1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Geslachtsbepaling: wij hadden er helemaal niet over nagedacht om een extra echo te laten doen specifiek voor een geslachtsbepaling. We gaan over 2 wkn op vakantie en ik wilde graag voor die tijd nog een keer "zwaaien", na veel rondbellen is dat gelukt. Dan kunnen we dus wellicht het geslacht zien. Is niet de insteek, maar als het te zien is willen we het wel weten (vooral Knuffelman wil dat, is niet zo van de verassigen;)).

@Babyengel: hoe is het met je mond? En wat fijn dat het haematoom helemaal weg is! Nu dus ook helemaal geen bloedverlies meer? En nu de wereld het weet kan je je buik inderdaad lekker laten zien! Wel zo makkelijk toch?
    @Lovelygwen: lekker hie die positie kleding!! im draag het al sinds de 11/12 wkn:):)). En leuk hoor een jongen (meisje was ook leuk geweest:D:p)
    @Blinky: nog steeds bewondering voor hoe jij op iedereen reageert! Petje af hoor. Ht klinkt alsof het met je smoeder (moet elke keer weer lachen om Smoeder;)) ietsje beter gaat. Hoe vond ze het bezoekje van je kleine man?
    @Mariahh: ik hoop dat jullie de relatie weer op de rit krijgen! En wat mij betreft hoef je geen sorry te zeggen dat je er niet veel bent hoor, ik ben er ook bij vlagen. Het gaat hier ook zo hard soms!
    @Fenyalara: klinkt als een heerlijk weekend!
    @AnneCo: wat een "schrik" voor je schoonzusje... Maar zo zie je maar weer, nooit 100% vertrouwen op echo's:):)
    @Anoniemass: hoop dat je een leuke dag hebt gehad met de diploma uitreiking, en gefeliciteerd natuurlijk!!! En jij ook een jongen, leuk man!!
    @Lara1: meis, ook voor jou geen sorry nodig hoor (vind ik in ieder geval:p), jij bent nu het belangrijkste! Ik hoop dat je met behulp van we dan ook weer (snel) uit je dip mag komen!!

@Hier: ik las over hoeveel jullie aangekomen zijn. Ik ben 3 kilo afgevallen. En niet eens door spugen of zo, daar heb ik helemaal geen last van gehad gelukkig. Wel lijkt mijn buik na een week op bed gelegen te hebben door die suffe griep wel ineens een stukje gegroeid, beetje vreemd....
    Verder gaat het langzaam aan weer beetje beter. Misschien morgen weer aan het werk en anders vrijdag (donderdag is mijn vrije dag). Ik heb stad en land afgeled om voor onze vakantie over 2 wkn nog een pret-echo te kunnen laten maken. Knuffelman wilde in de avond.... Dat viel niet mee, maar utieindelijk kunnen we dinsdag 3 juli terecht!!! Nog even zwaaien dus voor de vakantie en wie weet weten we dan wel wat het wordt (mijn standaard antwoord op de vraag "wat wordt het????" is: een baby, maar dat vinden de meeste niet het goede antwoord gek genoeg:p:p).
    Verder niet heel veel te melden!

Knuffels voor iedereen!

2. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Wat leuk, allemaal jongetjes!!! Ben ook heel benieuwd wat Rian krijgt!!! :D

Babyengel, voor de lijst dus een jongen voor mij! :)

3. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Zijn jullie trouwens al bezig met namen? Wij hadden een meisjesnaam, maar daar hebben we dus niets aan :p

Hadden tot nu toe totaal geen inspiratie voor een jongensnaam, maar de dag nadat we erachter kwam dat we een zoon gaan krijgen, hadden we ineens een naam, echt leuk! :D

4. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    Wat leuk dat jullie allemaal een zoon krijgen! Gefeliciteerd! ik moet helaas nog 4 weken wachten voordat ik het weet... :(we denken zelf ook dat het een jongen is.. ben benieuwd!

5. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    IK KRIJG EEN DOCHTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aaaah ik was er zo van overtuigt dat het een jongen zou worden, en het wordt toch echt een meid! Zo duidelijk te zien, dus hier de eerste roze toevoeging!

6. patriesss

patriesss Actief lid

30 mrt 2012
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rianne wat leuk, gefeliciteerd! Gelukkig ook al 1 meisje in de groep..wie zal volgen..
    @lovelygwenn op dit moment heb ik ook nog niet een naam als favoriet...lastig hoor

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Rian de eerste meid! Gefelciteerd!
    Wij zijn met namen eigenlijk nog niet echt bezig. Het schiet weleens door min hoofd, maar nog niets concreets...

