@babyengel bah de hele zwangerschap. . Waar haalde je de kracht vandaan? Ik ben op na 1,5 uur slaap te veel pijn en maar weer 55 min onder de douch gestaan en een pot thee gezet Ik hou jullie op de hoogte! Ga nog maar even tv kijken *gaap* en hopen dat ik nog wat kan slapen Xxxx
@Babyengel, ik werk gewoon door tot 36 weken... Tot op heden gaat het lichameljik prima, alleen die actie van mij met de avonddienst na een normale werkdag en dan denken dat ik de dag erna zou functioneren was toch iets te veel van het goede. Volgende week is de praktijk dicht ivm herfstvakantie en dan ga ik externe dingen doen, dagje met de apotheek mee, dagje universiteit in maastricht, dagje met CB-arts mee... dus relaxte week. Dan nog maar 2 weken tot mijn verlof!
goedemorgen dames, ff 2 dagen niet geweest en er is weer lekker wat afgekletst! ik zal proberen op iedereen te reageren... @anoniemass dus toch nog getrouwd! GEFELICITEERD! en je lekker laten verwennen, zo hoort het @blinky wat naar dat je man net nu zijnbaan verliest! is er nog perspectief op een evt. andere baan? of wordt dat moeilijk? hoe gaat het verder met je? @irisje welkom! leuk dat je mee komt kletsen @mariahh ben je al bij de HA geweest met je rug? klinkt niet ´normaal´ wat je bij een zwangerschap kunt verwachten. En de mensen die zeggen dat het er bij hoort, weten niet waar ze over praten!! @kinderwens dus toch een groeiachterstand, dat is dan even schrikken, maar je wordt nu goed in de gaten gehouden, dat is wel mooi dan., @patriess bij jou wel alles goed met je beeb, mooi! en idd 4 kg hoeft ie ook niet te zijn @babyengel fijn dat jullie gisteren toch nog een mooie dag gehad hebben, en het was echt mooi weer, gelukkig maar. @rian hier ook altijd tot 36 weken gewerkt, zolang het voor jezelf kan is dat prima! Ik heb bij de 2e zwangerschap zelfs tot 39 wkn doorgewerkt! (niet fulltime hoor) maar ik vond dat toen heerlijk, op kantoor had ik het rustiger dan thuis met een drukke peuter ik weet niet meer wie het vroeg, maar ikzelf ben de zwangerschap nog niet zat. Ik voel me redelijk goed, heb ook wel veel last van harde buiken, maar dat vind ik niet heel erg. Dus ik hou het nog wel uit. Doe mij maar gewoon rond de uitgerekende datum, dat is uiteindelijk wel het beste.Maar ik kan goed begrijpen dat je het wel zat kan zijn, als je je lichamelijk helemaal niet meer happy voelt,. @whatsapp ik heb nu ook weer een telefoon, wie moet ik mijn nr. sturen?? @morgen is mijn zoontje jarig, hij wordt alweer 7 jaar! dus lekker feest iedereen alvast een fijn weekend toegewenst
Meiden, bedankt voor jullie steun/tips. Kom net bij m'n ha vandaan en normaal is die man nogal nuchter en valt t allemaal wel mee maar vanochtend heeft hij gelijk allerlei onderzoekjes gedaan. Conclusie bekkenibstabiliteit heb t nummer van een bekken fysio gehad die ik vanmiddag kan bellen. Ze zal me helpen met oefeningen/dagindeling etc maar t zal niet zomaar over gaan veel rust dus Xxxx
Hey dames, De meeste heb ik al in whatsapp beantwoord dus nog even een paar wat hier zitten nog op reageren! @Mariahh: Bekkeninstabiliteit is ook erg pijnlijk! Heb het de vorige zwangerschap de gehele zwangerschap gehad, daarna ook nog. Deze zwangerschap begon met ischias. Dus ik herken je pijn. Helaas werkte fysio voor geen meter bij mij, hopelijk bij jou wel! Probeer 's nachts met een voedingskussen te slapen, die je tussen je benen legt, langs je buik. Werkte voor mij een beetje verlichtend. Evt. een bekkenband, al is dat ook persoonlijk of het werkt of niet.. @Purple: Klinkt mij ook als ischias, had dezelfde klachten. Voornamelijk bij het 'opstaan' vanuit de bank pffff @Theebeeb: Hahaha dat oppompen net als een fietsband is indd een goede omschrijving! Vervelend blijft het wel. Probeer zoveel mogelijk rust te nemen! @Anoniemass: Proficiat met jullie huwelijk! @Iris: Welkom! Hoe voel je je? @Anneco: Je kan je nr aan kinderwens2012 doorgeven, is heel gezellig in de whatsapp groep, alleen wordt er wel ontzettend veel gekletst dus niet voor iedereen bij te houden. @Box: Wij gaan begin november kijken voor de box en zetten m dan gelijk op. We wonen maar klein en het speelgoedkeukentje van Famke zal naar een andere plek moeten en wil dat ruim van tevoren doen, niet op het laatste moment. Hier gisteren flinke steken en krampen gehad. Herkende het meteen als indalingsweeën. Dus hopen dat ons mannetje nog steeds met zn hoofd omlaag ligt en indd in aan het dalen is.
