1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Hebben jullie al de teksten voor op het geboortekaartje?
    Ik vind het zo moeilijk, ben maar ff op internet aan het zoeken!

2. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo klein, nog zo onwetend
    van alles wat je hebt ontketend
    Ongepland, maar zeker niet onbemind
    Deze verrassing: ons vierde kind!

3. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Colaatje,
    dat is een super mooie tekst! Past helemaal bij jullie!

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Kinderwens: ik heb eergisteren ook zo'n huilbui gehad. Benauwd, misselijk, krampen, pijn in mijn rug. Ik was het zwanger zijn zo beu. En toen ik dat voelde, dacht ik weer potverdorie ik wel 2 wonders in mijn buik. Zo'n gemixte gevoelens.

Colaatje: ik ben blij dat je harde buiken weer gezakt zijn. Wat vreselijk rot datbje ventje steeds zo ziek is.

Anneco: is lastig hoor. Ik ga ook veel te weinig liggen eerlijk gezegd. Denny weet het ook heel goed als ik md niet lekker voel. Dan breekt ie de hele boel af inclusiefzijn mama. de kindjes in mijn buik zijn ook zo vreselijk onrustig.

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Theebeeb: beterschap meid.

Kinderwens: idd wel heel netjes dat ze je zelf vragen langs te komen

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Colaatje: waue wat een mooie tekst zeg. Ik vind hey deze keer heel moeilijk. Vindceigenlijk geen leuke tweelingteksten op internet

Sinds vanmorgen 10.00 ligt ziggo eruit bij ons. We hebben geen tv,geen internet en geen telefoon. Ik had vanmorgen ook nog geen beltegoed op mijn gsm, dus was ff afgesloten van de buitenwereld. Heel vervelend. Kan nu dus ook paar dagen niet whatsappen, omdat het tot minstens maandag ochtend gaat duren. Dus kom ik af en toe even langs op de gsm van mijn man en dan maar even alleen hier reageren.. Groetjes en tot morgenavond

7. Hey meiden pff sorry voor mijn ego maar moest net plassen en daarna telkens wat bloed op het papiertje.. maar lijkt niet vaginaal te zijn. Zal wel een wondje zijn ofzo maar hoe kan dat nou weer?? Snap er echt niets van..

8. patriesss

patriesss Actief lid

30 mrt 2012
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babyengel.. Misschien een aambei?

9. Hihi nou lijkt me een rare plek, was alleen plassen en heb ook alleen aan de voorkant geveegd.. maar het was later weer weg, geen idee wat het was maar lijkt me niet iets ergs zijn geweest.

Is Sven inmiddels weer beter?

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Misschien je huid wat geirriteerd geweest. Ff in de gaten houden voor de zekerheid. Voelt je huid niet schraal aan?

11. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Jeetje, wat een verschrikkelijk nieuws van die januari-mamma's zeg! Echt vreselijk! :(

Hier nog een weekje bikkelen voor m'n scriptie en dan eindelijk even rust! :)

Tot snel weer!

12. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Wat is er met de januari mammas dan?

13. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Heb net even gelezen daar. Wat een drama. Twee meiden veel te vroeg bevallen van hun kindjes, welke daarna zijn overleden.
    Wat een verdriet. Heb er geen woorden voor.

14. patriesss

patriesss Actief lid

30 mrt 2012
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lovelygwen succes met laatste loodjes.
    Babyengel, sven nogmwel,erg moe en ik zit te denken dat hij zesde ziekte heeft..wel een paar vlekjes...nu afwachten of
    Er meer bij komt...in ieder geval geen koorts meer maar hij wil nog geen avondeten..vandaaag een beetje natte wind in zijn luier..dus niet meer 5a6diarreeluiers..hopelijk knapt hij nu verder op

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Patries hopelijk is ie nu over het ergste heen.

