Ik weet nog niet of ik een buddy nodig heb. Zal waarschijnlijk toch ingeleid worden en hoewel ik dan de datum niet bekend zal maken, gaat de ipad mee naar het ziekenhuis en zal ik het wel plaatsen. Net als jij Mila moet ik na de bevalling ook 2 dagen blijven met de baby. Hoewel we kunnen misschien dan wel gezellig whatsappen als we gelijktijdig van ons grootje bevallen
@lein heel veel sterkte meid! Heftig zeg @babyengel mooie lijst zo @hier ik ben zooooo moe. Vanmorgen naar een vriendin gefietst 10 km heen en terug. Misschien had ik dat niet moeten doen achteraf. Al doende leer ik... Ppff Heb vanmiddag een personeelsuitje. Heb besloten niet mee te doen met de activiteiten maar alleen meedoe met de koffie en gebak En het etentje daarna @blinky en babyengel wat een prachtige Buiken!!!! Super mooi
Wat een super echofoto zeg, wat een schatje. Babyengel, hier ook een inleiding rond 38 weken. Neem mijn telefoon ook mee hihi Lein, sterkte meid. Wat een heftige tijd ga je doorheen. Hopelijk kan je nog wel lang van je vader genieten, nogmaals sterkte en een dikke knuffel. Blinky en babyengel, mooie buiken zeg! En fijn dat het nog goed gaat Blinky. Toch spannende tijden zo.. Hier net nog een buikfoto gemaakt. Schrok me rot toen ik ze naast elkaar zag, wat een groeispurt zeg hahahah. Verder morgen naar de bedrijfsarts. Ik merk aan mezelf dat ik nu aan mijn gevoel aan het voorbij rennen ben. Ik zit wel op mijn werk maar ben eigenlijk niet meer in gedachte aanwezig. Op aanraden van de psycholoog ga ik aangeven het niet meer te zien zitten om de laatste weken nog te werken. Ik moet nu even rustig naar de bevalling toe gaan werken, want ik heb toch behoorlijk wat angst wat er zit. Dat is heel erg eruit gekomen tijdens de EMDR, het was te heftig en ben er echt 4 dagen goed kapot van geweest. Dus hopelijk denken ze mee op het werk en zetten ze mij nu volledig in de ziektewet die laatste 4,5weken
Hallo meiden, wat een heftige verhalen . Ben vandaag de baby kleertjes aan het uitzoeken, wat een heerlijk gevoel is dat. De kleine is erg druk vandaag flink aan het draaien en schoppen, de jongens zijn een dagje naar het kdv wat is dat lekker.
Hee ladies! Zo, hier de echo gehad. We hadden een grote baby verwacht, aangezien de vk dat ook dacht. Echter, blijkt ie juist wat aan de kleine kant te zijn. Bovenbeentje loopt zelfs 2 weken en 2 dagen achter! Daar schrokken we van, wat dat zit nog maar nét binnen de marge. Echoscopist deed er ook twijfelachtig over, dus we zijn net nog maar even langs de vk gegaan om het erover te hebben. Gelukkig hoeven we ons geen zorgen te maken, want de rest was wel goed en bij de 20 weken was het ook goed! Toch was het even schrikken en ben helemaal kapotmoe nu van alle emoties. Gaat toch om m'n kleine kindje he! Gewicht was 1377 gr., wat volgens de echoscopist normaal is!
