1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    Fenyalara gefeliciteeerd met je verjaardag!! je hebt er mooi weer bij vandaag!

mijn energie is ook ver te zoeken.. slaap gemiddeld nu 10 uur op een nacht en word dan nog moe wakker.. als ik de hele dag heb gewerkt ben ik savonds ook kapot.. maar t is voor een goed doel :) hier vind de beeb het fijn om af en toe eens flink tegen mn blaas aan te schoppen! niet heel fijn! en af en toe heb ik ineens een hard plekje in mn buik.. denk dat het een voetje is ofzo :) zooo lekker om die kleine te voelen steeds! op de blaas na dan haha

2. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Fenyalara: Proficiat met je verjaardag!

@Purple88: Hier ook een blaasstamper. Moet zeggen dat het ook niet meer zachtjes is maar best pijnlijk. Bij de 1e had k een echte ribbenstamper, tot gekneusde ribben aan toe.
    Deze heeft liever mn blaas als doelwit haha

3. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    apart he? ze zeggen dat jongens lager liggen dan meisjes.. weet niet of dat klopt, maar dat zal het dan wel verklaren. Ben ik net naar de wc geweest, gaat hij schoppen, kan ik weeer :) haha

4. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    de oudste trapte steeds op mijn blaas en de jongste trapte mijn ribben kapot en zijn alle 2 jongens dus zegt niks denk ik de jongste lag ook altijd heel hoog in de buik daardoor veel last van maagzuur en deze gaat door mijn hele buik heen

5. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

@blinky fijn dat alles in orde is
    @fennylara proficiat! Idd vandaar jou nikname. Geniet van vandaag en zwemze, heerlijk!!

@hier voel me alweer wat beter dan gister hoef in elk gval niet iedere 10 min te plassen. Kuurtje slaat hopelijk aan.

Ik ga nu even een powernappje doen inde hangmat achter!

6. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Jaloers!!!;)

@Purple88 Mijn dochtertje zat indd heel hoog, zoontje nu best laag.
    Evengoed enorme last van maagzuur, grijp regelmatig naar de fles antagel, enige wat n beetje helpt ertegen.
    Maar goed, dat komt ook omdat mn baarmoeder al enorm hoog ligt.

7. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Wil even ons wiegje komen showen, ben er zo trots op!
    Vind m zo mooi. Nu nog een sluier vinden. Neem aan dat een gewone klamboe niet op zoiets past he?

8. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    mooi wiegje! wondertje2! een hemeltje is heel makkelijk te maken en anders heeft volgens mij babypark ook wel wiegbekleding/hemeltjes te koop

9. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben je getrouwd?
    zo ja kun je een heel mooi hemeltje (laten ) maken van je trouwjurk

10. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben deze wieg is een schommelwieg en wat groter dan de gemiddelde wieg waardoor ze er wat langer in kunnen liggen

Bijgevoegde bestanden:

• wieg.jpg
      wieg.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,1 KB
      Weergaven:
      7
  11. wondertjenr3

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Nee helaas..

12. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Wat een lieve wiegjes allemaal! Straks allemaal mooie babytjes erin.

Hierzo buikgriep... pffft, ik blijf lopen naar het toilet en mijn ontbijt ligt nog achter me. Goed maar mijn handen wassen dat ik mijn patienten niet besmet! En hopelijk gaat het snel weer wat beter...

13. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeh buikgrie is nooit van, maar als je zwanger bent kun je je dan nog beroerder voelen bah

14. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Het is wel grappig, de kleine meid is duidelijk niet gediend van al die rommelende darmen en blijft maar de hele tijd bewegen... Dus nu heb ik twee herrie makers in mijn buik, mijn continu borrelende en krampende darmen en onze kleine meid!

15. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Ach ja, gewoon zorgen dat het toilet in de buurt is... en goed blijven drinken. De rest komt wel weer...

16. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier net even de vk gebeld maar is bezig met een bevalling dus moet nog even wachten, heb nu echt elke dag hele erge hoofdpijn en ik drink genoeg.
    paracetamol helpt ook maar voor heel even.
    dus toch even voor de zekerheid gebeld

17. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Fenyalara; wij hebben ook een labrador, echte kindervrienden he. Ik denk dat onze hond echt een beschermer gaat worden.
    Nog gefeliciteerd!

@Purple; Heerlijk he dat getrappel, maar inderdaad soms trapt onze kleine op de foute plek. Dan is het even iets minder fijn.
    Gelukkig kan ik hem laten draaien door mijn hand op de andere kant van de buik te leggen, dan komt hij/zij aan de kant trappelen.

@wondertje; wat een mooi wiegje, super schattig!

@Colaatje; ah, die is ook lief... leuk ook zo'n schommelwiegje!

@Rian; ai meid, niet fijn buikgriep! Maar blijf je evengoed werken? Misschien niet ff paar dagen rust nemen?

Ik lees dat er vele aan het kwakkelen zijn. Hier ook...
    Gisteren de hele dag kramp en buikpijn gehad, soms iets minder en soms meer.
    Tegen de avond werd het zo erg dat ik van de kast naar de tafel liep en me daar weer vast moest houden en voorover moest bukken. en Zo liep ik door naar de bar-keuken enz.
    Erg pijn, toen hebben we ook maar de verloskundige gebeld en ze is meteen gekomen.
    Kindje had een regelmatige hartslag van 130-140 en ik had geen ontsluiting, ze was bang dat de weeen begonnen waren.
    Door voor controle en daar bleek dat ik een schuine buikspier verrekt heb. Hoe dit gebeurt is?? Verkeerde beweging of het kindje is ineens gegroeid, maar doet verrekte pijn.
    Nu moet ik me redden met paracetamol en rust. Pff..

18. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    @Kinderwens, wat vervelend! Gelukkig is het maar een spier.... Kan idd komen doordat je spieren wat anders ligging ivm de groeiende buik, en daardoor makkelijker geblesseerd raken ook al doe je niets geks...

Ik blijf gewoon werken hoor, goed blijven drinken en frequent toilet bezoeken... Mijn spreekuur stond al redelijk vol, kan moeilijk alle mensen laten staan. Tot op heden gaat het prima, begin zelfs beetje trek te krijgen dus misschien dat ik toch zo mijn boterham ga opeten! Ik hoop dat ik zo tegen het eidne van de dag wat minder vaak moet en dan gaat het morgen vast een stuk beter!

19. patriesss

patriesss Actief lid

30 mrt 2012
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mila hoe ging het vrijdag bij het openen van de envelop? Gefeliciteerd met een meisje!
    Mooie buikfoto's hoor!
    @hond wij hebben een iets te groot uitgevallen franse bulldog met adhd en toen sven kwam vond ik dat erg spannend. Ik heb met toen goed verdiept hoe je de hond kan laten wennen.
    Belangrijk is dingen die hij niet mag als de baby er is al ruim van te voren gaan verbieden. Verder als de baby er is de hond erbij betrekken en niet wegsturen. Als ik met sven bezig was, praatte ik tegen de hond. En ze zijn samen echt de grootste vrienden. Mannelijk visite moet het bij onze hond altijd ontgelden..hij probeert in broekspijp te buiten...maar sven mag alles bij hem doen en is hij echt heel rustig. Uiteraard blijft het een hond en laat ik ze nooit alleen..sven is soms niet zo zachtaardig voor de hond haha

Nog 10 weken werken en dan verlof....

20. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Rian, inderdaad gelukkig maar een spier, belde de verloskundige alleen om te vragen of ik een paracetamol mocht hebben, toen ze zeic'dit klinkt toch niet goed, ik kom liever even langs'. Schrok me kapot... Maar goed, met rust moet het binnen een aantal dagen minder worden.
    Goed dat je weer trek begint te krijgen, lekker genieten van een boterham. Hopelijk trekt het snel weg.

Deel Deze Pagina