1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Anoniemas balen dat jullie opgenomen zijn, hopelijk snel weer naar huis!

Stephanie heerlijk thuis nu :) gaat alles goed?

Kinderwens alweer uit t ziekenhuis? Hoop dat ze snel een datum kunnen prikken!

Iedereen fijn weekend! Xxxx

2. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Anoniemass,
    Ow meis, wat vervelend dat jullie opgenomen zijn. Hopelijk gaat het snel beter met Damian.
    Ik duim voor je dat jullie vandaag naar huis mogen.
    Wat fijn, je eigen spijkerbroeken weer aan... kunnen wij nog niet zeggen, hihi..

@Stephanie,
    Lekker naar buiten toe met je mannetje, heerlijk zeg. Ik kijk uit naar het moment om met z'n alle te gaan wandelen.

@Mariah,
    Ja ik ben weer thuis gelukkig. Morgen ctg en donderdag afspraak gyn, hopelijk hoor ik dan meer. Of nog liever, hopelijk ben ik dan al bevallen.

Hier vannach even het gevoel gehad dat het begon.
    Ik kreeg harde buiken in een ritme, eerst om de 7 minuten, toen om de 6 en daarna om de 4 minuten. Maar (helaas) trok dat weer weg.
    Gelukkig ervoor en erna wel goed geslapen. Ik hoop dat dit voorweeen waren en dat 't voorwerk begonnen is.

3. Hoi meiden. Nou ik ben erg benieuwd wie er aankomende week gaan bevallen! Hier ook dagelijks harde buiken, maar zet niks door. Babykamer is nu wel bijna af gelukkig en zo goed als alles is gewassen. Nu nog mijn koffertje pakken!
    Ik heb btw een nieuwe buikfoto in het buikfoto topic gezet.
    Verder heb ik veel last van mijn oor zit vocht achter mijn trommelvlies.. twijfel een beetje wat ik zal doen. Zal ik nu nog naar de huisarts gaan of wachten tot na de bevalling. Het rotte is dat ik niet uit de voeten kan en compleet afhankelijk ben qua vervoer van anderen. Als er nou nog een bus in de buurt zou stoppen, maar nee.. Denk dat ik voor van de week maar een afspraak maak en moet mn man me maar brengen.

@ Anoniemass, jammer dat Damian weer is opgenomen :( hopelijk gaat het gauw beter als hij weer onder de lamp is geweest. Wel lekker dat je ook mee bent. Loopt de bv goed?

@ Colaatje, superfijn dat je nu al alles klaar kan maken in je nieuwe huisje en lekker veel hulp! Ben je al begonnen?

@ JustMe, jij ook al een klein kindje (ik niet hoor, maar zijn meer dames hier met beebjes die onvoldoende tot niet groeiden).

Hoe is het met de andere meiden? Ben hier niet zoveel (meer op de whatsapp) zo druk bezig met die laatste dingen. Lekker lastminute allemaal maar ja komt goed :)

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Kinderwens spannend zeg! Ik ben erg benieuwd! En anders idd hopen dat de gyn wat duidelijkheid kan geven donderdag!
    Ik moet wachten tot volgende week dinsdag, ben dan bijna 38 weken. Wil dan graag met de vk een plan gaan maken ivm het niet meer slapen :( is nu al 3 weken zo en ga door m'n slaapgebrek enorm tegen de bevalling opzien, vorige weekslaaptabletje gehad maar helaas werkte dat ook niet :(
    Ach we zien het wel. .
    Ben alweer erg benieuwd wie de volgende zal zijn!

5. Uitgerekende datum:
    01-12: AnneCo, 32 jaar, 4e kindje, BV, Thuis.
    01-12: Luna82, 29 jaar, 1e kindje.
    03-12: Cvo1986, 25 jaar, 1e kindje, BV/FV, Thuis.
    03-12: Mila77, 34 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch).
    03-12: Irisje, 30 jaar, 1e kindje, FV, Ziekenhuis.
    04-12: Babyengel, 25 jaar, 3e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch).
    04-12: Momvan4, 32 jaar, 5e kindje.
    04-12: Rian85, 26 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis.
    05-12: Patriesss, 34 jaar, 2e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). Buddy: Lovelygwen
    06-12: Babs84, 27 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis.
    06-12: Fenyalara, 28 jaar, 1e & 2e kindje (tweeling), FV, Ziekenhuis (medisch).
    07-12: Theebeeb, 26 jaar, 1e kindje, BV, Thuis. Buddy: Wondertjenr2
    08-12: Wondertjenr2, 24 jaar, 2e kindje, BV, Thuis. Buddy: Theebeeb
    09-12: Amann, 23 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis.
    09-12: Kinderwens2012, 27 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch).
    09-12: Purple88, 24 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch).
    10-12: Lein79, 32 jaar, 2e kindje.
    10-12: Volonta, 2e kindje, FV, Ziekenhuis.
    10-12: Lara1, 32 jaar, 3e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). Buddy: Colaatje
    11-12: Knuffel, 36 jaar, 1e kindje.
    11-12: Lief 26, 26 jaar, 1e kindje.
    13-12: Mariahh, 1e kindje, BV, Ziekenhuis.
    13-12: Sandana, 30 jaar, 1e kindje.
    13-12: Colaatje, 27 jaar, 4e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch). Buddy: Lara1
    14-12: JustMe31, 31 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch).
    15-12: Jamie1986, 25 jaar, 2e kindje.

