1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik heb al contact met Lein, maar als ik die dus niet mooi vind kan ik bij jou terecht Blinky! :p Ik zou jullie natuurlijk ook heerlijk tegen elkaar uit kunnen spelen over de prijs... maar goed, zo zit ik dan weer niet in elkaar hihi! ;)
    Wel grappig, want als je jullie woonplaatsen pakt en daar het midden van uit zoekt kom je bij mij uit dat is wel leuk!

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Hee dat is leuk. Ik wacht het rustig af. Idd wel toevallig en vooral handig dat je net tussen ons in woont hihi. Hoe gaat het met je zwangerschap?

3. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Prima! :) Vrijdag weer even gluren! :) Daar kijk ik wel steeds naar uit!!

Hoe is het bij jou met jou twee kleintjes? Weet je al wat het wordt? En hoe is het met schoonmoeder? Wat een nare verdrietige situatie!! Sterkte ermee!

4. patriesss

patriesss Actief lid

30 mrt 2012
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ blinky ik heb ook afgelopen maandag de easywalker duo zwart op mp gekocht. Dan met 1 wieg..en een tas en voetenzak en een maxi cosi tobi( geen ongeluk gehad) alles zag er super uit.op de banden zaten zelfs nog van die zwarte puntjes die er bij gebruik meteen afgaan. Mijn bugaboo heb ik mp daarvoor al verkocht en voor dat bedrag heb ik easywalker ! Terwijl mijn bugaboo had ik ook al van mp.
    @anneco is verstandig om fysio behandeling te nemen (ik ben zelf fysio) tips niet meer met benen over elkaar zitten en zo veel mogelijk zijwaarts stappen vermijden (bij bijv. Uit auto stappen, benen bij elkaar houden) en zwaar tillen vermijden.

Nou tot laters Xxx
    Rian is lekker op vakantie..heerlijk

5. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    @patriess bedankt voor de tips! ik kijk het nog even aan, ik had vandaag niet zoveel last. Als het erger wordt zal ik toch maar naar de fysio.

6. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    de vakantie duurt hier nog wel ff, de kids hebben nog 2 weken school!:$ en we gaan pas half aug. weg.... dus wij moeten nog een paar weekjes vooruit :D

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo dames. Sorry voor mijn afwezigheid. Ben heel druk en erg moe geweest. Morgen vertrekken we voor 3 weken naar het zuiden, dus voorlopig zal ik er ook even niet zijn!
    Dikke knuffels voor iedereen en tot over 3 weken!!!

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ danielle: gelukkig, spannend weer vrijdag
    met de kleintjes gaat het goed. ze zijn erg beweeglijk al kan ik vooral het rechterkindje erg goed voelen en zie mijn buik rechts ook soms een heel klein beetje bewegen.
    er is weer een beetje goed nieuws voor mijn schoonmoeder. de bloedwaardes waren de vorige week goed genoeg om volgende week aan de 2e chemo te beginnen. ze krijgt nu wel een andere, omdat de vorige te gevaarlijk voor haar was. hopelijk wordt ze van deze nu niet zo ziek.
    @ patries: dat is een mooie complete deal die je gemaakt hebt. wij wilden eerst de 2ling wagen hebben voor we de andere gingen verkopen. we kunnen de 2ling wagen toch nog ff bij mijn ouders laten staan. die gebruiken hun bovernverdieping als opslag voor kinderen en kleinkinderen, omdat ze zelf beneden leven. best handig als je veel babyspullen moet opslaan haha.
    en bedankt voor de tips voor anneco, die ga ik ook benutten haha
    @ anneco: zo dat is wel veel later dan bij ons. de kindjes hier zijn al aan hun 2e vakantie week begonnen.
    @ knuffel: heel veel plezier op vakantie en tot over 3 weken

9. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    Vandaag hebben we een geslachtsbepaling gehad en jippieee we krijgen weer een Meisje!!

10. Katie04

Katie04 Actief lid

7 feb 2011
    121
    0
    0
    Huishoudelijk medewerkster
    Zeeland
    @Lein Gefeliciteerd!!
    @knuffel je zal het wel niet meer lezen maar fijne vakantie!!

Wat fijn dat het voor je schoonmoeder iets beter gaat blinky!

Hier gaat alles wel goed eigenlijk, afgelopen donderdag op controle geweest, bloeddruk in orde en m'n baarmoeder groeit goed, zit nu ter hoogte van m'n navel. Nog steeds ben ik in twijfel of ik de baby nu wel of niet voel. A.s. vrijdag de 20 weken echo, wel heel spannend hoor!

