Haha klopt maar het is erg rustig, en zit op het moment achter de pc zonder werk te hebben tja... dan zoek ik wel wat anders!
Hebben jullie er ook al last van dat je borsten aan het groeien zijn? Die van mij zijn echt al een cupmaat groter . Ik had altijd 70E, nu dus een 70F besteld haha. En ik ben maar zo klein.... . Beetje jammer ook, had vorige week nog een nieuwe gekocht (ook niet echt slim natuurlijk...). Is dat normaal aan het begin? Hopelijk blijven ze niet de hele zwangerschap door groeien . Katie, wat vervelend zeg!! Laat je vriend je maar goed verwennen met een massage . Hopelijk ben je er snel van af! Blinky, dat zou wel fijn zeg! Het is allemaal al erg genoeg en als je ze dan ook nog niet eens mag zien... . Sterkte de komende tijd he! Grappig dat je dat hebt als je je uitrekt. Ben meteen gerustgesteld, blijkbaar is het normaal en heeft iedereen buikpijn/steekjes. Nog een ander vraagje, sporten jullie? Ik ben sinds een week of 4 begonnen met hardlopen, voorheen ook al eens gedaan. Ik loop nu gemiddeld 5 km. Volgens de VK kan het geen kwaad, zolang ik maar naar mijn lichaam luister en me niet helemaal kapot loop. Toch vind ik het best eng.... Vooral door die buikpijn. Was benieuwd of jullie hier ook mee zitten? Ik wil wel graag blijven lopen!
Ik begin weer iets meer vertrouwen te krijgen. M'n inlegkruisjes zijn verder de hele dag schoon gebleven en ook met afvegen na het plassen krijg ik maar kleine beetjes bruinig slijm of helemaal niet. Ik moet m'n papiertje echt verder naar binnen duwen om bruin slijm te zien, zeg maar. Het komt er niet zelf uit. (Sorry voor alle onsmakelijke details ). Het 'bloeden' lijkt dus echt minder te worden en volgens mij wordt het bruin ook steeds lichter van kleur. Ik ben nog niet helemaal gerust gesteld, maar het lijkt er voorlopig niet op dat het echt mis gaat. Hopelijk is het bruinverlies snel weg en kan ik een beetje gaan genieten, want nu voeren de zenuwen toch de boventoon... Lana Gefeliciteerd en welkom! Katie Haha, ik heb heel hard m'n best gedaan om niet meteen in de stress te schieten, maar dat is me niet echt gelukt. Je wordt toch meteen angstig als je bruinverlies hebt, terwijl het nog niets hoeft te betekenen. Jeetje, toch ischias. Dat is echt heel vervelend, vooral omdat je nu geen medicatie mag. Hopelijk wil je man je een beetje masseren en hopelijk helpt dat een beetje. Blinky Dankjewel voor het duimen voor me. Ik kan me voorstellen dat het een enge tijd gaat worden. Hopelijk mag je je zusje en zwager gewoon zien tijdens je zwangerschap als hij wordt bestraald. Ik weet wel dat het vaak wordt afgeraden om bij zwangeren en kleine kinderen in de buurt te komen als je bestraald wordt/bent, maar hopelijk valt het mee.
Iloiza, wat fijn zeg!!! Hopelijk heb je je zorgen gemaakt om niks! Heb je VK al gesproken? Hebben jullie trouwens nog tips voor boeken? Ik wil graag een dagboek bijhouden en een leuk boek over de zwangerschap kopen....
Ik heb mijn oog op dit 9 maanden dagboek laten vallen! http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/mijn-9-maanden-dagboek/1001004006858445/index.html En over het sporten, ik sport normaal 4-5 keer per week, maar ben de laatste 2-3 weken wat lui geweest. Gisteren weer geweest, voor het eerst sinds ik weet dat we zwanger zijn. Heb een beetje op mijn gemak gedaan, maar het ging best prima. Alleen mijn opgeblazen darmen buik zag er in al die spiegels niet heel aantrekkelijk uit...
Vandaag en vanmiddag wat gele afscheiding verloren. Ik schoot meteen in de stresse en mijn hart stond stil. En ook acuut buikpijn. Volgens het zh kan het echt geen kwaad als het zo blijft. De afscheiding veranderd door de hormonen. Ach het blijft spannend!
Die is leuk zeg!! Ga ik meteen bestellen Ook nog tips voor een 9 maanden boek? Wat ook leuk is voor mijn man om te lezen? Er staan er zoveel op! Ik kwam deze tegen: bol.com | De Grote Geboortegids, Mariël Croon & Joris van der Post | Nederlandse... Zo, dat is fanatiek!! Wat voor een sport doe je? Hihi nee kan me voorstellen, maar je buik gaat alleen nog maar boller worden! . Ik doe ook rustig aan, hopelijk kan ik het een tijdje blijven doen!
