Ik ben sinds gisteren op t forum... Ben uitgerekend op 10 december... Dus voeg me bij jullie... Staan nare dingen tussen waar je inderdaad goed van schrikt. Ik kreeg gisteren te horen dat de kleine uk een groeiachterstand heeft van een week nu terwijl hij al die tijd elke keer een week voor lag. Daar schrok ik al van haha. Maar voor iedereen heel veel succes en we hopen dat alles goed blijft gaan bij iedereen natuurlijk!!
goedemorge dames @wondertje hoe is het met je? schrikken zeg! ik hoop maar dat alles oke is?? @anoniemass hoe was het gister bij de gyn? ik hoop dat alles goed was. @lovelygwen rustig aan! met je hoge bloeddruk, het is niet te hopen dat je zwangerschapsvergiftiging krijgt. en ik heb geen ervaring met die luiertas van Hema, maar dat zal toch wel goed wezen? @mariahh al wat beter met je? of nog steeds veel pijn? @hier slecht geslapen, mijn zwager is gister geopereerd aan zaadbalkanker, ze gingen voor een evt. onderzoek voor TESE maar ze kregen te horen dat dat niet mogelijk is en dat er een gezwel zat. Echt erg. Nu afwachten of er nog uitzaaiingen zijn. Spannend dus.
@Stephanie: Welkom! Kan me voorstellen dat je schrok van de achterstand maar een week mag toch nog wat ik begrepen heb? Voel je je verder wel goed? Is het je 1e? @Anneco: Bah wat erg van je zwager, hopelijk zijn er geen uitzaaiingen! Sterkte! @Lovelygwen: Hopelijk geen zwangerschapsvergiftiging, doe maar rustig aan! Hier gaat alles weer goed. Gelukkig niets meer verloren.. Wel nog flinke krampen gehad die avond. Baby is ook ineens echt mega druk en doet me af en toe echt pijn met zn schoppen haha. Morgen naar de vk voor controle. Moet eerlijk zeggen dat ik het nu echt zat begin te worden, hoop dat de weken snel voorbij vliegen!
@wondertjenr2: jah een week mag wel maar omdat hij altijd een week voor heeft gelegen loopt hij nu eigenlijk 2 weken achter. hij is in 2 weken tijd niks gegroeid dus daardoor willen ze het verder gaan onderzoeken. morgen half 4 moet ik bij de gyn zijn dus hoop dat het goed gaat. ik ben het ook echt voort zat en hoop ook dat het snel voorbij is haha. herkenbaar dat hij nu drukker is want dat hoor ik vaker en heb ik zelf ook vanaf vorige week. hij is nu door de hele dag wakker en hiervoor meestal alleen als ik ging liggen. hoop voor je dat je inderdaag niks meer verliest en de pijn weg gaat. succes nog.
Hoi lady's Vandaag alweer 32 weken t gaat zo snel nu! Bij de vk was alles goed. Ook hier beebje aan de kleine kant maar volgens de vk niet erg en ook niet raar ( mama is rond de 1,67 en papa rond de 1,72) bekken pijn werd alleen maar erger maar daar is volgens de vk een goede verklaring voor: m'n meisje is al aardig ingedaald
@ wondertje fijn dat je niks meer verloren bent! Schrok wel van je berichtje! @ Stephanie: welkom hier hopen dat er niks aan de hand is met jullie wondertje en dat hij de achterstand inhaald.
Hoi dames ff update. Ik lig in hrt zh. Iig voor vannacht. Harde buiken blijken weeen. Even aanzien. Wordt het minder dan mag ik morgen naar huis. Wordt het erger dan ga ik aan de weeremmers
Hè bah blinky! Hoop dat het minder word en dat je morgen weer lekker naar huis mag! Knuffel en sterkte met alles!
@blinky, Succes! Houd ons op de hoogte. @kinderwens, fijn dat hetafgezakt is! Hier was de echo en dus zijn niertjes goedgekeurd. Kan wel zijn dat hij wat vatbaarder is voor blaasontstekingen.
Iris wat een bijzonder verhaal hoe je toch nog zwanger bent geworden. Maar wat ontzettend vervelend dat je er zo ziek bij bent. Gelukkig is het einde in zicht.
Purple leuk hoor die letters. Rianne mooie muurstickers. Hier nog maar weinig kleertjes gewassen. Is nu ff niet zo handig. Als ik nog naar huis mag is dat het eerst op de planning. Wij hebben voor ieder kindje een setje 47. Verder voor ieder een setje 50. En daarnaast nog veel kleertjes van denny maat 50.
Hier was intake pas met 32w. Vond ik veel te laat bij tweeling. Gewoon tel. Ik kreeg me toch een hysterisch mens aan de tel. Kreeg het zo op mijn zenuwen. Steeds als ik antwoord gaf kapte ze me af. Ik heb het zo kort mogelijk gehouden en ben niks wijzer geworden. Bel volgende week nog eens terug en vraag dan uitdrukkelijk om een ander
Wondertje: gelukkig is het gestopt. Houden zo. Anoniemass: wat fijn dat de echo van het niertje goed was Stephanie: welkom en gefeliciteerd. Kan me voorstellen dat je schrikt als je kindje in 2 weken niet is gegroeid. Hopelijk heeft ie gewoon ff pauze ingelast en is alles gewoon goed
Ik heb sinds 12.45 gistermiddag geen minuut meer geslapen. Heb om 4.45 toch nog infuus met weeremmers gekregen en een longrijpingsspuit. Moet hier dus nog ff blijven. Tib heeft volgens mij vannacht een spier bij mijn rib gescheurd. Ik verga van de pijn en ben helemaal kapot.