De vakantie is hier de 2e week nu ingegaan, maar zoals jullie weten is m'n stiefzoon nog bij z'n moeder, en komt over 2 weken weer thuis, dan hebben wij ook vakantie, en gaan we heerlijk 2 weekjes naar Turkije (inmiddels heb ik de vaccinatie's ook gehaald)

Vannacht een slechte nacht gehad, en heb op de bank geslapen, (laatste nachten veel nachtmerrie's) dus was na het werk daarstraks best moe en ben wederom even op de bank gaan liggen, toen de deurbel ging, even getwijfeld of ik wel open ging doen, maar toch maar gedaan, en wat schetst mijn verbazing, m'n stiefzoon aan de deur, heerlijk even geknuffeld met m. Hij is niet lang geweest, want toch wel bang dat z'n moeder dat niet ok vind. Maar jeetje wat fijn om m even te zien en te kunnen knuffelen!

11. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Hoi,

Hier weer eens een berichtje van mij. :)

@danielle: fijn voor je dat t nu goed gaat. Leuk vrijdag weer ff gluren ;)

@blnky: toch weer wat pos. Nieuws mbt je smoeder. Hopelijk gaat deze chemo wel goed. En een hoop drukte in je buik dus ;)

Fijne vakantie voor degene nu gaan/gegaan zijn. Lekker, ik heb er ook zin in. Ik moet alleen nog 5 weken :$

@katie: lief dat je stiefzoon ff langskwam voor een knuffel. Vrijdag dus 20-weken echo, spannend hè. Ik heb m volgende week vrijdag 20e :D

Las ik dat nou goed dat hier een fysio tussen zit (patries?). Gooi ik er gelijk ff een vraagje tegenaan bij je :( Mijn rechterpols doet al een paar weken zeer als ik deze belast. Merk t eigenlijk niet met computerwerk (Heb kantoorbaan) maar meer als ik iets til (dochter optillen of boodschappen) en een bepaalde zijwaartse beweging van de pols. Had wel zo'n steunding van hansaplast gekocht en dat werkt wel als ik m om heb maar als ik na paaar dagen deze niet gebruik, dan begint t weer. Weet nu niet zo goed of ik naar ha moet of fysio!?

Verder voel ik me beter als in begin gelukkig. Misselijkheid gaat wel goed hoewel ik avondeten nog niet echt heel boeiend vindt. Vorige week check gehad bij vk en baarmoeder ligt weer hoog (was bij dochter ook) tot net over navel heen. Ben nog 3 kg kwijt (toch al flnke buik) en mijn bloeddruk blijft maar zakken en is dus te laag. Maar goed, vk's worden daar blij van want dat is niet erg voor beeb alleen voor moeders een irritatiefactortje met de duizelingen :p heb ook geregeld last van stevige hoofdpijnen maar dat herken ik ook nog wel van de vorige helaas.

20-wekenecho op 20 juli

Fijne avond nog.

12. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    Lein gefeliciteerd met weer een meisje! leuk een zusje voor je oudste!

Knuffel fijne vakantie!

Blinky gelukkig gaat het iets beter met je smoeder, hopelijk slaat de volgende chemo goed aan!
    En heerlijk gevoel he dat gefriemel in je buik, ik kan daar zo blij van worden:)

Katie wat lief van je stiefzoon dat hij even langskwam! die mist jullie dus gewoon heel erg! succes vrijdag met de 20 weken echo, ik hoop dat alles oke is.

Mila jij ook nog zo lang wachten op de vakantie! en ik heb ook lage bloeddruk, en dus ook veel last van hoofdpijn:$

Karine heeft de spatiebalk op de laptop gesloopt! irritant nu doet ie het niet meer zo lekker!

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ lein: gefeliciteerd met jullie meisje
    @ katie: wat een superleuke verrassing dat je stiefzoon ineens voor de deur stond. wat vervelend dat je zo'n nachtmerries hebt gehad, hopelijk is dat nu ff klaar. fijn dat alles weer goed was bij je controle
    @ mila77: gelukkig gaat het nu goed wbt je misselijkheid. wel heel vervelend dat je bloeddruk zo laag wordt. kan me toch ook niet voorstellen dat het echt bevordelijk is als mama steeds zo duizelig wordt
    @ anneco: altijd gevaarlijk als je kinderen loslaat op je laptop haha.
    @ hier: vanmorgen vroeg heeft smoeder weer een zware bloedneus gehad. huisarts stond al binnen om 8.00 en ze zijn daarna naar het ziekenhuis gegaan. weer longfoto's gemaakt en weer naar KNO, maar niets gevonden. de eerstvolgende bloedneus moet ze gelijk naar het ziekenhuis komen en dan wordt ze opgenomen om te kijken waar het vandaan zou kunnen komen. verder voelt ze zich wel wat beter. ze heeft al 2 dagen 's avonds een beetje warm eten op en dat viel goed. haha dat krijg je als je schoondochter haar overheerlijke spaghetti voor je klaarmaakt haha
    ikzelf ben snotsnotsnot verkouden. ik ben al 2 dagen non stop aan het snotteren en denk nu toch dat mijn hersenen in snot aan het veranderen zijn. nu ben ik er ook bij gaan hoesten, dus weer even waken voor luchtweginfectie. heb ik bijna iedere verkoudheid en zit nu niet zo op de AB te wachten.
    denny is ook nog steeds verkouden en pakt nog steeds regelmatig naar zijn oortjes. als ie morgen weer verhoging heeft ga ik toch eventjes met hem terug naar de ha, want duurt al sinds vorige week maandag

14. patriesss

patriesss Actief lid

30 mrt 2012
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mila bij zwanerschap kan je eerder vochtophoping in je pols hebben en dit kan klachten veroorzaken. Ik zou even laten kijken door fysio of ha. Zo op computer is het lastig op diagnose en advies te geven.
    Succes

15. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    thnks Patries. Ik moet idd dan maar eens een keer naar ha ofzo. Ik blijf het maar uitstellen. Ik ben niet zo'n ha-ganger.

