Lana, gefeliciteerd met jullie dochter. Prachtig gewicht. Hopelijk mogen julloe morgen lekker naar huis. Babyengel krijg je een bballonetje, gel of infuus met inleiden? Fijn dat het 1 dag vroeger kan, spannend
Babyengel de lijst is weer mooi overzichtelijk! @stephanietaal wat fijn dat het zo goed gaat met quintes. Ik hoop van harte dat jullie snel naar je eigen huis mogen met elkaar. Er zijn al 3 babys nu. En er zullen er snel 2 volgen van blinky! @fenyalara hoe gaat het met jouw? Dames blijven ook mooi zitten
Je bedoelt vast lovelygwen Maar leuk dat er weer een beeb bijkomt.. in ieder geval voor deze week 3 beebs op de planning. Meer mag altijd hihi. Ik vind dat zo leuk deze fase.. in spanning afwachten wanneer jij bevalt èn de rest!
Hihi, ik houd de datum nog even geheim... beetje de spanning erin houden Kinderwens: ik word ingeleid met een ballonnetje.. ben benieuwd hoe dat gaat en hoe effectief dat is! Amann: nee je wordt niet zomaar ingeleid hoor. Eerst was de bloeddruk dermate hoog dat ik overgenomen ben door het zh. Medicatie gekregen, die deden paar weken hun werk maar vorige week was mn bloeddruk weer torenhoog. Verdubbeling van de dosering. Daarnaast groeit de kleine niet zo meer en was maar heel klein beetje gegroeid afgelopen 3 weken. Lichaam laat dus duidelijk nerken dat het te zwaar is en daarom word ik ingeleid. Beter voor beiden. Sta jij al onder controle van het zh? Al medicatie?
Lovelygwen, Oh dat klinkt niet best nee,ik weet ook niet hoe het precies bij mij zit hoor..weet pas sinds vorige week dat mn bloeddruk dus al een tijdje te hoog is! Morgen ga ik toevallig weer langs de VK, kijken of het wat gezakt is en zo niet wat ze dan willen gaan doen vind het erg spannend allemaal.
Sorry, bedoelde inderdaad Lovelygwen. Net uitleg gekregen hoe een inleiding in zijn werk gaat, donderdag zullen ze de bmm controleren en vandaar uit gaan ze datum prikken en bekijken hoe. Blinky, hoe gaat het nu? Spannend, deze week weer een aantal baby's erbij! Ziet mooi uit op de lijst, voor de dames die deze week aan de beurt zijn, heel veel sterkte en succes. Ben zo benieuwd naar de namen en zo. Hier gaat het langzaam steeds beter, prednison slaat gelukkig goed aan. Nu goed aansterken zodat ik zelf een bevalling aankan. Hou zoiezo prednison tot na de bevalling, maar hoop dat ik dat ook nog een paar dagen thuis kan zijn om de laatste dingetjes te doen.
@ kinderwens, Jeetje nu ook nog opgenome, hehe wat n pech! Word maar snel beter,l zodat je dalijk helemaal fit aan de bevalling kan beginnen @Colaatje, Wat fijn dat je in deze kl*te omstandigheden toch n huisje hebt gevonden. Lekker je eigen plekje maken. Hoop dat je het allemaal een beetje goed trekt J @Lana, PROFICIAT!!!!!!!!!!!! Wat een fijne bevalling zo te horen en hopelijk morgen lekker naar huis! @stephanietaal, Nou fijn dat ie zo vooruit gaat, hopelijk deze week naar huis dan ^^ @lovelygwen, wat spannend, ooeeh ik word er helemaal nieuwsgierig van haha! @katie, ook van harte proficiat met je beebje Sorry als ik iemand vergeten ben, had aardig wat bij te lezen. Hier vandaag afspraak bij de gyn gehad, zouden n datum voor de inleiding afspreken. Nu ging dit opeens niet, mocht pas bij 38 weken. Dus volgende week woensdag weer terug, ben dan 38+1. Baal als een stekker, had echt uitgekeken naar een datum plannen! Hoop toch dat ik voor die tijd zelf bevallen ben, ben echt helemaal op. Alles doet pijn, slaap niet, spuug weer veel. Kortom, t is gewoon KLAAR!! Op advies van collegas en vriendinnen wonderolie gehaald haha. Heb er net een topic over gestart bij bevallen. Ben s benieuwd. Hier iemand nog ervaring ermee? Zouden jullie dan in dat topic willen reageren? Fijne avond en groetjes
@anoniemass, He balen zeg dat ze geen datum geprikt hebben. Ik hoop voor je dat het snel begint. War voor wondermiddel heb je? Ik heb. Thuis frambozenthee, blijkt te helpen, weeen opwekken. Als ik eind deze week thuis ben, ga ik daar mee starten. En zaterdag de schoen zetten met een wortel en verse in de hoop dat de sint me zondag (dan ben ik 37 weken) me weeen geeft. Hoop zo op een spontane bevalling ipv inleiden.