8. Uitgerekende datum:
    01-12: AnneCo, 31 jaar, zwanger van 4e kindje: een VERRASSING! (zoon 2005, dochter 2007, dochter 2009 & 1 *)
    01-12: Katie04, 30 jaar, zwanger van 1e kindje: een JONGEN! (1 * & stiefzoon)
    01-12: Luna82, 29 jaar, zwanger van 1e kindje
    02-12: Anno24, 24 jaar, zwanger van 1e kindje
    02-12: Blinky, 30 jaar, zwanger van 2e & 3e kindje (tweeling) (zoon 2010)
    03-12: Cvo1986, 25 jaar, zwanger van 1e kindje
    03-12: Mila77, 34 jaar, zwanger van 2e kindje (dochter Jenna dec 2009, 2-ling **)
    04-12: Anoniemass, 22 jaar, zwanger van 1e kindje: een JONGEN!
    04-12: Babyengel, 25 jaar, zwanger van 3e kindje: een VERRASSING! (zoon dec 2009, dochter* okt 2011 & 3 ***)
    04-12: Rian85, 26 jaar, zwanger van 1e kindje: een MEISJE!
    05-12: Lovelygwen, 22 jaar, zwanger van 1e kindje: een JONGEN!
    05-12: Patriesss, 34 jaar, zwanger van 2e kindje: blijft GEHEIM! (zoon jan 2011 & 1 *)
    06-12: Babs84, 27 jaar, zwanger van 1e kindje (1 *)
    06-12: Fenyalara, 28 jaar, zwanger van 1e & 2e kindje (tweeling)
    06-12: Natasja22, 22 jaar, zwanger van 1e kindje (5 *****)
    07-12: Lana1980, 31 jaar, zwanger van 1e kindje
    08-12: Wondertjenr2, 23 jaar, zwanger van 2e kindje: blijft GEHEIM! (dochter 2008)
    09-12: Kinderwens2012, 27 jaar, zwanger van 1e kindje (1 *)
    09-12: Purple88, 24 jaar, zwanger van 1e kindje
    10-12: Lein79, 32 jaar, zwanger van 2e kindje
    10-12: Volonta, zwanger van 2e kindje (1 *)
    11-12: Knuffel, 36 jaar, zwanger van 1e kindje (2 **)
    11-12: Lara1, 32 jaar, zwanger van 3e kindje (dochter nov 2009, zoon* okt 2011 & 1 *)
    13-12: Lief 26, 26 jaar, zwanger van 1e kindje
    13-12: Mariahh, zwanger van 1e kindje
    13-12: Sandana, 30 jaar, zwanger van 1e kinde (1 *)
    14-12: JustMe31, 31 jaar, zwanger van 2e kindje
    14-12: Lac, 29 jaar, zwanger van 1e kindje
    15-12: Jamie1986, 25 jaar, zwanger van 2e kindje
    15-12: Tamara2703, zwanger van 2e kindje (1*)

Afspraken:
    27-06: Cvo1986, geslachtsbepaling
    27-06: Rian85, afspraak vk 18.40
    28-06: Cvo1986, afspraak vk
    28-06: Jamie1986, afspraak gyn
    30-06: Wondertjenr2, geslachtsbepaling 11.50
    02-07: Knuffel, afspraak vk
    03-07: Knuffel, pretecho
    05-07: Mariahh, controle vk
    06-07: Babyengel, GUO 09.40
    09-07: Lein79, geslachtsbepaling
    12-07: Patriess2, 20 weken echo
    12-07: Blinky, 20 weken echo 08.10
    13-07: Katie04, 20 weken echo
    16-07: Wondertjenr2, afspraak vk 14.00
    17-07: Babyengel, afspraak vk 11.20
    17-07: Purple88, afspraak vk
    21-07: Wondertjenr2, 20 weken echo
    23-07: Purple88, 20 weken echo
    24-07: JustMe31, afspraak vk 11.30
    24-07: Rian85, GUO 08.30
    25-07: Blinky, afspraak gyn 15.00
    25-07: Kinderwens2012, 20 weken echo
    30-07: Mariahh, 20 weken echo
    31-07: Knuffel, 20 weken echo
    02-08: JustMe31, 20 weken echo 14.15
    06-08: Lovelygwen, afspraak vk 09.45
    08-09: Wondertjenr2, 3D/4D echo

