkt ben en drie dagen werk in een best wel pittige baan waarbij ik eigenlijk wel meer dan. 24 uur werk Zo'n meerij plank heb ik ook naar gekeken en ook zo'n zitding, maar Sven is heel bewegelijk dus die stapt daar te pas en te onpas vanaf schat ik in. Ik ben benieuwd wat rianne krijgt..ze weet het nu inmiddels haha. Ik ga het misschien ook wel hier zeggen, maar in mijn omgeving vertel ik het niet. Ik moet nog wel even wachten tot 12 juli...
hoi meiden, sorry sorry sorry voor mijn grote afwezigheid. Ik heb even een enorme dip gehad en heb mezelf even afgesloten . Maar we krabbelen weer wat op , met behulp van de psycholoog en de gynecaeloog. Vandaag op controle geweest en alles was heel goed met de kleine drukke uk. We houden nog een slag om de arm, maar het vermoeden is dat wij weer een zoon krijgen. Over 2 weken weer een echo en dan weten we het zeker.