Net terug uit het ziekenhuis. Bijna een uur aan de ctg gelegen... Alles blijkt goed te zijn gelukkig!!!! De harde buiken zijn gelukkig niet "gevaarlijk". Wat inhoudt dat er (nog) geen weeen activiteit te meten is. In het ziekenhuis ook nog 2 keer inwendig onderzocht (had de vk thuis ook al gedaan). Omdat beide keren vergelijkbaar waren (en er ruim een half uur tussen zat) was de conclusie dan de harde buiken geen effect hebben op de bm-mond. Dus nu weer thuis. Heb wel het advies gekregen het iets rustiger aan te doen (normale werk tijden ipv de achterlijke uren van afgelopen weken). Heb net mijn baas gebeld dat ik morgen niet kom. Daarna op de rem (en dat gaat hij voor me doen, ikzelf geef te snel toe...). Was toch wel even spannend, en merk nu dat ik ook compleet gesloopt ben... Snel mijn bedje in maar! Trusten allemaal!!!
@Knuffel: Gelukkig niets aan de hand! Je schrikt er toch enorm van he als de vk zoiets vermoedt... Doe nu maar rustig aan. En nee, je zeurt helemaal niet!!!
Hey meiden, ik ben er weer hoor, verschrikkelijk druk gehad de afgelopen weken. Nu zit ik lekker thuis, niet meer werken, dus wat meer tijd.. doe straks even bijlezen, het eten staat op namelijk (laatste bezoek hier 17 augustus staat er dat is voor mij bizar) Zie dat de lijst euh.. beetje veranderd is, alleen moet je wel kiezen donkergrijs OF zwart niet allebei, ziet er een beetje gek uit
@Babyengel: Welkom terug! Wat bedoel je met donkergrijs of zwart? Heb nl alleen zwart gebruikt hoor Sommige dingen zijn dikgedrukt zwart omdat dit wat duidelijker is. De lijst is nu wat overzichtelijker
Knuffel doe rustig aan meid! gelukkig was er niks aan de hand, maar je schrikt dan wel ff, als je naar het ZH moet. En die reactie van je VK was ook niet leuk zeg! en babyengel welcome back! we maakten ons al zorgen om je, alles goed met je?
He gelukkig ben je weer terug babyengel. @ knuffel: gelukkig was alles goed. Wel rustig aan doen nu he?
Pff lichamelijk zit ik er een beetje door. Vorige maandag en dinsdag hele zware migraine gehad. Afgelopen zaterdag kwam er alweer een nieuwe migraine, maar die zette niet echt door. Gisteren kwam hij dan toch echt doorzetten en hoe. En vandaag nog een hele dag heel ziek van geweest. Ben ff op nu.
@Blinky: Pffff heftig zeg! Heb er zelf ook vaak last van, al moet ik zeggen de laatste weken niet meer *klopt af* Het put je echt helemaal uit he? Veel plezier morgen bij de echo. Hier nog wachten tot zaterdag, dan kunnen we onze kleine man eindelijk in 3d bewonderen zo nieuwsgierig!
he meiden, gisteren van de trap gevallen toch voor zekerheid nog ff ziekenhuis ctg gehad maar alles is gelukkig goed, nu wel hele erge spierpijn
@colaatje, oei, gelukkig is alles goed! Hier gister voor t eerst nr zwangerschapsgym geweest. Erg gezellig.vooral haha! Doen jullie ook iets aan gym/yoga... Etc? Groetjes
Ik ga straks even teruglezen hoor. Heb net een aantal uurtjes in het ziekenhuis doorgebracht. Groeiecho was goed. Tib ligt in schuine hoofdligging en dib schuin in stuit eroverheen. Vanwege de voortdurende migraine+ menstruatiekrampen+ de harde buiken+bloed en vochtverlies werd ik weer naar boven gestuurd. Bmm is mooi lang, vliezen zijn niet gebroken. Ik heb geen zwangerschapsvergiftiging en het ctg wilde niet lukken, omdat de kindjes veel te druk zijn. Dus alles is goed gelukkig. Wel advies om volledige rust te houden. Ja hoor vast, mijn zoon moet nog 2 worden. En ik kreeg op mijn kop omdat ik bij vocht en bloedverlies niet had gebeld. Dus nu kalm en rustig uitzieken van de inmiddels 3e migraine dag op rij en voortaan braaf bellen als ik iets niet vertrouw. Oh ja de kindjes zijn keurig op gewicht. 1003 gram en 957 gram. En ze volgen mooi hun eigen groeilijntje.
