@lein Jeetje meid wat verschrikkelijk allemaal!! Hopelijk kun je nu wel gaan genieten snel! Sterkte @verloving Dankjulliewel! Ben helemaal in de 7e hemel haha. eens kijken of ik de foto bijgevoegd krijg @lijst27 augustus afspraak VK, 31 augustus 4d echo Poliklinisch ziekenhuis medische indicatie ivm 3 hoog wonen zonder lift. Borstvoeding
Anoniemass mooie ring gefeliciteerd, wanneer gaat de grote dag plaats vinden? Of is dat nog te ver weg? Hihi Blinkt veel plezier bij de echo en gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag Xxxx
@blinky, proficiat!! Hoeveel lentes jong ben je geworden? De grote dg gaat volgnd jaar zomer plaatsvinden voor de wet. Het jaar daarna het kerkelijk huwelijk met groot feest
Hallo meiden, Ik kom ff inbreken Wat gaan jullie toch hard! Doet me goed te lezen dat het met de meerderheid goed gaat, was toch wel heftig met het aantal miskramen in het begin. Ik ben hier na de MA nog regelmatig komen lezen, maar het is niet meer echt mijn plekje om hier te reageren. Wou nu toch ff een berichtje plaatsen om jullie te laten weten dat wij opnieuw zwanger zijn. Nu 5 weken, dus het is vreselijk spannend en pril. Maar we houden hoop dat het ditmaal wel mag blijven.. Succes met de 2e helft van jullie zwangerschap, zal wel steeds zwaarder worden nu, maar hopelijk straks allemaal gezonde december baby's! Veel liefs, Frommel
@blinky gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag! @frommel gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk gaat t nu goed!! Ik ga in t ziekenhuis bevallen ivm insuline en negatieve bloedgroep.. Ik hoop ook bv te gaan geven. Manlief is in September jarig en wil graag een dagje weg.. Met overnachting maar heb geen inspiratie.. Heben jullie suggesties?
@AnneCo; 3 dagen volledig met paracetamol en toen af gaan bouwen. Het gaat nu een stuk beter. Vrijdag bij fysio geweest en vandaag bij osteopaat. "s avonds is het wel nog iets pijnlijker, maar zolang het minder wordt is het prima. @Blinky; hoe gaat het met je dieet. Erg moeilijk lijkt me dat. Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van. @Rian; ik ga ook proberen tot 36 door te werken. Hopelijk lukt het, kan ik daarna langer genieten van onze kleine. @Blinky; ow mooi de 3d echo, super mooie foto's zeg, echt geweldig! @Purple; inderdaad vervelend als een ander je zo ongerust maakt, had ik vorige week ook. Maar ze nemen natuurlijk ook geen risico he, van de ene kant alleen maar goed dat ze alert en direct handelen. @Lovelygwen; hier gelukkig nog niets te bekennen. Maar blijven smeren en masseren he. @Anoniemass; wow gefeliciteerd met de verloving. Super leuk... Mooie ring, sweet! Lekker genieten, super leuk allemaal die voorbereidingen. @wondertjenr2; in welk deel van Limburg woon je? Echt bloedheet was het he.. @lijst; Ik wil bv proberen te geven en ga in het ziekenhuis bevallen. @Lein; ach meid, wat heftig allemaal. Nu geen klachten meer? En je man, pff heftig, schrikken, hoe gaat het nu met hem? @frommel, gefeliciteerd met je zwangerschap, hopelijk blijft nu alles goed gaan en mag je gaan genieten! @Hier; Het gaat hier stukken beter, nog een beetje last van de spier, verder heerlijk genieten van onze drukke kleine in de buik. Met een paar dagen rust is mijn buik weer flink gegroeid, echt leuk. Vanavond hebben we een 3/4d pretecho, heb er zo'n zin in. Spannend, hopelijk mooie foto's en mooi beeld.
