Mooi dat de echo's goed waren! Rian welkom terug van je vakantie. Blinky sterkte met de jeuk door de exceem. @borsten..mijn borsten knallen ook mijn bh uit en jeuken door dat gebroei in de bh en warme weer. de baby ligt bij mij heel erg aan de voorkant, dus wij kunnen mijn buik al zien bewegen..baby gaat zelfs tegen hand van mijn man aan liggen. Scheelt wel dat ik de baby voel, toch meer zekerheid ofzo dat het goed gaat met de baby. Sven heeft 4 pukkeltjes sinds vandaag en waterpokken heerst op creche, waarschijnlijk krijgt hij het nu ook. Nou tot later dames
Heb nu niet veel tijd om te schrijven maar wilde toch even mededelen dat ik de 20 weken echo heb gehad en alles goed is met de kleine. en het is een jongen!!! Wij zijn erg trots!! Liefs luna82
@LUna! Gefeliciteerrd met je goede echo en een jongen, wat spannend. Ik zag net dat we een Mandala verwachten ipv een meid hihi (mijn vorige post), ik ben toch nog niet zo goed in swipen zie ik. Mijn lieve vriendje heeft een mozes wiegje met standaart gekocht om mij te verassen omdat de echo goed was deze ochtend! Superlief, ik kwam thuis na eten met een vriendin en het ding staat pontificaal in de woonkamer. Yay, de eerste aanschaf voor ons kindje is gedaan!
hoi ladies, allereerst iedereen met positieve 20 wkn echo´s van harte gefeliciteerd! toch een opluchting dat alles goed lijkt te zijn he? borsten hier gelukkig nog geen last van lekkage ik ben wel blij met m´n C-cup! haha! normaal kleine B, dus dat is al heel wat! blinky wat lijkt me dat erg die eczeem, is het eindelijk mooi weer, kunnen jullie er nog niet van genieten, bleh Rian wat een lief kado van je mannetje, super gaaf zeg! hier de vakantie is begonnen en het is bij ons gebruikelijk om de 1e week op de buurt tentenkamp te houden, d.w.z. een hele week met de hele buurt feest, spelletjes, eten, knutselen, zeskamp, springkussens etc etc... heel erg druk, maar wel heeeel leuk, vooral voor de kinderen. dus we zijn hier de hele dag in touw, ik ben nu al gesloopt!
luna en purple gefeliciteerd met jullie zonen!! Anneco, wel gezellig en wat een geluk met het mooie weer!! Veel plezier deze week. Ik ga maar zo hard mogelijk vandaag proberen te werken..officieel ben ik namelijk vanaf morgen 2,5 week vrij..maar ik denk niet dat ik mijn werk af krijg voor morgen.. Volgende week dinsdag gaan mijn man en ik naar londen!! Echt veel zin in. We staan met 12 vrienden op de oranje camping en hebben judokaarten (ik heb vroeger gejudoed). Voor het eerst samen een paar dagen weg van Sven..maar ik geloof dat sven heel erg verwend gaat worden door opa en oma (mijn schoonouders) die in ons huis gaan zitten. Ik ga maar eens aan de slag!!
Gefeliciteerd met de jongens! Ze lijken idd wel de overhand te hebben in ons clubje! Vandaag dekentje en lakentjes gehaald voor het wiegje dat mijn man had gekocht gisteren. Ze moeten nog uitgewassen worden etc, maar voor het idee toch alvast de wieg even opgemaakt om te zien hoe het eruit ziet. Het is echt superschattig geworden.
Hier vandaag ook een mooie echo gehad, alles zat erop en eraan en was goed. We zagen onze kleine drinken, hij/zij stak z'n vinger op en was druk aan het bewegen, heerlijk! Lekker genieten dus van de 2e helft. Onze volgende afspraken: 7 augustus controle VK 21 augustus pretecho
Ik kom ff gauw gedag zeggen. De dames met de goeie echo's: gefeliciteerd einde jongens zijn goed vertegenwoordigd volgens mij. Mooie wieg Rian. Haha Mandela: ik had al zoiets van: huh Ik ga nog ff douchen en op tijd naar bed. Nog 2 dagen werken, bleh en dan weekend, kan me niet snel genoeg gaan. Kwil vakantieeee. vooral met dit mooie weer. Iets te warm (als ik dan toch ff mag klagen als NL-er over t weer maar mijn bloeddruk dipt als een gek met dit weer, lag straks alweer bijna gestrekt ) Truste alvast.
Gefeliciteerd iedereen met de goede 20 weken echo's! En aan de mensen die mij hebben gefeliciteerd DANKJEWEL @hier me kleintje is best actief in me buik.. zo apart maar wel bijzonder om te voelen.. Vooral s avonds is er feest in me buik.. Vanmorgen was me blaas vol (lag nog in bed) en trapt de kleine tegen de blaas.. Was wel effe gevoelig zo'n trap tegen een volle blaas Me hele familie is zo blij dat er eindelijk weer eens jongen komt (na veel meisjes) ze blijven me steeds knuffelen als ik daar op bezoek ben . Begrijpen doe ik dat wel.. Mijn mannetje en ik lopen ook trots rond hihi Liefs luna
Ik zei een paar dagen terug nog dat ik geen lekkende borsten had.. Nu voelde ik net ineens een bekende soort scheut in beide borsten, leek wel een beetje op het toeschietreflex zeg maar. En zie aan elke borst 1 druppel hangen pffff. Hopelijk blijft het hierbij, echt geen zin om nu al compressen te gaan dragen haha. Vond t al vreemd dat de laatste dagen mn borsten mega gevoelig en hard waren..
@Luna zo'n trap tegen de blaas lijkt me idd ook niet echt prettig! Ik heb sinds de 20 weken echo ineens dat ik de kleine bijna niet meer voel! heel af en toe voel ik wel wat maar dat is zachter dan wat ik voorheen had.. misschien is hij anders gaan liggen ofzo? geen idee of dat ermee te maken kan hebben...
@Purple88: Dat is normaal hoor. Vooral als het je 1e kindje(?) is. Het kan zijn dat hij indd anders is gaan liggen en het daardoor zachter of minder voelbaar is. Over een paar weken verlang je nog terug naar die zachtere schopjes hihi
dank je voor je antwoord wondertje! ik ga daar maar vanuit! het is inderdaad mijn 1ste.. voelde m al vanaf week 16 daarom is het nu extra raar.. heb hem vanmorgen nog wel voelen bewegen toen ik mn hand op mn buik legde.. maar heb toch liever schopjes haha