@Babyengel, ik ben nu volledig gestopt met werken en neem echt meer rust. Nu alles voor de kleine he. Al blijft het voor mij erg moeilijk, ben altijd zo actief en hou niet van stilzitten, maar nu moet het he. @Anneco, als je je telnummer aan mij doorgeeft, dan zal ik je toevoegen bij de watsapp. @Hier, vanmorgen ff op het werk geweest, we hadden een vergadering met de managers, daar moest ik ff bij zijn. Laatste dingen bespreken. Volgende week nog een paar keer naar het werk om bij hun persoonlijk te gaan zitten en te kijken hoe het gaat qua overname van werk en waar ze nog tegenaan lopen. Ze zeggen altijd als je de hik hebt dat je aan het groeien bent. Heel zielig, maar als de kleine de hik heeft, denk ik... jeej, hij/zij is aan het groeien...
Hier gaf fysio wel verlichting maar ligt er denk ik ook erg aan of je een goede fysio hebt. Ik had veel spierpijn doordat ik door de bekkenpijn alles overbelaste. Verder helpt veel rust goed en een goede houding, goed bukken etc. Ischias ook zo pijnlijk heb ik ook vaak last van.
Meiden even spoedvraagje Ik voel mn baby minder als anders. Minder golfbewegingen en boksbewegingen. Kan dt misschien komen omdat er minder ruimte is nu? Voel hem nog wel maar minder en de bewegingen zijn wat lichter te voelen
Is normaal theebeeb. Rond deze termijn hebben ze sowieso minder bewegingsruimte. Daarbij kan het zijn dat je kleine net zo gedraaid is waardoor je hem/haar weiniger of minder goed voelt. Je moet je baby minstens 10x voelen op een dag en daar bedoelen ze ook kleine bewegingen/verschuivingen mee. Zo niet dan zou ik even bellen.
Zag zonet mn buik weer wat heen en weer golven gelukkig.. Man o man wat kan ik dan onzeker worden. Vreselijk!! Nu ben ik weer gerustgesteld.
Theebeeb gelukkig! T kan je idd erg onzeker maken. Heb voor as maandag een afspraak bij de fysio dus hoop dat het wat verlichting geeft. Neem vanavond 2 paracetamol voor dat ik ga slapen aangezien ik de laatste 2 nachten bij elkaar ong 8/9 uur geslapen dus hoop dat t vanavond wat beter gaat.
Goedemorgen allemaal, Jeetje wat gebeurt hier veel zeg, ik had na mijn eerste berichtje veel om bij te lezen. Maar voor iedereen bedankt voor het hartelijk welkom! Ik zal hier even in het kort mijn verhaal vertellen, al verteld mijn onderschrift al veel. In 2009 gestopt met de pil, precies een jaar na onze bruiloft. We hebben het bijna 2 jaar de tijd gegeven maar helaas een zwangerschap bleef uit. Vorig jaar zijn we naar het zkh gegaan en uit alle onderzoeken bleek er niks mis te zijn. Dus onverklaard verminderd vruchtbaar. In januari van dit jaar zijn we gestart met iui. Wel onder invloed van hormonen. Dit heeft me mentaal heel veel gedaan en bij de 3de behandeling in maart had ik voor mezelf de knoop doorgehakt. Ik wilde niet meer. We zouden lekker 3 weken naar bali gaan en daar wilde we samen het boek sluiten. Of in ieder geval een begin maken. Maar de dag voor vertrek....... hadden we een positieve test in handen!!!!!! Super gelukkig, dus een geweldige vakantie gehad. Dit was tevens ook onze laatste verre reis voorlopig. Daarna ben ik ziek geworden. Vanaf week 7 in mijn zwangerschap begon het overgeven. Vandaag zijn we 32 weken +5 dagen zwanger en we geven nog steeds over. Ik heb ook al eens in het zkh gelegen ivm uitdroging. Maar....... Nog steeds heel gelukkig en als ik daar mijn hele zwangerschap ziek voor moet zijn dan is dat zo. Het einde is in zicht en daar kijken we echt naar uit. Onze eigen lieve baby!!!!! Verder meiden, voor iedereen die het zwaar heeft wens ik heel veel sterkte!!!! We zijn er allemaal bijna. Ik blijf natuurlijk verder lezen en reageren op jullie verhalen. Fijne dag allemaal vandaag!
