Gefeliciteerd Lein met de geboorte van jullie dochter!! Weer een meisje erbij hihi en wat een snelle bevalling zeg! Geniet er van! X
van harte gefeliciteerd lein!!!! mooie naam en dat is inderdaad snel gegaan. iedereen hier inleiden en afwachten en jij gaat gewoon ff tussendoor haha wij gaan vandaag naar de kinderarts dus al vroeg op vandaag. Quintes werd om 6 uur wakker dus hij mocht weer eten en dus maar wakker gebleven want half 8 gaat de wekker dus had anders voor half uurtje terug gekunt. en om kwart voor 12 gaan we naar het cb. dus hij krijgt vandaag 2 keer alle controles. ik update vanmiddag hier hoe alles gegaan is en ben heel benieuwd hoeveel hij nu weegt want de vorige keer was hij heel goed gegroeid hoop nu weer. de rest van de dames die nog bezig zijn heel veel sterkte!!!! zet hem op jullie kunnen het!!!
@Stephanie veel succes bij de kinderarts en het CB! Wat een contrast he, dat jij al naar het cb toe moet en er zat nog hoogzwanger rondlopen. Gefeliciteerd (ook hier) aan de dames met de prachtige kindjes en succes voor degenen die nog worden ingeleid. Voor alle wachtenden onder ons, ook veel succes hihi, duurt lang he als je hoort dat er al mensen bezig zijn? Hierzo weinig klachten, dus mini zal nog wel even op zich laten wachten denk ik. Vandaag trouwens 39 wk, dus we zijn er bijna!
Hallo dames, Proiciat aan alle bevallen dames! Hier gaat alles goed, al is t ritme ver te zoeken. Hij komt om de 2-3uur. Met borstvoeding em verschonen ben ik elke x 3 kwartier ezig. Ben echt gesloopt. Denk eraan om de laatste fles kuntvoeding te geven zodat hij evt wat langer slaapt. Andere dames ervaring met zowel fv als bv te geven? Verder ben ik blij als ik thuis wat gedaan kijg haha. Vandaag al gestreken dus n hele overwinning.. Hoe doen de andere bevallen dames dat? En na gebruik van sab simplex worden zn krampjes ook minder gelukkig fijne dag!! En ucces aan de nog niet bevallen dames!
@anoniemass: hier komt de kleine ook om max. elke 3 uur hoor. Dus zeker 7 voedingen op een dag. En aangezien hij niet makkelijk drinkt ben ook meestal 's nachts drie kwartier bezig en overdag soms wel 1,5 uur. Dus ook met flesvoeding kan het lastig zijn..... Helaas
@ dames die bevallen zijn Gefeiciteerd!! Zelf well meegelezen maar te lui om te reageren Gister bij verloskunde geweest en heb 1 cm ontsluiting en half verweekte bmmond dus ik mag ingeleid worden Dit gaat vrijdag as gebeuren!! Spannend!!
Even ego bericht (alweer) Hier gaat de inleiding minder snel dan gehoopt. Derde keer gel is "aan boord". Om 8 uur kijken of het nu wel effect heeft gehad. Dan naar huis om of morgen terug te komen voor infuus en evt vliezen breken, of een pauze inlassen en waarschijnlijk zondag pas weer verder gaan... Knuffels voor iedereen!!
