@irisje het resultaat is zeker hetzelfde, bedoelde er ook niks mee hoor die vraag. Excuses als het misschien zo over kwam. Lekker zeg dat je alles al hebt uitgewassen. Geurzakjes an zwitsal te koop bij etos. Ik heb van zwitsal shampoo, wasgel, bodylotion, haarlotion en zachte creme.verder heb ik nog bepanthen en sudocreme in mini verpakkingen. Vriendin is kraam verzorgster @mariahh ik heb wel wat pakjes in maat 50. Zelfs 8 ponders passen daarin, niet dat ik het verwacht hoor maar iedere pasgeborende past in 50 zeiden ze tegen mij in de babyzaak. Het is trouwens ook maar net welk merk je hebt. Hema valt weer heel anders als noppies bijv. @rian wat handig dat je al die kleertjes zo langzaamaan hebt meegewassen. Scheelt weer werk. Zou net een wasje doen vanmiddag kan er wel even wat bij gooien van het kleine spul Wat een super gave muursticker!!! Echt geweldig!! Ik heb 1 ledikantdeken. 2 moltons. 2 hoeslakens. En 2 bovenlakens. Ik heb het gevoel dat het te weinig is...
@Irisje, Sow een heel verhaal, mooi dat het uiteindelijk toch gelukt is om een prachtig kindje in je buik te krijgen. En die 'kwaaltjes' ben je allemaal vergeten als er een kindje in je armen ligt. Waar in Bali zijn jullie geweest? Wij zijn er vorige jaar geweest en hebben er rondgereisd. @Theebeeb, ik heb gisteren al een deel kleertjes gewassen en vandaag of morgen nog een machine. Ik heb er zo'n zin in. Net bij de babydump de laatste spulletjes gekocht. We gaan nu alles klaar maken. Maar dit ook omdat ze ons hebben aangegeven alles klaar te maken en er rekening mee te houden dat onze kleine eerder geboren zal worden. Dit ivm de groeiachterstand die steeds groter wordt. @Rian, Leuk zeg zo'n muursticker, echt mooi! @hier, lekker geshopt, nieuw boxkleed, van woezel en pip, zo leuk... Voor het ledikantje alles gehaald en een standaard voor de klamboe. En... het 1e kerstpakje gekocht, met mutsje en sokjes van kerst, super leuk! Kan niet meer wachten... haha
@ Irisje, jek dat is ook niet fijn dat je alleen maar aan het overgeven bent deze zwangerschap. En je hebt dus echt een wondertje in je buik! @ Kinderwens, oh wat leuk zo'n kerstpakje.. waar heb je die vandaan? @ Lovelygwen, fijn dat je scriptie nu klaar is! Heb je dan eindelijk verlof? @ Mariahh, volgende dingen zijn handig om iig te hebben: - zalf (bepanthen, sudocreme oid. Bepanthen vind ik het fijnst) - crème of babyolie - shampoo - zeepvrije wasgel Evt kan je ook haarlotion halen en iets voor in het badje zoals badolie of badschuim. Maar koop niet teveel, je doet zooo lang met die flessen! Die geurbuiltjes verkopen ze toch gewoon bij etos, kruidvat etc? Ik heb die ook, vind dat zo lekker ruiken.. geur blijft ook lang hangen En zou toch ook wel een paar pakjes van maat 50 halen hoor, ik had dat bij zoonlief haast niet en moest toen gauw nog laten bijhalen. Vond ik echt niet fijn. Mijn zoon was groter dan gemiddeld (bijna 4kg) en toch nog een maand in maat 50 @ Theebeeb, ik weet nog niet precies wanneer ik kleertjes wil gaan uitwassen. Ik denk ook rond week 35, vorige keer ook zo gedaan. Ik ga ze eerst even op kleur sorteren en dan zal ik ze op een gegeven moment meewassen met de rest. Qua wasmiddel kan dat toch wel bij ons. 1 Ledikantdeken vind ik genoeg ik heb het altijd met 1 deken gered.. ik had wel 3 hoeslakentjes en 3 gewone lakentjes. Da's wel zo makkelijk! 2 Moltons is wel genoeg die hoef je eigenlijk minder vaak te wassen als hoeslakentjes. @ Rian, leuk geworden hoor! Was vast een klus met die onderdelen!
@gwen mooi dat je scriptie af is, ik zal voor je duimen @iris heftig hoor zoveel misselijk. @rian mooi muurstickers, ik zit nog te twijfelen of ik muurstickers doe. Leuk he al die babyspullen. Ik heb al wel wat kleding uitgezocht wat van sven zijn kast naar babykast kan, maar wil ze nog wel een keer wassen. Vandaag op verjaardag geweest. Gisteren wel heel hard gewerkt en nu erg mooi, lekker lui op de bank. Baby maakt er gebruik van en is druk bezig in mijn buik! Fijne avond dames!
@Theebeeb, geeft niks je mag alles vragen en je excuses is nergens voor nodig. @Rian, gaaf zeg die muursticker! @Mariahh, wij hebben maar 1 setje maat 50 en de rest allemaal maat 50/56. Hier in de buurt is het moeilijk om maat 50 te kunnen kopen. Of ze hebben het niet of maar zo weinig dat het supersnel is uitverkocht. Maar we hebben nog een aantal weken om te zoeken. Wat betreft de doucheproducten hebben wij alles van zwitsal. Manlief wilde dat graag.Hij vind dat de babylucht. @kinderwens2012, wij zijn 2 keer in sanur geweest in het hyatt. Geweldig, wij zouden zo weer terug gaan. Waar ben jij overal geweest? Leuk he boxkleed van woezel en pip? Dat hebben wij ook. @all. wij hebben hier 1 ledikant deken en 3 lakentjes en 3 onderlakens. Ik hoop dat dat genoeg is. Fijne avond allemaal!
