1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Tja het was of een lelijke doos in de woonkamer of de box..... Tja geen moeilijke keus. ;) Kunnen we we vast aan wennen

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

@ rian wat een mooi kamertje! Zo te zien ook heerlijk wat ruimte. En je box staat ook al. Wat zal dat gezellig staan. Ik zit te twijfelen wanneer ik die ga opzetten. Komt straks nog een kraambed in de kamer, word volle bak :)

3. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Rian, ssuper leuk allemaal. Goed om te horen dat alles goed was met de ctg.
    Doe je nu wel iets rustiger aan?

Wij hebbben de box ook al in de kamer staan, echt heerlijk. Kan er nu al zo van genieten. Dezze week gaan we ook alle kleertjes wassen en het bedje opmaken en de hemel ophangen, heb er zo'n zin in.

Maar eerst afwachten wat ze morgen zeggen, hopelijk is er niets ernstigs aan de hand en baat rust voldoende.

4. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Doe het zeker rustiger aan! Heb mijn lesje wel geleerd, die vrijdag was echt hel, heb hier 2 keer staan huilen in de praktijk, dus niet helemaal de bedoeling, ben ook eerder weggegaan....

Had donderdag eigenlijk mijn laatste avonddienst, maar heb besloten deze niet meer te doen. Ook omdat ik donderdag de praktijk alleen moet draaien en dat is al pittig genoeg. Nog maar 3.5 week en dan verlof!

5. irisje

irisje Actief lid

9 jan 2012
    117
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames,

Ik ben net als jullie begin december uitgerekend. En zag vandaag pas dat er hier ook een topic over is. Mag ik met jullie meekletsen?

Groetjes irisje.

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ kinderwens: heel veel succes morgen met de groeiecho
    @ anoniemass: van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk meid
    @ rian: mooi rustgevend kamertje

@ irisje: tuurlijk mag dat gezellig. gefeliciteerd met je zwangerschap

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    voor wie het nog niet weet

binnen 2 maanden zit mijn man zonder werk. lekkere timing he?

8. patriesss

patriesss Actief lid

30 mrt 2012
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    @iris welkom
    @rianne mooie kamer
    @babyengel sterkte voor morgen, hopelijk wordt het een mooie intieme dag voor julli
    @anoniemss gefeliciteerd
    Morgen weer gyn. Afspraak. Hopelijk baby meer gegroeid. Bij pretecho liepen beentjes 2,5 wk achter en hoofd en buik 1 wk.

Slaap lekker dames!

9. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    Blinky wat een super lief filmpje :D word er helemaal blij van op de vroege morgen!

Iris welkom! En nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat alles goed gaat?

10. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Blinky bah :( idd geen goede timing pff maar wel een super filmpje hihi had ik echt nodig kon eindelijk weer een beetje lachen :)

Iris welkom, gaat ook al opschieten voor jou dan :)

Rian wat een lieve kamer alles staan bij jullie al hihi moet een heerlijk gevoel zijn!

Ga even heel ego doen sorry maar ik voel me zo hopeloos stuk stront ofzo :(
    Heb vanaf 20weken ofzo al last van m'n rug, dacht hoort erbij en ik heb een hele holle rug. T werd alleen maar erger en nu sinds 1/2 weken zo erg dat ik regelmatig huil van de pijn, niet meer slaap. Gewoon niet meer te lang kan zitten/staan/lopen/liggen.
    Als ik mijn omgeving t vertel krijg ik te horen nog ffies meid t hoort er allemaal bij je hebt wel een kindje in je buik blabla dan krijg ik weer zo het gevoel alsof ze mij niet snappen :(

De pijn is als hevige messteken onder in m'n rug, m'n liezen, m'n vagina m'n billen en m'n bovenbenen heel m'n onderkant dus. Verloskundige vind dat ik niet zoveel pijn mag hebben en heeft gezegd dat ik naar de ha moet, morgen een afspraak dus ben benieuwd.

Iemand het zelfde? Of enig idee wat het kan zijn? Vrees dat ik m'n laatste 9 weken nog zo zal moeten doorbrengen :(

11. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    @mariahh lijkt me niet goed idd dat je zo veel pijn hebt :( goed dat je naar de ha gaat.. hoop dat hij iets tegen de pijn kan doen..
    ik heb de laatste tijd veel pijn vanuit mn bil die doorstraalt naar mn been... ik moet morgen naar de fysio.. daar liep ik eigenlijk voor een slijmbeursontsteking aan mn knie.. maar ben bang dat ik ischias heb..