Schrikken zeg colaatje, gelukkig allea goed met je en de baby Blinky jouw kindjes zijn lekker druk en mooi op gewicht. Wij hebben gister 3d echo gehad waa super mooi. Baby is 925 gram.
@ AnneCo, ja hoor wel goed hier, was gewoon een erg drukke maand. Nu ook nog wel, maar hoef niet meer te werken dus dat scheelt. Hoe is 't met jou? @ Anoniemass, hier geen yoga of gym ofzo. Heb toen ik zwanger was van mijn zoon wel zwangerschapsyoga gedaan, maar had niet echt een meerwaarde. Gefeliciteerd met je verloving nog! @ Blinky, gelukkig was alles goed! Onmogelijk hè om rust te houden met een peuter om je heen.. naja probeer te pakken wat je kan pakken. Jekkes die migraine blijft ook maar aanwezig bij jou he @ Colaatje, ik zie dat jullie ook een kindje hebben verloren. Hoe ver was jij zwanger? Ik was 22+6 toen mijn dochter* werd geboren.. mooie foto's hoor! Trots op zijn! @ Cvo, hier voel ik ook hoe de kleine ligt. Het ruggetje hier is dan ook wel redelijk herkenbaar, die wordt regelmatig uit mijn buik gestoken. Bij mijn eerste, mijn zoon dus, kon ik het ook niet voelen hoor. Misschien nu gewoon veel ervaring mee @ Knuffel, gelukkig alleen harde buiken en geen voorweeën. Hier wel voorweeën gehad, was ook veelste druk bezig en de hele avond buikpijn om de paar minuten.. Nu ik niet meer werk doen ze niet zo'n pijn meer, dus het scheelt absoluut om rust te houden. @ Lara, bijzondere echofoto, R.* geeft kusje aan zijn broertje Zit jouw baarmoeder ook compleet bovenin je ribben? Ik ben ook gauw kortademig en moe. @ Lovelygwen, hier ook striae hoor.. eerste zwangerschap had ik niks, tweede had ik wel wat streepjes en nu steeds meer. Maar ja, ik weet wel dat het bij mij straks toch weer heel licht wordt en dan nauwelijks meer zichtbaar is. Je moet wat overhebben voor een kind he @ Mila, wow wat een zware meid 17 kg mijn zoon is 13 kg.. en 7 daagjes jonger maar hij houdt ook niet zo van eten @ Patriess, jek wat naar een longontsteking, rustig aan en gauw opknappen! Jammer dat de hond weg moet maar gelukkig gaat ie naar goede baasjes. Soms moet je gewoon eerst even aan jezelf en je kinderen denken.. @ Wondertjenr2, jawel sommige woorden zijn zwart en anderen de standaard kleur, da's niet zwart maar grijs. Laat straks wel zien wat ik bedoel! Allemaal niet slecht bedoeld hoor Zijn jullie al ver met de babykamer? Wij moeten nog beginnen.. eerst de peuterkamer voor mijn zoon afmaken en daarna pas de babykamer. Ach, we hebben nog even de tijd. Foto's van kamertjes zijn welkom hoor altijd leuk om te zien! Rest was trouwens echt te veel om allemaal te lezen en te reageren..