Hee meiden, ik ben er weer! Gisteren mijn scriptie ingeleverd, poeh.. wat een opluchting! Nu nog hopen dat het goed is! Dat hoor ik over een dikke week! Vandaag lekker aan m'n nesteldrang toegeven, poetsen en opruimen... dat is hard nodig haha Welkom Iris!
@mariahh heb je goed geslapen op de paracetamols? Hoop het voor je, vaak kun je overdag dan weer wat meer hebben. @irisje wat een bijzonder verhaal over jullie kinderwens. Begrijp ik het goed dat jullie toch nog spontaan zwanger zijn geraakt? Wat prachtig! Wat zullen jullie op dat moment verrast zijn geweest. Wel vervelend dat je zo ziek bent geweest en nog steeds moet spugen. Maar het is wat je zegt; straks een prachtig klein lieve baby dat maakt ontzettend veel goed. @lovelygwen wat fijn dat je scriptie is ingeleverd. Kan me voorstellen dat het je rust geeft. En dat je je nu lekker kunt richten op de voorbereiding van de bevalling en de baby. Wanneer gaan jullie de kleertjes ed uitwassen? Ik denk ongeveer in week 35. Ik heb net even een lijstje gemaakt wat ik nog moet doen en wat ik nog moet kopen. Dan heb ik even overzicht
@lovelygwen, heerlijk dat je scriptie af is. Ben je daar ook klaar mee. Ik zal voor je duimen dat het goed is. En nesteldrang? Mmmm klinkt bekent ik heb mijn huis ook op z'n kop staan vandaag. Maar af en toe rusten tussendoor. @theebeeb, nee helaas wij zijn niet spontaan zwanger geworden maar van de derde iui behandeling. Maar ach, maakt niet uit het resultaat is hetzelfde toch? Alles uitwassen? Dat heb ik van de week allemaal gedaan.heerlijk gevoel is dat. Weer iets klaar. Mijn man en ik zijn allebei veel te vroeg geboren dus ze hadden ons geadviseerd om alles zeker op tijd klaar te hebben. Mocht er iets gebeuren dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken. En ook omdat ik nogal regelmatig in het zkh lig ivm uitdroging. Zo mijn rustpauze zit er weer op en ga nu weer verder aan de poets.
@Theebeeb, ik heb alle kleertjes telkens als ik iets nieuws kocht meteen bij onze was erin gegooid, dus ondertussen op 3 laatst gekochte jurkjes na alles gewassen en gestreken! Vandaag muursticker gekregen met de post en hij zit op de muur! Was wel een werkje met al die losse onderdelen maar erg leuk en de kamer is in ene erg bont geworden!
Hoi meiden, @iris: wat een verhaal! Super mooi dat jullie ondanks alles nu zwanger zijn, en idd we zijn er bijna @theebeeb: nog niet heerlijk geslapen maar al wel beter als de laatste nachten dus ben tevreden hihi wissel beweging op de dag veel af met rust opzich gaat het dan redelijk @kleren wassen: ga ik dit weekend doen! Wie weet waar je die geur dingetjes van zwitzal voor de kledingkast kan halen? @rian: ben benieuwd naar de sticker!! Wacht op de foto @all: hoeveel maat 50 hebben jullie? Ik bijna niks namelijk heb vooral 56 wil niet te veel hebben van alles maar vind het ook niet leuk als m'n meisje verzuipt in haar kleding in t begin. En wat hebben jullie voor douchproducten? Je hebt zoveel olie, haarlotion, shampoo etc ben benieuwd voordat ik alles mee neem haha Fijn weekend lady's xxxx
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/60780-albums11022-picture66462.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/60780-albums11022-picture66463.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/60780-albums11022-picture66464.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/60780-albums11022-picture66465.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/60780-albums11022-picture66466.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/60780-albums11022-picture66467.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/60780-albums11022-picture66468.jpg