En nog 1!!! Jaloers!!!! Als ik zo de pc opgestart heb kom ik ff bijkletsen!!! Edit: dit is dus Quintes, de zoon van StephanieTaal
Wat een prachtig mannetje! Nogmaals gefeliciteerd stephanietaal! Hier gaat het iets minder, gister 3e groeiecho gehad, en ons manneke ligt nu toch echt te ver achter op de groei, dus meteen ctg gehad daarna hebben ze overlegd en besloten dat ik niet opgenomen hoef te worden mits ik vanaf vandaag met uitzondering van het weekend elke dag in het ziekenhuis een ctg laat maken, en nog een tweetal echo's volgende week. Hoe wat en waarom weet ik niet precies was gister zo geschrokken (en alleen, normaal gaat m'n man mee maar deze echo werd zo even tussendoor gepland dat hij geen vrij meer kon krijgen) dat ik niet heb doorgevraagd, maar dat ga ik zo maar eens even doen dus...
@katie; hoever ligt je kindje achter in groei? Hoe was de CTG, is de conditie van jullie mannetje wel goed? En het vruchtwater en doorstroom navelstreng? Ik moet ook 2 x pw CTG en wekelijks echo, kleine groeit te langzaam, maar gaat wel vooruit. Conditie is nog goed. Veel sterkte meid!
Ctg zojuist was gelukkig wel goed, ik ben morgen 36 weken zwanger en hij ligt op ongeveer 32 a 33 weken op groei. De navelstreng kon ze gisteren moeilijk vinden, maar daar krijg ik dinsdag weer een doppler echo voor. Verder moet ik dus vooral veel rust houden. Maar volgens mij is de conditie inderdaad verder wel goed, (heb alsnog geen vk of gyn gesproken) maar volgens de assistent (lief mens) komt dit heel regelmatig voor en moet ik me vooral proberen niet druk te maken want dat zou het alleen maar erger maken en het komt wel goed, jij ook sterkte kinderwens. Toch schrik je even he?!
Goed om te horen Katie. Ik schrok idd ook hoor, maar ben in AZM geweest voor uitgebreide medische echo en daar is alles goed op. Dus inderdaad niet te veel zorgen maken, goed in de gaten laten houden en dan komt het wel goed. Zolang de conditie goed is van de kleine. Ik heb dinsdag weer groei echo, blijft toch spannend!
@ katie, hehe wat rot dat hij achter ligt, hopelijk snel meer duidelijkheid. Kan me voorstellen dat je n beetje overrompeld was. @ kinderwens, fijn dat de uitgebreide echo sowieso goed was. Fijn dat ze jullie zo goed in de gaten houden! @ stephanietaal, wat een mooi menneke en wat leuk dat je je bevallingsverhaal wilt delen met ons. @ Blinky, ja heel spannend, ik hoop echt dat ze me gaan inleiden,, de nachten en ochtenden zijn vreselijk -.- maar ja, nog ff! Ja hier is ook serieuze babyboom! ik zie niet anders op fb en om me heen. Ik wil ook @ colaatje, hoe is t met je?
Stephanie wat een mooi mannetje! Fijn dat de bevallig zo verlopen is Kinderwens en Katie, hoop dat iig de conditie van de kleintjes goed blijft! Spannende tijden voor jullie dus! Anoniemas wanneer hoor je of ze je evt gaan inleiden?
Hoi meiden, ben vannacht even een nachtje met de jongens bij mijn ouders geweest. Vandaag willen we Quinten op een zó n positief mogelijke manier vertellen van hoe en wat. Helaas wil mijn man het echt door zetten en wil hij geen enkele manier van hulp aan nemen . Mijn eigen gevoel zegt dat zijn fam. Een reusachtige vinger in de pap hebben
even kort berichtje hier... zal volgende keer weer op iedereen reageren. Gisteren bij gyn geweest ivm vocht vasthouden ook. Bloeddruk was goed en kleine lekker actief. Ze zei wel dat ik er rekening mee moest houden dat ik met 37 weken word ingeleid. Spannend!!! Vrijdag weer afspraak met verloskundige, ben dan 36w+2d en hoop dat ze dan iets kunnen aangeven van een datum. Dat zou wel fijn zijn!
lovelygwen spannend hoor dat je weet dat het nu dus niet lang meer gaat duren! volgens mij krijgen we hier aardig wat novemberbaby´s!! Hier gaat alles redelijk, alleen het slapen gaat niet zo lekker meer, maar datzal iedereen wel een beetje hebben. Ik weet gewoon niet meer hoe ik liggen moet. Vannacht de hele nacht wakker gelegen, om 5 uur zat ik met m´n man beneden aan een kop thee. Ik had hem ook wakker gemaakt met mij gedraai!
