Meiden ik werk nu voor halve dagen en heb lichte taken gekregen. Hoef niet meer de hele dag als een halve gare op de afdeling rond te draven. En ik kan jullie vertellen dat de rust die ik nu neem echt wonderen verricht. Ik voel me zoveel uitgeruster en heb de helft minder harde buiken en mn buik en rug doen geen pijn meer. Ik voel me zo verlicht en zoveel beter!
Pretecho was super leuk, onze baby had ook duidelijk korte bovenbenen ...purple niet te druk om maken. De vorige keer was juist de buik aan kleine kant... We hebbeb toch besloten om te zeggen wat het wordt...we krijgen eenJongen Lara mooie foto zeg! Ik zal later ook even kijken of ik een kan plaatsen. Blinky nog gefeliciteerd met denny. Riane mooi dat er twee niertjeste zien zijn! Bij mij helpt het duidelijk ook, minder werken. Ik heb veel minder klachten. Ik werk nu 70% ik ga vandaag een winterjas kopen...buik past niet meer onder jas en het begint nu wel koud te worden. Verder verkaardagfeestje van mijn nichtje, zij wordt 10 jaar. Dan laten we echofilm zien en krijgt fam. Te horen wat het wordt
Uitgerekende datum: 01-12: AnneCo, 32 jaar, 4e kindje, BV, Thuis 01-12: Katie04, 30 jaar, 1e kindje 01-12: Luna82, 29 jaar, 1e kindje 02-12: Blinky, 31 jaar, 2e & 3e kindje (tweeling), BV/FV, Ziekenhuis (medisch) 03-12: Cvo1986, 25 jaar, 1e kindje, BV/FV, Thuis 03-12: Mila77, 34 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch) 04-12: Anoniemass, 22 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis 04-12: Babyengel, 25 jaar, 3e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch) 04-12: Rian85, 26 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis 05-12: Lovelygwen, 22 jaar, 1e kindje, BV, Thuis 05-12: Patriesss, 34 jaar, 2e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch) 06-12: Babs84, 27 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis 06-12: Fenyalara, 28 jaar, 1e & 2e kindje (tweeling), FV, Ziekenhuis (medisch) 07-12: Lana1980, 31 jaar, 1e kindje 07-12: Theebeeb, 26 jaar, 1e kindje, BV, Thuis 08-12: Wondertjenr2, 24 jaar, 2e kindje, BV, Ziekenhuis 09-12: Kinderwens2012, 27 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis 09-12: Purple88, 24 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch) 09-12: Amann, 23 jaar, 1e kindje 10-12: Lein79, 32 jaar, 2e kindje 10-12: Volonta, 2e kindje, FV, Ziekenhuis 10-12: Lara1, 32 jaar, 3e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch) 11-12: Knuffel, 36 jaar, 1e kindje 13-12: Lief 26, 26 jaar, 1e kindje 13-12: Mariahh, 1e kindje 13-12: Sandana, 30 jaar, 1e kindje 13-12: Colaatje, 27 jaar, 4e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch) 14-12: JustMe31, 31 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch) 15-12: Jamie1986, 25 jaar, 2e kindje 13 jongens, 12 meisjes, 6 verrassingen/geheim/onbekend Afspraken: 24-09: Knuffel, pretecho 24-09: Lovelygwen, controle vk 24-09: Rian85, GUO 25-09: AnneCo, groeiecho 26-09: Lovelygwen, groeiecho 27-09: Mila77, controle vk 02-10: AnneCo, controle vk 02-10: Blinky, groeiecho's en gyn 11.30 03-10: Rian85, gesprek partus vk 04-10: Babyengel, afspraak vk 11.40 10-10: Kinderwens2012, groeiecho + controle placenta 15-10: Blinky, groeiecho's en gyn 09.30 18-10: Mila77, controle vk 19-10: Rian85, controle vk 31-10: Mila77, liggingsecho 01-11: Mila77, controle vk Vlindertjes: 31-03: Noushi (5w) 04-04: Babywish84 (5w) 04-04: Iloiza (4w5d) 10-04: Danielle86 (nb) 10-04: Daylinn (5w5d) 11-04: Lunap (nb) 17-04: Mounia777 (5w6d) 21-04: MH1113 (6w4d) tweeling 23-04: Linda99 (7w5d) 01-05: Rossi85 (8w6d) 02-05: Frommel (9w0d) 03-05: Scarabee (8w2d) 03-05: Zoe1 (7w3d) 03-05: Tantan (nb) 08-05: Didi2502 (9w6d) 14-05: Wup79 (11w1d) 16-05: Lilotje (10w2d) veel sterkte voor de vlindermama's ______________________________ Heb je wijzigingen voor de lijst? Zet het dikgedrukt groen in een berichtje of stuur een PB. Babyengel of Wondertjenr2 past de lijst aan!