Hier al de hele dag pijn in mijn hele lijf. Als ik lig krijg ik geen lucht. Als ik zit verga ik van de rugpijn. En als ik sta krijg ik na een minuut al harde buiken. Ik word echt gek van mijn lijf. Ik zie het ook gewoon scheuren voor mijn ogen. Mijn buik kan de groei nu echt even niet aan. Ik heb ook elke keer een hele scheve buik met 2 stulpingen waar de ruggetjes liggen

16. patriesss

patriesss Actief lid

30 mrt 2012
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lovelygwen succes met laatste loodjes.
    Babyengel, sven nogmwel,erg moe en ik zit te denken dat hij zesde ziekte heeft..wel een paar vlekjes...nu afwachten of
    Er meer bij komt...in ieder geval geen koorts meer maar hij wil nog geen avondeten..vandaaag een beetje natte wind in zijn luier..dus niet meer 5a6diarreeluiers..hopelijk knapt hij nu verder op

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Gisteravond zat ik er ff helemaal door. Zo'n pijn overal. Ik werd en word helemaal gek van mijn eigen lijf. Heb zo verschrikkelijk zitten huilen gisteren. Letterlijk snot en kwirl. Mijn lichaam is zo moe. Je begint het nu ook echt te zien. Mensen kijken allemaal vol medelijden naar me en zeggen: och meid toch nog heel ff. En dat is op een goeie dag pffff. Ik ben er helemaal klaar mee. Ik wil de tijd vooruit spoelen en 2 kindjes voldragen en wel in mijn armen houden. * klaagmodus uit*

18. #4178 Babyengel, 7 okt 2012
    Laatst bewerkt: 7 okt 2012
    Hai meiden, is hier geloof ik wel rustiger nu de meesten in de whatsapp zitten, maar ik kan dat allemaal niet bijhouden hoor! Zoveel geklets! Dus ik reageer hier even. Kan ook niet zo goed onthouden wie wie daar is.
    Zit hier sinds gisteren met een verkouden peutertje. Wij zijn zelden verkouden dus had geen idee hoe hij eraan kwam. Nu zei mijn SV gisteren dat hij al de hele week zich niet lekker voelde en snotterde :x als hij dat nou even eerder had gezegd had ik mijn zoon wel thuisgehouden woensdag. I was not amused.. kijk snap ook wel dat je ze niet tegen alles kunt beschermen maar als het even kan.. want nu eet hij helemaal niks en heeft al weinig reserves. Ben d'r nog chago om. Maar ik bots ook flink met mijn SV hoor.. ik zie 'm liever niet dan wel.
    Net trouwens de bekleding van de maxi-cosi eraf gehaald.. de tering, wat een klus was dat, had dat nog nooit gedaan.. had er voorheen namelijk altijd een hoes overheen zitten ;). Kwam allemaal dingen tegen die ik nog helemaal niet kende.
    Verder nog wat gerommeld op zolder, ik word steeds meer ongeduldig en chago dat we het nog niet af kunnen maken. Als de gordijnen de 15e komen, dan kunnen we het weekend van 20/21 mijn zoon naar boven verhuizen en beginnen met tapijt verwijderen en behang afstomen. 27/28 oktober behangen en verven, 3/4 november laminaat leggen en open dag school, 10/11 november ben ik jarig en staan hopelijk de meubeltjes.. pfoe! Dan ben ik 36 weken.. dan alleen nog de accessoires en puntjes op de i. Dan maar eens denken aan bevallen :D

Verder momenteel beetje bezig met de 1e 'verjaardag' van mijn overleden dochtertje.. als het weer meezit gaan we naar het strand donderdag. De tijd gaat wel snel maar het verdriet is niet minder.

@ AnneCo, wat een heerlijke roze kamertjes! De bedden zijn super leuk en dat behang.. vind dat echt geweldig.

@ Anoniemass, hoe is het nu? Hoop dat de weeën wegblijven!

@ Blinky, ah meid, ik heb hetzelfde, maar voor jou is het lichamelijk nog even zwaarder. Het is niet niks voor je lichaam een zwangerschap, laat staan van 2 kindjes! Ik zit er psychisch met deze zwangerschap ook doorheen, ben het zat, wil er klaar mee zijn.. en nog zoveel weken te gaan. Zijn er verder wel mensen voor je die naar je luisteren etc?
    Schiet het wel een beetje op in huis verder met alles wat nog gedaan moe(s)t worden?
    En nee huid voelde niet schraal aan alleen een beetje jeukerig, maar dat is ook weer weg. Heb niks meer gezien iig.

@ Colaatje, leuk gedichtje voor op het geboortekaartje :). Wist niet dat deze kleine ongepland kwam. 'T ging beter weer met Yorick toch?

@ Kinderwens, nee hier nog geen gedichtje voor op het kaartje.. heb ook nog geen kaartje uitgezocht.. komt straks wel.

@ Lovelygwen, nog even veel succes met je scriptie!