@rian wat een onwijs leuke muursticker! ik heb er vandaag ook een besteld maar dan alleen in tekst.. Lief, ondeugend, dapper etc.. voor boven het ledikantje. Vanmiddag muziekmobiel gekocht bij prenatal.. hele tijd al op zoek naar dat ding maar waren gruwelijk duur.. 86 euro! manlief wilde een met een witte stang hij was nu in de aanbieding voor 50 euro Verder heb ik bijna de letters af van de naam van onze beeb heb ze zelf geverfd en beplakt met dik karton.. keer wat anders dan stoffen letters of behang letters..
rian echt heel mooi geworden die muursticker! dat maakt het kamertje echt af he? @lovelygwen mooi dat je scriptie af is, en dan nu lekker rustig aan doen! @irisje geweldig dat je toch nog zwanger bent geworden, je ziet maar de wonderen zijn de wereld niet uit. Alleen jammer datje zo misselijk bent. 2 zussen van mij hebben ook last van extreme misselijkheid, dus ik weet een beetje wat je allemaal moet meemaken! Nu nog de laatste loodjes! sterkte ermee @purple ben benieuwd naar de letters die je maakt, (fotootje?) @iedereen allemaal lekker bezig met kleertjes en spulletjes, leuk he? ik heb de wieg af! alleen zal ik nog een muziekhartje vanstof maken voor boven de wieg en als die klaar is, zet ik hier wel ff een foto van de wieg. @kleertjes in de kraamtijd heb ik altijd van die kleine witte gebreide hemdjes/truitjes met bijpassende broekjes(die maakt mijn oma) dat vind ik echt heerlijk! Daarna gaan ze meestal in 50/56, en wij krijgen altijd ook wel veel kleine kleertjes tijdens de kraamweek, die kan de baby dan ook gelijk aan. Dus ikzelf koop vantevoren niet veel, ook omdat we nog niet weten wat het wordt. @wassen ik heb vorige week alle luiers, rompers, capes en beddegoed gewassen, nu nog het ledikant in elkaar zetten dan is alles zo goed als klaar en dan nog met de geboortekaartjes aan de slag vandaag de verjaardag van mijn zoon gevierd, ik ben nu gesloopt, maar het was wel een hele leuke dag.
@babyengel we hebben de tiny love soothe 'n groove.. @anneco zal eens kijken of ik een foto kan maken die niet de hele naam voorspelt voor de kriebelhoest.. misschien dropjes of keelpastilles.. ?
elke letter ziet er anders uit.. heb ook nog donkerblauwe letters.. en eentje met bivoorbeeld strepen..
Hier begonnen met het wassen, wat een werk hihi zal nog wel wat maat 50 halen dan, heb 1 pakje mt 44 voor het geval dat en wat rompertjes mt 50 maar niet echt pakjes. Ik vraag aan iedereen cadeau bonnen van de Hema/prenatal omdat ik het zo zonde vind als ze de helft dalijk niet aankan of dat ik het totaal niet mooi vind hihi Rian super gaaf die sticker maakt t kamertje helemaal af Hier ook last van verkoudheid/ kriebelhoest bij mij werken de strepstils redelijk Heb dinsdag m'n intake met kraamzorg ben erg benieuwd! Komt degene die je gaat begeleiden zeg maar langs? Of kan je uiteindelijk heel iemand anders krijgen? Hoop dat ze me een beetje goed ligt en m'n vriend ook haha die is nogal direct dus als het hem niet zint zal ze t snel horen ben ik bang Hebben jullie al de intake gehad?
@mariahh ik heb de intake al gehad in week 25. Werd gedaan door een mw die alleen intakes deed. Het is ook maar net wie er op wacht staat als jij bevalt... Denk dus dat ze dat nu niet kunnen Zeggen wie er komt
@theebeeb zo dat was vroeg! Ja ik ben benieuwd t is ook allemaal nieuw, mijn vriend is moslim dus er zijn toch wat puntjes qua levensstijl etc al zijn we aardig kaas om t zo maar te zeggen @ purple super gaaf die letters!! Erg mooi en creatief!
Thnx meiden! Ik ben ook erg blij met het resultaat, loop nu de hele tijd de kamer binnen om te kijken hoe het eruit ziet! Het voelt nu echt af, nu nog het 'lange' wachten tot ze er eindelijk is! @Purple, die letters zien er mooi uit!
Zwangerschap Op grond van de werking van benzoylalcohol kan een schadelijk effect van dit medicijn tijdens de zangerschap niet geheel worden uitgesloten. Dit medicijn niet vlak voor of tijdens de bevalling gebruiken. Strepsils - Medicijnen & Bijsluiters - ConsuMed Dat is wat de bijsluiter zegt...
Hierzo vanmorgen het geboortekaartje uitgekozen en bedacht wat erin komt te staan!!! Yay, nu nog alle adressen achterhalen van de mensen die het moeten gaan krijgen en bestellen bij de drukker!
Ik heb ook wel af en toe een strepsil op hoor.. zou alleen niet constant die dingen eten. Af en toe 1 lijkt me meevallen. Mariahh ze horen gewoon rekening te houden met jullie levenswijze, en hier de intake al lang gehad. Maar bij mijn zoon was het met 32 weken ongeveer. Net een lekker bakje kibbeling op, de lekkerste die ik ooit geproefd heb.. SV had een goede daad gedaan en in Wijk aan Zee kibbeling gehaald. Mag ie iedere zondag wel doen