Lovelygwenn wat komt dat dichtbij!! Wij zijn even ver en te beseffen dat jij Over 1,5 week ingeleid wordt...spannend hoor.. Kun je nog wat doen aan je scriptie of staat dat nu stil?
Lovelygwen dat komt ineens dichtbij spannend hoor! Colaatje ik leef met je mee! Kan me niet voorstellen hoe je je voelt in zoon situatie dikke knuf!!! Xxxx
Hmmm.... ja scriptie is echt lastig! Ik ben niet gemotiveerd, maar wil het zo graag afronden voordat ik beval. Zal dus even moeten aanpoten eigenlijk nog, maar wil ook nog even genieten van m'n tijd samen met vriendlief voor de baby komt en het huis op orde hebben. Pffff.... niet makkelijk! Maar alles komt uiteindelijk goed, desnoods na de bevalling!
Uitgerekende datum: 01-12: AnneCo, 32 jaar, 4e kindje, BV, Thuis. Zoekt nog buddy 01-12: Katie04, 30 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). 01-12: Luna82, 29 jaar, 1e kindje. 02-12: Blinky, 31 jaar, 2e & 3e kindje (tweeling), BV/FV, Ziekenhuis (medisch). 03-12: Cvo1986, 25 jaar, 1e kindje, BV/FV, Thuis. 03-12: Mila77, 34 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch). Zoekt nog buddy 03-12: Irisje, 30 jaar, 1e kindje, FV, Ziekenhuis. 04-12: Anoniemass, 22 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis. 04-12: Babyengel, 25 jaar, 3e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). 04-12: Rian85, 26 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis. Zoekt nog buddy 05-12: Lovelygwen, 22 jaar, 1e kindje, FV, Ziekenhuis Buddy: Patriesss 05-12: Patriesss, 34 jaar, 2e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). Buddy: Lovelygwen 06-12: Babs84, 27 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis. 06-12: Fenyalara, 28 jaar, 1e & 2e kindje (tweeling), FV, Ziekenhuis (medisch). 07-12: Lana1980, 31 jaar, 1e kindje. 07-12: Theebeeb, 26 jaar, 1e kindje, BV, Thuis. Buddy: Wondertjenr2 08-12: Wondertjenr2, 24 jaar, 2e kindje, BV, Thuis Buddy: Theebeeb 09-12: Kinderwens2012, 27 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). 09-12: Purple88, 24 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). Zoekt nog buddy 09-12: Amann, 23 jaar, 1e kindje. 10-12: Lein79, 32 jaar, 2e kindje. 10-12: Volonta, 2e kindje, FV, Ziekenhuis. 10-12: Lara1, 32 jaar, 3e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). Buddy: Colaatje 11-12: Knuffel, 36 jaar, 1e kindje. 13-12: Lief 26, 26 jaar, 1e kindje. 13-12: Mariahh, 1e kindje, BV, Ziekenhuis. 13-12: Sandana, 30 jaar, 1e kindje. 13-12: Colaatje, 27 jaar, 4e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch). Buddy: Lara1 14-12: JustMe31, 31 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch). 15-12: Jamie1986, 25 jaar, 2e kindje. 14 jongens, 12 meisjes, 7 verrassingen/geheim/onbekend Bevallen: 31-10: Stephanietaal van Quintes (2250 gram) met 34+2 Afspraken: 05-11: Lovelygwen, controle vk/gyn 06-11: Kinderwens2012, groeiecho gyn 08-11: Patriesss, groeiecho gyn 09-11: Wondertjenr2, controle vk 10.00 15-11: Babyengel, controle vk 12.10 15-11: Kinderwens2012, controle doorstroom navelstreng bij gyn 16-11: Wondertjenr2, controle vk 10.00 Vlindertjes: 31-03: Noushi (5w) 04-04: Babywish84 (5w) 04-04: Iloiza (4w5d) 10-04: Danielle86 (nb) 10-04: Daylinn (5w5d) 11-04: Lunap (nb) 17-04: Mounia777 (5w6d) 21-04: MH1113 (6w4d) tweeling 23-04: Linda99 (7w5d) 01-05: Rossi85 (8w6d) 02-05: Frommel (9w0d) 03-05: Scarabee (8w2d) 03-05: Zoe1 (7w3d) 03-05: Tantan (nb) 08-05: Didi2502 (9w6d) 14-05: Wup79 (11w1d) 16-05: Lilotje (10w2d) veel sterkte voor de vlindermama's ______________________________ Heb je wijzigingen voor de lijst? Zet het dikgedrukt groen in een berichtje. Babyengel of Wondertjenr2 past de lijst aan!