Zoe1 Ik heb van de week een 9 maanden dagboek bij de bruna gekocht. Iloiza Ik begrijp het wel hoor, ik zou het zelfde gedaan hebben als jij...Komt goed hoor, beetje vertrouwen proberen te houden...xx
Dat 9 maanden dagboek zag ik hier bij de primera. Als ik een kloppent hartje heb gezien ga ik die ook kopen. Ze hebben er trouwens nog meer boeken van. Bijv. Voor de opa en oma en voor het kraambezoek
Hallo dames, Ik heb vandaag ook mijn 9 maanden dagboekje ontvangen. Ben er tevreden over. Het geeft veel ruimte om van alles en nog wat voor de Beeb te noteren. Gisteren werd gevraagd of ik bij maastricht woonde. Ik werk wel in n dorp bij Maastricht, maar woon in Kerkrade. En mijn naam dat ass. slaat op assistente. Ik werk in een huisartsenpraktijk. Vandaar. Maar dat ass vond ik zelf ook wel grappig. Een beetje zelfspot moet kunnen he haha
@chantal85, lijkt me handig die app, ga er vanavond eens naar kijken @Katie, wat vervelend, ischias. Hoop dat je gauw minder last hebt met oefeningen enzo! Sterkte! Iloiza, fijn dat het bruinverlies verder wegblijft! Blijven leuk, die boeken van Pauline Oud. Wij hadden van die serie het eerste jaar voor onze dochter, moet het invullen alleen nog steeds een keer afmaken! Qua boeken heb ik maar weer eens ons exemplaar van veilig zwanger uit de kast gehaald.. Hebben ook veilig bevallen nog liggen, maar die blijft nog ff in de kast (bol.com | Veilig zwanger, B. Smulders & Mariël Croon | Nederlandse boeken en bol.com | Veilig bevallen, Beatrijs Smulders & Smulders, Beatrijs | Nederlandse boeken...) Ik ga denk ik ook na de eerste goede echo op zoek naar een 9 maanden dagboekje Hier net de Verloskundige gebeld voor een intake. Doen ze hier met de 10de week, dus dat duurt nog 5 weken Heb Woensdag 9 mei een intake met de vk om 8.00! Ben vanmiddag op de bank in slaap gevallen man man man wat ben ik moe....
Bij ons doen ze de intake ook pas in de 10e week. En ook ik was/ben erg moe, maar heb vanacht dan ook maar 5 uurtjes geslapen. Kwam maar niet in slaap. Kan ik al wel vast oefenen voor over 8 maanden
@rian dat boekje heb ik hier al liggen durf er alleen nog niet in te schrijven.... schrijf het uiteindelijk wel over van mn blog
Hihi ik kwam vandaag thuis en vriendlief had een zwangerschapsdagboek (anders dan ik had gepost) en dat boek dat jij aan haald voor mij gekocht! Dat boek de grote geboortegids is echt een heel mooi boek met platen en erg duidelijk! Ik ben meteen in mijn boekje gaan schrijven! Zo leuk, ik ga ook wat foto's afdrukken om erin te doen (van de test en mijn 4 weken platte buik) Qua sport doe ik Zumba, Steps, Tae-Bo enzo wel leuk altijd, ik doe ook fittness met krachttraining, maar ik weet nog niet zo goed of ik dat wel ga doen...
welkom nieuwe dames helemaal leuk!! wel drukkerdedrukdruk maar gaat helemaal goed komen @ blinky sterkte meid!!! ik heb echt een sjit dag gehad... ben erg nerveus omdat ik nu dus helemaal nergens last meer van heb.... pfff het enge is dat ik me boobs nog heeeeel klein beetje voel en steekjes in mijn buik! gelukkig geen bloei oid maar dat kwam bij mijn laatste MA ook wat later dit lijkt er heel erg op ( ik heb overigens toen alleen maar bruin gehad en niet veel ) dus ik zit ook de hele tijd te kijken bahbah ( ik weet ff niet meer wie het nou ook vandaag had maar men ik weet wat het is ) net een test gehaald weer met indicator... staat toch nog 2-3 op maar toch ik ben natuurlijk weer uber nerveus BAHHHHHHHH geloijk het id dat er wat niet goed zit! wordt het me nu weer niet gegund? sorry ik ben weer lekker ego bezig meiden. soms wordt ik zo moe van mezelf
Ahhhh wat een schat!!! Lief zeg. Wat toevallig dat hij dat boek had gekocht, nou ga ik hem zeker bestellen, zat nog te twijfelen.... Veel plezier met schrijven! Wat leuk dat je zoveel sporten beoefend! Ik kom niet verder dan hardlopen . Ik zou gewoon doen waar jij je goed bij voelt! Ik ben vandaag maar niet gegaan, had toch best last van mijn buik en durfde het niet aan.... Morgen weer een dag!
Bedankt! Die van veilig bevallen lijkt me ook wel wat! Alleen wacht ik daar nog wel even mee Heb je met de intake ook meteen een echo? Ik heb die namelijk apart, ik mag 23 april al voor een intake en 7 mei voor een echo. Ben echt zo benieuwd! Volgens mij krijg je met de intake veel info of niet?