12. Theebeeb

@blinky wat een mooi filmpje! Prachtig!
    Wat waardeloos dat je man binnen 2 maand zn baan verliest. Zagen jullie het aankomen? Idd een klote timing zo.

@mariah zou het bekkeninstabiteit kunnen zijn? Ik Zeg maar wat hoor maar vind het niet normaal zoveel pijn. En dat nog 8 a 9 weken, dat lijkt me niet te doen hoor. Goed dat je naar de ha gaat.

Mijn buik is zo pijnlijk van de harde buiken word er echt mega saggerijnig van. Heb het soms zelf in rust.
    Voelt alsof mn baarmoeder van binnen word opgepompt met een fietspomp, ja klinkt raar, maar zo voelt het. Ze zakken wel gelijk weer af na een paar minuten.
    Heb het met alle inspanningen. Opstaan, lopen, traplopen zelfs bij staan. Blehg! Soms moet je ff zeiken.

13. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Dank je meiden, ben idd benieuwd wat de ha denkt, vrees dat er alleen weinig aan te doen is misschien fysio oid
    Laat het jullie zeker weten als ik meer weet.

Vervelend theebeeb die harde buiken :( nog 2 maandjes maar met al die kwaaltjes kunnen die nog lang duren. Heb je wel genoeg rust?

14. anoniemass

anoniemass Actief lid

9 apr 2011
    205
    8
    18
    NULL
    NULL
    @trouwen, bedankt allemaal voor de lieve felicitaties! het was n geweldige dag. half uurtje gemeentehuis en daarna in mn jurk op de bank met alle bezoek. Mocht niks doen ivm bedrust, ze hebben me behoorlijk verwend en geholpen!

@ mariah, ik heb ook zoveel last van mn rug/bekken. Ik word er af en toe helemaal moedeloos van.

@ theebeeb, hier ook veel harde buiken. Beneemt me af en toe echt de adem.

@ hier, na de schrik van vorige week en de weenremmers en longrijpers, heb ik nu zoiets van kom maar. M'n lijf is echt helemaal op. Niks voelt nog goed. Van thuiszitten word je ook niet echt vrolijker -.- Morgen naar de gyn. Ben s benieuwd. Ik ga vragen of het mogelijk is met 37 weken in te leiden.

Is t bij jullie nog allemaal n beetje vol te houden, of zijn er meer die echt echt echt helemaal klaar ermee zijn??

15. Theebeeb

@anoniemass wat fijn te horen dat je dag zo goed is geweest! Lekker verwend en er is goed op je gepast, zo hoort het. Genoeg schrik gehad vorige week. Ben benieuwd wat je gyn zegt morgen.
    Als ik mag bevallen met 37 weken zou ik er nu direct voor tekenen!
    Lijkt me heerlijk. Moet er niet aan denken nog 10 weken zo te lopen.
    Weetje eigelijk voel ik me naar omstandigheden best wel goed. Heb een mooie compacte buik maar die pijn en harde buiken bederven het soms even. Maar het heerlijke getrappel krijg ik echt geen genoeg van! Vind dat zo gezellig.
    Over 1.5 week heb ik al verlof ;) ;)
    Ga dan echt optimaal CHILLEN heb allemaal fijne boeken in huis heb er nu al zin in!

16. patriesss

patriesss Actief lid

30 mrt 2012
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Groeu echo liep baby nog maar week achter. Gyn was heel tevreden en gaf aan dat het er super goed uit ziet. Ze zei de baby zal geen 4 kg zijn bij bevalling, maar dat hoeft van mij ook niet!
    Nu heel moe van afgelopen week. Lig nu even op bed.. Gelukkig wilde Sven ook op bed. Vanavond eerste zwangerschapsgym les..
    Anoniemas mooi dat je zo'n geslaagde dag had
    Mariah sterkte met je rug!!
    Theebeeb rot die harde buiken, misschien doe je nog steeds teveel?

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Anoniemas erg hè :( heb vandaag niks kunnen doen alleen gillen/schreeuwen/huilen van de pijn en onmacht pff gelukkig nog 1,5 uur geslapen vanmiddag want snachts slaap ik hierdoor dus ook bagger slecht waardoor ik echt over vermoeid begin te worden. Fijn dat je huwelijk geslaagd was:) nog gefeliciteerd.

