1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat ik me afvraag ben helemaal gek op sushi (heb al toxoplasmose gehad ) mag ik dit nu ook gewoon eten aan het begin wel gegeten omdat ik niet wist dat ik zwanger was maar hoe zit dat heb er zo'n zin in heb wel al de vegetarische gehad maar dan mis ik toch wat

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    heb net vk gebeld en moest zh bellen. nu moet ik naar de kraamafdeling komen voor onderzoeken. had nog gevraagd of ik eerst naar fysio mocht, maar ze willen me toch zo snel mogelijk ff zien. lees vanmiddag weer bij en breng jullie opd e hoogte.

3. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    @blinky succes meid hopelijk is het niks om je zorgen over te maken

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

@colaatje ik weet niet over sushi ik lus dat niet dus kan je niet helpen!
    @blinky sterkte meid in het zh hopelijk valt het allemaal mee

5. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Blinky, heel veel succes en sterkte!!
    Colaatje: Als de sushi vers is mag je ook gewoon rauwe vis sushi zei mijn verloskundige. Dus niet uit zo'n bakje bij de ah, maar gewoon bij een japans sushi restaurant en dan kun en mag je in principe alles eten. Pas wel op met roofvissen zoals tonijn i.v.m. de dioxines (alhoewel, op 1 stukkie sushi zit natuurlijk heel weinig tonijn, dus al zou je er daar een paar van eten krijg je nog weinig binnen). Geniet er lekker van!!!

7. linde90

linde90 Niet meer actief

Blinky, hopelijk alles goed??

8. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @anomiemass; onze hond doet nog gewoon normaal, al komt hij de laatste tijd wel steeds vaker met z'n hoofd op mijn schoot en de neus tegen mijn buik. Echt lief.
    Ik voel me verder prima, heb geen kwaaltjes (even afkloppen)

@colaatje; wow, al goed gegroeid inderdaad!
    Volgens mij zit in vele sushi rauwe vis en dat mag dan niet.

@theebeeb; ow meid, hopelijk gaat het snel beter.
    Wat heb je een mooi en lief bescheiden buikje, super!

9. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik heb wel een blaasontsteking heb een kuur. Nummer 5 op rij.
    Niet echt leuk maargoed dit is ook niks.
    @kiderwens dankjewel, fijn dat e geen kwaaltjes hebt!

10. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Heel herkenbaar, zit nu klaar om naar bed te gaan om 21.12u... tja, ik weet alleen niet zo goed of het door alle drukte van het dagelijks leven komt met vroege opstaan etc etc, of idd van de zwangerschap. Energie heb ik iig niet! Best balen, maar ja. Trusten dan maar weer!

@Blinky hopelijk is alles goed
    @Blaasonsteking balen zeg, hopelijk blijft het nu wat langer weg...

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @kinderwens: wij hebben een poes en een konijn. Ons konijn gedraagt zich wel een beetje als een hond. Het blaffen ontbreekt er nog aan haha. Voor onze poes maakten we ons voor denny er was wel een beetje zorgen, maar blijkt nu dat ze superlief is voor kindjes dus we boffen. We moeten er alleen straks weer voor waken dat ze niet steeds op de plekjes van de kindjes gaat liggen. En sinds ik zwanger was van denny mag ze niet meer boven komen
    @ anoniemass: het zit je ook niet erg mee met je ontstekingen he? Sterkte ermee
    @ colaatje: zo die groeit goed zeg wauw. Mooie buik hoor

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ theebeeb: balen zeg steeds die blaasontstekingen. Die zijn echt akelig als je zwanger bent he?
    Mooi buikie hoor. Nog heel bescheiden, maar die toeter komt vanzelf hoor hihi
    @ colaatje: wat leuk dat je de kleine nu echt goed voelt schoppen.
    @ wondertje: haha hier is de energie ook ver te zoeken hoor. Bij denny barstte ik wel van de energie met deze termijn

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ colaatje: ik heb totaal geen verstand van sushi, maar rauwe vis zou ik niet aandurven.

14. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Blinky;
    hoe gaat het nu met je? Wat zeiden ze in het ziekenhuis?

15. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Daar ben k ook heel benieuwd naar!

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Bloed, urine en bloeddruk waren goed. Bmm laat ik ff door gyn checken als de menstruatiepijn blijft. Was nu een co-ass. Was aardig mannetje hoor, maar piepjong en dacht dus laat maar ff haha. Hij moest ook nog 3 keer prikken voor hij een goed bloedvat had. Tja moet ook leren natuurlijk, maar ik ben normaal supermakkelijk te prikken haha. 1 plekje is wat venijnig en wordt een beetje blauwig. Ach kom er wel overheen haha. Iig weer ff gerustgesteld.

Joepie morgen eindelijk de nieuwe bank

17. anoniemass

anoniemass Actief lid

9 apr 2011
    205
    8
    18
    NULL
    NULL
    @ Blinky, Fijn dat alles goed was! N hele geruststelling!

Poeh vandaag van 8-17u werken. Ben vanavond kaput denk ik mja!

Jullie nog leuke plannen voor vandaag/aankomend weekend?
    Geniet van het mooie weer :D
    Groetjes!

18. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben alleen met de jongens dit weekend dus nee niet echt plannen, man gaat naar zijn vader zogenaamd mannen weekend heb daar zo'n hekel aan vooral omdat zijn vader mij niet mag

19. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen deze warme maar niet zo zonnige morgen

@ blinky fijn dat het iig niks ernstigs is.

@ de rest fijn dag vandaag..

wij hebben ook 2 honden,2 labradors en we verwachten niet echt problemen met de komst van de twins. ze zijn beide al 7 jaar en erg goed met kids, denk dat onze Lara heel erg graag bij mij en de kindjes zal zijn en fenya vind het niet zo boeiend. we zullen zien we weten dat we moeten opletten en zullen zien hoe het gaat verlopen.

verder niet veel vandaag, ga straks zwemmen met een vriendin, niet echt wat speciaals maar ben jarig vandaag en wilde toch graag wat leuks doen..

xxx

20. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    fenyalara gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst! nu weet ik waar jouw forumnaam dus wegkomt ;)leuk 2 honden en labradors zijn normaal gesproken heel lief metkinderen dus dat zal wel goed komen.

blinky fijn dat het niks ernstigs was! en lekker een nieuwe bank, leuk!

energie ik mag niet klagen, gaat best goed eigenlijk, ik ben wel elke avond moe, maar dat ben je sowieso als je de hele dag 3 kids te vermaken hebt!

Deel Deze Pagina