blinky wat naar van danny.. maar wat een stoere knul zeg hoop dat hij redelijk heeft geslapen vannacht! Hier bloeddruk niet meer te hoog maar nu aan de lage kant.. t is maar net hoelaat ik mijn afspraak bij de VK heb geloof ik nog meer geslachtsbepalingen deze week´ ben benieuwd!
@ mariah: ja hij heeft de vorige nacht heel goed geslapen. lag er om 22.00 op en heeft geslapen tot 7.45. vanmiddag ook weer 3 uurtjes. @ babs84: gefeliciteerd met jullie meisje denny heeft er nu ook een ontstoken oogje bij.er kwam sinds vanmiddag volop pus uit zijn oogje en dat werd steeds erger. vanavond voor het slapen zat zijn oogje al half dicht en helaas begon zijn andere oogje ook al te tranen. ik ben benieuwd wat ik morgen ga aantreffen. ik hoop maar voor hem dat niet beide oogjes helemaal dicht zitten, want dan zou hij flink in paniek kunnen raken. en hij is dan echt nog te klein om hem dat goed uit te leggen. hij heeft gelukkig heel goed gedronken vandaag, dat is een goed teken, zeker als het warm is. maar eten lukt hem al 2 dagen helemaal niet. heel af en toe een hapje van een koek of een banaan, maar zijn hele gezichtje doet hem zeer. moeilijk om dat bij je kindje te moeten aanzien, want hij heeft wel honger. morgen ga ik weer terug naar de huisarts sowieso voor zijn oogje, maar dan vraag ik gelijk antibiotica. want dit gaat natuurlijk niet als hij wel wil, maar niet kan eten
blinky o wat zielig voor denny! ik hoop dat het snel weer beter gaat! en ik ben benieuwd naar de foto van z´n kamertje... amann welkom en gefeliciteerd! gaat alles goed met je? knuffel hoe was de echo? babs84 leuk een meisje, ik geloof dat het meisjes/jongens hier nu aardig in evenwicht komt. hier vanmiddag bij de HA geweest voor controle, alles was oke, bloeddruk 100/50 en ik was 2 kg aangekomen sinds de laatste keer , verder dat geluid van het hartje, daar kan ik altijd zo van genieten, heerlijk... zo´n sneltreintje En ik kreeg een hele leuke kinderkoffer mee met allemaal leuke bladen, flesje en samples en een hoop foldertjes. Verder ben ik vanmiddag lekker met de kids op het strand geweest, heerlijk genieten van het beetje mooie weer dat we hebben.
Dankjewel!! Ja ik voel me gelukkig een stuk fitter nu! in het begin van de zwangerschap voelde ik me best rot..
fijn dat jullie weer zijn goedgekeurd. lekker dagje gehad dus, heerlijk. de foto van zijn kamer zal ik wel maken als zijn campingbedje er even niet in staat.
Wat leuk dat zo langzaam aan mensen weten wat het gaat worden! @Blinky hopelijk gaat het snel wat beter met je zoontje!
Super leuk, de meiden en jongens houden zich in evenwicht! Zijn er ook meiden die het niet (willen) weten? Wij laten ons in december verrassen! We hebben maandag de kinderwagen gekocht en ook de kinderkamer gevonden, deze gaan we zaterdag bestellen. Super leuk, nu begint het echt te worden!
@Kinderwens, dat maakt het echt he?! Wij zijn wezen kijken bij de k inderkamer van een collega van mijn vriend. Precies wat wij ook willen alleen 2e hands dus een stuk goedkoper! Ze hebben het kamertje voor beide kindjes gehad en de oudste is nu 5 jaar, niet supernieuw dus, maar het ziet er echt prima uit nog! We gaan bijna op vakantie, lekker camperen in Oostenrijk, en direct erna de 20wk echo. Als die goed is gaan wij ook spulletjes aanschaffen!
Ja leuk he Rian! Fijn dat je de kamer gevonden hebt die je leuk vindt. Ook al is die 2e hands, vaak zien ze er nog zo goed als nieuw uit. Lekker bijna op vakantie, ik moet nu weer ff wachten, hihi, gisteren weer begonnen met werken. Hoe was trouwens de geslachtsbepaling, zie dat jullie een meisje krijgen, super leuk! Was het mooi? Wij hebben er laatst ook mooie echo's gemaakt, balen dat ze nu op vakantie is, maar als ze terug komt, dan maak ik meteen weer een echo. Ik heb 25 juli de 20 weken echo, spannend en jij?
@ kinderwens: wij wilden het bij denny ook niet weten. nu met de 2-ling wel. sowieso is het met een 3d echo lastiger om er langs te kijken. maar omdat het met smoeder niet goed gaat willen we het ook graag vooraf weten. we weten niet hoelang ze er nog mag zijn en dan willen we wel dat ze weet wat het geslacht is van haar aankomende 2 kleinkinderen @ rianne: geniet lekker van je vakantie @ hier: zoals verwacht zat denny zijn rechteroogje helemaal dicht vanmorgen. gelukkig is hij inmiddels door schoonmaken een klein beetje verder open gegaan en kan hij er dus wel een beetj door kijken. het is wel helemaal rood en gezwollen. veel pijn ook aan zijn oortje en een beetje hangerig, maar toch blijft ie lachen de stoere vent. vanmiddag kan ik een zalfje halen voor zijn ontstoken oogje. schoonmoeder heeft al 3 dagen achtereen meerdere hele zware bloedneuzen. de proppen komen eruit. en het blijft maar stromen. eergister hadden ze zelfs in paniek 112 gebeld, maar die gaven alleen richtlijnen en verder niets. gisteren heeft ze weer 3 gehad en vannacht weer een. vanmorgen weer zo'n hevige dat ze in paniek naar mijn moeder belde en die wist niet wat ze zag. ik vind het maar beangstigend en betwijfel eigenlijk of het echt van haar neus is en denk dat het uit haar long komt
Hee meiden hier even wat minder actief. Vrijdag de GUO en zenuwachtig pff.. verder ook supermoe.. En mijn hoofd vol met dubbele gedachten en gevoelens over de zwangerschap.. Dus maar eventjes rustig aan doen.
@ babyengel: doe dan maar lekker rustig aan. ik kan me voorstellen dat je wat bang bent voor de guo. veel sterkte met de zenuwen en heel veel succes vrijdag met de GUO
ja we hebben hem yes!! een easywalker duowagen. zwart, 2 reiswiegjes erbij en regenkap en muskietennetjes voor 450. goed te doen toch? mooie wagen om te zien en we gaan hem zaterdagmiddag al halen. aaaahhhh tis net sinterklaas haha
De echo was echt prachtig, heel bijzonder ook omdat mijn oma van 82 en mijn moeder erbij waren en we dus echt 4 generaties vrouwen zijn! Het was wel heel kort 10 min ofzo maar wel echt mooi eventjes 4D mogen kijken en wat is ze dan al groot vergeleken met de laatste echo bij 13 wk! Ik krijg mijn GUO als we net terug zijn van vakantie dus dat is 24juli, dan ben ik op de dag 21 wk! Ik vind het wel spannend, heb toch altijd een beetje angst dat er iets mis kan zijn. het is zo wonderlijk dat alles zo goed gaat!