1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Fenyalara gefeliciteerd met jullie dochters! Lekker genieten nu!

Ben benieuwd of er deze week weer baby'tjes bijkomen en van wie :)

Hier al veel gerommel in de buik maar t is onregelmatig en ineens ook weer verdwenen maar vind t wel super spannend worden!

Zit eigenlijk met een probleempje, dit is ons 1e kindje dus weet totaal niet wat me te wachten staat. Door al goed 4 weken slecht te slapen ( 3 uur per nacht met geluk!) ben ik de zwangerschap wel zat, wil dus graag bevallen alleen aan de andere kant ben ik ineens zo bang geworden omdat ik me zo moe en futloos voel :( ik zie er dus ook tegenop en ben super bang dat ik het lichamelijk niet trek. Kan me nog maar moeilijk ontspannen en ben emotioneel zo labiel :(

Sorry voor m'n geklaag maar ben erg onzeker

2. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    En topdag it is....:D

Beoordeling ML was goed. Als directie een algemeen akkoord geeft voor loonsverhogingen (ligt ook aan goed afsluiten boekjaar) dan krijgt hij er wat bij :)

En....maandag word ik ingeleid :) ben er aan toe maar vindt t ook heel spannend. Hoe zal t nu vergaan. Ik heb een vingertop ontsluiting. Ik hoop dat t genoeg is om maandag gelijk aan t infuus te kunnen en anders eerst ballon. Heb wel beetje bloedverlies door t toucheren en t voelt beetje pijnlijk allemaal. Nog een laatste week om alles te regelen en schoon te maken ;)

@mariah: bij mijn eerste sliep ik ook zo slecht, heb toen zelfs homeopathie en slaapmiddeltjes gehad. Maar toen t moment daar was, krijg je zoveel adrenaline dat ik de moeheid niet hebt gevoeld.

@kinderwens: hartslag verhoging kan zeker ook spanning zijn. Dus bd houden ze iig goed n de gaten bij je. Fijn idee iig.

@stephanie: fijn dat je mannetje t zo goed doet. Alleen maar goed dat hij goed drinkt. En idd bij vragen, gewoon bellen.

Pfff kak helemaal in na deze intensieve dag. Ik hoop op een goeie nachtrust. Afgelopen nacht sinds lange tijd 5 uur achter elkaar geslapen, dat was lekker zeg :D hoop nu weer.

3. Kinderwens2012

Kinderwens2012 Bekend lid

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @mariahh;
    hier ook ons 1e kindje, ik vind het ook spannend. Voel me nu gelukkig wel weer fit en kijk echt uit naar de bevalling.
    Al weet ik ook niet wat ik moet verwachten. Ik denk maar zo, er zijn al zoveel vrouwen die bevallen zijn, ook die zich moe en futloos voelde.
    Je oerinstinkt komt wel omhoog.

@Mila,
    super fijn, al dat goede nieuws!
    Volgens mij worden er meerdere meiden maandag ingeleid? of niet?
    miss leuk om op de lijst erbij te zetten?

Vandaag 20-11-2012, leuke datum!
    Ik heb de kleine al aangesproken, maar heb niet echt het gevoel dat ie op korte termijn komt.
    Blijft spannend he...
    Ik voel me wel weer helemaal top, gelukkig!

4. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, vandaag half 11 naar de vk en krijg dan doorverwijzing Gyn

5. Lief 26

Lief 26 Actief lid

13 mrt 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw wat een spanning hier!!
    Iedereen is nu bijna de magische grens van 37weken over!
    Ook ik vandaag (tenminste volgens de gyn hier.... Maar volgens de berekeningen van de echo (4x) is het 5dagen eerder) deze grens bereikt!
    Heb gisteren mijn moedertje uitgezwaaid en mijn vent weer thuis gekregen, nu mag hij dan echt komen!
    Het huis is brand schoon en alles ligt klaar.... Ds daar ligt het niet aan!

Ik krijg hier een klein beetje last van mijn onderrug in vlagen.... Beweging helpt.... Dus maar weer even lekker zwemmen in zee vanmiddag!

Vanmiddag om 1700 onze tijd (2200 jullie tijd) naar de verloskundige, dit maal voor 1 keer een andere en haar dus ook maar vene vragen waar zij het kleine ventje op schat qua gewicht!!