Patries fijn dat t goed was, je hebt nu eenmaal kleine en grote baby's :)

18. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Iris, welkom! Klets gezellig mee.

@Mariahh; het klinkt als een bekkeninstabiliteit. Even afwachten wat de HA zegt en anders naar een osteopaat of fysio.
    Sterkte ermee en rustig aan doen.

@Theebeeb, dat gevoel van de buik oppompen herken ik wel, heb ik ook wel eens.Trekt ook bij mij snel weg.

@anoniemass, goed dat je een leuke dag hebt gehad. En dat ze je goed verwend hebben!
    Soms ben ik er wel klaar mee, dat rustig aan doen is niets voor mij. Al wil ik het getrappel in mijn buik nu nog niet missen.

@Patriess, veel plezier bij de bym, hopelijk was het leuk.

@Hier,
    Vandaag niet zo'n goed nieuws. De groeiachterstand wordt steeds groter. Ik moet nu dinsdag naar het AZM en 2 x per week aan de CTG om alles in de gaten te houden.
    De ene week controleren ze de doorstroom in de navekstreng en de andere week de groei, spannend allemaal dus.
    Maar goed rustig aan doen en hopen dat dit baat.

19. Hoi meiden, bedankt allemaal voor jullie sterkte wensen! Had alles wel gelezen via de whatsapp maar het gaat zo snel dat ik het verder niet bij kan houden. Vond het vanmorgen wel even moeilijk, moest telkens denken aan hoever ik in de bevalling was.. Vanmiddag ben ik met mijn man naar het strand geweest daar even gewandeld en wat gegeten en gepraat.. het was echt heerlijk weer, zo anders dan vorig jaar toen het grijs en grauw was! Ja ik voelde haar aanwezigheid ook de hele dag.. ze is er altijd maar vandaag nog wat meer dan normaal. Was heel vredig verder.

@ AnneCo, ivm eerdere baringsproblemen bij mijn zoon mag ik in ieder geval niet meer overtijd lopen, verder moet ik alles nog horen maar verwachten dat dit kindje ook weer wat groter dan gemiddeld zal zijn. Zoonlief bleef haken met zijn schouder achter mijn schaambot en dat was redelijk gevaarlijk. Ik ben nogal smal dus een flinke moeite om een 4kg kind eruit te krijgen.

@ Anoniemass, jeee toch nog getrouwd, GEFELICITEERD!!! Goed dat ze je hebben verwend, mag best en al helemaal op zo'n dag ;)
    Ik ben er van tijd tot tijd ook redelijk klaar mee.. wil alles in huis af hebben maar dat gaat niet, maakt het nog frustrerender en heb ook pijnlijke harde buiken 's avonds. Alles is ongemakkelijk, kan nergens bij, kan niks zien.. iedereen kijkt naar mijn buik voor mijn gevoel. En wil eindelijk eens een levend kindje vasthouden!!

@ Blinky, oh bah raakt je man ook nog zijn baan kwijt :( jeetje, wat nu..
    Had hij nou een paar dagen extra vrij? Gaat ie eindelijk de badkuip uitslopen? Leuk filmpje ben jaloers!

@ Irisje, welkom!! Een wonder via de MMM zie ik, super hoor!

@ Kinderwens, jammer dat de groei niet bijtrekt zeg. Neem je nu inmiddels wel je rust?

@ Mariahh, klinkt als ischias of bekkeninstabiliteit. Is zeker pijnlijk, je stelt je absoluut niet aan.. mensen die zeggen dat het er nou eenmaal bijhoort weten niet waar ze over praten. Ja het is iets wat door de zwangerschap komt maar betekent niet dat het geen pijn doet. Ik heb het heel lang gehad.. het duurde de gehele zwangerschap van mijn zoon en het ging niet over na de bevalling bij mij :( maar dat is vrij uitzonderlijk. Ben er nu wel grotendeels vanaf.

@ Patriess, hoe was de echo? *leest al* fijn dat jullie kindje nog maar een weekje achterloopt! En 4 kg, liever niet natuurlijk :p

@ Rian, dan had ik ook wel gekozen voor de box ja haha. Hier staat ie nog in onderdelen op zolder. Wat werk jij nog lang door trouwens!

@ Theebeeb, vervelend he die harde buiken.. neem je nog wel je rust??

Deel Deze Pagina