Uitgerekende datum: 01-12: AnneCo, 32 jaar, 4e kindje, BV, Thuis. 01-12: Luna82, 29 jaar, 1e kindje. 03-12: Cvo1986, 25 jaar, 1e kindje, BV/FV, Thuis. 03-12: Mila77, 34 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch). 03-12: Irisje, 30 jaar, 1e kindje, FV, Ziekenhuis. 04-12: Momvan4, 32 jaar, 5e kindje. 04-12: Rian85, 26 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis. 05-12: Patriesss, 34 jaar, 2e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). Buddy: Lovelygwen 06-12: Babs84, 27 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis. 07-12: Theebeeb, 26 jaar, 1e kindje, BV, Thuis. Buddy: Wondertjenr2 08-12: Wondertjenr2, 24 jaar, 2e kindje, BV, Ziekenhuis. Buddy: Theebeeb 09-12: Amann, 23 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis. 09-12: Kinderwens2012, 27 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch). 10-12: Volonta, 2e kindje, FV, Ziekenhuis. 11-12: Knuffel, 36 jaar, 1e kindje. 11-12: Lief 26, 26 jaar, 1e kindje. 13-12: Mariahh, 1e kindje, BV, Ziekenhuis. 13-12: Sandana, 30 jaar, 1e kindje. 13-12: Colaatje, 27 jaar, 4e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch). Buddy: Lara1 14-12: JustMe31, 31 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch). 15-12: Jamie1986, 25 jaar, 2e kindje. 7 jongens, 8 meisjes, 6 verrassingen/geheim/onbekend Bevallen: 31-10: Stephanietaal van Quintes (2250 gram) met 34+2 11-11: Katie04 van Sam (2400 gram & 48 cm) met 37+1 11-11: Lana1980 van Noor (2845 gram & 46 cm) met 36+2 13-11: Anoniemass van Damian (3045 gram) met 37+0 13-11: Blinky van Liam (2660 gram) en Mitchell (2995 gram) met 37+2 14-11: Fenyalara van Iris en Sophie met 36+6 14-11: Lovelygwen van Lennon (2774 gram & 47 cm) met 37+0 23-11: Lara1 van Senno (3565 gram & 51 cm) met 37+4 26-11: Babyengel van Joah (3370 gram) met 38+6 26-11: Lein79 van Julia Sophie (2980 gram & 45 cm) met 38+0 27-11: Purple88 van Stenn (3450 gram) met 38+2 Afspraken: 30-11: Wondertjenr2, controle vk 10.15 Vlindertjes: 31-03: Noushi (5w) 04-04: Babywish84 (5w) 04-04: Iloiza (4w5d) 10-04: Danielle86 (nb) 10-04: Daylinn (5w5d) 11-04: Lunap (nb) 17-04: Mounia777 (5w6d) 21-04: MH1113 (6w4d) tweeling 23-04: Linda99 (7w5d) 01-05: Rossi85 (8w6d) 02-05: Frommel (9w0d) 03-05: Scarabee (8w2d) 03-05: Zoe1 (7w3d) 03-05: Tantan (nb) 08-05: Didi2502 (9w6d) 14-05: Wup79 (11w1d) 16-05: Lilotje (10w2d) veel sterkte voor de vlindermama's ______________________________ Heb je wijzigingen voor de lijst? Zet het dikgedrukt groen in een berichtje. Babyengel of Wondertjenr2 past de lijst aan!
Hier ook ff ego update. Ik ben weer thuis en zonder baby. Inleiden niet gelukt. Ze wil niet indalen en ze kunnen vliezen daardoor niet breken. Het risico is te groot dat navelstreng er tussen komt te zitten. Vrijdagochtend wordt er weer gekeken of t echt niet lukt en anders sta ik s middags op de planning voor een ks! Echt wel een domper zo. Had me eecht op ingesteld. Dat een dag later evt zou worden ivm ontsluiting kweken à la maar dat t gewoon helemaal niet kan, zat niet in mijn hoofd. Voor de anderen die bezig zijn, veel succes. Lein: gefeliciteerd meid met je meisje en ook voor purple: gefeliciteerd met je jochie.
Hoi dames, Ik heb in het begin hier meegeschreven, maar mijn uitgerekende datum is daarna verzet naar 19 dec. dus ben ik in het andere topic gaan schrijven. Ik heb af en toe wel meegelezen. Aan alle bevallen mama's: GEFELICITEERD! Aan alle wachtende: Succes! Onze baby ligt erg voor op groei, wordt nu geschat op 4200gr. Dinsdag moet ik weer terug naa de gyn en we hebben in ieder geval in de komende weken een afspraak moeten inplannen voor een inleiding. Nu komt het wel heel erg dichtbij allemaal... ik hoop dat onze baby zich deze of volgende week zelf meldt.. dus ik word toch een begin dec mama Ik lees hier dat er meer meiden worden in geleid, ik blijf dus even meelezen voor de positieve ervaringen!