Vlindertjes:
    31-03: Noushi (5w)
    04-04: Babywish84 (5w)
    04-04: Iloiza (4w5d)
    10-04: Danielle86 (nb)
    10-04: Daylinn (5w5d)
    11-04: Lunap (nb)
    17-04: Mounia777 (5w6d)
    21-04: MH1113 (6w4d) tweeling
    23-04: Linda99 (7w5d)
    01-05: Rossi85 (8w6d)
    02-05: Frommel (9w0d)
    03-05: Scarabee (8w2d)
    03-05: Zoe1 (7w3d)
    03-05: Tantan (nb)
    08-05: Didi2502 (9w6d)
    14-05: Wup79 (11w1d)
    16-05: Lilotje (10w2d)
    veel sterkte voor de vlindermama's

9. Hihi ik dacht Rian krijgt een jongen, anoniemass een meisje, nou zat er weer compleet naast! Nou ben benieuwd hoe de lijst verder gaat kleuren straks.
    Mariahh jij had vandaag toch een geslachtsbepaling? (d8 bij jou meisje, zou ik het goed hebben of niet?)

10. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    Yo Rian wat leuk! het 1e meisje in de groep.

en Knuffel fijn dat je er weer beter bent, zo´n griep is niet niks! ga je hier vertellen wat het wordt, of houden jullie het geheim?

Lara je hoeft je echt niet te excuseren hoor! ik kan heel goed begrijpen dat het voor jullie nu extra spannend en zwaar is, kop op meid, ik hoop dat het nu wat beter met je mag gaan.

Ik heb trouwens heel veel last van hoofdpijn de laatste dagen, hebben daar meer meiden last van? ik had dat bij mijn laatste 2 zwangerschappen ook al zo vaak, het zijn dan zeker toch de hormonen...

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ patries: wij denken aan de kees tweelingwagen en dan 2 naast elkaar. in de winkel vonden we hem heerlijk rijden. om met beide kleintjes met de maxi cosi de stad in te kunnen willen we zo'n speciaal frame halen waar mc's op kunnen. lekker makkelijk en klein op te vouwen. verder geen wagens kunnen vinden waar tegelijk 2 mc's op konden, dus dan maar zo. en de kees wagen beviel ons allebei heel goed.
    @ fenyalara: ook mooie wagen, maar wij vinden zelf een 4 wieler fijner rijden.
    @ anoniemass: gefeliciteerd met je diploma. en wat leuk ook al een jongen. de jongens hebben de overhand hier tot nu toe
    @ anneco: wij hebben ook steeds gezegt dat we er 2 achter elkaar wilden tot we in de winkel gingen proefrijden. joh dan lijkt het net of je achterin de bus zit, wat een enorme gevaartes. wij zijn dus ook overgestapt op 2 naast elkaar. ik heb ook wel meer last van gewone hoofdpij nu. maar ook mijn migraine speelt weer behoorlijk op. de afgelopen 2 nachten al wakker gelegen met een aanval
    @ lara: balen van je dip meid, maar gleukkig krijg je hulp en ga je je weer wat beter voelen. en gefeliciteerd met waarschijnlijk een zoon
    @ knuffel: voor mijn smoeder was het ff hard, want denny was erg bang van alle zieke mensen en herkende oma niet zonder haar weelderige bos haar. ze was ook heel erg hees en ze deed niet zo gek tegen hem als gewoonlijk. en ze zit aan het infuus dus was overal heel voorzichtig mee, dus hij was een beetje in paniek en daar moest ze wel even van huilen. maar na een minutt of 3 zei hij ineens wijzend: OMA!! was zo schattig en toen kwam hij wel los en hing hij weer lekker de clown uit.
    @ gwen: wij hadden voor de zwangerschap van denny al een meisjesnaam die we nu evt alsnog gaan gebruiken, maar ik twijfel nog een heeeeeeeeeeel klein beetje. jongensnaam geen idee
    @ rianne: wauw het eerste meisje op de lijst gefeliciteerd

@ hier: bij smoeder zijn ze nu wel erg bang om haar een volgende chemo en bestraling te gaan geven, omdat ze zo ziek is geworden na de eerste chemo. de longarts klonk ook alles behalve positief. maar het is echt een kwestie van afwachten
    vandaag zijn we de kast van denny gaan halen. hij ziet er super uit en we hebben er gelijk een nachtkastje bij gekocht. morgen gaan we aan de muren beginnen. en ik ben na een hoop piekeren er eindelijk uit hoe we de wiegjes in onze kamer kunnen gaan passen. wordt een beetje schuif en verplaats werk, maar dan moet het lukken hihi

12. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Geslachten: Wat leuk zeg! En Rian het 1e meisje! Meisjes zijn zoooo leuk hihi.
    Wij moeten nog wachten tot zaterdag.

