Ik heb ook gelig, met vlokjes. Op vakantie (rust en hard bed dus meer druk erop 's nachts) was het echt heeeeel veel, heb nu dus ook voor de zekerheid maar compressen in en gisteren die lillypadz voor de nacht aangeschaft. Ik kan in mijn borst knijpen en dan komt er echt een straaltje, meerdere druppels achter elkaar uit... te bizar
Colaatje: mooie jochies hoor. Rian: lekker weekend weggeweest dus. Wondertje2: ik zal er op letten dat ik t in groen neerzet. Dat is t nadeel via iPad doen. Dan gaat t niet zo makkelijk maar komt goed. Tja crea Bea een beetje, ook zpaghetti haken. Bij Jenna op kamer ook een zelfgemaakt schilderijtje hangen van schildpad. Blinky: hoe is het met je buik nu? Dinsdag naar de apenheul maar door t vele geloop s avonds helemaal naar de piep. Heel veel harde buiken gehad. dus dat gaat voorlopig ff niet meer. Had nog wel regelmatig gezeten. T was al,afgesproken en we hadden gratis toegang. Jenna vond t wel leuk maar op gepaste afstand moesten de aapjes wel blijven Gisteren geprikt op suiker. Na de 2e keer prikken, reed ik weg en rijd zo een dikke vette deuk in de zijkant door een paal sjongejonge wat een muts ben ik. Is me nog nooit gebeurd. Was met lease auto van mijn man dus kost t me iig geen premieverhoging verzekering maar misschien wel een eigen risico van 250,-. Vakantie gaat weer hard zeg. Maandag alweer beginnen. Dan nog 9 weken (als t lukt). Nog maar ff genieten van deze laatste paar daagjes. Qua weer hebben we t echt goed gehad. Heerlijk. Fijne dag all.
@ colaatje: akelig zeg zulke dromen. @ Mila; ik heb ook voortdurend pijnlijke harde buiken en kreeg ook het advies om zo weinig mogelijk te doen en vooral niet teveel te tillen. dat is toch wat lastig met een zoon van zeker 12,5 kilo. ik krijg ook steeds op mijn donder van mijn man, omdat ik teveel wil tegelijk of omdat ik te snel reageer als ik schrik van iets. en strijken kan ik nog zo'n 3 dingetjes achter elkaar en dan moet ik krom gebogen terug naar de bank lopen, omdat ik door de pijnlijke buik niet meer recht kom. heerlijk he. ik kan wel merken dat ik van deze zwanerschap minder geniet door de pijnklachten en de stress rondom smoeder en dat ik vooral uitkijk naar de 2 wondertjes die er in mijn buik groeien. wel jemmer hoor, want ik probeer er wel zoveel mogelijk van te genieten, maar ben nu gewoon erg beperkt en kan er voor mijn gevoel veel te weinig zijn voor denny @ colaatje: wat een mooie ventjes heb je @ purple: dat is fijn dat de kleine het goed doet ook qua groei. weer een geruststelling @ theebeeb: nou het grappige is dat de tandarts qua mens makkelijk een vriendin van me had kunnen zijn. klikt echt ontzettend leuk en ze is echt zo gek als een deur, ze zou alleen ander werk moeten doen haha. nee hoor, tis een fantastische tandarts en daarbij ook angsttandarts, dus dat scheelt enorm. as maandag weer, maar deze keer ben ik er eigenlijk niet echt zenuwachtig voor
@ wondertje: ja dat was ik. wat balen zeg dat je dan mss nog heel lang moet wachten op een ander huis. hopelijk schiet het toch nog lekker op. ik moet ook zo vaak plassen 's nachts minstens 4 keer, maar vaker 6 keer. overdag loop ik ook naar de wc door zodra ik van mijn stoel opsta, maar dan stoor je je er niet zo aan. 's nachts slaap ik liever hihi lekker creatief bezig. ik heb daar helaas nog niet zo'n last van @ theebeeb: ook al zo cretief. waar kan ik dat irus opdoen? @ kinderwens: nee de pijn in mijn bovenbuik komt in dit geval niet van maagzuur. maagzuur heb ik al sinds ik met 17 weken niet meer misselijk was, maar kan ik best goed onderdrukken met rennies. nee dit is echt pijn van de strakke buik. @ rian: fijn dat je zo'n goed weekend hebt gehad en wat leuk dat jullie kleine zo op haar papa reageerde. die zal ook wel supertrots zijn geweest. mss was je droom wel voorspellend. zou in principe niet slecht zijn hoor 36+5 @ wondertje: ik heb deze zwangerschap geel doorzichtig vocht uit mijn borsten, bij denny had ik echt flinke stralen wit die eruit kwamen. was net of ik al volop bv gaf, heel gek @ mila: buik is over het algemeen nu ietsje minder hard. ik moet wel zeggen dat als ik het stukje naar mijn ouders wandel ( 3 minuten) dat ik er nu l guw een kwartier over doe en dat ik halverwege al over de wandelwaen gebogen han van de buikpijn. te voet om boodschappen heb ik deze week dus ook voor het laatst gedaan helaas. wat balen van de auto zeg. hopelijk kost het je niet teveel. hoe waren je suikerwaardes? ik mag morgen weer een dagcurve prikken thuis.
