1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volonta welkom en gefeliciteerd!

Lana jij bent ook snel zwanger geworden, lekker zeg. ja spannend al zeg, al is het alleen een intake toch wordt het dan heel echt!

Patriesss wat heftig dat je een tumor had is nu weer alles goed? Zijn er ook kansen dat het terug kan komen oid? Oh wat sneu dat je zoontje moest overgeven, ja die zure lucht is misselijkmakend. Hopelijk gaat het nu weer beter met hem.

Zo ik ga mijn haar wassen, en dan gauw naar bed. Morgen weer werken, heb geen diarree mee dus geen excuus om thuis te blijven helaas, haha. Nee hoor ik vermaak me wel op mijn werk. Trusten allemaal!

2. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @blinky had t nieuws van je zwager even gemist gaat ook zooo hard hier! Veel sterkte!

@borsten: oh laat ze aub zo blijven. Van mezelf al 75F... heb altijd al gezegd na mn zwangerschappen ga ik voor borstverkleining. kan ik ze meteen beetje liften ;)

@slapen: worden jullie ook elke keer zo vroeg wakker. vanochtend weer 5.45 terwijl ik er pas om half 8 uitmoet. Dus heb inmiddels weer op al mijn topics waar ik abbo op heb, gereageerd!
    Ochtendje werken en vanmiddag even niets... heerlijk!

Fijne dag allemaal!

3. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Goede morgen, ik slaap ip prima, vannacht wel heel levendig gedroomt 3 dromen die naadloos in elkaar leken over te gaan... Maar slaap prima.

Ik heb vandaag een voortgangstoets van mijn opleiding. Dan wordt getoetst of je op de goede weg bent. Iedereen van jaar 1t/m3 krijgt de zelfde toets op het zelfde moment en je moet procentueel goed scoren binnen jouw referentie groep.

4. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Willen jullie mij van de lijst halen?

Ik ben wel zwanger, aldus de gyn, maar het zit niet goed en ze weten ook niet waar de zwangerschap zich bevind. Hcg blijft gelijk.
    Nu hopen dat het vanzelf los komt en volgende week weer echo + bloed prikken...

5. linde90

linde90 Niet meer actief

Jeetje danielle, dat is heftig.
    Wat raar dat ze het niet kunnen vinden, heb je ook veel pijn of niet?
    In ieder geval heel veel sterkte meid...

6. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Goeiemorgen meiden!

Jeetje wat gaan jullie snel, kan het allemaal niet bijhouden hoor....
    Welkom Volonta :)

Danielle: jeetje, wat rot nou allemaal zeg. Heel veel sterkte!

Ik ga straks bellen voor een afspraak bij de vk, spannend! :D

7. linde90

linde90 Niet meer actief

Jeetje, 1 dag gewerkt en gelijk pagina´s vol hahaha, weet niet of ik dit bijkan blijven houden zo, dus af en toe zal ik er zo inspringen....

Volonta, welkom!

Chantal, hier belde ik normaal gesproken ook rond de week of 6 naar de vk voor een afspraak rond de 10e week. Maar door onze voorgeschiedenis mogen wij al eerder voor een echo komen om gerust te stellen.

Zoe1, ook hier al weer grotere borsten, al is er na de BV en 2 zwangerschappen niet zo veel meer van over, maar groter worden ze weer wel hihi
    Ik sport 2 x in de week onder begeleiding van een fysio voor mijn bekken. Ik heb het al wel tegen hem verteld om zeker te weten dat ik nu geen verkeerde oefeningen ga doen. We gaan het in de gaten houden en aanpassen indien nodig.
    Hij zei inderdaad dat de bukspieroefeningen niet kwaad kunnen, maar wel goed naar je lichaam blijven luisteren, voelt hetniet goed, dan niet doen.

Wat leuk dat jullie boeken hebben, ik ben heel slecht in dingen bijhouden dus begin er maar niet aan.

8. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Goedemorgen iedereen

Dank voor de tips van de afscheiding. Ik ga proberen om me er niet meer druk over te maken.

Nieuwe dames, gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Blijf lekker meekletsen.

Meiden die denken het niet bij te kunnenhouden. Over een paar maanden zijn de verhalen duidelijker en kan je alles beter scheiden. Als je wilt reageren, gewoon twee tabladen naast elkaar openzetten, kan je ook niks vergeten.

