1-15 december 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noushis, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriesss

patriesss Actief lid

30 mrt 2012
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rian geen bloedverlies meer? Zou mooi zijn.
    Ik moet ook werken, maar eb ook geeen zin..puf. Mede omdat ik altijd erge verhalen van mensen moet aanhoren...eenmaal aan het werk zit je weer in je ritme.. Ik ben arbeidsdeskundige.
    Vandaag gaat mijn zoontje naar mijn schoonzus ( en broer maar die werkt vandaag). Mijn nichtje en neefje spelen zo leuk met mijn zoon echt heel schattig ( zij moeten wel naar school. Ze zijn 5 en 9 jaar) dus mijn zoontje zal een hele leuke dag hebben. Mijn schoonzus is ook helemaal gek op hem. Nou tot later vandaag!! En we zijn weer een dag verder. Morgen ben ik 6 weken..als het goed is klopt er een extra hartje in mijn lijf...dat is toch wel een hele mooie gedachte

2. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Nauw de eerste waterlanders zijn er. Wat een mooie muziek en wat een super super super mooi einde

3. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    @ Patriesss, ja ik vind de grote boodschap ook eng. Daarom probeer ik ook niet te veel te persen. Is ook niet goed voor mijn aambeien;)
    @ Babyengel, dank je voor je mooie woorden. Slik... Ik weet dat ik het verdient heb en dat ik moet vertrouwen op een broertje of zusje voor Milan en Isa, maar het is zo moeilijk.
    We gaan niet zo heel erg vaak naar de begraafplaats. Nu 1 keer in de 3 maanden ongeveer. Het gevoel wordt anders en als we op de begraafplaats geweest zijn dan zijn we de hele dag zo down en dat is ook niet wat

@ Lara Kamillie thee doet echt wonderen

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Dankjewel, wat lief!!! Had ineens een ingeving hoe we het zouden kunnen vertellen en ben meteen aan de slag gegaan, vind het altijd leuk omzelf filmpjes te maken. Ben zoooo benieuwd hoe ze gaan reageren!!

Het lijkt me idd erg moeilijk om vaak naar de begraafplaats te gaan. Vind mijn vriendinnetje ook. Zij zegt ook: "ze is daar niet, ze zit in mijn hart". Maar het kan soms ook fijn zijn om ergens naartoe te kunnen. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit kindje gezond en wel ter wereld mag komen, met een grote broer en zus als beschermengelen!!

5. Didi2502

Didi2502 Actief lid

2 mrt 2012
    313
    0
    0
    Werkloos
    Arnhem
    Goedemorgen dames,

Idd weer een nieuwe dag.
    Vraagje: gisteren wilde ik op mijn buik een boek lezen, maar dat deed echt hartstikke zeer. Hebben jullie dat ook?

6. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Heb daarstraks de verloskundige even gebeld. Zij vond het niet verontrustend klinken. Ook de krampen en lage rugpijn konden gewoon bij een beginnende zwangerschap passen. Zij zag geen reden om eerder een echo te maken. Tenzij ik echte pijn kreeg in mijn buik, of als ik opnieuw bloed zou verliezen. Geduld dus maar weer! Ze zei wel dat ze natuurlijk niet kan voorspellen hoe het zou aflopen, maar ja dat verwacht ik ook niet dat ze een glazen bol heeft!

Heb ook meteen gevraagt of een hittepittenzak op mijn buik slecht was, maar ze zij dat het gewoon mocht, en dat het een goed teken was dat dan de klachten weg trokken. Dus ladies nog 3.5week voor ik een echo krijg! Geduld geduld geduld....

7. Mila77

Mila77 Bekend lid

12 nov 2008
    629
    0
    0
    Goedemorgen ladies,

Rian, nog steeds geduld hebben dus. Kan lang duren zo hè. Gelukkig is t vloeien gestopt.

Mooi filmpje hoor Chantal.

Anneco, welkom en al n gezellige boel bij jullie thuis dus ;) vorige x vanaf weken misselijk geworden en nu sinds paar dagen weer zover. Bleh.

Lilotje, leuk hè om iedereen te vertellen, maar nog ff wachten dus.

Opgezette buik had ik gelijk alweer. Vindt t nu al niet lekker meer om broek dicht te hebben. Bovenste knoopje is al los ;)

Nou hier is misselijkheid ook begonnen. Gisterochtend paasbrunch,niet grappig al die luchtjes. Merk ook net als wondertje2 dat als ik wat in de maag heb dat t dan beter gaat. Maar zie nu al op tegen t avondeten maken, blehhh. Zo maar ff naar de winkel makkelijke dingen halen. Volgende week is mijn man ook n paar dagen naar Zweden en dan zekers ook makkelijke dingen eten voor mijn dochtertje en mij. Gisteren ook mijn schoonzus en zwager verteld. Vonden t helemaal leuk en dat t ook weer snel gelukt was.
    Ik ga nog ff wat doen. Mijn dochter wil aandacht en ff boodschapjes doen. Deze week maar 2 daagjes werken, heerlijk. Werd net al wel gebeld door werk. Konden iets niet vinden ;) gelukkig kunnen helpen. Fijne dag all.