Blinky: beterschap met jou en je kleine man.

AnneCo: zijn ook allemaal tzelfde die kids ;) als ze wat kunnen slopen!

Ik zit op het werk maar heb niet zo'n zin. Heb ook niet zo best geslapen, veel wakker geweest. Dochter slaapt sinds paar dagen in grote bed maar wat doet ze het goed zeg. Ze slaapt gewoon net zoals anders. Ikke =trots. Dus daar kan ik niet slecht van slapen haha. Gister was ze wel ziekjes. Had koorts over de 39 en wou niet eten maar vanochtend niks meer dus hopelijk was het een dagje maar zou het niet erg vinden om haar nu weer op te halen van de opvang ;) Lekker thuis met haar. Ik merk dat ik toe ben aan vakantie.
    Nou laat ik toch maar een wat gaan doen anders duurt de dag helemaal zo lang pfff.
    Fijne dag all.

16. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Kon ik Jenna net ophalen van de opvang. Toch ziek en vlekjes. Kan t dus 5e ziekte zijn en dat is voor zwangere dus niet goed. Wist ik dus niet. Ik ha gebeld, moesten we gelijk komen. Maar t is nog te vroeg om te weten welke ziekte dit is en t is idd niet goed voor mij. Moet morgen of vrijdag ff terug als t zich uitbreidt. Indien 5e ziekte dan moet mijn bloed gecheckt worden of ik antistoffen heb. Zo niet, moet je heel traject in. Nog maar niet aan denken. Heb iedere keer wart als ik zwanger ben. Vorige keer moest ik in Denemarken in quarantaine vanwege Mexicaanse griep. Zaten we op cruiseschip waar t uitgebroken was (en mijn man had toen ook griep).

Ze ligt nu heel tam op de bank. Echt sneu.
    Ben ik notabene bij ha, vergeet ik nog te vragen voor pols ;) wat een duppert.

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ Mila: Zielig voor je meisje dat ze ziek is. hopelijk valt het voor jou mee. is idd niet handig als ze net nu 5e ziekte zou hebben.
    @ hier: ws luchtweginfectie. kan niet meer plat slapen en hoest tot spugen aan toe. dus even ontstekingremmer puffen. mag niet, maar weinig keus vrees ik. als het vrijdag niet rustiger is ga ik ff naar ha voor AB kuurtje.
    @ smoeder: vanmorgen vroeg heeft ze weer een bloeding gehad. deze keer niet uit haar neus, maar duidelijk stolsels opgehoest uit haar longen. zh gebeld en die denken ook dat het al die tijd al vanuit haar longen komt. ze hopen nu dat het van de chemo komt, maar ze moet wachten tot haar longarts terug is van zijn vakantie as dinsdag. en we wachten maar weer in spanning af. morgen heel vroeg de 20 w echo. spannend hoor

18. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    Mila wat vervelend dat jenna nu net de 5e ziekt heeft(waarschijnlijk)
    ik hoop dat het meevalt voor jullie! Ik heb ook altijd wat tijdens een zwangerschap, bij de 1e rode hond etc.

Blinky succes met de echo, hopen dat alles oke is. Wat spannend allemaal van je schoonmoeder. En dan ook nog een uchtweginfctie erbij :D het zit je niet mee! sterkte meid!

Hier.. ik ben vandaag jarig! alweer 32 jaar! de kids stonden al om 6 uur naast mijn bed, ze wilden kado´s verstoppen en mijnstoel versieren, zo lief!:) krijg de hele dag visite, dus dat wordt een druk dagje!

Fijne dag allemaal! liefs

19. patriesss

patriesss Actief lid

30 mrt 2012
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag 20 weken echo...spannend!!!!

20. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Succes Blinky en Patries met de echo. Blinky heeft m al gehad zo te zien.

Gefeliciteerd AnneCo met je verjaardag. Fijne drukke dag.

Hier offday. Was gisteravond al niet lekker, hele avond op de bank gelegen maar nu nog steeds niet. Als ik me zo blijf voelen, ga ik in de pauze naar huis. Ben ook hondsmoe. Met Jenna gaat het wel. Ze heeft lichte koorts en vlekken op de romp en op benen. Ik bel zo vk ff, misschien hebben zij me al laten testen op 5e ziekte bedacht ik me.

Deel Deze Pagina