@Namen: Namen hebben we al vast staan. Waren er beiden al snel over eens.

@Kinderwagen: Wij willen graag de mutsy 4 rider. Hebben die in de winkel getest en die rijdt zo soepel! Alleen het is zo duur allemaal pffff

@De rest: Sorry zwangerschapsdementie speelt weer op hihi, ben het alweer vergeten

@Hier: Ontzettend veel harde buiken, minimaal 10-15x op een dag, ook in rust, dus ga morgenvroeg toch even de vk bellen want wil weten of dit normaal is... Heb het nu sinds n week zo vaak.
    Wilde eigenlijk al rond 18u bellen maar ja er staat bij voor bevallingen en dringende redenen, en weet niet of ik dan 'voor niets' bel.

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ wondertje: je hoort nu nog geen harde buiken te hebben dus voor niets bellen is hier sowieso niet van toepassing. als je je er zorgen om maakt zou ik gewoon bellen. al is het maar om geruststellende woorden te horen. ik had rond deze termijn harde buiken en ik werd toen meteen naar zh doorgestuurd. bleek achteraf gelukkig combi van vleesboompje en blaasontsteking, maar ze stuurden me natuurlijk niet zomaar door. kan dus zoiets hel simpels zijn, maar je moet je niet onnodig zorgen gaan maken en afwachten.

14. Meid wat vervelend dat jullie een enorme dip hadden. Tsja het blijft moeilijk en dubbel he om weer zwanger te zijn, herken het wel. Heb de laatste tijd ook weer gevoelens en gedachten waarvan ik soms niet weet wat ik ermee aanmoet.. ik hoop maar dat de tijd me hierin raad geeft.

15. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Heb net toch even gebeld en moet in 1e instantie even morgen mn urine naar de huisarts brengen, om te checken of het toch geen blaasontsteking is. Waarschijnlijk komt het gewoon omdat mijn baarmoeder te snel aan het groeien is.. Mn baarmoeder staat al tot mn navel/net iets erboven, erg hoog voor deze termijn. Ze vroeg hoevaak ik de harde buiken had en ik zei 2/3 x per uur. Geloof het of niet maar heb nog niet goed en wel opgehangen en blijf continue harde buiken houden.
    Ga nu lekker slapen en zodra het morgenvroeg nog steeds is bel ik meteen en dan kijken ze er maar naar!

16. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Rian: van harte gefeliciteerd!!! Een dochter! :) Super leuk!

Zo zie je maar hoe erg je er naast kan zitten. Wij dachten dat we een meisje zouden krijgen, maar het is een jongen! :p Ook super leuk natuurlijk! :)

17. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Afspraak vk is veranderd: 9-7 om 15:15u ipv 16-7

18. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Wat is het stil hier!!

19. Jamie1986

Jamie1986 Lid

9 feb 2012
    45
    0
    0
    Door een zwaar autoongeluk momenteel gewoon thuis
    Roermond
    Hallo,
    Ben er even een paar daagjes niet geweest heel druk met werk vooral en chrisje was ziek.
    Straks naar de gyn, ben nerveus, heb de laatste dagen veel last gehad van buikpijn dus ben blij dat ik straks even kan kijken.

@ babyengel: ik heb vroeger leukemie gehad en het broertje van mijn man is gestorven aan een spierziekte maar gelukkig houdt de overdraagbaarheid bij ons op dat was wel even spannend toen.

Voor iedereen die het geslacht te weten os gekomen, GEFELICITEERD!!!

20. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    Jamie veel succes bij de VK, idd fijn dat je dan weer even kunt kijken! het zal wel zijn dat je buik gegroeid is en daardoor pijn doet.

Gisteren lekker gewerkt en maandag op inkoop geweest, straks ook nog even wat werk doen en morgen ga ik met mijn zoontje mee met schoolreisje, leuk! Dus ik heb een beetje drukke week...

Heb trouwens as. di. 3 juli 14.00 uur een controleafspraak staan bij de HA.

Wondertje hoe is het afgelopen met je harde buiken? nog steeds last van?

Deel Deze Pagina