@Patriess: wauw, mooie foto zeg! Echt heel duidelijk ook! Heel mooi! @Colaatje: leuk he, kleertjes uitzoeken... ben er laatst ook al mee bezig geweest, heerlijk! @Lara: mooie buik zeg! Wauw! Denk dat die van mij er ongeveer net zo uitziet! Hoop trouwens dat je lekker je ziek kunt melden voor komende weken, zodat je kunt uitrusten en voor kunt bereiden op de kleine!
lovelygwen wat is precies de marge dan, bij ons was bij de 29+2 wken de beentjes op 26+3 gemeten, dus bijna drie weken achter en hoofd en buik ongeveer 1 week achter...
help.. net naar de wc geweest en toen lag er bruin/geel achtige slijm in.. leek een beetje op n eierdooier heb vk gebeld en die zegt dat als ik de baby nog goed voel en geen harde buiken heb er niks aan de hand is.. maar als ik op internet zoek op slijmprop, ziet het er ook zo ongeveer uit.. het was ongeveer zo groot als een euro munt.. weet niet zo goed wat ik ermee moet..
jemig purple ik zou het niet weten. bij mijn vorige bevalling ben ik niet eerst slijmprop of vruchtwater verloren..ik kreeg eerst weeen, dus ik weet niet hoe het eruit moet zien. Misschien toch nog een keer vk bellen en je zorgen uiten
ja ze zegt als ik harde buiken heb en de baby nog voel ik me geen zorgen moet maken.. en de baby is heeel bewegelijk juist! denk dat ik het me maar naast me neer moet leggen..
Ben vorige zwangerschap ook al heel vroeg een gedeelte van de slijmprop verloren. Zegt niets over wanneer je gaat bevallen. Ik ben toen met 39+1 pas bevallen (dmv strippen). Don't worry
Hai dames, Bedankt voor jullie lieve reacties, paps ging redelijk goed vandaag helaas is hij in 2 dgn tijd weer twee kilo lichter geworden hopelijk singt hij het uit om zijn tweede kleinkind te leren kennen! Vandaag een redelijke dag, heb eindelijk mijn maxicosi mura verkocht mijn nieuwe duo wagen staat al klaar in de gang dus dat kwam mooi uit. Bij mijn dochter ben ik trouwens op precies 38 wkn bevallen met ruggeprik dus misschien dit keer weer eerder, zou het niet zo erg vinden. Ik heb ook whatsapp trouwens dus wie zoekt nog een buddy?
Hey, ja met 32 weken staat er weer 1 op de planning. Ik wil niet al te vaak een foto maken om goed verschil te kunnen gaan zien. Laatste was bij 28 wk, dus elke 4wk ongeveer. Nog eventjes geduld! Heb trouwens wel laatste een mooie gemaakt terwijl ik op mijn rug lag... Zal die er eens bijzetten... momentje!
@Patriesss: ja weet niet, maar denk ongeveer op 2w+2 achterstand, want hij zit nu precies op het lijntje. Maar als jij ook zo'n verschil hebt en je er geen zorgen over hoeft te maken, dan zal het wel goed zijn! @Lein: jeetje, wat een zware tijd moet het zijn voor jou! Geniet maar van de mooie momenten die er zijn en ik duim voor je dat hij je kleine nog mag meemaken! @Rian: mooie foto hoor! @Purple: ik heb er geen ervaring mee meid, of het een slijmprop oid is.. gewoon naar je eigen gevoel luisteren, als je het niet vertrouwd, vk gewoon nog een keer bellen! Maar zo te horen is het normaal!
@lein: heel veel sterkte meid. Wat krijg jij een hoop voor je kiezen nu zeg. Dikke knuffel @patries: mooie foto. Wat een schatje
Hoe groot was jouw grootje ook alweer? Ik hoop morgen de afspraak iig te kunnen maken via vk voor groeiecho. Ik ben ook heel benieuwd. Jij 8e hè. Ik heb iPad niet mee (zit alleen wifi op en dat is er in zh niet) maar hoop dan iig mijn nieuwe foon te hebben dan
@ theebeeb: haha wat een aktie ook om zo ver te gaan fietsen. Wel heel verstandig om mee te doen aan het koffie en gebak onderdeel haha @ lara: wat een prachtige buik @ lovelygwen: kan me dan best voorstellen dat je even schrikt. Gelukkig maakt de vk zich geen zorgen.