Hoi meiden, Hier ben ik weer! Sorry dat ik niet zo actief meepraat, zoals anderen... maar nog steeds scriptiestress en daarnaast erg moe en klaar met het zwanger zijn haha Patriess: Leuk een jongen!! Gefeliciteerd! Hoe gaat het hier verder met jullie? Ik heb morgen weer een afspraak bij de vk, krijg ik uitslag van m'n glucose test en bloeduitslagen (rhesus) ben benieuwd! Ik ben echt mega aangekomen al. Met 29 weken zat ik precies op +17 kg! Help!!!! Wie is er nog meer zoveel aangekomen? Ik weet gewoon niet hoe ik het kan voorkomen! Ik eet niet ongezond, maar wel meer dan normaal... gewoon echt meer honger! Shit man, het moet er straks ook allemaal weer af! Woensdag groeiecho, ook erg benieuwd naar! Na 10 weken eindelijk ons mannetje weer zien! Joepie!
@colaatje: wat rot dat je kindje een parasiet blijkt te hebben. Maar idd wel fijn dat er nu iets aan gedaan kan worden. En wat fijn dat je nu zo lekker chocola kan eten haha
@ colaatje: hier ook erg moe. Nu vooral na 2 leuke maar zeer vermoeiende dagen. @ babyengel: lekker zo'n droom. Ik heb ze nu af en toe. Bij denny had ik er veel meer last van. Ik kan me indenken hoe zwaar je het nu hebt meid. Lijkt me ook vreselijk dubbel. Ik denk dat het vooral heel belangrijk is dat je het verdriet ook toelaat. Het is al wel een heel jaar geleden, maar het is ook nog maar net een jaar geleden. Begrijp je wat ik bedoel? Het lijkt allemaal zolang, zo'n heel jaar. Maar eigenlijk is je verdriet nog zo vers. Nu is mijn man ineens fanatiek hoor. Hij is behoorlijk geschrokken geloof ik. Gelukkig maar, want hij heeft deze zwangerschap al die tijd behoorlijk onderschat. @ lara: wat een mooi fijn toetje zeg. Wat een knapperd
@mila : dat was nog even goed spannend dan. Gelukkig was alles nog goed. En wat fijn dat je baas begripvol is. Scheelt een hoop toch?lekker dat het kamertje klaar is. Een hele geruststelling. Na de wake-up call voor mijn man is ie nu ook druk bezig on vandaag de muren van het kamertje nog af te krijgen. En vanmorgen heeft ie al een 2e ledikantje opgehaald. Goed bezig toch? @ babyengel: ja klopt binnen 5 minuten zit ik in belgie en met 15 minuten in antwerpen. Ik ben wat je noemt een reservebelg haha
@ theebeeb: dan is het zeker de juiste beslissing geweest. @ patries: heerlijk he zo' n 3d echo. Wat leuk dat jullie het toch vertellen. Veel plezier vanmiddag @gwen: wow 10 weken dat is lang. Spannend die groeuecho. Met 29 weken was ik 9 kilo aangekomen, maarik ben net als bij denny weer heel veel op mezelf afgevallen. Kleintjes zijn me langzaam aan het opvreten geloof ik.
Zit hier al de hele tijd met harde buiken. 12.34 12.39 12.47 12.51 12.56 12.59 13.10 13.17 13.48 13.59 14.11 Keb natuurlijk 2 heeeeeeele drukke dagen achter de de rug dus zal wel daaraan liggen. Maar ik hoop toch wel dat ze gaan afnemen. Heb er nu weer een
Blinky, rustig aan doen he!! Ze komen best vlot achter elkaar! Als je 't niet vertrouwd gewoon de vk bellen he! Hier ook een druk weekend gehad en m'n buik voelde gewoon helemaal gekneusd van de pijn. Vandaag dus maar een rustig dagje gehouden! Mbt gewicht: dat valt reuze mee 9 kg, voor 2 kindjes zeg! *zucht* ik baal zo van m'n gewicht!
Ja meid je doet er helaas niks aan. Ik kan me voorstellen dat je er wel van baalt ik heb het zh gebeld en moest een warme douche nemen. Daarna een uur aankijken en dan weer terugbellen. Tot 17.15 gedouchet en lekker ontspannen. Meteen na het douchen weer een harde buik en inmuddels ook alweer een 2e.