Hee meiden pfff zoals ik in de whatsapp ook al had gezegd (maar niet iedereen zit erop hier dus doe het hier ook nog even!) ben even absent momenteel hier, al een paar daagjes ziek en daarvoor druk druk met de kamertjes. Morgen wordt er behangen in de babykamer eindelijk!! En daarna komt het laminaat! Als ik me weer beter voel kom ik ff teruglezen. Vind het wel spannend worden nu, Stephanie gewoon al bevallen, wie zou de volgende zijn?? Blinky of iemand anders voorpiepen?
@colaatje, goed dat je naar je ouders bent gegaan. Hoe reageerde de kids op het nieuws? @lovelygwen, spannend zeg... weet je volgende week miss wanneer je kleintje komt. Super.. @anneco, dat gevoel heb ik ook ja... veel novemberbaby's Balen dat je zo slecht slaapt, maak je al gebruik van een voedingskussen, kan soms wel eens baten. @babyengel, doe maar rustig meid en neem je tijd. Hopelijk ben je snel beter. En iss spannend, wie zal de volgende zijn?
dag dames, ik ben hier heel lang niet geweest.... heb een deel terug gelezen en lees dat er veel spannende dingen gaande zijn! Iedereen succes!! En gefeliciteerd met de eerste baby die geboren is!! Hier gaat alles nog steeds goed, na 34 weken beginnen dan toch wat kleine klachten te komen (vermoeidheid, vocht vasthouden in de voeten) Maar dit is allemaal goed op te lossen met een middag dutje! Even voor de lijst: 11 december uitgerekend en het wordt een jongen! maar volgens de berekeningen ligt hij 5 dagen voor op groei, dus 6 december.... maar laten we 11 aanhouden! mijn vriend is nu voorr 16 dagen op oefening, maar gelukkig komt mijn moeder voor 10 dagen langs!! Lekker samen nog even genieten samen! Het kleine ventje in mn buik doet het al een tijdje rustig aan maar begint nu toch eindelijk een beetje flink te bewegen! en dat merk ik bij mn ribben! Hoe gaat het verder bij jullie? alles al klaar voor hem of haar? liefs lief!
@Lief, Leuk weer eens iets te horen. Tijd vliegt he... Ow je mannetje weg, mijn man moet volgende week de hele week naar Den Haag werken. Misschien dat ik een dagje op en neer ga of 1 nachtje blijf slapen. Even kijken... Heerlijk he, dat getrappel in je buik, ik vind het echt super, alleen soms ligt ie met z'n hoofd of billen regen 1 rib, dan kan ik niet eens meer recht zitten, hihi... Maar wij zijn er klaar voor, alleen mijn vluchttas nog, maar weet niet zo goed wat er in moet. Komt wel...
Mijn uitgerekende datum is 4 december! Ben zwanger van ons 5de kindje ,en nog steeds is alles zo spannend,ik kan nog best goed slapen alleen word steeds wakker van het plassen!!Zijn er hier zwangere die fambozenbladcap slikken?