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen

@ anneco: welkom en van harte gefeliciteerd
    @ wondertje: lekker buikie. ik heb het ook heel erg al
    @ rian: wat fijn dat je schoonmoeder en zwager leuk reageerden.
    @ patriesss: bij mijn man leeft het ook niet echt. die zal ook niet vragen naar wat ik voel. heeft ie bij de vorige zwangerschap ook niet echt gedaan trouwens.
    ik ben bij het drukken ook wel wat voorzichtig. is toch een eng idee om zoveel kracht op je lijf te zetten
    @ babyengel: ja klopt ik volg een koemelkvrij dieet. mijn zoon krijgt op donderdag als ik ga dansen ook een fles sojamelk. kolven lukte al een tijdje niet meer, dus toen zijn we overgestapt en hij vindt het hartstikke lekker
    @ chantal: oh wat een gaaf filmpje. echt een heel leuk idee

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    vanmorgen is mevr van MvM geweest en het is een mooie duidelijke test, dus vanaf vandaag kan ik gaan opvangen

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
  11. Morguh.. hier ook misselijk bah maar heb net een bakje koffie en het werkt wonderbaarlijk een beetje tegen de misselijkheid.. maar na 1 bakje niet meer dus van korte duur helaas. Misschien morgen maar naar de huisarts voor medicijnen, die vond ik vorige keer wel goed helpen (onderdrukte braakneigingen in ieder geval).

Zo ff de lijst aanpassen en eens wat kleding aandoen, straks komt die logopediste :p beetje gek als ik dat in mijn pyjama hier zit hihi..

12. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Vervelend dat je al zo misselijk bent! Ik ben maar een heel klein beetje misselijk als ik honger heb en dan een hap van mijn boterham moet nemen... Gelukkig niet hoeven braken!

Succes met aankleden!

13. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Nou,zal jullie mijn mvm test ook even laten zien...
    Dit is niet wat ik verwachtte meiden...
    Ga straks mijn gyn bellen zodat ik een bloedtest krijg...

14. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Oooh Daylinn....Dat is niet wat je wilt he?? Ik herken het: Ik had vorige maand precies hetzelfde. Je voelt je dan echt niet fijn met zo'n vrouw erbij.
    Ze heeft ook gezegd dat de testen minder gevoelig zijn toch? Bij mij zei ze erbij dat het nog niet persé iets hoefde te zeggen! Ik zie namelijk wel een heel licht streepje op de test en hij heeft meer hcg nodig en wellicht ben je iets minder ver zwanger en dan kan het allemaal nog goed zitten.

Dat je om een bloedtest gaat vragen is heel verstandig en kan je zekerheid geven, vraag er dan wel om twee en doe de tweede over een paar dagen. Dan kun je zien of je hcg nog steeds stijgt (of in het ergste geval daalt of gelijk blijft).
    Als je nu een mooie waarde hebt zegt dat nog niets over het verloop!

Dikke knuffel!

15. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Goedemorgen allemaal! Vanochtend bij de ha geweest, vorige week wist meneer het nog niet zo en vandaag had ik zoon mooie duidelijke test dat hij weer twijfelt of ik wel 4w5d ben wat Een zak toch ook! Mag wel as Donderdag 12 april om 11 uur naar de gym voor m'n 1e echo dus ben benieuwd! Show vanmiddag nog even m'n laatste kv test de teststreep is donkerder als de controle hihi
    Fijne dag nog! Xxx

16. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Jemig Daylinn dat is niet wat je wilt. Heb je zelf wel hele duidelijke testen gehad?

17. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Jeetje wat naar zeg, helemaal met zo'n mevrouw er nog bij... Heb je zelf wel duidelijke testen gehad?

18. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Fijn zo! Ben benieuwd naar je knal test! Ik was ook zo blij met mijn laatste test bij 5+0wk waar de teststreep echt donkerder was dan de controle streep!

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ daylinn: he bah dat is niet fijn. ik zie idd ook wel een lichte streep. hopelijk kun je snel terecht bij je gyn. wel rot idd met zo'n vrouw erbij

20. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Hallo dames,

Hier een december 2011 mama. Op 12-12-11 is mijn zoon geboren. Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    En sterkte voor iedereen die in onzekerheid zit.

Deel Deze Pagina