Purple gefeliciteerd met jullie zoontje! Weer een beebje erbij Mila balen zeg, snap heel goed dat je gefrustreerd bent maar als ik zo lees heb je uiterlijk vrijdag je wondertje in je handen hoop dat het alsnog via de gewone weg kan ipv ks succes!! Hier nog niks, ga er maar van uit dat het rond de 41w komt dan kan het alleen maar meevallen zal zoiezo wel 1 vd laatste zijn in dit topic af en toe best lastig hoor hihi ik wil ook zo graag! @alke kersverse mama's hoop dat alles goed
Zo dames, ik heb even genoeg tijd (dwz tot meneertje lief zich weer meld voor voedsel ) dus zal ik even laten weten hoe het bij ons gegaan is. (wat betreft de bevalling dan) Vrijdagochtend 9 november zijn ze dus begonnen met het inbrengen van tabletjes, 3 per dag. Vrijdag avond wel last van wat krampjes, omdat de nacht al inviel heb ik slaapmiddel en pijnstilling gehad, zodat ik evt goed uitgerust zou beginnen aan de bevalling. Echter na de spuit heb ik heerlijk geslapen en waren de krampjes e.d. over. Dus zaterdagochtend opnieuw begonnen met het inbrengen van tabletjes. Om 1800 savonds bleek dat het nog niet veel had gedaan, nog geen 2 cm ontsluiting en baarmoedermond nog behoorlijk stug. Dus kon er nog niks anders gedaan worden. Volgens de vk moest ik er maar rekening mee houden dat het voorlopig nog niks zou uithalen. Rond 18.30 was ik met mijn man aan het eten (godzijdank op bed) en voelde ineens een hele harde knap in m'n buik. Schrok er behoorlijk van, maar verder nog niks door op dat moment. Tot ik merkte dat wanneer k m'n benen niet bij elkaar hield het nat werd onder m'n kont dus toch maar even de vk laten komen en inderdaad vruchtwater op dat moment begonnen ook vrijwel meteen de weeen die ik bij tijd en wijlen behoorlijk pittig vond. (gelukig vond de vk dat ook) maar kon het gelukkig redelijk goed wegpuffen, heb uiteindelijk wel een prik met pijnstilling gehad, want ik was zo verschrikkelijk aan het beven over m'n hele lichaam dat ik het voor mezelf op die momenten best moeilijk maakte, volgens de vk zou dat de scherpe randjes er van af halen, nou! Wat mij betreft had z m beter bij zichzelf kunnen zetten, want de weeen werden er niet bepaald minder om, enige lichtpuntje was dat ik tussen de weeen door wat beter kon ontspannen. Zo erg ontspannen dat ik m'n man een paar keer heb horen zeggen tegen me, dat ik wel moest blijven ademen Om 23.50 had ik volledige onstluiting en mocht ik gaan persen. En na te hebben moeten wachten op de laatste perswee (die voor mijn gevoel pas na 10 minuten kwam terwijl het hoofdje er al half uit was) was om 00.16 daar onze kleine man, waar we zo lang op hebben moeten wachten. Dus totaal van ongeveer 5 uurtjes 2 hechtingen en de eerste dagen het gevoel compleet bont en blauw te zijn van ondere ben ik best tevreden over hoe het helemaal gegaan is. Ook tussen mij en mijn man is het eigenlijk heel gezellig geweest tijdens de bevalling, geen onvertogen woord is er gevallen. Goed gevoel aan over gehouden dus. Inmiddels zijn we ruim 2 weken verder en ons manneke doet het goed, ik ben weer helemaal opgeknapt, loop ook weer normaal en geniet vooral heel erg van ons kereltje.
Gefeliciteerd lein!! wat een prachtige naam! Lekker van genieten, hoop dat de dames die bezig zijn met een inleiding ook niet al te lang meer hoeven te wachten! xx
Ff snel. Het inleiden is (ook hier) niet gelukt. Bm-mond niet rijp genoeg na 3 keer gel. Nu weer thuis, vrijdag terug voor controle en evt opnieuw gel. Wellicht zondag weer opnemen. Zit er goed doorheen...
Hallo iedereen, Wat balen dat jullie inleidingen niet zjin gelukt zeg, hopelijk van het weekend beter nieuws! Ik heb alvast een december 2012 mama topic geopend. Natuurlijk blijf ik ook hier meeschrijven tot de laatste mama is bevallen www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/403354-december-2012-mamas.html#post14009134
Ja ik schrijf ook mee . Ik ben 23/11/2012 bevallen van Senno. Ik was 10/12/2012 uitgerekend maar ben eerder ingeleid. Van de december mama's zijn er veel november mama's geworden he.....
Mila en knuffel wat balen dat het inleiden niet is gelukt. Je bereid je er toch helemaal op voor dat de baby gaat komen en dan toch weer naar huis, apart lijkt me dat. Gelukkig zitten de babys lekker geborgen bij jullie. Ik heb ook veel zin in nu te bevallen ben zo nieuwsgierig of het een jongen of een meid is!! Vraagje; mn urine ruikt sinds een paar dagen heel vreemd... Heb geen blaasontsteking. Meer meiden hier last van ??