Hij komt er zo even aan, hij maakt zich geen zorgen omdat ik de kleine goed voel bewegen, hij neemt een rust geven middeltje mee tegen de stress en gaat even kijken of de harde buiken iets doen?
Hij is weer weg geen ontsluiting wel verweking maar is normaal zei hij, moet rustig aan doen en het middeltje nemen als ik vanavond nog steeds veel harde buiken heb moet ik weer bellen
Mooi kamertje! Super leuk behang. Ik ben benieuwd hoe hett met anonimass is! Colaatjes, doe je rustig aan meid!
Hallo dames, Afgelopen dagen aan de weeenremmers gelegen. Sinds gisteren er vanaf. Nu hopen dat t rustig blijft!. Wel toch weer periodes van harde buiken/menstruatiekrampen gehad vandaag. Dus rustig in bedje blijven hier nog in het ziekenhuis. Morgen krijg ik een echo om de groei en ligging nogmaals van de baby te bepalen. Maak ik me niet zo'n zorgen om. Hij was sowieso wat aan de grote kant en lag al n paar weken met zn hoofdje naar beneden. Ben wel blij dat de longrijpspuiten hebben kunnen inwerken! Als alles goed gaat mag ik morgen/overmogen naar huis. Wel met bedrust tot 36 weken. Maar je moet er iets voor voor hebben he haha Dankjulliewel allemaal voor de lieve berichtjes. @sven, hopelijk is ie snel beter @harde buiken, let goed op jezelf en blijf bellen als t aanhoudt. Bij mij zorgden ze wel voor ontsluiting en dan ben je er tenminste altijd op tijd bij! Groetjes
Gelukkig anoniemas dat het de goede kant op lijkt te gaan. Inderdaad plat liggen en wachten tot de baby 36 wk in je buik blijft!!!
Sven is goed aan het opknappen. Ligt nu naast me te slapen dus ik probeer mijn rust ook te pakken. Net zat hij alweer wat te brabbelen en een beetje te spelen met blokken. Mijn bezorgdheid is grotendeels weg
@anneco wat een leuke kamers! @anoniemass fijn te horen dat het weer beter met je gaat! en nu goed uitrusten! hier vanmorgen weer een groeiecho gehad en er was niks aan de hand! vorige keer meten ze de beentjes 3 weken te kort en nu liepen ze 3 dagen voor! verder ook gemiddeld.. 1700 gram Ze heeft nog n mooie 4d foto voor ons gemaakt!
@babyengel: ja ik zei het toevallig vandaag nog. Toch maar even bellen morgen naar de kraamzorg. Vind het nu wel heel lang duren en heb toch in verband met tweeling best wat te bespreken deze keer
Anoniemas en colaatje: doe rustig aan hè meiden. Fijn patries dat t met je ventje wat beter gaat. Mooie kamers hoor anneco. Purple: zo zie je maar dat ze nu anders meten en hij ineens voor ligt. Mooie foto hoor. Ziet er al zo echt uit hè Hier voor geboortekaartje aan t zoeken maar lastig hoor. Over de naam ook nog niet uit. Misschien morgen nog kijken voor gordijnen maar ik denk dat t dit weekend niet gaat lukken. Ben ook nog jarig zaterdag dus dan de hut weer vol en wil nog wat taarten maken encupcakes. Nog maar 2 weken werken en dan verlof. Gaat snel ineens heb al overdrachtsdocument gemaakt maar nu nog wie wat gaat doen. nu eerst lekker weekend houden. 22 okt. Groeiecho
Colaatje: hoe is het nu met de harde buiken? Patries: wat fijn dat het met sven weer beter gaat. Je maakt je zo'n zorgen om zo'n kleintje he? Anoniemass: hopelijk is alles goed en mag je snel naar huis. En dan goed aan je rust houden hoor. Purple: wat een mooie foto. Dan is er vorige keer vast een fout gemaakt. Gelukkig is alles goed.
@purple, wat goed om te horen. Fijn dat de groei nu goed is. Dat geeft me goede hoop. En wat een mooie echo, super zeg. @Mila77, spannend, nog alles uitzoeken en de naam nog verzinnen! Ik wens je alvast een hele mooie dag morgen, geniet ervan. En zorg dat ze jou goed verwennen he. Kraamzorg; ik heb ook nog niets gehoord, misschien vanmiddag toch eens bellen. Hier; gisteren echt een rotdag gehad, pijn aan de longen, moe, kramp in de buik, met hoesten pijn aan de buik. Ik heb als een klein kind zitten huilen in de armen van mijn man. Op tijd het bed in gegaan en voel me nu iets beter, zo ff paar uurtjes werken. Rustig aan, we gaan er weer met volle moed tegen aan. Ik ga nu even een berichtje sturen in het forum van de januarie mama's. Diegene van de watsapp weten het al, maar bij een meid is daar een deze dagen de vliezen gebroken en heeft haar kindje verloren. Namens ons allemaal zal ik haar een bericht sturen.
