@danielle een dikke kus voor jou en ik hoop dat je snel weer zwanger bent @didi wat mooi eerlijk van je!! Hoeveel dagen ben je oppasmoeder en doe je dat vanuit huis? Wat zijn er veel dames uitgerekend eerste helft van dec. Welkom nieuwe dames Ik heb net bakje kibbeling op..en nu natuurlijk misselijk haha. @rian hoe gaat het nu met je...al boven de pot vandaan..haha Ik ben wel nieuwsgierig welk deel iedereen van nl woont. Een deel is al bekend en woont in zuiden.. Ik zelf kom uit omgeving assen. Pff ik ga maar effe cola light drinken..dood alle bacteriën in je buik...misschien daarna wat minder misselijk. Ik ga weer aan het werk tot later
@ babs84 ik vind het eigenlijk niet zo eng. dat komt omdat ik nu een goed gevoel erover heb en bij de eerste keer al bijna meteen niet. En daarbij heb ik het idee dat ons vlinderkindje ons een berichtje is komen brengen om te zeggen dat het nu goed komt. Ik houd wel in de akelige tijd even mijn hcg in de gaten dmv testen. Dat is over een week al en duurt ongeveer een week. @ patriesss ik denk dat je maagzuur meer bacteriën dood dan cola... Cola is zoet en daar houden bacteriën weer van. @ babyengel wat vervelend dat je zo moe bent. Ik moet zeggen dat ik met pasen 6 dagen gewerkt heb en in deze 2 vrije dagen kom ik niet echt bij. Vanavond treibballen met de honden en daarna 2 drukke dagen (werk en vanalles erna) en zaterdag een late dienst. Moet er nog niet aan denken!
Wat wordt hier veel gekletst zeg... gezellig! Alle nieuwe dames welkom en gefeliciteerd.... Voor de dames die hiervoor ook een MK hebben gehad, ik ken jullie gevoel. Ik durf ook nog niet echt blij te zijn en heb er slapeloze nachten van. Nog 12 dagen en dan krijg ik de echo... tel echt af!
@ Sandana heel mooi gezegd ik heb hier ook het gevoel dat het beter gaat als de vorige keer. Ik heb ook al een aantal testen gedaan deze worden steeds donkerder goed teken zou je zeggen maar ik heb er toch slapenloze nachen van. @kinderwens2012 waarom duurt het nog zolang voordat je een echo krijgt? ik weet dat het ook niet helemaal de zekerheid geeft de echo die ik morgen krijg maar toch hoop ik iets te kunnen zien.
~Babs, wat krijg jij al vroeg een echo. Ik hoop voor je dat er al wat te zien in, ben je zeker van je eisprong geweest ?
@Babs, Ik heb altijd een erg onregelmatige cyclus gehad en teoretisch zou ik nu 6wk3dg zijn, maar aangezien mijn vorige cyclus 35 dg was met een LF van 10 dagen is de kans groot dat ik minder lang zwanger ben. 5wk2dg of ertussen. Op 23 april verwachten we 7 weken te zijn en dan kunnen we ook het hartje horen. Met hoeveel weken krijg jij een echo?
Ik krijg nu een echo met 6 weken omdat ik de vorige keer een miskraam heb gehad met 7 weken. nu wil de verloskundige kijken met de echo of er iets afwijkend te zien is. maar wij hopen natuurlijk op een kloppend hartje.
@ Babs84 ik ga mijn verloskundige nog vragen voor een vroegere echo, anders wordt het gewoon met 10 weken. Mijn testen worden dus ook donkerder, maar geen idee hoe het de vorige keer was. Heb daarna niet meer getest namelijk. De vrucht is al vroeg gestorven (op de echo was helemaal niets te zien), dus verwacht ik eigenlijk wel dat ik het al gemerkt zou moeten hebben dmv testen. Dus houd ik het maar even in de gaten. Ik probeer het los te laten en te vertrouwen op mijn gevoel en mijn lichaam en met name op het berichtje @ kinderwens Dus jij weet niet wanneer je eisprong is geweest als ik het goed begrijp? je hebt niet getemperatuurd of zo?