@ Patriess, oh dat is minder de 6e ziekte.. heeft ie nu dan meer vlekjes gekregen? Gelukkig geen diarreeluiers mee, da's altijd zo zielig, krijgen ze ook zo'n pijn van daar.

@ Purple88, mooie foto, en fijn dat de groei nu weer helemaal goed is! Ze groeien toch vaak in spurtjes ;)

19. Uitgerekende datum:
    01-12: AnneCo, 32 jaar, 4e kindje, BV, Thuis. Zoekt nog buddy
    01-12: Katie04, 30 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch)
    01-12: Luna82, 29 jaar, 1e kindje
    02-12: Blinky, 31 jaar, 2e & 3e kindje (tweeling), BV/FV, Ziekenhuis (medisch)
    03-12: Cvo1986, 25 jaar, 1e kindje, BV/FV, Thuis
    03-12: Mila77, 34 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch). Zoekt nog buddy
    04-12: Anoniemass, 22 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis
    04-12: Babyengel, 25 jaar, 3e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch)
    04-12: Rian85, 26 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis. Zoekt nog buddy
    05-12: Lovelygwen, 22 jaar, 1e kindje, BV, Thuis. Buddy: Patriesss
    05-12: Patriesss, 34 jaar, 2e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). Buddy: Lovelygwen
    06-12: Babs84, 27 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis
    06-12: Fenyalara, 28 jaar, 1e & 2e kindje (tweeling), FV, Ziekenhuis (medisch)
    07-12: Lana1980, 31 jaar, 1e kindje
    07-12: Theebeeb, 26 jaar, 1e kindje, BV, Thuis. Buddy: Wondertjenr2
    08-12: Wondertjenr2, 24 jaar, 2e kindje, BV, Ziekenhuis Buddy: Theebeeb
    09-12: Kinderwens2012, 27 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis
    09-12: Purple88, 24 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). Zoekt nog buddy
    09-12: Amann, 23 jaar, 1e kindje
    10-12: Lein79, 32 jaar, 2e kindje
    10-12: Volonta, 2e kindje, FV, Ziekenhuis
    10-12: Lara1, 32 jaar, 3e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). Buddy: Colaatje
    11-12: Knuffel, 36 jaar, 1e kindje
    13-12: Lief 26, 26 jaar, 1e kindje
    13-12: Mariahh, 1e kindje, BV, Ziekenhuis
    13-12: Sandana, 30 jaar, 1e kindje
    13-12: Colaatje, 27 jaar, 4e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). Buddy: Lara1
    14-12: JustMe31, 31 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch)
    15-12: Jamie1986, 25 jaar, 2e kindje

13 jongens, 12 meisjes, 6 verrassingen/geheim/onbekend

Afspraken:
    08-10: Babyengel, groeiecho + placentalocalisatie 11.30
    08-10: Kinderwens2012, groeiecho + placentalocalisatie
    11-10: Kinderwens2012, controle vk
    15-10: Blinky, groeiecho's en gyn 09.30
    18-10: Mariahh, controle vk
    18-10: Mila77, controle vk
    19-10: Rian85, controle vk
    19-10: Wondertjenr2, controle vk 8.45
    22-10: Mila77, groeiecho
    29-10: Wondertjenr2, groeiecho + gesprek bevalling vk 20.15
    31-10: Mila77, liggingsecho
    01-11: Kinderwens2012, controle gyn
    01-11: Mila77, controle vk

Vlindertjes:
    31-03: Noushi (5w)
    04-04: Babywish84 (5w)
    04-04: Iloiza (4w5d)
    10-04: Danielle86 (nb)
    10-04: Daylinn (5w5d)
    11-04: Lunap (nb)
    17-04: Mounia777 (5w6d)
    21-04: MH1113 (6w4d) tweeling
    23-04: Linda99 (7w5d)
    01-05: Rossi85 (8w6d)
    02-05: Frommel (9w0d)
    03-05: Scarabee (8w2d)
    03-05: Zoe1 (7w3d)
    03-05: Tantan (nb)
    08-05: Didi2502 (9w6d)
    14-05: Wup79 (11w1d)
    16-05: Lilotje (10w2d)
    veel sterkte voor de vlindermama's

20. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ babyengel ja totaal on gepland en in het begin bij mijn man ook ongewenst ( nu gelukkig niet meet ) ja met Yorick gaat het beter hij slaapt nog wel veel maar geen koorts meer gelukkig

Deel Deze Pagina