1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Die heb ik ook geïnstalleerd. Is zeker leuk.

2. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Leuk zeg omdat weer te zien. Maar je zit al in week 6 hoor :)

3. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Mariahh ik denk dat je je niet al teveel zorgen moet maken om al die onderzoeken. Pas vanaf week 8-10 krijgt je kindje alles via de placenta de schadelijke dingen kunnen dan wel erg zijn. Maar nu voldoet de dooierzak nog.
    In het ziekenhuis krijg je voor je punctie als die onder narcose gaat ook van alles in je lijf gespoten, daarna zelfs morfine en dat is ook allemaal goed zeggen de gyneacologen.
    Hoop dat dit je een beetje helpt.

4. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Ondertussen eindelijk naar de wc geweest en ik denk dat dat de boosdoener is. De druk op mijn blaas, rug, darmen en buik is helemaal weg ik voel geen pijn meer gelukkig. Het toiletbezoek was al een bevalling op zicht ;)

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ chantal: poeh wachten tot moederdag dat is nog lang hoor. ik wens je veel succes. ik kan dat niet, maar wij wilden het ook allebei graag meteen vertellen. gaaf plaatje uit dat boek
    @ mariahh: ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken, omdat het allemaal heeft plaatsgevonden voor je bevruchting. je kunt het natuurlijk wel overleggen met de vk, want die heeft er natuurlijk veel meer verstand van. als je ha weer zo vreemd doet morgen, moet je gewoon lekker zelf de vk bellen hoor, je bent gewoon zwanger PUNT.
    @ linda: ahhhh dat zal een opluchting zijn.
    denny heeft het heel leuk gehad met opa en oma en ligt alweer heerlijk een uur en kwartier op bed. straks voor het eten maar wakker maken. morgen MvM om 9 uur al. zo spannend

6. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    bedankt voor de reacties, ga me er dan maar niet te druk om maken en die ha.. wil morgen zn gezicht wel even zien en ben dan blij dat ik hopelijk niks meer met die man te maken zal hebben
    en die app van pampers ga hem gelijk even zoeken ben benieuwd! hou jullie iig op de hoogte en ga morgen ook de verloskundige bellen dus zal morgen wel weten wanneer mn eerste afspraak zal zijn! spannend haha lijk net een klein kind loop de hele dag al te stuiteren

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Weet niet hoe ze dat rekenen in dat boek, ik zit ip in de 6e week nu, maar weet niet hoe het boek rekend. Die laatste plaatjes zijn van week 6&7 zegt ie. Maar het boek is hoe dan ook echt heel mooi!

8. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ik heb ook de apps:
    Zwanger en Eten
    I'm Expecting
    Pregnancy
    Progress
    Pregnant!

Die Hallo Baby app kan ik niet vinden in mijn android market

9. AnneCo

AnneCo Actief lid

9 apr 2012
    265
    0
    0
    Hallo dames,

ik wil mee ook graag aanmelden bij jullie. Ik heb vorige week getest
    en ben dus 5 dec. uitgerekend. Ik ben zwanger van ons 4e kindje.
    Deze zwangerschap is echt een verrassing, maar wel heeeel leuk!

Groetjes van mij

10. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Heeft iemand een leuke blackberry app?

11. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Welkom :D:D

12. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Welkom anneco,

Gezellig.

13. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Anneco, gefeliciteerd met je positieve test. Welkom!

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wie was het ook alweer die actimel flesjes dronk voor dr buik? En hoe vaak, dagelijks of om de dag? Ik lijk wel 15wkn zwanger met die opgeblazen buik!

15. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Hallo iedereen,

@Nieuwe dames: Welkom en uiteraard proficiat!

Ben zoooo ontzettend moe zeg, en mn borsten doen al pijn als ik er alleen al naar kijk haha.
    Hier ook al een opgezette buik. Ben zelf niet de allerslankste en had nog wat rest (hangend) buik incl tijgerprint haha van de 1e maar is duidelijk zichtbaar dat mijn darmen aan het verplaatsen zijn.. Veel dikker dan normaal.
    Hier een foto van gisteren:

16. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Erg he die darmen. Pffff

17. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Ik heb activia yoghurt, en kamille thee... (advies van de ladies van hier). Ik neem de yoghurt mee naar mijn werk als tussendoortje, en drink sloten thee, lijkt goed te helpen!

18. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Vandaag schoonmoeder en zwager verteld van de zwangerschap. Ze reageerden leuker dan ik had verwacht. We hadden een paasei gisteren geschilderd net zoals een van de ladies hier had gepost, roze en blauw en op de ene kant BOY en de andere kant GIRL geschreven...

Ze raadde het meteen, en vroeg: "is het al zover" hihi! Ze gaf me meteen een hele dikke knuffel. Voor vriend was het een hele opluchting!

19. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Wat lief zeg.

@wondetjenr2: zelf heb ik er niet zo'n last van. Merk wel dat mijn broeken iets strakker gaan zitten. Heb geen riem meer nodig ;)

20. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Bij mij passen ze ook nog prima, maar daarstraks in de auto terug naar huis hem wel helemaal opengeritst. Heb vandaag allemaal krampjes en lage rugpijn... Darmen? Baarmoeder? Banden? Geen idee maar die broek hinderde behoorlijk. Nu in pyama broek, zo kruikje op mijn buik, kamillethee drinken, en hopelijk gaat het wat minder worden.

Vind het wel spannend na die rozige afscheiding van gisteren, maar ik heb vandaag nog niets gezien!

Deel Deze Pagina