Blinky, hoe gaat t nu met je harde buiken. Het zijn er wel heel veel hè. Fijn dat je man ook nu zijn wake up call heeft gehad en in de actie is gekomen. Patries; gefeliciteerd een jongen. Tja gwen sorry, ik ben nog niet zoveel aangekomen. Het lijkt tzelfde te gaan als bij mijn dochter (7,5 kg aangekomen). Ben nu 3 kg er bij. Vanmiddag ff naar de kermis geweest met mijn dochter. In 1 ding is ze geweest maar dat heeft ze huilend uit gezeten, was echt sneu om te zien. Daarna wou ze nergens meer in. Van oma mocht ze nog touwtje trekken en kreeg ze nog een speelgoedje. Waren er vrij snel over heen maar goed ook want daarna begon t te regenen. Ze ligt er al lekker in. Morgen weer werken. Fijne avond.
@Lovelygwen je kan er gewoon niets aan doen die kilo's. De een groeit veel sneller dan de ander. Als jij normaal eet en gezond ligt het niet aan jezelf maar dat neemt niet weg dat je je er rot onder voelt meid, zo vervelend voor je, probeer wel te genieten want het is voor een goed doel. Hier word rgelmatig gevraagt of de baby wel goed groeit omdat mensen mijn buik klein vinden wat ik zo stom vind, hij is zo lekker gegroeit juist! Ik woog vooraf 72.9 en ben nu 75.1 kg. Maar de vk vermoed dat het komt door mn werk, al mn energie gaat daaraan op en verbrand dan heel veel. @blinky wat vervelend die harde buiken ze volgen elkaar ook snel op als ik zo naar je rijtje kijk. Ik vind het echt een vervelend gevoel! Heb je het al aangekaart bij de gyn?
Heb er inmiddels 25 gehad sinds 12.34 uur. Ik mocht thuisblijven, omdat ze er eigenlijk toch niks aan kunnen doen??? Maar goed ik vind het wel fijn om thuis te slapen en dat ik denny lekker weltrusten kon zoenen
goedemorgen meiden, blinky alles nog rustig bij je? I hope so... hier ook de laatste2 dagen een continue harde pijnlijke buik, ben zeker ook te druk geweest patriess leuk een jongen! gefeliciteerd! hoe reageerde de familie? lovelygwen hier zo´n 5 kilo aangekomen, je doet er niks aan, helaas
Net echo gehad, tweede GUO ivm nierafw in mijn familie. Gelukkig was alles goed! Kleine is goed gegroeid en ligt nu prima op het gemiddeld bijna 1.5kg alweer. Jeetje, wordt al een echte baby! Ze ligt wel met haar billen naar beneden... Bij de vorige controle bij de vlk voelde ze het hoofdje onderliggen. Hopelijk draait ze 1 dezer dagen nog om. Als ze over 5 weekjes niet is terug gedraait dan moet ik toch naar de gyn om te praten over een versie en hoe te bevallen!
Rian jij ook een stuitligger.. . Hier ligt hij al vanaf werk 18 in stuit. Ik heb zo een vermoeden dat hij ook niet zelf gaat draaien. Hij ligt altijd rug rechts, kontje beneden......
Goedemiddag! @Blinky: hoe gaat het nu met je vandaag? Is het al wat beter met je harde buiken? @Rian: fijn dat het goed gaat met je kleine! En dat draaien komt vast nog goed... je hebt nog even he! Vanochtend weer op controle geweest. Bloeddruk is gestegen, maar nog niet schrikbarend hoog (128/85). Daarnaast meteen even urine weggebracht omdat ik zo'n last heb van m'n rug en buik rondom m'n nieren/lendenen. Dat is op kweek gezet, morgen even bellen. Beeb lag vanaf het begin netjes met hoofd naar beneden, maar is zoals ik al dacht, nu gedraaid. Hij ligt nu dwars... helemaal bovenin tegen m'n ribben! Hopelijk gaat ie snel weer draaien En over m'n gewicht: vk zei ook al dat ik gewoon gezond moest eten... en niet teveel sapjes en snoepen etc. Anders kon ik altijd nog een dietist inschakelen! Misschien doe ik dat wel... Hoe gaat het hier verder vandaag?
@rian fijn dat de groeiecho goed was! 1.5 kg alweer, gaat de goede kant op! Onze beeb was met 26w3d 925 gram en heb volgende week met 30w5d weer een echo ben benieuwd naar het gewicht. @lovelygwen hopelijk is je urine schoon. Een kweek duurt vaak wel wat langer. Bij een screening/sediment weet je het direct. Ik heb een paar uurtjes gewerkt en lig nu in de rust. Zou van alles doen en bezig met mn knutselwerken maar heb nergens geen zin in. Heb last van benauwdheid. Het is meer dat als ik krom zit over wat in elkaar gedoken dat ik niet veel ruimte heb om in te ademen. Kan ook weinig eten zit zomaar vol. Komt dit bekend voor? Als ik rechtop zit gaat het beter maar dat kost zoveel energie.