Uitgerekende datum: 01-12: AnneCo, 31 jaar, 4e kindje, BV, Thuis 01-12: Katie04, 30 jaar, 1e kindje 01-12: Luna82, 29 jaar, 1e kindje 02-12: Blinky, 31 jaar, 2e & 3e kindje (tweeling), BV/FV, Ziekenhuis (medisch) 03-12: Cvo1986, 25 jaar, 1e kindje, BV/FV, Thuis 03-12: Mila77, 34 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch) 04-12: Anoniemass, 22 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis 04-12: Babyengel, 25 jaar, 3e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch) 04-12: Rian85, 26 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis 05-12: Lovelygwen, 22 jaar, 1e kindje, BV, Thuis 05-12: Patriesss, 34 jaar, 2e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch) 06-12: Babs84, 27 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis 06-12: Fenyalara, 28 jaar, 1e & 2e kindje (tweeling), FV, Ziekenhuis (medisch) 07-12: Lana1980, 31 jaar, 1e kindje 07-12: Theebeeb, 26 jaar, 1e kindje, BV, Thuis 08-12: Wondertjenr2, 24 jaar, 2e kindje, BV, Ziekenhuis 09-12: Kinderwens2012, 27 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis 09-12: Purple88, 24 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch) 09-12: Amann, 23 jaar, 1e kindje 10-12: Lein79, 32 jaar, 2e kindje 10-12: Volonta, 2e kindje, FV, Ziekenhuis 10-12: Lara1, 32 jaar, 3e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch) 11-12: Knuffel, 36 jaar, 1e kindje 13-12: Lief 26, 26 jaar, 1e kindje 13-12: Mariahh, 1e kindje 13-12: Sandana, 30 jaar, 1e kindje 13-12: Colaatje, 27 jaar, 4e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch) 14-12: JustMe31, 31 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch) 14-12: Lac, 29 jaar, 1e kindje 15-12: Jamie1986, 25 jaar, 2e kindje 15-12: Tamara2703, 2e kindje 12 jongens, 12 meisjes, 9 verrassingen/geheim/onbekend Afspraken: 06-09: Fenyalara, afspraak vk 8.30 06-09: Cvo1986: controle vk (bloedbepaling) 07-09: Fenyalara, groeiecho + gyn 8.30 08-09: Wondertjenr2, 3D/4D echo 13-09: Babyengel, afspraak vk 10.00 14-09: Wondertjenr2, afspraak vk 10.15 17-09: Patriesss, afspraak vk 17-09: Blinky, groeiecho + gyn 10.15 19-09: Babs84, 3D echo 20-09: Kinderwens2012, controle vk 21-09: Purple88, groeiecho gyn 9.30 22-09: Lara1, 3D/4D echo 24-09: Rian85, controle-echo GUO 27-09: Mila77, controle vk 18-10: Mila77, controle vk 31-10: Mila77, liggingsecho 01-11: Mila77, controle vk Vlindertjes: 31-03: Noushi (5w) 04-04: Babywish84 (5w) 04-04: Iloiza (4w5d) 10-04: Danielle86 (nb) 10-04: Daylinn (5w5d) 11-04: Lunap (nb) 17-04: Mounia777 (5w6d) 21-04: MH1113 (6w4d) tweeling 23-04: Linda99 (7w5d) 01-05: Rossi85 (8w6d) 02-05: Frommel (9w0d) 03-05: Scarabee (8w2d) 03-05: Zoe1 (7w3d) 03-05: Tantan (nb) 08-05: Didi2502 (9w6d) 14-05: Wup79 (11w1d) 16-05: Lilotje (10w2d) veel sterkte voor de vlindermama's ______________________________ Heb je wijzigingen voor de lijst? Zet het dikgedrukt groen in een berichtje of stuur een PB. Babyengel of Wondertjenr2 past de lijst aan!
Colaatje mijn dochter* had een aantal afwijkingen, er was oa geen nierfunctie en daardoor onderontwikkelde blaas.. ze had ook geen geslachtsdelen.. omdat het echt lijden was voor haar in mijn buik hebben we de zwangerschap laten afbreken. Is volgende maand alweer een jaar geleden.. en hoe lang terug is het voor jullie? Wat was er met jouw mannetje?