10 jongens, 10 meisjes, 6 verrassingen/geheim/onbekend

Bevallen:
    31-10: Stephanietaal van Quintes (2250 gram) met 34+2
    11-11: Katie04 van Sam (2400 gram & 48 cm) met 37+1
    11-11: Lana1980 van Noor (2845 gram & 46 cm) met 36+2
    13-11: Anoniemass van Damian (3045 gram) met 37+0
    13-11: Blinky van Liam (2660 gram) en Mitchell (2995 gram) met 37+2
    14-11: Lovelygwen van Lennon (2774 gram & 47 cm) met 37+0

Afspraken:
    22-11: Babyengel, controle vk 11.10
    22-11: Kinderwens2012, afspraak gyn
    23-11: Babyengel, afspraak gyn 11.00
    23-11: Wondertjenr2, controle vk 10.15
    30-11: Wondertjenr2, controle vk 10.15

Vlindertjes:
    31-03: Noushi (5w)
    04-04: Babywish84 (5w)
    04-04: Iloiza (4w5d)
    10-04: Danielle86 (nb)
    10-04: Daylinn (5w5d)
    11-04: Lunap (nb)
    17-04: Mounia777 (5w6d)
    21-04: MH1113 (6w4d) tweeling
    23-04: Linda99 (7w5d)
    01-05: Rossi85 (8w6d)
    02-05: Frommel (9w0d)
    03-05: Scarabee (8w2d)
    03-05: Zoe1 (7w3d)
    03-05: Tantan (nb)
    08-05: Didi2502 (9w6d)
    14-05: Wup79 (11w1d)
    16-05: Lilotje (10w2d)
    veel sterkte voor de vlindermama's

Nog even een extra verzoek om alle aanpassingen in de gevraagde kleur te zetten zodat ik er niet overheen scroll.

6. JustMe31

JustMe31 Actief lid

12 okt 2011
    183
    0
    0
    regio zuid holland
    @kinderwens hoop dat je je snel weer beter en fitter voelt..
    @anoniemass ja dat is dan wel weer een voordeeltje eraan dat ik niet meer zo lang hoeft te wachten:D
    @babyengel ja ik ook al een kleintje.. hoofdje op 34 wkn ongv buikje op 33 wkn maar wel weer lange benen op 36 wkn;) die heeft ze van dr papsie;) en denk de gehele bouw van hem want ik ben een flinke dame van normaal 95kg:) en vl is een slankie van 65kg;) met lange benen en klein hoofd:D

morgen weer een ritje naar het zh voor ctg en daarna gesprek
    19-11 13:30 uur ctg 14:15 afspraak vk

Hoop morgen duidelijkheid te hebben en al een datum te prikken;)

7. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff ego berichtje post snel meer.

Woe middag zijn we de trotse ouders geworden van onze knappe dochters Iris en Sophie, alles is goed gegaan en we zijn sinds vandaag thuis.
    Nwe mama's gefeliciteerd en de mama's in spe succes. Met de laatste loodjes xxx

8. Wow Fenyalara van harte met jullie twee dochters!! Leuke namen! Fijn dat alles goed is gegaan en ook al lekker thuis! Ben je natuurlijk bevallen of via ks? Welke gewichten hebben de meisjes?
    Geniet ervan!

9. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Gefeliciteerd Fenyalara met de geboorte van jullie dochters. Ik hoop dat een voorspoedige bevalling was en dat t genieten nu lekker is begonnen.

Kinderwens: fijn dat je weer thuis bent. Nog ff afwachten ook dus wat gyn gaat zeggen. Spannend hè.

Babyengel: jij bent er ook klaar voor nu kamertje gereed is. Alleen je vluchttas nog :) ik hoop dat je je met je oor nog wel terecht kan. is toch niet fijn zo.

Anoniemass: hoe is t nu met je mannetje? en lekker je eigen spijkerbroek weer aan ;)

Colaatje: fijn dat je zo goed geholpen wordt en dat je je huisje in kan. Ik vind t knap van je, respect.

Veel kindjes aan de kleine kant hier. Ik heb juist tegenovergestelde ;) ik mag vanmiddag weer voor een groei echo bij de second opinion gyn en bij deze blijf ik. Ik hoop echt dat hij vanmiddag zegt dat we gaan inleiden deze week. Ik heb een rotweek achter de rug (was flink verkouden wat t slapen tot dieptepunt bracht) en heb sinds gister ook nog last van mijn rug gekregen. Ben nu helemaal een oud wief. Straks krijg ik massage van vriendinnetje (heeft eigen salon en doet zwangerschapsmassages). Hoop dat dit ook goed is voor mijn rug.
    ML heeft vanochtend ook nog beoordelingsgesprek en meestal geeft dit loonsverhoging dus ben benieuwd of t vandaag een topdag gaat worden: en goed nieuws voor ML (en dus ook voor ons) en dat ik inleiddatum krijg.... ;))

Fijne dag.

10. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Hoe gaat t met jou? Gaat drinken van je mannetje al wat beter? En hoe herstel jij nu van de ks?

11. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    Goedemorgen dames,

@anoniemass jammer dat jullie toch weer naar het ZH moesten, hopen dat het snel weer beter gaat zodatjullie weer lekker naar huis mogen.

@fenyalara Van harte gefeliciteerd met jullie 2 dochters! leuke namen!

@mila ik hoop dat het vandaag dus een topdag voor jullie wordt!
    hier ook slecht slapen.... pfft die laatste loodjes he?

ben ook zo benieuwd wat deze week ons brengen zal!

alle dames SUCCES! en alle bevallen dames ENJOY!

12. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    @Fenyalara van harte gefeliciteerd met jullie 2 dochters!! :D

13. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Fenyalara: Proficiat met jullie dochters! Geniet ervan!

14. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    @fenyalara: van harte gefeliciteerd met je 2 dochters! leuke namen! hoe gaat het nu ?

alle andere bevallen dames hoe gaat het met jullie en de beebs?? :)

hier gaat het wel goed.
    quintes is snachts wel wakker omdat hij dan echt honger heeft dus helaas weer een nachtflesje gaan geven.
    ik heb net toch voor de zekerheid het ziekenhuis gebeld ondanks alle goeie adviezen van alle dames op de whats app moest ik het toch ff navragen :$
    maar ze zeiden ook dat je vaak hoort dat babys die thuis komen het 8ste flesje weer willen hebben.
    dus gewoon geven als hij er snachts om vraagt en anders lekker laten slapen. overdag mogen we er max 4 uur tussen laten zitten als hij maar minimaal 7x 60ml drinkt.

dus tot nu toe doet hij dat wel gewoon goed is in ieder geval beter dan dat hij niet eet.
    morgen ochtend 11 uur komt het consultatiebureau voor de controles dus dan horen we wel verder wat de bedoeling is.
    de gehoortest screaning is ook al gedaan en die was helemaal goed :) hij kreeg een oor diploma haha :p

ik weet dat ik niet op alles reageer maar kan het niet bij houden haha. quintes neemt toch stiekem al veel tijd in beslag.
    vanaf vandaag is me vriend ook weer werken dus vandaag alleen thuis benieuwd hoe dat gaat.
    ik ga vanmiddag quintes lekker in bed doen.

15. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

@fenyalara proficiat met jullie meiden! Super gave namen!
    Lekker genieten

@stephanietaal meid fijn dat jullie thuis zijn en dat het goe gaat met jou en de kleine quintes.ik zou ook echt bellen hoor als je vragen hebt. Alles is zo nieuw en onzekerheid moet je zo snel mogelijk kwijt.
    Lekker badderen vanmiddag!

16. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    Ja vond ik ook dus ook maar gedaan anders blijf ik ermee rond lopen.
    Hoe gaat het bij theebeeb?
    T badje wordt vanavond denk ik want hij werd al zelf wakker om te eten.

17. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @Justme31,
    Dank je, moet zeggen dat ik me vandaag alweer een stuk beter voel.
    Harde buiken zijn ook weg.
    Spannend vandaag... ik heb vanmiddag ook ctg.

@fenyalara,
    Van harte gefeliciteerd met je dochters iris en Sophie. Goed om te horen dat het goed gegaan is en dat je weer thuis bent.
    Ik ben benieuwd naar je verhaal over de bevalling.
    '
    @mila,
    Spannend meid, ik duim voor je dat je op beide fronten goed nieuws krijgt.

Hier zonet ctg controle gehad, zag er goed uit, ons kleintje doet het zo goed he! Echt super.
    Echter mijn BD was hoger dan normaal (elke 5 min. controle gehad) en bleef rond 138/81 en heb voor zwangerschap altijd 60/100 zoiets.
    Afgelopen weken ging ie steeds al iets omhoog, nu doen ze nog niets. Donderdag weer ctg met elke 5 min. BD controle en daarna naar gyn.
    Zij zal hier verder ook naar kijken.
    Wat me zelf opviel was mijn eigen hartslag, steeds tussen 75-90 en normaal zit ik rond 50 en soms richting 60.
    Zal het de spanning in mijn lichaam zijn?

18. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Gaat wel goed hier. Veel harde buiken en krampen en pijnsteken.
    Maar het is te doen. Heb zoveel zin om te bevallen nu ik al die baby verhalen lees!!!

19. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    @Fenyalara van harte gefeliciteerd met jullie dochters!! Leuke namen ook! Geniet ervan!

20. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    Ja dat begrijp ik :) nog ff geduld en dan kun jij ook :p

Deel Deze Pagina