1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    stom stom ik bedoelde natuurlijk niet om 4 uur weer wakker, maar om 3.30. zal de vermoeidheid geweest zijn haha

2. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    oh Blinky, ik zou het echt niet trekken met zo weinig slaap... ik ben gisteren om 9uur naar bed gegaan en heb heerlijk van 9.30pm tot 6.00am geslapen...

3. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik slaap ook heel echt slecht steeds vreselijke last van maagzuur

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen. vandaag is mijn moeder jarig. hieperdepiep hoera!
    en denny heeft heerlijk geslapen van 20.45 tot 6.30. aaaahhhh dat doet een mama goed haha. vanmiddag lekker van he zonnetje genieten bij mijn ouders in de tuin. denny ligt daar al heerlijk in bed

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nou het is een feit. ik heb weer zwangerschapsdiabetes:(. degynging zelf een afspraak maken bij de dietiste om er spoed achter te zetten en ik krijg als het goed is vanmiddag nog een tel. over de datum van die afspraak. dan moeten we gaan kijken of deze keer een dieet wel mag baten, maar de gyn heeft me al gezegd dat de kans heel erg groot is dat ik weer insuline zal moeten spuiten. dat vind ik erg. weer iedere keer een naald in mijn groeiende buik. weer overal zere blauwe plekken op mijn buik. weer de hele dag bezg zijn met vingerprikken en spuiten op uur en tijd. wat heb ik hier de balen van:(

6. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    @blinky balen zeg meid.... was je de vorige keer ook zo vroeg dat je suiker kreeg ? Hopelijk kun je de insuline nog even uitstellen met en dieet.... succes!!!

7. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    @blinky mag je de insuline niet in je been spuiten dan ?mijn tante mocht altijd in haar boven been spuiten (bij alle 3 de zwangerschappen zwangerschapsdiabetes)

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ rianne: bij denny kwamen we erachter met 29 weken. nu had ik zelf gevraagd om mijn bloed niet eens gecontroleerd moest worden ivm vorige zwangerschap. ohja hadden ze even vergeten. vorige keer heeft het dieet helemaal niets geholpen, maar nu maar positief blijven en hopen op een goed resultaat.

@ colaatje: de insuline die ik bij denny kreeg was Nova Rapid en volgens de diabetes verpleegkundige mocht ik die alleen in mijn buik spuiten. dat deed af en toe goed zeer. als ik toch weer moet gaan spuiten, wil ik toch wel overleggen of het echt niet in mijn been kan nu er 2 drukke kindjes in mijn buik groeien

9. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    blinky vervelend dat je weer zwangerschapsdiabeteshebt, lijkt me echt niks dat spuiten!:$ sterkte ermee en hopen dat een dieet eerst nog helpt..

vandaag lekker een dagje naar het strand geweest, heerlijk!

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    zit eigenlijk best in een dip ff nu. zo stom. maak me gewoon heel veel zorgen ineens en ben veel aan het huilen. rothormonen bah

gisteren nog wel een leuke dag gehad op de verjaardag van mijn moeder. was druk en gezellig. mijn broer heeft een vriendin in comlombia en die zit dan als we bij elkaar zijn ´s avonds op skype met ons. doet ze vanuit haar werk, want daar is het 7 uur vroeger dan hier. ze is helemaal stapelgek op denny. als denny haar op het scherm ziet zegt ie: Ola en dan zegt zij: Ola mi amor. zo schattig. ze komt met de kerst voor het eerst naar nederland voor 2 weekjes. best spannend allemaal

11. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Blinky; damn wat vervelend dat Danny niet slaapt, zeker nu dat jij je rust hard nodig hebt.
    Hopelijk gaat het snel beter! Ow lees al dat hij goed geslapen heeft, fijn!
    Ow jee; toch diabetes, ik hoop dat je het met een dieet kunt oplossen.

@colaatje; Ik heb sinds 2 dagen ook weinig nachtrust, kan mijn
    draai niet vinden. Vannacht geslapen met een voedingskussen en toen ging het beter gelukkig.