Fijne dag allemaal!!
    Liefs lief

6. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    Hey lief...
    Spannend allemaal he. Fijn dat je mannetje weer thuis is!
    Ik dacht 'zwemmen in zee' brrr, maar daar is het natuurlijk heerlijk weer!
    Succes straks, ben benieuwd wat het gewicht is!

7. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik heb het ook zoo in mn rug jongens.

Colaatje wat is de reden dat je naar de gyn moet ?

8. Uitgerekende datum:
    01-12: AnneCo, 32 jaar, 4e kindje, BV, Thuis.
    01-12: Luna82, 29 jaar, 1e kindje.
    03-12: Cvo1986, 25 jaar, 1e kindje, BV/FV, Thuis.
    03-12: Mila77, 34 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch).
    03-12: Irisje, 30 jaar, 1e kindje, FV, Ziekenhuis.
    04-12: Babyengel, 25 jaar, 3e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch).
    04-12: Momvan4, 32 jaar, 5e kindje.
    04-12: Rian85, 26 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis.
    05-12: Patriesss, 34 jaar, 2e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). Buddy: Lovelygwen
    06-12: Babs84, 27 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis.
    07-12: Theebeeb, 26 jaar, 1e kindje, BV, Thuis. Buddy: Wondertjenr2
    08-12: Wondertjenr2, 24 jaar, 2e kindje, BV, Thuis. Buddy: Theebeeb
    09-12: Amann, 23 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis.
    09-12: Kinderwens2012, 27 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch).
    09-12: Purple88, 24 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch).
    10-12: Lein79, 32 jaar, 2e kindje.
    10-12: Volonta, 2e kindje, FV, Ziekenhuis.
    10-12: Lara1, 32 jaar, 3e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). Buddy: Colaatje
    11-12: Knuffel, 36 jaar, 1e kindje.
    11-12: Lief 26, 26 jaar, 1e kindje.
    13-12: Mariahh, 1e kindje, BV, Ziekenhuis.
    13-12: Sandana, 30 jaar, 1e kindje.
    13-12: Colaatje, 27 jaar, 4e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch). Buddy: Lara1
    14-12: JustMe31, 31 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch).
    15-12: Jamie1986, 25 jaar, 2e kindje.

9 jongens, 9 meisjes, 7 verrassingen/geheim/onbekend

Bevallen:
    31-10: Stephanietaal van Quintes (2250 gram) met 34+2
    11-11: Katie04 van Sam (2400 gram & 48 cm) met 37+1
    11-11: Lana1980 van Noor (2845 gram & 46 cm) met 36+2
    13-11: Anoniemass van Damian (3045 gram) met 37+0
    13-11: Blinky van Liam (2660 gram) en Mitchell (2995 gram) met 37+2
    14-11: Fenyalara van Iris en Sophie met 36+6
    14-11: Lovelygwen van Lennon (2774 gram & 47 cm) met 37+0

Afspraken:
    22-11: Babyengel, controle vk 11.10
    22-11: Kinderwens2012, afspraak gyn
    23-11: Babyengel, afspraak gyn 11.00
    23-11: Wondertjenr2, controle vk 10.15
    30-11: Wondertjenr2, controle vk 10.15

Vlindertjes:
    31-03: Noushi (5w)
    04-04: Babywish84 (5w)
    04-04: Iloiza (4w5d)
    10-04: Danielle86 (nb)
    10-04: Daylinn (5w5d)
    11-04: Lunap (nb)
    17-04: Mounia777 (5w6d)
    21-04: MH1113 (6w4d) tweeling
    23-04: Linda99 (7w5d)
    01-05: Rossi85 (8w6d)
    02-05: Frommel (9w0d)
    03-05: Scarabee (8w2d)
    03-05: Zoe1 (7w3d)
    03-05: Tantan (nb)
    08-05: Didi2502 (9w6d)
    14-05: Wup79 (11w1d)
    16-05: Lilotje (10w2d)
    veel sterkte voor de vlindermama's

9. @ Lief, oh heerlijk klinkt dat zwemmen in de zee.. het is daar vast mooi weer.. *jealous* :D en hoe groot wordt jullie kleintje geschat?