kinderwens hopelijk voel je je snel weer beter! misschien een griepje onder de lede? het is ook zo'n rotweer! hor meer mensen met klachten.. Wat erg voor de Januari mama zo oneerlijk
Meiden hier geen harde buiken meer, helaas is Yorick gister avond weer opgenomen in het ziekenhuis nu binnen een week 4 koortsstuipen gehad waarvan 2 binnen 24 uur
@colaatje wat een spanning allemaal bij jou! sterkte meid, wat een naar gezicht is dat he als je kind koortsstuipen heeft?!
@blinky hou je het nog een beetje uit, de hele dag rustig aan doen en op bed liggen? lijkt me echt geen doen, maar je moet wel voor je kindjes. Sterkte ermee! @purple fijn dat de groei nu wel goed was, zo zie je maar dat je je dan onnodig zorgen kan maken- En wat een mooie echofoto. Prachtig om te zien. @Kinderwens hoe is het nu met je? Ik hoop maar dat je gauw minder last hebt van je longen enzo. pfftt.. die laatste loodjes @Anoniemass gelukkig lijkt het de goede kant op te gaan en mag je lekker van het weekend naar huis, hou je rustig, ik hoop zo dat je kindje nog even blijft zitten. @januarimama vreselijk! zo word je weer met de neus op de feiten gedrukt!hier ben ik altijd zo bang voor! Kinderwens goed dat je namens ons allemaal een berichtje stuurt! @patriess gelukkig al wat beter met Sven! @mila alvast een hele fijne verjaardag gewenst en laat je lekker verwennen! leuke en lastige klus die geboortekaartjes uitzoeken altijd. Wij zijn er nu gelukkig wel uit met de namen en volgende week zal ik me wel even verdiepen in de kaartjes. en meiden bedankt voor de complimenten over de kamertjes van de meiden, ik ga nu aan de slag met de wieg opnieuw bekleden. Ik heb gister al wat babykleertjes enzo gewassen, heerlijk!
Heb net alles bijgelezen dus ben weer op de hoogte. En leuke fotos voorbij zien komen. Hier gaat het minder. Heb blaasontsteking en veel harde buiken en rugpijn. Heb antibiotica en pijnstillers. Moet plat liggen. Ze dachten ook aan zw diabetes maar de waarde vanmorgen was goed 4.7 Sorry dat ik niet persoonlijk reageer. Ik zit er even doorheen. Veel liefs voor iedereen en ook voor de zieke kindjes
Kinderwens: ik zal mijn nr ook nog ff pb-en voor what'sapp. Goed dat je namens ons een berichtje hebt gestuurd naar januari mama's. Ik kon t zelf ook niet laten en ff berichtje geplaatst daar. Zal mijn hormonen wel zijn maar kreeg er tranen in mijn ogen van. T lijkt me zo verschrikkelijk om mee te maken. Beterschap voor je. Kan je zo lamlendig van voelen hè. Hier met de dames ook wat minder. Colaatje: eng idd hè koortststuipen bij je kleine ventje. Heel veel,sterkte. Theebeeb: doe rustig aan meid. (je kan niet anders hè ) Ik kom maar niet op gang vandaag. Manlief en dochter lopen nog in pyjama rond. Ik ben tenminste al aangekleed haha. T weer werkt ook niet mee. Vanmiddag de verjaardagsboodschappen maar eens doen en vanavond wil ik een dikke vette cheeseburger eten haha. Wil ik al 2 weken ofzo Fijne dag.
@Purple88; gelukkig gaat het vandaag al iets beter. Benauwd nog wel, maar het hoesten is minder, dus ook de pijn in de longen minder. Vanmorgen gewerkt en nu weer even bankzaken regelen @Theebeeb, wat een kwaaltjes, kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. @Mila, stuur je tel nummer maar door. Voeg ik je toe, wordt veel geklets, erg leuk. Vreselijk weer he..lekker een pyamadagje ervan maken. En die cheeseburger halen.. hier worden het frietjes, heb ik ook echt zin in! Purple, theebeeb, hebben jullie ook watsapp? Kreeg zonet een telefoontje van de assistente van de longarts. Ze wil me graag nog eens zien en alles bespreken. Maandag dus eerst om 09.30 uur naar Venray (longarts) en 's middags om 14 uur naar Venlo (uitgebreide groeiecho) zal weer een leuk dagje worden Maar wel goed dat ze alles in de gaten houden en controleren.