"Twin-mama's" we denken aan jullie! Ik ben benieuwd hoe het jullie vergaat. Het lijkt inderdaad een beetje bij de termijn te horen zo te lezen. Zolang we maar voor ogen houden waar we het voor doen!! (Al valt dat momenteel heel niet mee). Een collega/vriendin van mij is gisteren bevallen van een kerngezonde dochter! Ik wil ook!!!!!
Infuus is eraf sinds 11 uur. Naaldje blijft nog even zitten voor evt spoed. Kinderafdeling is op de hoogte dat er mogelijk zeer snel een tweeling bij komt. Is heel gek om te horen van je gyn hoor.dat ie dat heeft doorgegeven
Mijn man moet nu met een beetje hulp van mijn moeder ineens alles alleen doen en ik heb het gevoel dat ie nu heel goed begrijpt hoeveel ik in huis moet doen en hoe moeilijk dat kan zijn met een peuter om je heen. En dan is hij niet eens zwanger.
Blinky. Heel veel succes! Wat zegt je eigen gevoel erover? Als je naar huis mag echt je rust nemen he. Je man zal de complete zorg op zich moeten nemen.!
Oh blinky spannend! Neem idd je rust! Ik denk aan jullie! Heeft iemand nog iets gehoord van fennylara?
Blinky denk vooral aan je rust zodat jij zelf er in ieder geval alles aan.gedaan hebt. Ik vind dat zelf een fijn idee. Heel veel sterkte!!
Blinky spannend allemaal zeg en ook goed dat je man nu merkt wat jij allemaal moest doen..hopelijk blijft hij nu meer helpen. Lovelygwenn succes morgen bij vk, hopelijk is de bloeddruk gezakt.. Ik lig lekker al op bed tv te kijken. Vandaag heel moe.. Mijn man is de vaatwasser aan het in en uitruimen..altijd een prettig geluid als een ander het doet haha
Blinky spannend allemaal zeg en ook goed dat je man nu merkt wat jij allemaal moest doen..hopelijk blijft hij nu meer helpen. Lovelygwenn succes morgen bij vk, hopelijk is de bloeddruk gezakt.. Ik lig lekker al op bed tv te kijken. Vandaag heel moe.. Mijn man is de vaatwasser aan het in en uitruimen..altijd een prettig geluid als een ander het doet haha
Lieve meiden. Gisteren leek het zover. Rond 15.00 de eerste weeen. Rond 17.00 elke 5 minuten. De gyn werd ingelicht en de operatiekamer werd klaargemaakt. Het zou namelijk een ks worden omdat dib in stuit lag en tib overdwars voor de uitgang. Ik had in 80 uur 5 uurtjes slaap gehad en was er mentaal nu ook klaar voor. Rond 18.00 uur kwamen de weeen elke 2a3 minuten. Maaarrrrr de ontsluiting veranderde niet en ik had geen vocht of bloedverlies. Dus werd er niets ondernomen. En toen kwam er weer een klein beetje meer tijd tussrn mijn weeen. Ze werden niet minder hebig. De gyn kwam me vertellen dat het ook wel kan gebeuren dat je een flinke opvlamming krijgt na decremmers. Hier zit ik nu met, naar wat ik vermoed een paar gekneusde ribben. Ik heb weer maar 2x2 uurtjes geslapen. Mijn weeen zijn weggezakt.en nu zal ik dus ook nieg naar mjjn kleine ventje mogen die thuis steeds verdrietiger begint te worden. Het enige positieve eraan is dat de kleintjes nog veilig bij mama zitten. Maar hoelang gaat mama dat nog volhouden?
Jeetje. Wat een spanning.. Wel heel goed dat de kleintjes nog bij mama zitten , maar ik kan me heel goed voorstellen dat Denny het moeilijk heeft. Kan je geen slaap medicatie krijgen? In ieder geval heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou en denny
Jeetje Blinky! Wat zal je uitgeput zijn... Geef je het wel aan als je het niet meer trekt (je lijf en of je koppie). Al je kids hebben je straks ook weer hard nodig! Dikke knuffel!!
Wauw blinky, wat een happening zeg! Ik vind je maar dapper hoor! Hou vol he!! En hoop dat je nog lekker wat kan slapen! Houd je ons op de hoogte?
Blinky snap dat je kapot bent, geef het idd aan als je het niet meer trekt want dalijk heb je 3!! Mooie mannetjes. Zet hem nog even op! Xxxx
Ik heb aangegeven dat het nu qua vermoeidheid niet meer te doen is. Ze vinden ondanks dat dat 34 weken echt te vroeg is om dan in te grijpen, dus ik moet maaf zien waar ik de kracht vandaan haal waarschijnlijk. Ik heb al 2 dagen slaapmedicatie gehad en beide nachten sliep ik 2x2 uurtjes. Het doet dus wel watmaar niet genoeg. De verpleegster gaat straks wel overleggen of het niet verstandiger is om me thuis te laten aansterken. Al is het maar voor een dag. Dat hoor ik dus straks. Ik eordt hief gek van de heimwee naar denny.hrb de hele ochtend al gehuild en dan voel ik me zo'n zwakkeling. Ik weet dst ik dit kan ik moet alleen de kans krijgen om op krachten te komen