Hierzo vandaag even schrikken. Ik had in ene veel vocht verloren rondom een toiletbezoek. En zelfs na het plassen bleef er vocht komen. Na overleg met de verloskundige moest ik even langs de gyn lopen in het zkh ( was op de uni in Maastricht dus dicht bij). Daar heel lief op gevangen en 101 onderzoeken ondergaan. COnclusie... geen gebroken vliezen... Was wel even erg spannend. Gelukkig was een jaargenootje die ik al een poos ken bij me gebleven.
@Blinky gefeliciteerd! @Frommel gefeliciteerd, spannend!!! @Anoniemass, prachtige ring! @Lijst BV en poliklinisch
Over de lijst, hij is mooi geworden maar wel heeel veel kleurtjes en weinig contrast... Ik vond de vorige wat overzichterlijker...
Mgl toch zweet dat mijn broek naar maakte en urine dat bij persen kwam.... en afscheiding. Bmm is Iig mooi lang, voldoende vruchtwater, bij inwendig onderzoek geen water meer gezien... mooi ctg. Gerustgesteld ben ik zeker.
Rian dat is schrikken, gelukkig alles goed. Frommel wat super nieuws, gefeliciteerd. Leuk dat je het komt melden! @anoniemass mooie ring! @ blinky gefeliciteerd met je verjaardag! Sven ligt in zijn bed, hopelijk blijft het stil. Mijn man is in westen bij zijn ouders tot morgen. Ik moet nog de vaatwasser uitruimen en inruimen en nog was opvouwen en dan even tijd voor mezelf..mits sven in slaap blijft!
@Anoniemass: Prachtige ring zeg! @Blinky: Proficiat! Hopelijk heb je een leuke dag gehad. @Kinderwens2012: Ik woon in zuid-limburg, Sittard. En jij? @Frommel: Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap, hopelijk hebben jullie over n paar maanden een prachtige baby in jullie armen! @Rian: Oehh dat was schrikken, gelukkig zit alles goed! Over de lijst, ik vond de kleurtjes net wat vrolijker dan alles zo saai En makkelijker omdat het zoveel tekst was. Als er nog meer mensen zijn die het teveel kleur vinden, laat t weten, dan pas k t weer aan. Ik vind t persoonlijk wel wat fijner om niet teveel tekst achter de namen te hebben, is makkelijker met bijwerken.. Dus dan zal k de kleurtjes wat minder fel maken of bijv. alleen de naam in de kleur van het geslacht. @Rest: Sorry als k mensen vergeet!
Hoi meiden, @Blinky: gefeliciteerd nog met je verjaardag! En wat een prachtige foto's van je twee jongens! Super! @Anoniemass: verloofd! Super gaaf! Gefeliciteerd! @Frommel: gefeliciteerd met je zwangerschap! Zal duimen dat alles goed blijft gaan! Hier ontzettend last van opgezwollen voeten en onderbenen ineens vandaag... echt irritant! Verder alles goed! Voor de lijst: ik ga bv proberen en weet nog niet waar ik ga bevallen (vooralsnog thuis denk ik)