@ Mariahh, ik had ook lang slecht geslapen voor ik ingeleid werd van mijn zoon. En de bevalling duurde ook nog 24 uur. Ik was dus doodop tegen de tijd dat ik mocht persen, maar het is allemaal gelukt. Kan je echt wel aan als de bevalling begint. Dan neemt je lichaam het over en gaat het vanzelf. Alleen na de bevalling val je dan ineens om van de slaap maar de eerste dagen slaapt je baby ook veel!
    Probeer voor nu gewoon zoveel mogelijk rust te pakken, ook overdags een tukkie tussendoor.. :)

@ Mila, iets meer dan een vluchttas is het, heb een koffertje en grote luiertas mee voor de opname.. blijven 2 of 3 dagen in het ZH.
    Oh wat leuk en spannend dat je maandag ingeleid wordt. Eindelijk een datum! Dan ben je precies 39 weken toch? Denk dat je eerst nog een ballonnetje krijgt, vingertop is echt te krap voor gelijk infuus, maar die zal waarschijnlijk wel snel effect geven.

Pff hier heeft gister mijn zoon zijn hoofd tegen mijn neus aangegooid en het doet veel pijn :( paracetamol helpt niet tegen de pijn. Is helemaal dik en blauw. Blijf zo af en aan lopen bij de huisarts.. ;)

Vervelend he die rugpijn. Hier helpt het als ik goed met een holle rug zit of lig, met bekken goed naar achteren. Maar ligt er aan waar je rugpijn zit of het gaat helpen.

10. linde90

linde90 Niet meer actief

Spannend wordt het meiden.

Hier wordt ik vrijdag ingeleid....

11. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Spannend Lara!! Deze week dus weer een beeb erbij:)

Bedankt voor alle oppeppers! Elke dag is er weer een en het einde komt dan toch echt in zicht:) heb volgende week pas weer een afspraak bij de vk ben dan bijna 38w. Wil vragen of ze me met 40 weken willen inleiden hoop dat ze er begrip voor hebben

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Colaatje waarom moet je naar de gyn? Hoop dat alles goed is! X

13. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Hee meiden

Lang niets meer gehoord... maar lig nog steeds of alweer in het ziekenhuis. Heb een trauma. Heel naar! Waarschijnlijk morgen wel naar huis eindelijk na een week.., maar het is erg zwaar. Zal binnenkort een verslag maken om te delen.

14. Kinderwens2012

13 jan 2012
    807
    0
    16
    Limburg
    @babyengel,
    Damn wat balen van je zoontje, zo blijf je bezig.
    Sterkte meid...

@Lara,
    Spannend zeg, vrijdag al. Super leuk.
    Vrijdag is voor mij de enige dag dat ik niet wil bevallen, dan is mijn peetoom, tante en dochter van beste vriendin jarig.
    Beetje te veel van het goede.

@Mariah,
    Elke dag komt je weer dichter bij 'het' moment.
    Ik hoop dat je VK begrip heeft en dit voor je wil doen.

@Lovelygwen,
    Veel sterkte meid, hopelijk gaat snel alles beter!

@Lief,
    Hoe was het bij de VK? Hoe is het gewicht nu?

@justme
    Hoe was het eergisteren bij de gynaecoloog? Is je kindje gegroeid?
    En heb je een datum gekregen voor inleiden?

Planning voor inleiden (zijn er nog meer?):
    23-11-2012 Lara1
    26-11-2012 Mila77

15. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    de whats app dames weten het al.
    Gisteren bij de vk een echo gehad en de kleine bleek te klein.
    met 32 weken was de kleine ong 2076 gram en is nu ongeveer 2230 dus te weinig gegroeit dus gisteren naar het ziekenhuis voor CTG en echo geweest en de gyn kwam op precies het zelfde uit.
    dus nu 2x per week CTG en echo zodra de voeding of hartslag of vruchtwater minder wordt gaan ze me inlijden .
    in eerste instantie moest ik naar Gyn vanwege de strepto B maar daar is dit nu dus bijgekomen waarschijnlijk door alle stres van de afgelopen periode

16. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Vervelend nieuws colaatje. Hopelijk gaat jullie beebje nog wel wat groeien. Hoe gaat het met je huisje? Vlot het al een beetje? Ik heb ook strepto b en ik hoef niet in het zh te bevallen. Vind het heel raar. Hoor overal namelijk dat als je drager bent dat meiden in het zh bevallen.

17. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yorick is er heel erg ziek door geweest , daarom moet ik standaard infuus AB

18. JustMe31

JustMe31 Actief lid

12 okt 2011
    183
    0
    0
    regio zuid holland
    Hoi Hoi,

@lara spannend hoor nog 2 daagjes en dan mag jij ook je beebje verwelkomen:D
    @lovegwen vervelend dat je nog steeds in het zh ligt..Sterkte met alles!
    @babyengel auww dat doet pijn tegen je neus aan...Mijn dochter heeft toen ze 1 was heel hard in me neus gebeten met die scherpe tandjes van dr ;) dat was ook echt geen pretje;)
    @kinderwens heb weer ctg gehad en een echo met (weer) een andere vk weet niet meer wat ik er van moet denken want de ene vk zegt de laatste echo is onderschat en de ander zegt weer dat de echo daarvoor weer was bovenschat:(
    Toen ging ze ook nog met de hand voelen en vond ze dat ze niet heel erg klein is en dat ze geen reus zou zijn.
    Nu word ze op 2200gr ongeveer geschat maar als ik zo kijk op internet is dat best klein voor deze week:(
    Morgen weer naar het zh voor een ctg en weer een echo en dan ga ik wel ff duidelijk zeggen dat ze dr ff goed moeten opmeten want ik raak wel zo een beetje in de war van de verschillende verhalen;)
    Mag van dit zh wel verwachten dat ze het wel weten maar 3 verschillende vk zegggen alle3 iets anders:(
    Ik wil gewoon duidelijkheid of beebje nou wel of niet goed groeit want voel me nu zelf schuldig aan het niet goed groeien van beebje

Vrijdag gaan ze overleggen over het inleiden en dan word ik gebeld maar heb ook aangegeven dat ik er helemaal doorheen zit:(

Ik heb overal pijntjes en vooral als madammeke met dr hoofd zit te draaien of whatever ze daar aan het doen is haha..
    En het bewegen van haar lichaam doet ook steeds meer pijn..
    Me rug die wilt ook niet meer en mn been waar ik trombose heb gehad die begint ook meer op te spelen:(
    Ik slaap slecht, eet slecht loop steeds moeilijker veel hoofdpijn...ppff en ga zo maar door:)

Tja de laatste loodjes he;)

Zo genoeg geklaagt haha

Zo maar ff aanstalten maken om ff naar de stad te gaan(kleine 10 min lopen) zo blijven we een beetje in bewegen en ze zeggen bewegen is goed voor je...;)

19. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    Hoi allemaal!

@lovelygwen wat vervelend allemaal..hopelijk voel je je snel beter!!
    @Lara vrijdag al! dat is snel zeg.. spannend! :D
    @justme laatste loodjes zijn idd heel zwaar! nog eventjes...

Ik word maandag ingeleid :D vanmorgen controle gehad en had 'al' een krappe 2cm ontsluiting.. de vk voelde een beetje aan mn buik en schatte hem op ongeveer 6-6,5 pond.. maar dat zegt niks natuurlijk..

hopelijk komt hij deze week nog uit zichzelf!

20. @ Justme31, hopelijk kan jij ook snel ingeleid worden! Lijkt me niks zo.

@ Lovelygwen, wat bedoel je met een trauma?? Is er iets met jou of met Lennon?

@ Purple, spannend voor jou zeg, nog even een paar dagen!

Updateje van Blinky via de whatsapp is dat ze het heel druk heeft.. Mitchell drinkt heel slecht en is teveel afgevallen, ook wordt Denny 's nachts veel wakker. Dus zij heeft het ook even zwaar.

Hier fiks nesteldrang en harde buiken zodra ik maar wat doe pff. Net als de rest geloof ik ook overal pijn. Ik hoop dat de gyn vrijdag meewerkt voor het inleiden en dat ik in ieder geval wat verweking heb.
    En zondagavond kwam mijn man ermee dat hij niet aan de naam kan wennen.. gisteren kwam ik met een andere naam die we waarempel allebei leuk vinden dus dat scheelt ook weer. Last minute nog even geswitched!

Deel Deze Pagina