12. patriesss

patriesss Actief lid

30 mrt 2012
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    @blinky wat vervelend suiker.. Sterkte en hopelijk blijft insulinespuiten nog even achterwege..
    @rian houd je energie goed in de gaten, 60 uur werken is wel heel veel...
    Maar goed ik ken het gevoel wel, mijn energie is ook ver te zoeken. Maandag begin ik weer met werken pfff... De olympische spelen waren super en elke avond holland heineken huis tot laat is tochminder vermoeiend dan weer thuis met een 1,5 jarig knulletje die overal naar toe sprint en waar je constant op moet letten en voor moet zorgen..10,5 kg tig keer per dag tillen enz.
    Ik merk wel dat mijn man nu gelukkig vaker zegt...laat mij nou maar tillen..en dat ben ik van hem helemaal niet gewend..super toch van hem!
    Ik lig ook vaak vroeg in bed. Uitslapen zit er met een klein kindje nog niet in..als we 7.00 uur redden is het mooi.
    Vandaag naar de dierentuin geweest en dat was zo leuk. Sven met twee vingers wijzen naar een olifant en heel veel vertellen..wat je nog niet kan verstaan.
    Nou ik ga weer verder de hockeywedstrijd kijken doei

13. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    JOEHOE..

Ik ben peettante geworden vandaag van een prachtig meisje Mandy!

14. anoniemass

anoniemass Actief lid

9 apr 2011
    205
    8
    18
    NULL
    NULL
    Proficiat kinderwens!!

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemiddag.
    @ patries: leuk dat jullie het naar je zin hebben gehad in engeland. ja tis pittig he met een kleine om je heen. kan je ventje al trappenlopen? denny gelukkig wel. kon met 12 maanden gelukkig al trap op en toen ik erachter kwam dat ik zwanger was zijn we gelijk begonnen met trap af klimmen en zelf staan in de douche enz. dat scheelt een hoop nu, want zou het niet meer trekken om hem steeds naar boven te tillen. mijn man is deze zwangerschap ook een stuk zorgzamer dan de vorige keer. toen was het maar gewoon en had hij er totaal geen erg in als het wat te zwaar werd. maar nu ziet ie mijn buik zo hard groeien en mijn ongemakken en nu wil hij veel meer doen met denny verzorgen en zelfs drinken halen binnen wil ie van me overpakken haha. ik denk dan joh jou tijd komt wel als ik straks echt niet meer vooruit kom hihi. wel super lief dat ze zo bezorgd zijn toch?
    @ kinderwens: van harte gefeliciteerd met je petekind

@ hier: erg veel last van harde buiken. vanmorgen bij schoonmoeder geweest en eigelijk alleen maar op mijn kont gezeten enkel 2 keer naar binnen gelopen voor drinken. nou de pijn was net echt niet te verdragen. ook net of er een hele strakke riem rond mijn ribben zit die steeds maar strakker wordt getrokken. en elk half uur naar de wc, kleintjes zitten continue op mijn darmen pff. keb ook weer een groiespurt volgens mij, want mijn buik jeukt enorm. de huid wordt echt tot het uiterste gerekt nu haha. zo ff weer lekker kunnen klagen en nu gewoon weer verder met genieten van al dat leven in mijn buik

16. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Gisteren kamertje van en collega van mijn man opgehaald. Vandaag oude kamer naar zwager helemaal naar maastricht verhuist terwijl ik thuis alle rommel extra dekens enorm veel stof etc etc heb opgeruimd. Kamertje is nu helemaal leeg en we hebben net het ledikant in elkaar gezet. Moe maar voldaan! Oh een gisteren Joolz en matras besteld, nu gaat het echt beginnen.

Fijne avond allemaal

17. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hee meiden

We zijn er even een paar dagen samen op uit geweest, heb net alles even bijgelezen!
    Vandaag bezig geweest met de baby kamer. Hebben alles geschilderd en hebben hoofdzakelijk wit gebruikt en zandtinten, ben heel blij met hetresultaat.
    @blinky wat balen van je diabetes. Hopelijk kun je met een dieet de waarden onder controle houden. Hoe is het met je mannetje? Alweer wat opgeknapt?
    @rian mooi ledikantje zeg! Lijkt op die van ons. Wij hebben ook een joolz gekocht! Welke kleur hebben jullie? Wij antraciet
    @kinderwens proficiat!

18. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    @Kinderwens gefeliciteerd

@Theebeeb wij hebben de chocolade bruine van de earth collectie hij is echt heel mooi. Meteen maxi cosi gekregen.

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Rian: leuk hoor. Nu wordt het ineens heel echt he? Wij hebben nog de kamer van denny. Moet alleen nog een extra ledikantje bij

20. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Dat is idd wel handig! Hier moeten we echt alles bij elkaar verzamelen. Deel kopen we nieuw (oa de wagen en de maxi cosi) en een deel krijgen we of nemen we over (kamertje, hele berg met kleertjes, luieremmer etc etc)

Deel Deze Pagina