@Kinderwens: De frambozenbladthee/capsules wekken geen weeën op hoor, slik ze zelf ook al een week nl. (Als dat wel zo zou zijn dan slik ik het hele potje volgende week hahahaha) Hoop dat je spontaan mag bevallen, maar hoe dan ook nog maar heeeeeel eff en jullie hebben je baby! @Anoniemass: Kan me voorstellen dat je baalt over nog geen datum. Ik ben lichamelijk ook echt helemaal op! Helaas moet ik gewoon afwachten wanneer het gaat beginnen.. Over wonderolie, hoor daar vaker iets over.. maar de baby kan daardoor in het vruchtwater poepen. Of het zo is, geen idee haha.
Wonderolie had ik bij mijn zoon ook gehaald, maar uiteindelijk niet gebruikt, schijn je veel darmkrampen vooral van te krijgen. Had ik eigenlijk niet zo'n zin in..
Wonderolie, nou heb alles ondergespuugd! Was walgelojk en riep meteen, nooit meer. Ik wacht wel! Mn man stapt in bed en pats! Vliezen gebroken, nu naar het ziekenhuis
Anoniemass, ow zal het dan toch gewerkt hebben? Spannend meid, binnen 24 uur heb je de kleine in je armen. Zet 'm op en hou ons op de hoogte als het lukt. Hier om iets na 12 een slaappil (lichte ) gehad, merk dat ie nu weer is uitgewerkt. Pff kan niet slapen, pijn in longen is heftig, harde buiken en de kleine heeft de hik. Niet fijn samen. Zo toch maar weer eens proberen te slapen en anders nog maar een pil?? Weet niet als dat kan/mag.
Lana: gefeliciteerd en klinkt idd als een fijne bevalling. Geniet van je kraamtijd. Blinky: spannend bij jou ook hoor. Hoop straks op nieuws Anoniemass: hmm wonderolie en je vliezen zijn gebroken haha. Toch t overwegen waard succes hè. Lovelygwen: jij ook veel succes ergens deze week Kinderwens: hè gats lig je in t zh maar hopelijk kan je nu ff aansterken en heb jij ook gauw je beeb in je armen. Fijn Stephanie dat je beeb t zo goed doet. Colaatje: gelukkig een eigen huisje gevonden en familie/vrienden die je veel helpen. Hoop dat je gauw je rust weer kan vinden/krijgt. Respect voor jou. Ik zit ook weer eens beneden heb keelpijn. Denk dat mijn dochter me aangestoken heeft. Die kon gisteravond moeilijk in slaap komen door al het gesnotter. Straks weer groei echo. Ben weer benieuwd.
@mila, kun je ook niet slapen. Echtg vervelend he. Slaapt je dochter nu wel? Ik hoop voor je dat je nog een beetje kunt slapen. Veel plezier en succes op de groeiecho. Hier net weer een aanval gehad vd astma, gvd... nu gaat het weer, maar ben zo bang dat ons kindje er iets van meekrijgt. Ben zo bang dat het allemaal misgaat. Pff zit echt in een diepe emodip. En ik mag niet nog een slaappil, echt klote. Vanavond zullen ze me een sterkere geven, ja daar heb ik nu toch niets aan... ik ben kapot moe, wil slapen! Sorry van mijn geklaag, maar ben zo bang, moet het ff van me afschrijven. Sorry...