1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel Blinky. Wanneer weet je meer? Ik hoop dat ze je willen gaan inleiden. Je bent morgen tenslotte al 37 weken, prachtige termijn voor een tweeling.

Katie hoe gaat het met jou? Hoop dat het lekker aan de gang is! ;)

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Morgen weer bloedafname en vanaf 0.00 uur urine opvangen om nog eens op eiwitten te checken

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Als de waardes morgen niet beter zijn gaan ze ws inleiden, maar als ze wel beter zijn vrees ik dat ik weer gewoon terug naar huis moet

4. Pff zou ongeveer hopen dat ze weer slecht zijn, je bent er zo aan toe om te bevallen!! Knuffel meid!

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Weer eens een hele nacht wakker metbhelse pijn in mijn rug en ribben. Ik trek dit echt niet meer

6. linde90

linde90 Niet meer actief

Geef het aan meid. Je bent 37 weken dus zouden ze mogen komen toch.
    Straks ben je helemaal op..
    Jank desnoods keihard erbij en wees niet de bikkel! !!

7. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ahh Blinky, hoop zo dat ze je gaan inleiden, is nu genoeg geweest!
    Sterkte!

8. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Blinky, spannend meid, hoe waren de waardes vannacht?
    Geef aan dat je het niet trekt meid en laat je vooral niet naar huis sturen he!
    Ik hoop dat ze je vandaag gaan inleiden. sterkte meid.

Hier gisteravond ineens veel pijn aan stuitje. Om 22 uur naar bed gegaan, ff geslapen en middernacht wakker geworden.
    Alles eruit gespuugd, pfff... steeds die maagzuur. Daarna zeker 1,5 uur wakker gelegen en niet in slaap kunnen komen.
    Vanmorgen veel pijn in de schaamstreek (botje, links) als ik loop, zal dat van het indalen zijn?

(ff klagen.. sorry)

Maar vandaag wel 36 weken! :)

9. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hej ladies

Ik was even niet zoveel hier.
    Door omstandigheden bij de gynacoloog terecht gekomen. Echo's gehad en nog wat aanvullend onderzoek, maar alles is goed.
    Heb wel weer 2 antibiotica kuren dus dat is gewoon op zn zachtst gezegt zwaar klote en ben daar goed beroerd van. Heb aanvallen van harde buiken die uren aanhouden dus kan amper wat.
    Sorry voor ego berichtje..
    Kom snel even terug om uitgebreider te reageren...
    XX

10. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @theebeeb,
    Ow meid hoe vervelend, klaag maar ff, daar zijn we voor he!
    Allemaal wel eens een klaagdag.
    Waarvoor heb je de AB?
    DAmn, uren lang harde buiken... pff, heb met je te doen. Sterkte!

11. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Blinky, ga de hysterische zwangere maar uithangen hoor want het is mooi geweest voor jou. 37 weken is een hele mooie termijn voor een twin.

Hoop dat Katie ook haar kleintje in de armen heeft of er druk mee bezig is!

Het zijn de laatste loodjes maar dan ook de zwaarste... Sterkte voor hen.

Voor ieder die lekker door loopt, geniet er maar heerlijk van. De laatste weken zijn nu echt aangebroken.

Hier ook niet fit. Gister ook weer off day met een huilbui. Vannacht redelijk geslapen maar ik heb t gewoon gehad. Ik ben gewoon niet goed in zwanger zijn :( dinsdag weer naar gyn. Maar ja die zegt toch nog niks. 19e neemt andere gyn het over en wil dan zelf de hysterische zwangere gaan uithangen.... ;) na 4 groeiecho's vind ik t dan wel best. Dan kunnen ze wel hun conclusie trekken.

***klaagmodus uit***

Ik kom straks nog ff spieken. Benieuwd naar baby nieuws :D

12. Nieuws van Blinky kopieër ik even uit de whatsapp:
    Vanmorgen goeie ctg gehad met hysterisch drukke kindjes. Veel harde buiken gemeten. Om 08.30 ben ik met een ballonnetje ingeleid.

Spannend Blinky go go go! Veel succes meid..

13. Theebeeb waar is al die antibiotica voor? Hier deze week ook een kuur gehad, tegen bijholte ontsteking, nu zit ik tegen een oorontsteking aan :( voel duidelijk het vocht achter mn trommelvlies.. baal baal. Maandag maar gelijk even de huisarts bellen, dat ze kijken (en het liefst naar kno arts doorsturen)

14. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Voor de 7e blaasontsteking en 3e schimmelinfectie.
    Voel me zo ziek, moet zo overgeven van die a.b
    Als dit zo doorgaat bel ik vanmiddag de ha post want zo word het niks.

Spannend blinky , zet m op!!

Hoe zou het met katie zijn?

Babyengel vervelend oorontsteking. Dat kan zooo zeer doen. Idd vragen om een doorverwijzing.

15. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    @Blinky succes meid. Wel spannend dat er 2 meiden bezig zijn en al 1bevallen. Komt erg dicht bij zo!

Hier alles goed sinds woensdag verlof. Nog altijd drukke dagen met allerlei klussen die ik nog wou doen. Nu in de auto terug van Scheveningen. Even met manlief er tussen uit. Vermoeiend maar wel lekker! Wel regelmatig momenten met harde buiken en daarmee druk op schaambot, en ik waggel behoorlijk Hihi. Verder gaat het nog prima hier!

Succes met de laatste loodjes meiden!

16. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    Hey meiden.
    Als ik het zo lees wordt het voor iedereen tijd om te gaan bevallen! Ik ben stiekem ook blij dat de zwangerschap voorbij is al die kwaaltje dat trok ik ook niet meer.
    Vanochtend weer lekker bij me mannetje geweest nu ff liggen en 6 uur weer naar hem toe! :)
    Succes meiden.
    Katie en blinky heel veel sterkte!!!

17. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    @Steph hier mag ze nog zeker tot 38wk blijven zitten hoor. Moet nog wel 20 dingen van mijn to do lijst afvinken Hihi.

Heb van mijn man zijn vrienden en familie nog 0 adressen voor op de kaartjes.... aah dus nog even lekker blijven zitten! !!

18. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Blinky: zet 'm op!!!!!! You can do it!! :) Hoop dat het lekker zal vlotten en je snel je twee kiddo's in je armen kan sluiten!

Hier nog druk bezig met scriptie, dus ben weer weg ;)

19. Katie04

Katie04 Actief lid

7 feb 2011
    121
    0
    0
    Huishoudelijk medewerkster
    Zeeland
    Hee meiden, ik hou het even kort voor nu maar kom later weer terug. Wij zijn vannacht 11-11-2012 de trotse ouders geworden van ons kleine kereltje Sam. Geboren om 00.16 48 cm lang en 2400 gram.
    Misschien mogen we straks naar huis als de kleine man zich goed warm kan houden.
    Jullie horen de rest nog van me!

20. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Katie gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ik hoop dat alles goed is verlopen en dat jullie zo lekker naar huis mogen! Geniet er van

Xxxxx

Deel Deze Pagina