Ik ben ook helemaal verslaafd aan Potter! Hihi. Ik heb laatst een nieuwe verslaving ontdekt, Prison break! Zo leuk!! Binnen een no time de hele box gezien
heeeel herkenbaar Katie, vooral de krampjes pfffffff ik wordt zo moe van mijzelf! sjit dat je nog zoveel last van je rug hebt!!! helemaal nog geen verbetering? ( ging je nou naar de dokter of vergis ik me ) kan het ook niet allemaal bijhouden he
zeker prison break behoort ook tot mijn favo's ik zit nu al helemaal klaar voor GTST en daarna gaatie de hele avond op Veronica ik hou van criminal minds & flashpoint hihi @ Linda NCIS is ook errug leuk!!
even voor alle dames die naar de fysio/manueel ther gaan: Meld altijd dat je zwanger bent! Door de hormonen worden je banden weker en kunnen sommige behandelingen niet of anders uitgevoerd worden!
@ Chantal, dat wist ik helemaal niet! Dankjewel!! Zou ik misschien daarom meer last hebben? Ik ga meteen mijn fysio inlichten, ik ga namelijk 2 keer per week!
@ danielle en iloiza, heel veel sterkte en hopelijk halen jullie kracht uit dat mooie gedicht ( het gedicht is zo mooi, tranen stroomden over mijn wangen..mijn man zat me raar aan te kijken) @babyengel ik blijf hele leven onder controle, kan altijd terug komen, maar het is nu in ieder geval al 4 jaar weg. Ik heb wel een incomplete dwarslaesie over gehouden vanaf okselholte en binnenkant arm voel ik rechterkant bijna niet en heb altijd prikkelingen (alsof je voet slaapt zeg maar) door mijn rechter lichaamshelft. Die doofheid en prikkelingen heb ik ook binnenkant linkerarm en beide handen krachtsverlies. En mijn nek is minder belastbaar. Het klinkt allemaal heftig, maar het gaat super met me en ik kan er prima mee leven. Daarom is nogmaals een zwangerschap een super cadeau. Ik ben zo trots op mijn lijf dat ze dit kan en ik hoop net zo goed als vorige keer. @borsten voor de vorige zwangerschap had ik een cup b/c en uiteindelijk paste ik cup F niet meer... Mijn man vroeg op een gegeven moment aan mij of ik een nieuwe baan had..of ik bij Campina werkte..zat net met megatiet in de charmante kolfmachine... Nu juist nog weinig verandering te zien aan mijn borsten. Zoontje is trouwens weer beter. Ik ga effe koffie drinken. Tot later
Heftig verhaal! gelukkig ga je er goed mee om en kun je er prima mee leven!! lijkt me niet niks hoor! over de boobs... nu ben ik bang Wel een te geweldige opmerking van je man haha dat kan ik wel waarderen die humor hahaha
@borsten; die van mij zijn ook gegroeid in mijn vorige zwangerschap, maar ze zijn niet kleiner geworden. Ik hoop dat ze nu niet nog groter gaan worden, want ik zit nu op F! @sporten; ik liep 2x per week hard en 2x per week zwemmen. Nu kom ik meestal uit op 2x per week een wisselende combinatie hiervan . Ik ga zeker proberen dit zo lang mogelijk vol te houden.
