@babyengel er staan nu ook 2 filnpjes op van test afgelopen zaterdag (5w) deel 1: Test 7 april 5wkn zwanger deel 1 - YouTube
Hahaaa. ik heb net vriendlief helemaal hyper gebeld dat ik daarstraks heb overgegeven! Hij is onderweg naar zijn werk hihi! Ik voelde me zo lekker zwanger, met alle zorgen om de afscheiding, dat voor mij het braken wel weer even een teken is dat ik toch nog zwanger ben!
@rian haha je bent zeker nog nooit zo blij met kotsen geweest! Ik ga nu mijn zoon naar de crèche brengen..vandaag heel slecht geslapen ik heb nog zo veel werk liggen pfff...tot later
Hahaha Rian, heb net even smakelijk gelachen om je berichtje Dat je zo blij kan zijn met overgeven.... Meiden even vraagje, heb nu 2 dagen een druk tussen mijn schouderbladen, verder nergens last van. Zou ik bellen of iet?
Lara kan het niet gewoon de stress en spanningen zijn van de zwangerschap wat vast zit tussen je schouderbladen?
Ja dat zou ook heel goed kunnen linda, ik ben best gespannen merk ik. Maak me ook veel sneller ongerust dan vorige zwangerschappen
Ja Lara ik weet er alles van. Bij elk krampje, steekje, kriebeltje of wat dan ook denk ik zie je het gaat mis.... En de spanningen zijn heel logisch meis. Heb je eventueel een maatschappelijk werkster waarbij je met je vragen terecht kan. Ik heb nog steeds contact met mijn mw bij het WKZ en daar kan ik altijd met al mijn zorgen terecht.
Hey meiden! Jeetje wat is er weer veel geschreven zeg! @ Rian: ik snap dat je je zorgen maakt, maar probeer idd zoals je zelf zegt er rustig onder te blijven, zolang het niet echt rood is, is het goed! @ lara: ik werd gister ook enorm misselijk toen ik meereed met mn vriend. Zelf rijden heb ik nergens last van! Gek he? @ daylinn: jeetje meid wat verschrikkelijk naar. Ik weet niet hoe je je voelt maar leef wel echt met je mee. Heel veel sterkte en een dikke knuffel! @ chantal: ja ik denk dat de zenuwen en angsten voorlopig wel blijven. Maar een knaller van een kv test is toch een goed teken!! @ mariahh: wat een knaller, daar kan je huisarts toch niet meer omheen haha! @ babyengel: Ja ik vind ook dat er al teveel afscheid hebben moeten nemen, bah! Ik ben ook blij als ik voorbij de 7 weken ben, want dan heb ik de eerste echo en hopelijk is dan alles goed! @ wondertjenr2: wow, kijk dat is idd een knaltest! Ik heb nog niet zo'n test in handen gehad en durf niet zo goed meer te testen, maakt me alleen maar onzeker als ie niet zo donker is denk ik. Hier gaat het nog steeds hetzelfde. Niet heel veel kwaaltjes, af en toe misselijk en moe, meer niet. Ik blijf me wel ongerust maken en ben bang dat het nog mis zal gaan, maar zoals Rian eerder ook zei: als het mis zal gaan gaat het toch wel mis, of je je nu zorgen maakt of niet. Dus ik probeer er ook wel weer van te genieten. 24 april de eerste echo, het lijkt nog een eeuwigheid ver weg, ben zo benieuwd en hoop zo dat alles er dan goed uit ziet!!
goeiemorgen @ rian: gelukkig is het weer gestopt. ja is wel vreemd he. ik heb het zelf de vorige zw ook een aantal keren gehad en dan ook nog met helder rood bloed. het kan dus dan ook nog onschuldig zijn gelukkig. maar ik hoop voor je dat het nu gewoon klaar is. heerlijk zeg je hebt moeten overgeven haha. wat zitten wij zwangere vrouwen toch raar in elkaar. zijn we blij dat we niet lekker zijn haha @ lara: dat zou idd heel goed van je spanning kunnen zijn hoor. maar wat het belangrijkste is: als jij je er niet happy bij voelt moet je zeker bellen. als je je druk gaat maken is dat ook niks natuurlijk. gewoon doen wat voor jou goed voelt, het is jouw zwangerschap
Hallo, Iedereen Gefeliciteerd!! Ik mag me hier ook aanmelden ik ben ongeveer 9 December uitgerekend.. Ik ben eind Januari gestopt met de pil en daarna is vrij vlot mijn cyclus weer op gang gekomen.. in de 2e ronde was het al raak! nu hopen dat hij/zij blijft zitten.
@Rian Haha! dat je zo blij kunt zijn met overgeven! wat een opluchting he? hopen dat alles goed mag blijven gaan en als je eerst dat hartje maar ziet kloppen, dan ben je vaak helemaal gerustgesteld. Die eerste onzekere weken is eigenlijk maar niks @purple welkom hier en gefeliciteerd en hopen op een goede gezonde zwangerschap hier alles oke, heb de oppas op m´n neefje en nichtje dus een drukke boel hier
Aaaaaaaah ik mag mij hier toch ook nog aanmelden hè? Zou officieel de 16e uitgeteld zijn, maar heb nog geen officiële datum van de verloskundige. En in dit topic zitten nog mensen die ik ken vanuit het miskramen topic van begin dit jaar. Ik heb op 5 maart een vmk gehad en werd 3 weken later alweer zwanger! Jullie allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hoe gaat het met jullie?
Welkom, alle nieuwe mama's. Hier gaat alles goed, heb vandaag alleen superveel last van misselijkheid. Gisteren aan het werk verteld (ben oppasmoeder) dat ik zwanger ben. Ik pas daar nog maar een weekje op, maar vond het niet eerlijk om het zeggen als ik 3 maanden was. Ze was er niet zo blij mee, maar vond het wel leuk voor mij. Ik kan er gewoon blijven werken, en na de bevalling kijken we verder.
Joepie!! Ik ben niet meer zwanger!!! Wat een opluchting! Hcg was gedaald naar 2,8!!! Mijn lichaam heeft het vruchtje waarschijnlijk zelf opgelost en opgeruimd! Ik kan nu eindelijk weer vooruit kijken en dit afsluiten! Hoe verdrietig dit uiteindelijk ook is. Lieve meiden, ik wens jullie allemaal het beste deze zwangerschap en bedankt voor alle steun de afgelopen week!!
Ik mag me ook voorzichtig aanmelden!! Ik heb 1 maart een miskraam gehad en nu meteen weer zwanger!! ben heel blij maar vind het ik wel heel eng gelukkig mag ik morgen al voor mijn eerste echo!! Weinig kwaaltjes een beetje misselijk en last van de watermeloene waar niemand meer omheen kan. hoop dat ik jullie morgen en mooie echo kan laten zien!!
Volgens mijn berekening morgen 6 weken. morgen heb ik me echo dus dan zal ik het horen! we hebben inderdaad het zelfde verhaal vind het allemaal heel eng!
Hello meiden, zit hier op mijn werk te suffen, nu even pauze en ben zo moe.. Vanmorgen maar een emesafene tabletje genomen die ik nog over had dat scheelt wel! Nog 3 uurtjes voor ik naar huis mag. Hopelijk kan ik mijn ogen openhouden.