Hallo allemaal... lang niet hier geweest. Zoals jullie zien verwachten wij een MEISJE Hebben jullie de kinderopvang al rond? Het gaat goed hier... werk nog gewoon mijn uren. Verder alleen wat pijntjes in mijn onderbuik. Bloeddruk 105/55 en rond de 2 kg aangekomen. Kleine meid is regelmatig druk en reageert erg leuk op mij en mijn man!
nee nog geen kdv , weet niet wanneer ik weer aan het werk ga. en hier kunnen we dat heel snel regelen bij mijn andere jongenss was het binnen een week geregeld
Blinky: balen zeg dat je nog steeds pijn hebt. Ik kan me voorstellen dat je minder er van geniet. Ik baal nu al dat ik minder kan doen en idd Jenna mag ik niet tillen en die is al 17 kilo. En dan heb ik er maar 1 in zitten jij 2. Kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt. Ik kan al niet wachten. Dagwaardes: weet ik nog niet. Ze hebben buisjes afgenomen maar dat moet eerst naar lab. Ik verwacht volgende week pas. Kan morgen wel ff proberen of t al binnen is. Sandana: Gefeliciteerd met de komst van jullie meisje. Fijn dat alles goed met je gaat. Ja wij hebben kdv al geregeld, 3 dgn en we hebben plek.
@Blinky; sow mooi buikje, doe maar rustig aan en probeer te genieten. Ik kan me voorstellen dar het moeilijk is met zoveel klachten en stress om je heen. @Sandana, wat leuk, een meisje. Gefeliciteerd! Gisteren bij de verloskundige geweest, alles gaat weer goed. Alleen gaat ze nu overleggen met een gynaecoloog of ik bij haar onder behandeling kan blijven. Ik heb dinsdag bij de longarts extra medicatie (4 per dag) gekregen. Ik hoop echt dat ik gewoon bij mijn verloskundige kan blijven, daar heb ik gewoon een goed gevoel bij. De gynaecologen herinneren me alleen maar aan ons sterretje. Als de eerste zwangerschap goed was gegaan, dan was ik nu waarschijnlijk al moeder geweest. Ik merk dat dit me deze week veel doet en dat het veel energie uit me haalt. Maar rustig houden en doorgaan he.. ons sterretje waakt nu over deze kleine in mijn buik! Volgende afspraak: 20-09-2012 controle VK
Sandana leuk dat je er weer bent en gefeliciteerd met een meisje! Gisteren groeiecho gehad en alles was goed met baby..iets kleiner dan p50(betekent gemiddelde) geschat op 750 gram. Ik ga over twee weken wel iets minder werken..ik heb meer uitstraling (van klachten die ik al voor zwangerschap had) kijken of mijn lichaam meer rust krijgt.. Daarbij hebben we moeilijk besluit genomen om onze hond weg e doen..we hebben andere baasjes gevonden en zaterdag komen die kijken..wordt heel emo denk ik. Maar fysiek wordt het te zwaar voor mij. En natuurlijk heb ik nu een longontsteking..kuurtje gekregen. Hopelijk volgende week weer wat beter en minder emo. @kdv al opgegeven voor 1 dag per week, maar we gaan dit waarschijnlijk 2 dagen per week doen en 1 dag naar schoonzus Tot laterzzzz
@Patriess jeetje meid wat balen, hopelijk ben je snel weer wat beter, en wat verdrietig dat je de hond weg moet doen... veel sterkte! @KDV, dit hadden we al vanaf week 13 geregeld, hier toch wel langere wachttijden voor de drukke dagen (ma,di, do) en dat zijn nou net de dagen dat we opvang zoeken. Daarbij hebben we hier geen sociaal netwerk dus was dit iets dat geregeld MOEST zijn...
