1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. irisje

irisje Actief lid

9 jan 2012
    117
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemiddag allemaal,
    Jeetje zeeg blinky, wat een verhaal weer. Heel veel sterkte en ik duim voor je dat ze nog lekker in je buik mogen blijven zitten.
    Kinderwens, geniet van je weekend weg.
    Alle andere dames wat een problemen zeg met de groei achterstanden. Ik kan me niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen. Ik leef in gedachten erg met jullie mee en ook voor jullie blijf ik duimen dat alle ukkies meer gaan groeien.

Hier de laatste dagen weer veel op bed gelegen en ziek geweest. Maar vandaag beloofd een redelijk goede dag te worden dus meteen weer veel dingen op de planning staan. Tja, kan het toch niet laten.

Wondertjenr 2 hier even wat gegevens van mij. Ik ben 30 jaar, geslacht van onze uk weten we niet. Wij gaan flesvoeding geven en bevallen in het ziekenhuis. Ik zie achter een aantal meiden staan, zoekt nog een buddy wat houdt dat precies in?

2. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    het is mijn 1ste kindje en het wordt een jongetje.... nu zondag ben ik 33 weken zwanger en beval in het ziekenhuis in veghel... ik zelf ben 25 jaar... en we gaan flesvoeding geven...
    weet niet of je nog meer nodig hebt maar anders hoor ik het wel.

@Blinky heel veel sterkte en hoop dat ze toch nog ff kunnen blijven zitten want nu al is wel snel...
    @kinderwens heel veel plezier met je weekendje weg hoop dat je beetje kunt genieten.... ik ga het volgend weekend proberen als ik nog mag na vandaag....
    @irisje jij heel veel plezier vandaag en toch wel beetje rustig aan blijven doen hoor is echt het beste...

verder hoop ik dat ik vanmiddag een beetje goed nieuws krijg en het toch allemaal goed blijkt te zijn zodat ik me geen zorgen meer hoef te maken en gewoon weer rustig kan gaan slapen want heb geen oog dicht gedaan...
    gelukkig zijn de mensen om me heen toch allemaal meedelevend en heb ik van iedereen steun...
    aan de ene kant hoop ik dat de gyn me na vandaag gaat overnemen zodat ik in ieder geval in het ziekenhuis kan bevallen zonder moeite of wat dan ook...

verder vroeg ik me ook nog af wat die buddy inderdaad betekend bij sommige achter de naam....

3. anoniemass

anoniemass Actief lid

9 apr 2011
    205
    8
    18
    NULL
    NULL
    @anneco & blinky, bedankt! We zijn heel opgelucht. Heb n paar dagen in de stress wat huilbuien weggewerkt!

@blinky, die longrijpspuitenauwww! Maar ze schijnen wel echt je kindjes kansen met 100 te vergroten of ieder geval veel aha! Sterkte mis!

@kinderwens, veel plezier!!

@buddy. Dit zijn mensen die elkaars telnr hebben en dan tijdens of na de bevalling hier n bericht op t forum kunnen plaatsen. Ik doe t niet omdat ik t zo leuk vind zelf iets erop te zetten haha :)

4. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    jah ik doe dat ook niet, want ik durf niet te beloven of ik er op dat moment aan denk haha.
    maar ik probeer daarna zelf wel zo snel mogelijk hier iets op te zetten erover.

5. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blinky hier draaien de duimen voor je meid, dat de jongens nog een paar weekjed blijven zitten

6. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tip Tegen straie als je bv gaat geven kun je elke keer wat van de bv op de straie smeren ( werkt ook op andere littekens ) ze verdwijnen dan beter

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Echt colaatje :) nog nooit van gehoord hihi! Heb geen striae maar een groot litteken op m'n buik van een operatie en die is nu lekker uitgerekt :(

Blinky ik denk aan je!

8. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

@stephanietaal hoe is het gegaan vanmiddag? Hopelijk goed nieuws gekregen.

@blinky meid sterkte! Hopelijk blijven de beebjes nog even lekker in je buik. Hopelijk voel je je wat goed. Denk aan je!

@colaatje bedankt voor de tip! Heb er nog nooit van gehoord.

Ik lek melk sinds gister!

9. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    hey meiden...

hier de update van de gyn...
    helaas niet helemaal goed nieuws. mijn bloeddruk is 150 over 100.
    dit is dus veel te hoog daardoor werkt waarschijnlijk de placenta niet goed en krijgt de kleine dus te weinig voeding.
    nu moet ik medicijnen gaan nemen om te proberen me bloeddruk weer omlaag te krijgen.
    verder hebben ze weer opnieuw gemeten en het hoofdje is wel gemiddeld in groei dus goed maar het buikje loopt 2 weken achter.
    dit is dus geen goed teken.
    ik moet volgende week donderdag weer terug komen naar de gyn dan gaan we nog keer alles opmeten en als ze dan zien dat hij nog steeds niet groeit dan wordt hij waarschijnlijk gehaald en anders wordt ik ingeleid met 38 weken.
    dus hij wordt zo goed als zeker met max 38 weken (over 5 weken dus) geboren.

dit is wel even een omschakeling in me gedachte waar ik het wel moeilijk mee heb. maar krijg gelukkig heel veel steun overal.
    ik ga dus gewoon maar even afwachten tot volgende week en dan zullen we wel zien.

verder @colaatje enorm bedankt want ze beginnen bij mij nu heel duidelijk te worden.
    @blinky hoe gaat het bij jouw?
    @theebeeb ik ben ook begonnen met melk lekker :( vind dat wat minder haha.

10. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Stephanie dat is schrikken! Ik hoop dat jullie beebje nog lekker tot de 38 weken blijft zitten en dat de medicatie aanslaat. Heel veel sterkte!

Alle dames fijn weekend!

11. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    Dankjewel en ik hoop het ook. ga ze morgen meteen ophalen want de apotheek was al gesloten.
    dus morgen meteen beginnen en dan op bed liggen en weinig doen.

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Reageren doe ik een andere keer lieve meiden. De weeremmers doen niet altijd even goed hun werk. Keb ondanks de remmers behoorlijke weeen gehad vanmiddag. Nog steeds 1 cm ontsluiting sinds vorige nacht 5.00.
    Vanavond was het rustiger. Ik hsd om 22.00 al 33 uur niet geslapen en nog lukt het niet. Heb weer opnieuw lichte weeen.
    Gesprek gehad mrt gyn. Hij verwacht dat ze zeer ws dit weekend komen. Omdat ze nu allebei in stuit liggen wordt het een ks. Mijn 2e longrijper een paar uur eerder gekregen en nu is het afwachten.

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Nog meer nieuws

Fenyalara is in dezelfde nacht opgenomen met 1,5 cm ontsluiting. Ook remmers en rijpers gekregen. Leek even rustiger, maarvheeft bloed verloren en voelt zich niet goed. Straks nog 4 kindjes tegelijk bij de dec mamas

14. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen met de laatste loodjes!! Hopelijk blijven de kleintjes allemaal nog lekker even bij mama in de buik zitten!!

Liefs,
    Zoë

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Dank je wel zoe. leuk dat je ff komt buurten. Hoe is het?

16. Lein79

Lein79 Actief lid

1 mei 2009
    232
    0
    16
    Rotterdam
    @blinky sterkte meis! Hopelijk kan je nog een beetje rusten je bent nu bijna 34 weken en dat is toch een mooie prestatie met een tweeling! Hopelijk pak je nog wat extra daagjes voor de longrijping , sterkte en we horen je graag

17. linde90

linde90 Niet meer actief

Blinky en fennylara. Heel veel sterkte meiden .
    Ik duim voor je Blinky dat ze gezond ter wereld komen , en fennylara ook voor jou meis

18. patriesss

patriesss Actief lid

30 mrt 2012
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blinky en fennylara ik denk aan jullie heel veel kracht naar jullie toe en hopelijk kunnen jullie het zo lang mogelijk rekken!!! Xxx

19. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Blinky en fennylara heel veel sterkte. Mochten de kindjes geboren worden hebben jullie ze heel lang gedragen voor een tweeling.
    Denk aan jullie

20. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Blinky en fennylara dikke knuf voor jullie. Hou nog even vol en veel sterkte.

Deel Deze Pagina