@patriesss: sinds vorige week ben ik daar begonnen. Het is ongeveer 20 uur per week. De ouders werken alle 2 in de zorg. Ik pas op bij de ouders thuis. Dit is makkelijker, want anders zouden we alles moeten aanpassen in huis. Daar komt bij dat mijn man werkloos is en dan ook de hele dagmet kleine kinderen zit opgescheept. Niet dat hij niet van kinderen houd, maar is toch anders. @iedereen, ik kom uit Arnhem
dit was de eerste 4-4-2012 http://www.zwangerschapspagina.nl/members/52678-albums9620-picture56024.jpg dit was op 7-4-2012 http://www.zwangerschapspagina.nl/members/52678-albums9620-picture56023.jpg dit was op 8-4-2012 http://www.zwangerschapspagina.nl/members/52678-albums9620-picture56025.jpg dit was op 10-4-2012 http://www.zwangerschapspagina.nl/members/52678-albums9620-picture56026.jpg
@Babs, fijn dat je al zo vroeg een echo krijgt, hopelijk heb je een kloppend hartje. @Sandana, ik heb wel mijn temperatuur bijgehouden via mijn mond en volgens fertilityfriend heb ik geen eisprong gehad. Nu gaf mijn HA aan dat via de mond niet betrouwbaar is. Niet slim dus... vandaar dat ik niet weet wanneer mijn eisprong is geweest. Zie hier mijn temp. kaartje: My Ovulation Chart || Ovulation Tracker
Hey ladies, weer een hoop gekletst zie ik. Vandaag een dagje maastricht gehad, en na mijn eenmalige pot-geknuffel is het verder rustig gebleven. Telkens iets eten blijkt toch het meest effectieve en niet eerst alles gaan lezen op zwangerschapspagina vooooor het ontbijt hihi. Eerst wat eten dan internetten! Welkom nieuwe mama's en ik ben zo jaloers op iedereen die al zo snel een echo mag hihi!
wat vreemd. vanmorgen had ik nog iets geplaatst voor Rossi en purple, maar volgens mij is dat niet hier geplaatst. ik kan het niet terugvinden. ach ja. ik wilde rossi veel succes wensen met de echo en purple hartelijk welkom en gefeliciteerd
@ sandana: van harte gefeliciteerd. van mij mag je je hier bijvoegen hoor. wat bijzonder dat je meteen weer zwanger bent geworden. wat een druk schema, ik moet er niet aan denken. ik ben echt continue moe. wat is dat treibballen? @ didi: tja logisch natuurlijk dat ze het op je werk niet zo heel leuk vinden als je er net werkt. maar wel heel fijn dat je er nu gewoon kan blijven werken @ danielle: meid wat een enorme opluchting moet dat zijn dat je lichaam het zelf heeft opgelost. blijft natuurlijk wel heel erg verdrietig. heel veel sterkte en hopelijk ben je snel weer zwanger @ babs84: welkom en gefeliciteerd. veel succes morgen met de echo. ook alweer meteen zwanger, echt super. mooie testen hoor @ patriesss: ik woon in het zuidwesten van Noord-Brabant. vlakbij belgie en zeeland oooooooooohhhhhhh wat ben ik moeeeeeeeeee
Ha, nog meer zwangeren!! Hartstikke welkom allemaal! @Rian, gelukkig ben je toch misselijk geweest. @Danielle, goed dat je nu weer aan de toekomst kan denken. Sterkte met alles! @iedereen, toch is het wel gek dat vk's zelf kunnen bepalen of er een vroege echo komt of niet. Ik ben wel voor een landelijke afspraak hierover. Dan weet je gewoon waar je aan toe bent. @hier, voelde echt weer een enorme buik toen ik naar huis fietste. In mijn vorige zwangerschap had ik hier pas bij de 20e week last van. Normaal gesproken ga ik zwemmen op woensdag, maar dat is wel weer 20 min. fietsen, zwemtraining en weer terugfietsen. Vind het toch wel een drempel....maar ja, ik ga zaterdag wel weer even hardlopen.
Pfft sporten, ik sport normaal heel veel, maar de laatste weken komt het er echt NIET van... Ben telkens zo moe, en nu ook een beetje geschrokken en voorzichtig door de roze afscheiding... Telkens neem ik me voor om morgen echt te gaan en dan ga ik niet...