Goeienavond allemaal @ Blinky, vies weer is het vandaag he. En toch alleen maar goed dat je nog bv geeft? Heb van sommige vrouwen gehoord dat het steeds meer terugloopt tijdens de zwangerschap, hoop ik niet voor je. He waarom strijk jij zo lang en zo veel? Ik strijk ook wel maar doe dat alleen zondagavond.. veel dingen hang ik uit en vouw ik dan op.. scheelt zeeën van tijd om te relaxen! @ Chantal, groot gelijk geef ik je als je het je SO pas later vertelt. Als ze je zo behandelen, vind ik het al heel wat als je het ze gelijk vertelt. Ik heb ook wel een aantal bijzondere reacties gehad, zelfs na het overlijden van mijn dochter*.. gelukkig niet van familie maar anders had ik ze echt niet meer aangekeken. @ Daylinn, waarom wacht je tot de echo als ik vragen mag.. omdat je dan wat meer zekerheid hebt dat je kan 'blijven' hier? @ Didi, wat bijzonder he zo'n datum. Mijn uitgerekende datum is de sterftedag van mijn lieve opa.. zou het wat betekenen? @ Frommel, hier valt de moeheid mee gelukkig, maar had er mijn vorige zwangerschappen wel last van. Nu valt het mee omdat ik veel B12 slik, helpt erg goed. @ Iloiza, jeetje meid, is het nu weer misgegaan heb je voorheen onderzoeken gehad naar de oorzaak van je miskramen? Sterkte. @ Lilotje, welkom! Gefeliciteerd de gyn kan je toch gelijk bellen? Al je niet op HCG heeft geprikt wilt hij het vast wel weten denk ik en dan gauw voor een echo Hier weet mijn moeder het alleen en de rest mag het weten na onze uitgebreide echo bij het AMC.. jij moet doen wat voor jou goed voelt. Ik wilde het nooit te vroeg vertellen omdat het mis kan gaan natuurlijk en hier nooit erg veel begrip van mensen gekregen. @ Linda, hier ook alle dvd's van friends in huis en alles meerder keren bekeken.. Joey heb ik ook trouwens. @ Mariahh, welkom hier! Zoals ik al schreef in het testjes-show-topic, heb ik ook altijd voor NOD al 2-3 staan op de CB. Ben slechts 1 dag vooruit gezet. Het is maar een indicatie aan de hand van het HCG, sommige vrouwen maken snel al veel HCG aan, ook kan het kindje vroeg ingenesteld zijn wat ervoor zorgt dat het HCG sneller stijgt. @ Patriesss, wat heftig ook een incomplete dwarslaesie. Blij om te lezen dat het ondanks dat toch goed met je gaat. Ik moet zeggen mijn been voelt altijd zo alsof ie slaapt, van die tintelingen, echt akelig vind ik het, dus kan me voorstellen dat het erg vervelend is als je dat aan je hele rechterkant hebt @ Rian, wat had je voor toets? Even lekker nog gedut? Gewoon doen hoor! @ Rossi, ik had een cup B voordat ik zwanger werd, aan het einde van de zwangerschap had ik cup D, na de bevalling E en met stuwing F (meer naar G toe zelfs!) Dus kan nog flink groeien bij jou. Vooral de cup D vond ik geweldig haha. @ Wup, welkom hier! Hopelijk gaat deze keer ook goed bij jou @ Zoe, als je alleen pijn tussen je schouderbladen hebt zou ik me niet zoveel zorgen maken, morgen kan je voor de zekerheid de vk bellen. Ik had vorige maand heel veel pijn bij tussen schouderbladen en trok mijn rechterarm in.. had ook pijn bij mijn eierstok en bloeden natuurlijk. Heb toen wel aan de bel getrokken maar die pijn was zo heftig. Bleek uiteindelijk niks te zijn volgens de gyn gelukkig. Dat je je zorgen maakt zo nu en dan is toch niet 'zo erg' als je schrijft. Volgens mij hoort het erbij ook, ik ben ook erg onzeker, al komt dat ook door eerdere ervaringen.. irriteer me ook aan die klachtjes die komen en weer gaan.. dan weet je het nooit (Hier even geen filmpjes kijken, even geen zin in emo doen ) Vandaag liep ik naar de trein en voelde van alles lopen ook telkens wat last van mijn buik, wat door mijn darmen komt.. ondertussen hier aan het lezen, ik kneep 'm echt. Ik moest weten of het geen bloed was dus ergens op een stil plekkie met een zakdoekje gekeken of het rood was, gelukkig niets.. nu ben ik weer rustig maar op dat moment kneep ik 'm ff.