Uitgerekende datum: 01-12: AnneCo, 31 jaar, 4e kindje 01-12: Katie04, 30 jaar, 1e kindje 01-12: Luna82, 29 jaar, 1e kindje 02-12: Anno24, 24 jaar, 1e kindje 02-12: Blinky, 30 jaar, 2e & 3e kindje (tweeling), BV/FV, Ziekenhuis (medisch) 03-12: Cvo1986, 25 jaar, 1e kindje 03-12: Mila77, 34 jaar, 2e kindje 04-12: Anoniemass, 22 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis 04-12: Babyengel, 25 jaar, 3e kindje 04-12: Rian85, 26 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis 05-12: Lovelygwen, 22 jaar, 1e kindje, BV, Thuis 05-12: Patriesss, 34 jaar, 2e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch) 06-12: Babs84, 27 jaar, 1e kindje 06-12: Fenyalara, 28 jaar, 1e & 2e kindje (tweeling) FV, Ziekenhuis (medisch) 06-12: Natasja22, 22 jaar, 1e kindje 07-12: Lana1980, 31 jaar, 1e kindje 07-12: Theebeeb, 26 jaar, 1e kindje 08-12: Wondertjenr2, 24 jaar, 2e kindje, BV, Ziekenhuis 09-12: Kinderwens2012, 27 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis 09-12: Purple88, 24 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch) 09-12: Amann, 23 jaar, 1e kindje 10-12: Lein79, 32 jaar, 2e kindje 10-12: Volonta, 2e kindje 11-12: Knuffel, 36 jaar, 1e kindje 11-12: Lara1, 32 jaar, 3e kindje 13-12: Lief 26, 26 jaar, 1e kindje 13-12: Mariahh, 1e kindje 13-12: Sandana, 30 jaar, 1e kindje 13-12: Colaatje, 27 jaar, 3e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch) 14-12: JustMe31, 31 jaar, 2e kindje 14-12: Lac, 29 jaar, 1e kindje 15-12: Jamie1986, 25 jaar, 2e kindje 15-12: Tamara2703, 2e kindje 12 jongens, 10 meisjes, 5 verrassingen/geheim, 8 (nog) onbekend Afspraken: 22-08: Rian85, afspraak vk 24-08: Wondertjenr2: groeiecho vk 12.30 27-08: Mila77, afspraak vk 9.00 27-08: Purple88: groeiecho 27-08: Anoniemass: afspraak vk 30-08: Kinderwens2012 afspraak vk 31-08: Anoniemass: 4D echo 04-09: Blinky, afspraak gyn+groeiecho 10.15 06-09: Fenyalara afspraak vk 8.30 07-09: Fenyalara groeiecho + gyn 8.30 08-09: Wondertjenr2, 3D/4D echo 24-09: Rian85, controle-echo GUO Vlindertjes: 31-03: Noushi (5w) 04-04: Babywish84 (5w) 04-04: Iloiza (4w5d) 10-04: Danielle86 (nb) 10-04: Daylinn (5w5d) 11-04: Lunap (nb) 17-04: Mounia777 (5w6d) 21-04: MH1113 (6w4d) tweeling 23-04: Linda99 (7w5d) 01-05: Rossi85 (8w6d) 02-05: Frommel (9w0d) 03-05: Scarabee (8w2d) 03-05: Zoe1 (7w3d) 03-05: Tantan (nb) 08-05: Didi2502 (9w6d) 14-05: Wup79 (11w1d) 16-05: Lilotje (10w2d) veel sterkte voor de vlindermama's ______________________________ Heb je wijzigingen voor de lijst? Zet het dikgedrukt groen in een berichtje of stuur een PB. Babyengel of Wondertjenr2 passen de lijst aan! @Rian: Hopelijk vind je m nu wat fijner?
hallo dat was schrikken denk ik rianne. fijn dat het allemaal goed was en je je beeb weer lekker hebt kunnen bewonderen. @frommel gefeliciteerd, duim voor je dat het goed gaat. hopelijk kan je ook een beetje genieten. hier ook eindelijk een foto van mijn buik. is gemaakt met 24+1
Ik woon in Noord-Limburg, omgeving van Venlo. Vanavond hebben we de 3/4 D pretecho gehad, echt super leuk en mooi om te zien. De kleine was lekker aan het bewegen, lachte, deed z'n mond open en dicht, was op zijn vingertjes aan het sabbelen. Echt super mooi. Andere foto's zal ik in mijn fotoalbum zetten.
@Fenyalara: Mooie buik, @Kinderwens2012: Wauw, mooi hoor! Zo lief ook. Wij moeten nog wachten tot 8 sept, duurt nog zo lang voor mn gevoel...