1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    @Colaatje, ik heb ook moeite met eten, buik zit snel vol en krijg idd ook snel last van zuur na het eten en oprispingen. Verder zit ik ook na elke keer eten 10 minuten te hikken... Pfft vermoeiend.

Toch probeer ik gewoon de normale dingen te eten, kommetje yoghurt met crusli in de ochtend, stuk groente of fruit tussen door. 2 boterhammen voor de lunch en een kleine avondeet portie... Een grote portie past niet. Tja ik zou toch proberen zo goed mogelijk te eten, dan krijg je alle vitamientjes ed voor je kindje toch binnen.

@Zwemmen, moet zeggen dat het wel lekker was om alleen te zwemmen, maar een groepje meiden om mee te kletsen en ervaringen delen is ook leuk (al heb ik daar jullie voor!). Bij de yoga worden ook al eea aan ongemakken besproken dus een uurtje lekker doorzwemmen en conditie verbeteren beviel me best prima!

2. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden wat denken jullie, het geslacht blijkt toch niet helemaal duidelijk te zijn is nu 2x jongen en 2x meisje gezegd, sorry niet de meest duidelijke foto maar is de enige die ik heb.

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ colaatje: ik heb het ook. Een maag zo groot als een erwtje. Ik zou proberen om vaak kleine beetjes te eten en dan zoveel mogelijk gezonde dingen. Dan krijgt je kindje wat het nodig heeft. Ik moet vanwege mijn dieet heel veel kleine beetjes eten en dat gaat goed. Bij begin van dieet had ik nog de hele tijd honger, omdat voor mij de porties te klein waren, maar nu moet ik vaak ak proppen om het op te krijgen.
    Ik denk trouwens in het witte iets wazige deel van de foto een piemeltje en balletjes te zien, dus ik houd het op een jongetje. Het is voor mij alleen niet zeker of dat daar de billetjes ook eindigen of dat het gezichtsbedrog is.

4. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3904 colaatje, 19 sep 2012
    Laatst bewerkt: 19 sep 2012
    hij heeft zijn voetjes daar ook zitten zit izeg maar met voetjes tegen elkaar aan
    soort van lotus houding haha
    leek toen heel schattig helaas niet goed op de foto weten te krijgen

5. linde90

linde90 Niet meer actief

Sorry colaatje. Kan er echt niets van maken.... wild de vk niet nog ee keer kjjken?

6. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wil morgen nog eens vragen

7. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    even weer buik spammen, vind hem nog niet echt veel gegroeid
    links foto van nu en de rechtse van vorige week

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Nou ik vind toch dat ie lekker groeit hoor.

9. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Heey meiden

Weer veel bijgelezen.
    @rian wat lekker joh even zwemmen ik denk dat het wel heel ontspannend is. Reageert de baby er ook op?
    @colaatje je buikje groeit lekker door! Wel herkenbaar over de hoeveelheid eten. Ik eet gewoon waar ik zin in heb. Koeken of lekkere broodjes etc. Ben in kiloos nog niet veel aangekomen gelukkig;)
    Hoe is het met je zoontje!?
    @blinky meid wat een ellende, hopelijk voel je je weer wat beter. Stress is niet goed voor jou en de babys. Zijn er ook mensen in jullie omgeving die mee kunnen helpen aan de babykamer en andere projecten in huis? Kan me heel goed voorstellen dat je wilt dat alles haast klaar is voor de ukkies komen. Dat geeft ook rust.

Hier vandaag ook behoorlijk ellendig. Ik heb de hele dag met een keiharde pijnlijke buik rondgelopen op mn werk met twee keer 5 min pauze om wat te eten. Goh wat voel ik me klote. Kon haast niet lopen. Heb me voor de komende dagen ziek gemeld.
    Het kan me allemaal gestolen worden. Mn kind is belangrijker.

10. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    @Theebeeb, baby is erg rustig in het water, eenmaal in de auto werd er weer flink getrappeld!

11. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Knuffel voor jou Blinky. Snap je frustratie.

Hier kan ik ook niet veel eten hoor. Mijn buik ligt ook hoog en na iets gegeten te hebben hier ook hikboertjes. Kleine beetjes eten verspreid over de dag.

Theebeeb, goed dat je aan jezelf en beeb denkt.

Colaatje: sorry ik zie er niks in maar ik ben er dan ook heel slecht in hihi.

Rian; zwemmen lijkt me ook wel erg lekker. Misschien eenieder in min verlof een keer gaan zwemmen.