Wup79 dat je borsten zo groot zijn gebleven. Bij mij zijn ze weer terug gegaan naar c/d dus wel een maat groter gebleven.. Ik denk dat dat een cadeautje is van mijn zoon voor zijn vader Hebben jullie dat ook, soms schrik ik en dan schiet me te binnen dat ik zwanger ben haha normaal wil niemand snel ouder worden...maar nu wil deze groep mutsen erg graag dat de tijd wat sneller gaat....vrouwen zijn toch rare wezens haha @blinky ik vraag me ook af wat jij allemaal strijkt of hoeveel kleding jullie hebben...ik haat strijken bah.
Oh jeetje, dan knijp je hem wel even he! Gelukkig was het helemaal niks!!! Heb je veel last van afscheiding? Ik heb ook wat meer afscheiding namelijk. Lief dat je me gerust steld... Ik heb verder nergens last van nee, maar ben af en toe zo'n stresskip! haha. Gelukkig ben ik niet de enige... hihi. Heb jij toen nog onderzoek gehad? Ik ga morgenochtend inderdaad even bellen.
@ Wup, ik hoop ook niet voor je dat je borsten veel gaan groeien . Ik zit nu namelijk ook op F, groot zat he! @ Patriess, ik ken het! Soms nog zo onwerkelijk he! Zou fijn zijn als de tijd nu wat sneller ging he!
Hey Engel doe niet zo eng hihi men ik zie het al helemaal voor me... manlief zal blij zijn whahaha ( hoop toch dat ik maar eentje omhoog ga hoor )
Wat een gezellig en druk clubje is dit! @Babyengel: ja dat denk ik ook maar ben tog wel nieuwschierig. Hebben jullie allemaal de verloskundige al gebeld en wanneer (welke week) gaan jullie ong voor een eerste bezoek/echo, dat lijkt me zo raar de eerste keer! voor ons is het ook ons eerste kindje. Ik zit me ook overal druk om te maken en weet uit gekkigheid niet eens meer wat ik allemaal moet regelen/waar ik moet beginnen.. een achtbaan in mn hoofd van emoties etc dus. Hier ook veel last van dorst en erg veel boeren.. soms met wat maagzuur maar nog niet echt misselijk ook ongi krampjes waar ik bang van word.. en een opgezette buik en veel plassen.. en die borsten helemaal BLAUW van de adertjes!! Ook ben ik snel aangebrand en huil ik snel ..
@ Rossi Ben gister bij de huisarts geweest, ischias is het probleem. En nee totaal geen verbetering, eerder slechter..Merk dat ik nog meer moet proberen m'n rust te pakken. Ben om 1700 uur even op de bank gaan liggen, en ben zo in slaap gevallen tot m'n man thuis kwam om 1800 en daarna ging het wel weer wat beter. Daarom kan ik de ochtenden gewoon blijven werken, maar als ik thuis kom moet ik beter meteen even gaan liggen.. Ik overleef het vast wel, maar prettig is anders..
Wat zijn jullie toch mazzellkonten met jullie grote borsten! Kom ik aan met mn a-cupje .... En ze zijn nog niks gegroeid. Beetje blauwe anders en een beetje gevoelige tepels . Verder niks met de boobies ! Hier ook n onzekere zwangere. Ik heb wel symptomen en dat stelt me weer een beetje gerust. Ik slaap slecht, boer veel, ongikrampjes en dat was t. Af en toe last van pijn in mn heupen. Vooral als ik lang zit of juist veel loop. En lichte benauwdheid . Gister de ha op de hoogte gebracht. @ babyengel : was inderdaad de 1e. ronde al zwanger. Heb 1 menstruatie gehad maar dat was een bewuste om te kijken of mn cyclus weer goed op gang kwam.