Jeetje, ik zag net in mijn ticker dat we nog maar minder dan 100 dagen hoeven! Aaaah, dat is helemaal niet meer zo lang! 14 weken daarentegen klinkt nog wat verder weg
@ sandana: gefeliciteerd met je meisje. wij hebben geen kinderopvang geregeld, want ik ben noodgedwongen thuismama. als ik even iets moet doen waar de kindjes niet bij kunnen zijn of dat het erg onhandig zou zijn, dan kan ik ze bij mijn ouders brengen.wat fijn dat het zo goed gaat met je zwangerschap en dat jullie kleine zo lekker reageert. @ kinderwens: kan me voor jou erg goed voorstellen dat je liever niet naar de gyn doorgaat. ik hoop dat het geregeld kan worden dat je lekker bij de vk kan blijven. @ patries: wat rot dat jullie de hond moeten wegdoen naar een ander baasje. maar als dat het beste voor het beestje is kies je toch daarvoor he? is wel verdrietig zoiets. sterkte ermee meid. en dan ook nog een longontsteking erbij. zit niet erg mee zo he? beterschap met je longen. mijn eerste 2 dagwaardes voor de suiker waren goed. maar ik juich pas als hij vanavond ook onder de 7 blijft of iig onder de 7,5. vanmorgen was hij 6.6 en vanmiddag was hij 6.2
hey dames, ik ben weer terug van vakantie! we hebben 2 heerlijke weken gehad. en volgende week begint alles weer (school, werk enz.) hier gaat alles goed, het kindje is lekker actief in mijn buik. ik zal zo ff teruglezen... ik wil trouwens graag thuis bevallen als het lukt en BV geven iedereen een fijn weekend toegewenst veel liefs AnneCo
welkom terug anneco Jaaaaaaa!! mij suikerwaarde na het avondeten was 5.9. jippie ik ben geslaagd. nu over een week of 4 a 5 nog eens een dagcurve prikken, maar tot die tijd komt er iig geen insuline aan te pas. helemaal happy nu. en we hebben op mp precies eenzelfde ledikant gevonden als dat waar denny in heeft gelegen. mogen we vor 25 euro komen halen morgen. dus vanaf morgen is onze babykamer iig ook compleet yes!!
super blinky! blij dat je voorlopig niet hoeft te spuiten mooie buikfoto trouwens hier is mijn buik ook lekker uitgezet de laatste weken lein jij hebt een heftige tijd achter de rug zeg! hopelijk gaat alles nu beter met jullie? wondertje2 ik vind de lijst heel mooi zo, lekker overzichtelijk sandana leuk een meisje, gefeliciteerd frommel fijn dat je nu weer zwanger bent,hopelijk gaat het deze keer wel goed. je hebt dus een paar spannende weken voor de boeg. colaatje mooie foto´s van je zoontjes patriess jammer dat jullie hond weg moet! sterkte ermee ik vergeet vast heel veel dames, sorry daarvoor... hier gelukkig nog geen enkele streep op mijn buik te zien, ik smeer heel weinig dus daar ligt het niet aan, ik heb gewoon geluk denk ik. babyengel meid hoe is het met jou? ik hoop zo dat je het allemaal een beetje trekt! sterkte meid.Ik hoop snel weer wat van je te horen. *knuffel*
Even tussendoor.. Ik pas vanavond de lijst aan dus als jullie nog aanvullingen hebben kunnen ze meteen aangepast worden straks. Fijne dag vandaag iedereen!