Hier nu ook helemaal naar de #]#%[]piep na gewerkt te hebben. Was gewoon sjaggie aan t einde van dag door alle drukte van iedereen vervangen. En dan werkt een afdeling niet mee (die denken alleen aan zichzelf terwijl ik zo helemaal niet ben). Oftewel ook weer harde buiken hier. Hoop dat t morgen wat rustiger is anders ga ik dat niet trekken.

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @theebeeb: meid je hebt recht op normale pauzes hoor en die heb je nu veel te hard nodig. Goed dat je even thuis blijft om bij te tanken

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Hier wat gedoe in mijn huwelijk. Erg zwaar nu. En dan is overmorgen denny jarig. Niks dan harde buiken en helemaal lichamelijk en geestelijk uitgeput.

14. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    @Blinky, veel sterkte meid.

@Colaatje mooie buik! Ik vind hem wel gegroeid hoor.

15. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Heel veel sterkte Blinky

16. linde90

linde90 Niet meer actief

Sterkte blinky. Niet leuk.....

Hier gaat het ff .sh*t... ik heb mezelf ziek gemeld vandaag na een hele nacht niet slapen en malen.
    Ik heb van de week een therapie sessie gehad bij de psycholoog en ben helemaal op nu en zit vol gedachtes en gevoelens. Ik trek het even niet en denk dat ik mij weer terug de ziektewet in laat zetten voor bepaalde uren....

17. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik heb net de vk gebeld, kreeg de assistente aan de lijn. Wilde toch overleggen over gister. Heb gister de hele dag onafgebroken met een harde buik gelopen en was misselijk. Ik was aan het werk en het was veel te druk en ik ben achteraf gezien volledig over mn eigen grenzen gegaan en voel me ook zo schuldig dat ik gister niet direct gebeld heb.
    Heb de baby ook minder gevoele gister. Heb dus net gebeld en het eerste wat Ze zei was; waarom heb je gister dan niet gebeld? Maar op
    Zon verwijtende rottoon dat ik me direct nog veel schuldiger voelde ik kon geen zinnig woord meer uitbrengen en ze raasde maar door.
    De vorige keer heb ik eens laat op de avond gebeld met de vk had toen erge buikpijn en toen reageerde ze zo bot en ik voelde me zo schuldig toen wat een rotgevoel dus schroom echt
    Om nu weer te bellen heel stom achteraf.
    Ik kan vanmiddag langskomen maar ik voel me zo klote. Zon aansteller die het helemaal verkeerd heeft gedaan.
    Ik lig echt te shaken op de bank.

18. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje wat een gedoe hier bij de meiden :( probeer allemaal aan de kleine in jullie buik te denken (doen jullie uiteraard al, maar je snapt wat ik bedoel). sommige situaties zijn idd moeilijk om aan te ontsnappen, maar meiden probeer je rust te pakken!!
    Ik lees alleen maar over harde buiken e.d....dus voor alle dames in de stress/put DIKKE KNUFFEL ;)

19. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    @theebeeb wat stom dat de VK zo reageert, daar word je dan ook niet blijer van! ipv dat ze je probeert gerust te stellen dan zo reageren! Ik hoop dat alles goed is vanmiddag.

@mila rustig aan meid! als je het niet trekt, aangeven hoor! je kindje gaat voor!

@blinky sterkte met alles! is er gister nog wat afgemaakt thuis? Ik hoop het voor je, morgen lekker verjaardag van onze kindjes, maar ik kan me voorstellen dat jouw hoofd er nu niet naar staat. Kun je zijn verjaardag wel thuis vieren?

@colaatje sorry maar ik kan echt niks van die echo maken, hoe moet ik het zien? ik ben hier dus ook niet zo goed in :D

@hier gaat alles wel goed, gelukkig maar. Vanmiddag leuke traktaties voor de kids morgen maken. Er komen zo´n 30 kinderen (big family;)) en dan nog alle volwassenen, maar ik vind het altijd heel gezellig, gelukkig is mijn man morgen vrij, dan kan hij lekker meehelpen.

20. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    @lara goed op jezelf passen meid! goed van je dat je minder wilt gaan werken! Ikkan me zo voorstellen dat je het moeilijk hebt nu. Sterkte ermee en een dikke knuffel van mij!

Ik heb de laatste 2 nachten ook amper geslapen,ik hoop niet dat die slapeloosheid nu weer begint, want daar werd ik de vorige keren niet goed van..:(

Deel Deze Pagina