En over een tip over boeken ik zag hem al langs komen. Maar Jouw zwangerschapsbijbel is een mooi boek geschreven door proffesionals en echt de moeite waard. Ik heb het boek al 7 jaar en verschillende vriendinnen hebben het met succes geleend.

9. Danielle wat een narigheid en wel vreemd dat ze geen vruchtje kunnen vinden, krijg je iets van cytotec om de miskraam op te wekken? Knuffel en sterkte en hopelijk ben je er gauw vanaf dat je weer verder kunt..

Linda ja dat boek is hier ook favo bij iedereen, heb nu de nieuwe editie besteld, blijft een goed boek.

Hier word mijn zoon ineens 's nachts wakker, best wel irri maar als resultaat slaap ik 's ochtends wel door weer. Nu moet ik gaan werken, ben nog best wel moe..

10. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Danielle wat heftig om te lezen zeg. Hopelijk komt er snel duidelijkheid. Dikke knuffel voor jou

11. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Voor op de lijst:

3 mei 8.15 uur intake+echo vk

12. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Meiden, ik ga jullie helaas ook verlaten.
    Het bruinverlies van gisteren is vanmorgen toch doorgezet, ik ben m'n kindje kwijt. Ik ben echt zo verdrietig, ik weet even niet meer hoe ik het heb. :(

Ik hoop dat het bij jullie allemaal goed mag blijven gaan en dat er eind dit jaar heel veel lieve, gezonde kindjes op de wereld mogen komen.

Danielle, heel veel sterkte meid!

Meiden, het ga jullie goed.
    X

13. linde90

linde90 Niet meer actief

Iloiza, heel veel sterkte meid......

14. anoniemass

anoniemass Actief lid

9 apr 2011
    205
    8
    18
    NULL
    NULL
    @ Iloiza,

Heel veel sterkte! Wat Klote en Kut en nog 1000 andere scheldwoorden. Ik denk dat het onze grootste nachtmerrie is. Ik hoop dat jij snel weer op roze gaat, en dat al je dromen voor de toekomst nog steeds zullen uitkomen.

15. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dankjullie wel dames!

Nee, moet gewoon afwachten wat er gaat gebeuren. Ze had het eerder over een kijk operatie om te kijken of ze iets kunnen zien binnenin dan over medicijnen...
    Hoop volgende week woensdag meer duidelijkheid te krijgen (veranderingen in hcg of meer/anders te zien op de echo).

Heb veel pijn tussen schouderbladen en tintelingen in armen en pijn in onderrug. En ze zien ook iets van vocht buiten de baarmoeder en ze kunnen dus niet uitsluiten dat het vruchtje daar wellicht zit? Dat mijn hcg niet hard doorstijgt (wat je vaak hoort/ziet bij een bbz) zegt niet alles aldus de gyn.

@Iloiza, heel veel sterkte meid!!

16. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    @Iloiza: aaaah dat meen je niet! Wat ontzettend verrot meid! Heel veel sterkte meid en ik hoop dat het snel voor jou weer zover mag zijn!!

17. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    @ danielle en iloiza, heel veel sterkte,ik weet hoe klote het voelt!! ik wens jullie het allerbeste toe! dikke knuffel

as for myself: vannacht slecht geslapen steeds wakker geworden en meteen voelen en kijken.. ik heb nog steeds bijna nergens last meer van alleen mijn boobs en voel me heel slap... misschien stel ik me aan, maar ik vind het erg moeilijk om positief te blijven, op de een of andere manier heb ik in mijn hoofd dat ik dingen MOET voelen! ( al heb ik dat de eerste tijd natuurlijk wel gehad ) nouja gelukkig nog geen bruin, ik ga vandaag mijn positieve pruik opzetten :)

wat gaat iedereen doen vandaag?

18. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    succes met je toets!!:D

19. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Bedankt lieve meiden.
    Pfff, ik zit hier gewoon nog helemaal te shaken. Niet normaal... voel me zo verrot. :(

Wij gaan waarschijnlijk wel zo snel mogelijk weer voor een kindje en we hopen op een plakbeeb.
    Ik zal jullie wel laten weten als het weer een keer raak mag zijn.
    En ik zou het wel heel erg waarderen als mijn naam hier op de lijst mag bij de vlindertjes.

Dus voor de lijst:
    Iloiza's beeb is op 04-04-2012 een vlinder geworden, bij 4+5 weken zwangerschap.

20. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    je kan het altijd proberen he :p

Deel Deze Pagina