1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    ja dat snap ik dat je zit te shaken, ben je alleen nu??? ik hoop van niet! en natuurlijk gaat je naam op de lijst en krijgt jou vlindertje een mooi plekje
    xx

2. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    @iloiza, wat een kl*te bericht.
    Heel veel sterkte met dit verlies.

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen

@ slapen: gaat nu weer goed. vorige week wel iedere ochtend rond 5.30 al wakker.
    @ reageren: ik open gewoon een notitieblok op mijn bureaublad en steeds als ik dan wat lees en ik wil erop reageren, dan schrijf ik het in mijn notitieblok en dan kan ik niets vergeten.
    @ rian85: succes vandaag met je toets
    @ danielle86: oh wat erg meid. heel veel sterkte
    @ Iloiza: wat rot, heel veel sterkte meid. ja laat het ons zeker weten als het weer raak is hoor
    @ rossi85: is idd nu het enige wat je kunt doen, positief blijven. maar is weleens moeilijk he?
    ik ga vandaag een beetje koffieleuten bij mijn moeder. komt meer volk vandaag dus is wel gezellig

4. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Iloiza, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen!! :( Ik leef met je mee, meis! Vind het zo erg voor je!!!!! Heeeeel veel sterkte voor de komende tijd.....

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh gelukkig ben ik niet de enige... ;). Ik hoop niet dat ze echt heeeeel hard gaan groeien. Heb je de vorige x last gehad van je bekken? Goed dat je nu onder begeleiding van de fysio sport. Ik ga vanmiddag maar weer eens hardlopen, als het nog droog wordt tenminste....

6. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh jee, ik hoop ook niet voor je dat ze gaan groeien ;). Heb jij er last van? Ik heb eigenlijk altijd last van mijn nek, maar ik weet niet of dat daar van komt. Het helpt natuurlijk niet...

7. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh Danielle, ik leest net pas je bericht. VERSCHRIKKELIJK! Wat een nare berichten vandaag...... :( Hopelijk kan je snel verder meis, heeeeel veel sterkte!!!!

8. anoniemass

anoniemass Actief lid

9 apr 2011
    205
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hoe is het met de rest van de dames? Kwaaltjes al toegenomen of valt het allemaal nog mee?

Hier vanmorgen diarree en buikkrampen :O en de afgelopen week juist alleen maar obstipatie.

Gister die menstruatiekrampen weer wat erger gehad. Maakt me zo onzeker af en toe!

Jullie ook aan t werk? Of andere leuke plannen vandaag?

9. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    OMG ik hoop niet dat ze bij mij ook zoveel gaan groeien :$. Wat moet dat pijn doen zeg, je bent wel een top moeder dat je het blijft doen hoor! Kan me voorstellen dat je er mee stopt als het zo verschrikkelijk pijnlijk is!

10. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Iloiza meis wat een verschrikkelijk bericht. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie wens heel snel uit mag komen.

11. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Ik ben ook elke keer vroeg wakker. Vanochtend al om 6.00 uur en dan ook echt klaarwakker. Echt balen.

@danielle: ook voor jou heel veel sterkte met dit zware verlies.

12. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bleven ze bij jouw eerste zwangerschap ook lang door groeien? Of stopte het op een gegeven moment? Ik ben zo bang dat ik echt van die enorme ballen krijg! hahaha. Ik heb er nu niet echt last van, tenminste dat denk ik ;). Ik heb nl wel altijd last van nekklachten, maar dat heeft denk ik andere oorzaken....
    Fietsen en wandelen is toch ook heerlijk! Je bent in ieder geval in beweging! En het is gezellig met je zoontje. Ik wil vandaag weer gaan lopen...

Haha ja wat een programma he!!! :D Het is gewoon te slecht eigenlijk! Maar het blijft wel geinig om te kijken en je telkens weer te verbazen over hoe dom mensen kunnen zijn ;)

Thanks voor je boeken tips!!

13. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Bedankt meiden.

Rossi, eigenlijk ben ik nu wel alleen. Mijn man is aan het werk en die kan niet naar huis komen. Mijn oudste zoon zit op de psz en mijn jongste is bij m'n moeder. Dat ventje begrijpt er helemaal niks van waarom mama zo verdrietig is... en ik wou ook liever even alleen zijn.
    Ik ga zo mijn oudste weer ophalen van de psz en dan even een boterham eten bij mijn moeder.
    Vanmiddag moet ik naar m'n gyn. Ben heel benieuwd wat ze zegt. Dit is waarschijnlijk al de derde keer dat het mis is gegaan in de afgelopen maanden, alleen is het verschil dat ik de vorige keren geen positieve test had als bevestiging en deze keer wel. Maar dat maakt het alleen maar echter, en dus ook heftiger.

14. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja, dat zou ik ook fijn vinden, alleen is er nog geen datum aan te hangen....

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    zo dat vind ik echt lief dat je dat zegt. moet je nu niet doen hoor, ik schiet alweer helemaal vol. ja als ik dan zie hoe fijn hij het nog vindt om bij me te drinken dan verbijt ik me maar een beetje hoor

16. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    ok als je het graag wilt dan is het natuurlijk ook goed, maar uit eigen ervaring weet ik zat ik ook alleen wilde zijn maar eigenlijk ook weer niet vandaar!!
    Gatsie ik ben meteen weer emo! voel helemaal met je mee meid! dit is zo klote! ga zo maar lekker knuffelen met je mannetjes :)
    xx

17. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    idd een echte super mom ;)
    ( jank weer met je mee hoor )

18. Rossi85

Rossi85 Actief lid

25 jul 2011
    216
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    men ik wil wel dat ze doorgroeien hoor!!! joehoe eindelijk de voor van achterkant kunnen onderscheiden lijkt me hemels heb nu een mini b cupje ( maja dan ga ik voor c das wat anders dan waar jullie het over hebben :p)

19. Katie04

Katie04 Actief lid

7 feb 2011
    121
    0
    0
    Huishoudelijk medewerkster
    Zeeland
    Danielle en Iloiza

Wat een verschrikkelijke nare berichten zeg...Veel sterkte, helaas weet ook ik uit ervaring hoe jullie je voelen..

Dit soort berichtjes maken mij ook gelijk weer een beetje bang...

Meiden nogmaals sterkte, dikke knuffel voor jullie

20. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @Danielle & Iloiza: Heel erg veel sterkte zeg!!

Deel Deze Pagina