Blinky, doe. Rustig aan. Ik duim dat de twins nogg even blijven zitten! Hou je ons op de hoogte? Hier nu in het ziekenhuis aan de CTG, heerlijk om dat hartje te horen.Ik. krijg zo ook de uitslag van het bloed, ben benieuwd hoe mijn HB was en of er een ontsteking zat/zit. Ik moet ff opletten, want loop volgens mij tegen een longontsteking aan, heb zo'n pijn aan de rechterlong. Leek vannacht alsof er een mes in gestoken werd. Nog 20 min hier aan de CTG, daarna ff op het werk kijken en tussen 11 en 12 vertrekken we voor een lang weekend naar de Eiffel. Heerlijk ff genieten.
Uitgerekende datum: 01-12: AnneCo, 32 jaar, 4e kindje, BV, Thuis. Zoekt nog buddy 01-12: Katie04, 30 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch) 01-12: Luna82, 29 jaar, 1e kindje 02-12: Blinky, 31 jaar, 2e & 3e kindje (tweeling), BV/FV, Ziekenhuis (medisch) 03-12: Cvo1986, 25 jaar, 1e kindje, BV/FV, Thuis 03-12: Mila77, 34 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch). Zoekt nog buddy 03-12: Irisje, ?? jaar, 1e kindje, 04-12: Anoniemass, 22 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis 04-12: Babyengel, 25 jaar, 3e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch) 04-12: Rian85, 26 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis. Zoekt nog buddy 05-12: Lovelygwen, 22 jaar, 1e kindje, BV, Thuis. Buddy: Patriesss 05-12: Patriesss, 34 jaar, 2e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). Buddy: Lovelygwen 06-12: Babs84, 27 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis 06-12: Fenyalara, 28 jaar, 1e & 2e kindje (tweeling), FV, Ziekenhuis (medisch) 07-12: Lana1980, 31 jaar, 1e kindje 07-12: Theebeeb, 26 jaar, 1e kindje, BV, Thuis. Buddy: Wondertjenr2 08-12: Wondertjenr2, 24 jaar, 2e kindje, BV, Ziekenhuis Buddy: Theebeeb 09-12: Kinderwens2012, 27 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis 09-12: Purple88, 24 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). Zoekt nog buddy 09-12: Amann, 23 jaar, 1e kindje 10-12: Lein79, 32 jaar, 2e kindje 10-12: Volonta, 2e kindje, FV, Ziekenhuis 10-12: Lara1, 32 jaar, 3e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). Buddy: Colaatje 10-12: Stephanietaal, ?? jaar, 1e kindje, 11-12: Knuffel, 36 jaar, 1e kindje 13-12: Lief 26, 26 jaar, 1e kindje 13-12: Mariahh, 1e kindje, BV, Ziekenhuis 13-12: Sandana, 30 jaar, 1e kindje 13-12: Colaatje, 27 jaar, 4e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). Buddy: Lara1 14-12: JustMe31, 31 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch) 15-12: Jamie1986, 25 jaar, 2e kindje 13 jongens, 12 meisjes, 6 verrassingen/geheim/onbekend Afspraken: 22-10: Mila77, groeiecho 22-10: Patriesss, controle vk 26-10: Kinderwens2012, afspraak gyn 29-10: Babyengel, 2e groeiecho gyn 14.50 29-10: Wondertjenr2, groeiecho + gesprek bevalling vk 20.15 31-10: Mila77, liggingsecho 01-11: Kinderwens2012, controle gyn 01-11: Mila77, controle vk 01-11: Kinderwens2012, afspraak gyn 08-11: Patriesss, groeiecho gyn 09-11: Wondertjenr2, controle vk 10.00 16-11: Wondertjenr2, controle vk 10.00 Vlindertjes: 31-03: Noushi (5w) 04-04: Babywish84 (5w) 04-04: Iloiza (4w5d) 10-04: Danielle86 (nb) 10-04: Daylinn (5w5d) 11-04: Lunap (nb) 17-04: Mounia777 (5w6d) 21-04: MH1113 (6w4d) tweeling 23-04: Linda99 (7w5d) 01-05: Rossi85 (8w6d) 02-05: Frommel (9w0d) 03-05: Scarabee (8w2d) 03-05: Zoe1 (7w3d) 03-05: Tantan (nb) 08-05: Didi2502 (9w6d) 14-05: Wup79 (11w1d) 16-05: Lilotje (10w2d) veel sterkte voor de vlindermama's ______________________________ Heb je wijzigingen voor de lijst? Zet het dikgedrukt groen in een berichtje. Babyengel of Wondertjenr2 past de lijst aan!
@Blinky: Nogmaals sterkte! Hopelijk blijven je ukkies nog even zitten en kunnen ze voor jou wat doen met de pijn.. @Kinderwens: Geniet van je weekend weg! @Irisje & Stephanietaal: Heb jullie in de lijst gezet. Heb nog wat gegevens nodig (als jullie willen). Leeftijd, evt. geslacht baby, ga je fles of borstvoeding geven en waar beval je? Hier net weer controle gehad bij de vk. Alles was goed gelukkig. Kleine ligt al helemaal ingedaald, had ik dus juist gevoeld haha. 29e groeiecho, ben zo benieuwd hoeveel die ong. gaat wegen haha.