Hai, ben voor het aanpassen door 1 persoon, ben zelf niet zo voor de kleur rood, zit vast tussen mn oren maar ik zet t zelf wel in groen ofzo, gaat erom dat het opvalt toch? Heb alles gelezen van vandaag maar zit op mn smartphone dus op ieder pers reageren wordt lastig! @ danielle ik duim voor je @ rugpijn dame (ben slecht in namen) hoe ist ermee @vroege echo: ik heb m bij 6w2d omdat ik uit de medische malle molen kom, mijn afspraak die stond voor ivf is omgezet naar vroege echo. @testen: vandaag voort eerst niet getest, best trots op mezelf. Overzichtje van testen sofar met een prachtig liedje eronder: zwanger - YouTube Fijne avond dames!
Ach, rugpijn dame, of Katie, ik (en de rest) snappen wat je bedoelt, en ik reageer overal op.. Maar 't gaat niet best moet ik eerlijk bekennen. Kan echt met veel pijn en moeite lopen en momenten trekt het helemaal langs m'n bil naar m'n onderbeen.. 's nachts slaap ik ook niet echt lekker doordat ik niet normaal kan omdraaien, en aangezien ik niet stil kan liggen...Niet prettig dus allemaal, heb dus morgen ook maar even een afspraak gemaakt bij de huisarts.. Lief dat je er naar vraagt..x
Kan het ook niet iets van ischias of bekkenklachten zijn? Hoewel die meestal later ontstaan, is het niet onmogelijk dat je er al last van hebt. Hopelijk kan de huisarts je duidelijkheid geven.
Hallo dames, pfff weer een hoop gelezen Welkom aan de nieuwe meiden: ook voor jullie een mooie en voorspoedige zwangerschap gewenst! @ Blinky vandaag op werk was het weer zover hoor! ik plan onder andere trainingen in, en ik had heel erg mijn best gadaan voor een bepaald bedrijf om een training voor hun ertussen te plannen... en toen belden ze af... JEEEEEMIG ik moest meteen janken, snel de foon opgehangen en de wc ingevlucht, voelde me zo zielig en oma... tjsa het hoort erbij he met ouder worden, alleen hoef ik op die manier niet oud te worden ( ze wordt dit jaar 89 ) Ben ook ontzettend moe en heb super zere tepels pfff over de vroege echo: ja ik heb er natuurlijk al 1 gehad, volgende is op de 11e en dan ben ik precies 6 weken, hopelijk een knipperende boon... (hoophoophoophoophoophoophoop) Ik moet zeggen dat ik wel nerveus wordt van de meiden met verdrietige verhalen, wordt meteen bang dat ik ook weer problemen krijg.. Maar toch heb ik er wel een licht goed gevoel bij... ik heb namelijk positief getest in de maand en rond de datum dat ik vorige x zou moeten zijn bevallen... en zo zijn er nog een paar data rondom die erg bijzonder zijn, ovulatie dag ( speciale verjaardag en ook schrikkeldag ), laatste menstruatie dag ( ook bizondere gebeurtenis ) en ook uitgerekende datum ( een van mijn hondjes jarig haha ) ik probeer me daar maar aan vast te houden en een positiviteit uit te halen maar het blijft eng als ik die verdrietige verhalen hoor ( ja hoor en janken maar ) pff ik wordt ZO ontzettend moe van mezelf nou lekker opbeurende post weer he!! sorry heeft iedereen een leukde dag gehad??
Dat heb je mooi gedaan!! super lief <3 ik probeer niet meer te testen nu... ik maak mezelf helemaal gek denk ik hahaha
Katie hou het idd goed in de gaten, als het zo erg is... Geen pijn tussen je schouderbladen? Klinkt misschien gek, maar das een verschijnsel van een bbz (niet om je bang te maken, maar belangrijk om in de gaten te houden.) En ja, ischias kan altijd ontstaan, dus kan toevallig samenvallen met je zwangerschap. @ Rossi: thanx, kwam het liedje tegen en meteen kwamen de waterlanders. Ben ook mega emo nu. Vandaag beetje botte opmerkingen van collega en daar kwamen de tranen. Ze zal wel hebben gedacht wat heeft die nu weer, 27 jaar en huilen?!
Hallo, Wil iemand erbij zetten dat ik 2 mei (om 19.45) de intake en 1e echo bij de vk heb. Als uitgerekende datum houd ik 10 december even aan tot ik de echo heb gehad. Kan nl zijn dat ik of langer zwanger ben of korter Is het 2e kindje trouwens en ben 23 jaar, dan kan dat allemaal op de lijst Alle ouders en broertjes/zusjes weten het nu, super leuke reacties! Voor de rest houden we het nog even stil tot de 2e echo denk ik.
hihi ja joh lekker janken ik zag net ook weer die reclame van het wereld natuurfonds hoppaaaa daar ging ik weer hihi super suf!
Heb juist helemaaaal geen trek! Nergens zin in, moet me er echt toe zetten om te eten! En drink normaal superslecht, mn man zegt vaak 's avonds tegen me: "heb je al wat gedronken vandaag?" uhhhh... Maar probeer me hier nu echt toe te zetten! Alles voor mn beebje!
@Chantal, mooi filmpje zeg. Wat is de tekst van het liedje. Kan ik het ook ergens opslaan @Daylinn, ja koud de hele dag door. En ik heb juist helemaal geen eetlust. Moet goed de klok in de gaten houden om wat te eten. En over drinken. Ik ben een echte theeleut, maar moet nu wel wat minderen ivm de caffeine.
Hoi dames, Ook ik sluit me aan bij deze topic. Zal me even voorstellen: Ik heet dion en ben 32 jaar, woonachtig in Arnhem. Ben nu bijna 1 jaar 22 april) getrouwd met een superlieve man. Heb 1 april een zwangersschaptrst gedaan. Ben nu bijna 5 weken zwanger van ons eerste kindje. Erg spannend allemaal. Fa morgen met de vak bellen, ze waren maar tot 14.30 te bereiken ;(.
Reni en Elisa- in de warmte van mijn schoot Heb gelezen dat thee niet goed is, met name groene thee, zou voorkomen dat (volgens mij foliumzuur) goed wordt opgenomen. Weet niet meer waar ik dat nu gisteravond las, maar minder wel even met mn groene thee met citroen.
Welkom Didi : ook voor jou een mooie zwangerschap! over t drinken, ik moet echt veel drinken voor mijn nier, dus ik ben er altijd wel mee bezig en nu helemaal!!! pfff ik ren om de minuut naar de wc